[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:28

Okee, dat is wel even een verrassing dan! Hopelijk gaat het vanaf nu wat beter en went ze aan de dingen. Het is iig wel positief van die plasiczak toch?! Ga je ook foto's maken als je er maandag naar toe gaat?

Pipi: Jaa, aan de ene kant is het lekker werken, voor het geld dan Knipoog Maar met mooi weer een weekend werken is dan toch weer wat minder. Ik had vandaag toch ook liever niet willen werken.. Ik denk maar aan het geld, pff en de minuten aftellen Haha!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 20:01

Ik zal er aan proberen te denken. Ik neem een vriendinnetje mee, want zit heen en terug reis uurtje in de auto. Dan is het toch gezelliger met zijn tweeen. Ik zal haar een camera in haar handen duwen hahaha.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 20:22

Goed idee Haha! !!

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 22:10

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 22:52

Zo Furia look-alike!! Sjeeminie, wat een prijskaartje hangt eraan Bloos!
Terwijl hij naar mijn idee zelfde "status" is als Fuur dat we m kochten, en die was wel even 5x zo goedkoop!
Maar ben je serieus geinteresseerd Cinv?
Je hebt toch al aardig wat paarden Tong uitsteken

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 22:58

madelief88 schreef:
Zo Furia look-alike!! Sjeeminie, wat een prijskaartje hangt eraan Bloos!
Terwijl hij naar mijn idee zelfde "status" is als Fuur dat we m kochten, en die was wel even 5x zo goedkoop!
Maar ben je serieus geinteresseerd Cinv?
Je hebt toch al aardig wat paarden Tong uitsteken

HIhi neeeeeeeeeeeee, neeeeeeee
Ik heb net een nieuw paardje hé..als ik er nog een houd, zal dat een goed veulen zijn van Aqua waar ik een hengst op gezet heb met top papieren en heb er al een in het hoofd ( een Sandro Hit x Donnerhall)........Maar eerst zien hoe alles verloopt met Aqua...is al een grote uitdaging.
En een PRE zal ik ook altijd hebben...misschien dan toch ooit een merrie...ik zie wel , nu heb ik mijn handen vol in ieder geval Knipoog

T is gewoon een vriendin van mij die de link doorstuurde en ook vond da het duur was voor een zonder papier ..
Voor die prijs zou ik dan ook eerst en vooral een HENGST willen met papier.
Maar ik ken Chris en kende zijn paarden dat zijn echt super beesten met veel potentieel en t is een goede mens een eerlijke.

En deze die vind ik echt HOOG kwijlgehalte...die zit al lang in mijn hoofd en op het scherm van pc een tijdje ( nu is t aqua hé )
http://www.kapaza.es/Animales_y_accesor ... o_gil.html

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 23:57

Wauw, ja kan me voorstellen dat die in je hoofd blijft zitten!!
Die heeft ECHT een hoog kwijlgehalte (en je mag je spaarpotje wel meebrengen Tong uitsteken )

Pffff, gotverdomme, het is me in me rug geschoten!!!
Heb altijd al veel rugproblemen en nu pijn jongen!!! niet normaal!
En morgen de clinic!
Ben net in heet bad geweest, goed ontspannen, zorgen dat ik in bed goed lig en morgen een dosis spierontspanners en asprirines naar binnen werken Verdrietig

Rijden ging voor mij dus niet erg fijn, veel pijn, maar Furia begint echt steeds beter te lopen, ging erg lekker! Had ook ff snel een lesje gefixt en t ging goed!

Morgen even kort longeren 's ochtends, dan staart wassen (schimmel he ) dan ff lekker rust voor hem en ik doe spulletjes in orde maken, en dan inladen en op weg naar de beemster Ja

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 09:42

OCh jong, wat heb je aan u rug ??????
Dat is dus ook de reden waarvoor ik niet meer echt kan rijden Boos!
Helpen die spierontspanners ?
Ik heb al onder morphine pomp gezetten en helpt niet pff...
Ik duim dat het beterd hoor , dat wens ik aan niemand toe.
Heb weken plat gelegen ( nog af en toe ) huilend en kressend van de rugpijn, kon geen milimeter bewegen en braaken door de pijn...een hel, zo verschrikkelijk. Ik leef echt niet meer hierdoor.

Anders eerst en vooral GOEDE MORGEN iedereen Lachen

Ik voel me nog ne zombie .. Ik voel zo een brok zeenuwen in mijn keel . Ik ben blij en tezelfde tijd voel ik me raar.
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij schriek aanjaagd. Zit mijn vriend misschien ook tussen. Hij heeft veulens gehad. ZIt hij mij op te jagen en zeggen pas op, je weet niet wat het is, dat springd op u, dat kan stijgeren en blablabla...
Wetend dat ik er geen ervaring mee heb...mja ik hoop op het beste. Dat zal wel goed gaan zeker..
Bah als ik ze gaan kennen zal dat gevoel hopelijk verdwijnen Knipoog
Allez ik gaan nu haar stal mooi en klaar maken Lachen

En wat doen jullie vandaag met die schone weer ?

En hoe was de bbq bij de verjaardagmadam ? Lachen

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 11:00

Jongens ik vertrek zometeen richting Schiphol voor een weekje Noorwegen, ik zal, als ik daar ben, wel uitgebreid op iedereen reageren Knipoog

Maar ik wou even gedag zeggen en Madelief en Jasmijn (gaat ze nou ook mee?) veel plezier wensen vandaag op de clinic!

En Cindy maak je geen zorgen, dat gaat echt goedkomen! Als ze je een beetje vertrouwen kan je er op een gegeven moment alles mee doen! Gewoon rustig opbouwen. Toen ik Suevo kreeg was hij zo groen als gras en slecht behandeld dus hij was bang van alles en sprong 6 meter boven je hoofd uit als je hem maar uit de stal haalde. Ik ben er gewoon mee gaan tutten als een rasechte Penny Haha! Dus aan alles laten ruiken, borstels in de stal leggen zodat hij dat niet meer eng vond. Daarna met een zweepje in de stal laten ruiken, ermee spelen, ten slotte mocht ik hem er overal mee aaien. En zo ga je steeds een stapje verder. Misschien is Aqua dan niet zo bang maar je legt er wel een goede basis mee, en als je die eenmaal hebt zal ze ook zo achter je aan de trailer oplopen of over een stuk zeil om maar wat te noemen. Dus jij ook heel veel plezier vandaag met je "Aqua-dag" Haha! Gewoon lekker van genieten Ja

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 11:04

Dankjewel, lief van je!!!

Ik ga nu nog eens bad in, t gaat al iets beter, niet continu pijn maar wel mega stij en bukken etc lukt niet!

He Cinv, balen zeg dat jij zo'n rugpijn hebt (gehad)!
Ik hoop niet dat het bij mij over een x aantal jaren zo wordt.. maar ik ga weer een afspraak bij de dokter maken..
Nou ik ga in bad!

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 11:26

Goh wat gaat het topic snel Clown

Madelief ; hopen dat het snel over gaat Knipoog

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:44

Malin GOED VERLOF ! AMuseer je
Ja Viern was ook zo hoor maar die was al 6 toch wel. En nu is t echt een veulie nog da ik heb..Alala maar ernorm bedankt voor de goede woordjes en moed hihi

HEt zelfde geld voor zij die een clinic hebben (lees ik net)

Madelief, ja ik hoop het uit gans mijn hart voor u. Bij mij is het al 4 jaar en t is chronisch , gans mijn leven lang waarschijnlijk..hoop van niet..
Mijn droom is echt kapot , heb zo leuke paardjes en kan nie meer rijden...Ik heb maar 2jaar kunnen genieten van Furillo mijn 1ste paard..erna begon het.
Bon ik ga voortdoen !

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 18:03

Ja ik ben meegeweest en voor fotografe gespeelt Lachen Nu de foto's aan t regelen, jullie horen nog meer!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 19:02

Clinic was super Haha! Haha!
Hahaha zo grappig, iedereen van goh wat zit je te stralen je bent echt gek op dat paard, het straalt echt van je af Lovers
Zo meteen foto's Haha!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 19:58

Hallo ik ben er weer, even geen tijd om terug te lezen, ben benieuwd naar de foto's madelief

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 20:11

Zo weer even bijreageren:

Branka: Fijn dat het zo goed gaat daar met Frio, zijn er ou al foto's gemaakt (gister toch Haha! )??
Sta je niet meer in bergen Bloos! Dat leek me toch een fijne plek!
Bij wie sta je nu dan? Ook nog een binnenbak?
En welkom nog voor de nieuwe mensen!!
Peet nog veel plezier op vakantie, gelukkig word je zo goed op de hoogte gehouden en gaat het goed met hem!! EN wat heb je je dochtertje nou nog gegeven??
Prinslover: Ik heb het topic van Rocky gezien, wat een schatje!!
Yenneke: FIjn dat het goed gaat met Xtreempje!
Zasread, oehh lekker een maand vakantie! Wil ik ook wel Haha!
Heb volgende week vrijdag tot die woensdag erop vrij genomen, lekker hoor Haha!
Hahaha Nouvel, Tulp met houten pootjes Haha!
Ik ben overigens echt Tulp-fan, errug naar mijn smaak is zij Ja
Invierno en Fuur lijken ECHT op elkaar zeg!!
En Cinv: heerlijk juist zo'n jong ding geniet er maar van!!
En juist luek van die Flaporen altijd vind ik dan Haha!
En je haan in 1x dood, vreemd hoor Bloos!
Pipi: Wat fijn dat het zo lekker gaat met Mynke!!
Kimmie261: Fijn dat het goed gaat met je beestenboel daar!
Machonito: wat fijn dat Baron weer goed is, heerlijk he die Anda's altijd zo lekker cool in de kop Ja
En gaaaave foto's van Machonito!! En Llano!
Pfff Cruesli wat een gedoe met Sil... Is nooit leuk..
En Cinv, voelt aqua zoch al thuis??
Leonietje: Balen dat het niet zo fijn ging zeg...
Komt wel weer goed!

Zo, mn rug is een stuk beter, kan weer redlijk normaal lopen, fietsen en bukken etc doet helaas wel noig veel pijn Vingers aflikken

Maar tijdens de clinic weinig van gemerkt!! Dus dat was wel fijn!
Wat Tommie ons mee wilde geven is veel overgangen, snel reageren op been- teugel hulpen, halt is halt weg is weg, en korte stukken galop.

Het was wel echt fijn, het ging goed! Gelukkig dat we deze week wee rin een opwaartse spiraal zaten Haha!

Ga nu wat foto's selecteren (t zijn er namelijk een hele hoop!!)
Zo het topic!!

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 21:06

Ik heb verdorie lekker gereden zonet Tong uitsteken Met mijn nieuwe pad!
En eindelijk een hengstenvlecht die bleef zitten Lachen

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 21:12

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 23:45

gave foto's van furia! Was dus een leerzaam dagje.
Sorry dat ik niet reageer op iedereen. Ik zit al 3 weken thuis met de ziekte van pfeiffer en enno is verhuisd naar een nieuwe stal.

nieuwe foto's van enno staan hier:
posting.php?mode=post&f=53&

ik lees wel mee. Maar ben vaak te moe om te reageren op alles wat voorbij komt. Sorry hiervoor.

cin: die pre vind ik echt gaaf! Maar wel veel geld eerlijk gezegd voor een ruin zonder papier.
Fem: hoe gaat het met wesseltje?

prinslover: Gave foto's! wauw die fries heeft echt veel behang!
Peetisgreat: fijne vakantie in turkije
paola: hoe vaak heb je nu gereden op mynke?
Yenneke: nog gefeliciteerd met je verjaardag!

peetisgreat1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 09:40

goedemorgen uit het warme turkye
allereerst van harte met ej verjaardag yenneke, leuek kados gehad
mooie foto van een mooi paardje voorbij zien komen alleen die prijs aardig veel he!hij kent nog niet zoveel maar mooi beest
ik heb celine nog een kettinkje gegeven en een paar leuke oorbellen van paardjes natuurlijk
ilona, geniet dat het lekker rustig op je werk meid dan kan je lekker bokken hahaahaha is beter dan werken

er was er nog en die had pijn haar rug strekte meid doe rustig aan en hoop dat je de clinic toch kan bijwonen

ik duik me zwembadje weer in en kom morgen of later nog even bijkletsen doeiiiiiiiiiiiiii Haha!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 09:56

goede morgen sorrie dat ik een tijd niet heb gereageerd, maar ik heb het een beetje druk gehad.

yenneke nog gefeliciteerd met je verjaardag

Zo ga nu even in jullie topics reageren

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 10:22

Over grote oren gesproken het veulen van Jolly had ook van die grote oren
Afbeelding

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:21

Wat een leuk veulen Lachen

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:22

HEY HEY ZE IS ER !
Aqua heeft een goede nacht gehad, ik minder Lachen
Ik ben 5 x naar haar gaan zien en madam lag altijd lief en rustig op de grond te slapen.
Om 7 u deze morgen ook !
Ze slaapt precies nog veel, dat is misschien eigen aan een veulie ?
Enfijn.Ik heb maar 4 uurtjes geslapen en verga van de rugpijn, denk dat ik teveel gedaan heb.
Als ik naar haar ging en haar naam roep , hinnikt ze, zo liefff
Op het programma vandaag staat er
Smorgens eten en stal doen en verzorging geven, dat laatste is niet zo simpel Tong uitsteken
Heb haar stal gedaan en dan heb ik haar hooi gegeven enzo, en terwijl een beetje geborsteld heel zachtjes en haar manen en staart( half ) gedaan dat ze zich eraan went (zal ik alle dagen doen). Alleen haar hoofdje laat ik nog een beetje met rust dat heeft ze nie zo graag.
Ik laat haar aan de borstels rieken en madam begint erin te bijten.
Ze begint precies op haar gemak te zijn hoor. Ze probeerd mij precies uit héhé
Ik zat met de borstel aan haar ribben en ze kwam af met een mond open, bijt . niet stout maar dan heb ik wel geroepen hoor, ik zei hard NEE aqua, da mag nie.
toen had ze zoiets van..OEI. hihi grappig
Bah ik hoop dat ik alles een beetje tegoei gaan doen met haar ik wil niets verprusten.
Bang is ze wel niet ze in tegendeel. En ik herken karakter trekken van Furillo erin..
Ook heb ik deze morgen mijn hengst buiten gezet in de wei terwijl ik Aqua verzorg enzo.
En toen begon ze heel hard te hinniken,ze is meer HENGST dan mijn eige hengst hihi ge ziet dat ze fel aan paarden gehecht !
Zo seffens verzorg ik mijn hengst en dan nog een beetje aqua vertroetelen en halster aan en mag ze tot deze avond op de wei. Ik hoop dat alles daar goed verloopt, natuurlijk hoort daar een fotoshoot bij Haha!
Ah en de fokkers vroegen me of ik ze ging laten dekken volgend jaar. Ik zei ik weet nog niet goed.
Hij zei voor je naar een hengst gaat laat mij het weten, ge weet ik ken er veel van hé, en hij haalde een boekje met een super hengst voor haar, Don Frederico dacht ik.
Hij zei ook als je een veulen van haar hebt ben ik geinteresseerd dus zeg hem mij hé!
...wel leuk hé Tong uitsteken
Gisteren was ik kapot, en ik heb enorm pijn in mijn rug , ik heb te veel gedaan de laatste tijd en gisteren was er precies teveel aan Verdrietig
Maar ik was ook echt niet op mijn gemak ..
Bah Als Aqua hier aankwam ging ze echt zo hevig in haar stal doen..rondjes draaien ( nu nog maar minder) constant en bruut. Hoofd in vlas en zo stofzuigerke spelen en alles overhoop halen, op haar knieen liggen en hoofd in vlas enzov...hinniken..ocharme..
En ik was op van de stress.. dacht wat als ze over de deur springt , wat als ze zich zo blijft gedragen....wat als, wat als....... Clown jaja ben een stress kip Bloos
Dan Stef die mij zei, ah ja je wou een jong paard dat komt ervan !...TAX nu zat ik daar goed, alleen met niemand die me steunde .. Die fokte mij nog erger op Stef..mannen !!! Boos! ja en ge weet niet wat dat is een jong paard en wacht maar, gaat maar alle 2 uur deze nacht gaan zien...ALALA Koe

Enfijn het is nog een alerte madam maar t is iets beter. En er steekt een karkaterke op dat merk ik NU al !..........olalala..........
dan pak ik viern eens vast en zeg ik...maar manneke hoe gemakkelijk en aangenaam zijt gij !!..had ik het daar maar bijgehouden Haha! Haha! wat heb ik nu onder mijn dak genomen hihi, nee ik heb geen spijt maar t is verdomme niet gemakkelijk Bloos
Zo nu even liggen en seffens de switch doen van paard in de wei.
En een fototje van gisteren haar aankomst in afwachting van het topic

Afbeelding

En hoe is het met u madelief, uwe rug ? beter ?

Petisgreat, gelukzak turkijen, Mmmmm wil ook op verlof, sinds ik dieren heb ben ik nooit meer weg geweest en dan met die rug... is al 7 j geleden.
Laatst bijgewerkt door cinv op 05-08-07 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:24

cojolly schreef:
Over grote oren gesproken het veulen van Jolly had ook van die grote oren
Afbeelding

HIHI GEWELDIG LIEF !!!!!!!!!
Haha! OCh die OREN ! jA man man Aqua ook ze !! ik heb een muildiertje Haha! Haha! das echt nie normaal, dat ik dat niet eerder gezien heb !