Pipi: Jaa, aan de ene kant is het lekker werken, voor het geld dan
Maar met mooi weer een weekend werken is dan toch weer wat minder. Ik had vandaag toch ook liever niet willen werken.. Ik denk maar aan het geld, pff en de minuten aftellen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar met mooi weer een weekend werken is dan toch weer wat minder. Ik had vandaag toch ook liever niet willen werken.. Ik denk maar aan het geld, pff en de minuten aftellen

madelief88 schreef:Zo Furia look-alike!! Sjeeminie, wat een prijskaartje hangt eraan
Terwijl hij naar mijn idee zelfde "status" is als Fuur dat we m kochten, en die was wel even 5x zo goedkoop!
Maar ben je serieus geinteresseerd Cinv?
Je hebt toch al aardig wat paarden

)

Dus aan alles laten ruiken, borstels in de stal leggen zodat hij dat niet meer eng vond. Daarna met een zweepje in de stal laten ruiken, ermee spelen, ten slotte mocht ik hem er overal mee aaien. En zo ga je steeds een stapje verder. Misschien is Aqua dan niet zo bang maar je legt er wel een goede basis mee, en als je die eenmaal hebt zal ze ook zo achter je aan de trailer oplopen of over een stuk zeil om maar wat te noemen. Dus jij ook heel veel plezier vandaag met je "Aqua-dag"
Gewoon lekker van genieten

Nu de foto's aan t regelen, jullie horen nog meer!

)??
Dat leek me toch een fijne plek! 

Met mijn nieuwe pad!

jaja ben een stress kip
ja en ge weet niet wat dat is een jong paard en wacht maar, gaat maar alle 2 uur deze nacht gaan zien...ALALA
wat heb ik nu onder mijn dak genomen hihi, nee ik heb geen spijt maar t is verdomme niet gemakkelijk

cojolly schreef:Over grote oren gesproken het veulen van Jolly had ook van die grote oren
OCh die OREN ! jA man man Aqua ook ze !! ik heb een muildiertje
das echt nie normaal, dat ik dat niet eerder gezien heb !