Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
Vanmiddag even paard laten racen in de bak, dat was wel even nodig want ze stond al te hyperen in de stal. Ze bleef dus ook maar rondracen, even energie kwijt. Nu ben ik weer 4 dagen vrij dus 4 dagen rijden. 
haha
. Maar ja je moet er af en toe wat voor over hebben he hahaha. Ben echt heel erg benieuwd hoe het gaat, alle onderdelen gaan super behalve het wijken, maar dit komt absoluut alleen vanaf mijn kant. Zodra ik ga doorzitten blokkeer ik toch m'n benen en krijgen we mis communicatie, daardoor gaan we maar heel vlak enkele pasjes en dat was het
als ik blijf lichtrijden gaat het wel super en schaart ze echt mooi. Maar ja we zien het wel, heb al wel met mams afgesproken dat ze me er aan blijft herinneren dat ik het voor de lol doe, ik heb altijd een beetje de neiging het te goed te willen doen op wedstrijden waardoor het dan juist helemaal niet meer wil en ik boos en geƫrgerd van het paard af kom
Jenny_S schreef:Caro zeg dat ook eens tegen sommige jury's
Laatste jury zei tegen mij tijdens L1 proef ja sorry ik jureer anders dan een B L jury want mevrouw was een hogere jury
Splinterz schreef:Ik hoorde later dat beide juryleden liever verlies als winstpunten geven dus ik hou mn goede gevoel![]()
fiets 'em