Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Dacht dit al, maar nu weet ik het zeker. Leuk hoor suus
.
. Van de meest onbenullige dingen kan die wel eens schrikken, en andere dingen loopt ie zo langs terwijl je verwacht dat ie misschien wel eens zou kunnen schrikken...
. Als ie wel eens iets eng vind ga ik er altijd aan zitten of erop zitten
. En dan komt Shaggy van zelf kijken wat het nu eigenlijk is en als er gras in de buurt is gaat ie vervolgens rustig naast dat enge ding staan eten
. Heerlijk zo'n nieuwsgierig paard!
Heb toen de man goedendag gezegd en reageerde heel vriendelijk. Vroeg ook of paard bang was. Nee hoor, alleen kijkerig
Werkte erg goed omdat Frío doorhad dat er niets engs was en ik mijn aandacht afleidde van het geneuzel van Frío

, echt ook super om te zien hoe die nu al achter je aan wandel echt cute
en misschien ook foto’s *hint hint*

maar als het kan rij ik toch wel graag in de buitenbak 
en leuk dat je bij je ouder merrie en der veulen ben wezen kijken 

Ivonka schreef:Sorry voor het zomaar binnen vallen van jullie topic, maar misschien zijn er hier mensen die meegedaan hebben aan Paarden van de Zon 2010, dus bij deze...
De foto's staan online
Paarden van de Zon
Ik ben geslaagd voor mij E-rijbewijs.
Ik had geluk dat ik dezelfde man trof als de vorige keer en hij zei wel dat ie niet meer wist waar ik op gezakt was, maar hij heeft me ook deels gematst, want hij zei na het afrijden dat ik beter had gespiegeld als de vorige keer en: 'ik weet wel dat je de rest beter kan.' Doelend op de vorige keer dus... Dat was dus wel duidelijk!
Deze keer had ik een andere instructeur, die ik gewoonlijk heb, had onverwacht een motor-examen erbij gekregen. Deze man zat me veel meer op mijn huid en daar word ik altijd hyper-onzeker van. Mijn knietjes hielden maar niet op met knikken... Ik werd warempel zelfs rustiger van de examinator. Die had dat gelukkig goed in de gaten! Maar ik heb voor de rest van het jaar weer voldoende gespiegeld vandaag... hihi.