[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 10:42

Soeske: zooooo die ziet er ontspannen uit!!!! Moet ik emt Jippe neit proeberen denk ik. Dan hangt ie emt 4 pootjes om mijn nek en komt er de komende 4 uur niet meer vanaf...

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 10:43

hiihi... Tsja.. Goya doet alles voor en met me..

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 10:53

Ik heb geen idee hoe Frío erop zou reageren. Denk dat het vooral afhangt hoe ik dat doe. Als ik echt ontspannen en vrolijk blijf zal hij mij wel volgen. Maar ik hoef niet te doen alsof.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:06

gaaf zeg die foto!
zou ik ook best eens willen!

Fifi zou het wel spannend vinden, maar wel doen volgens mij...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:09

Er naast zou ik dat ook wel eens willen proberen :D ! Dacht dit al, maar nu weet ik het zeker. Leuk hoor suus :) .

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:12

Ik krijg een idee voor een meeting :+ :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 11:46

:D

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 12:09

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 12:29

Kan vast geregeld worden hoor ;)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 12:31

Ben wel benieuwd hoe Shaggy daarop zou reageren :P. Van de meest onbenullige dingen kan die wel eens schrikken, en andere dingen loopt ie zo langs terwijl je verwacht dat ie misschien wel eens zou kunnen schrikken...

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 12:36

Ik heb bij Frío gemerkt dat hij bijna altijd op mij reageert en er eigenlijk maar 1 ding is waar hij echt zelf van schrikt. Dat zijn wapperende dingen (vlaggen, wasgoed, parasols door wind, etc.).
Toen ik laatst een rondje buiten ging uitstappen met hem was hij wel kijkerig, maar toen ik bij mijzelf de knop omzette van "ohhh jee, wat gaat hij doen..." naar "kijken mag, maar gewoon doorlopen want er is niets engs" was er niets aan de hand en liep hij braaf door.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 12:55

reed gister op 1, vond het allemaal we oke op zich, maar hij schrok alleen maar erg van de deur die dicht sloeg hihi

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 12:55

Zo ga ik er ook altijd mee om :). Als ie wel eens iets eng vind ga ik er altijd aan zitten of erop zitten :P. En dan komt Shaggy van zelf kijken wat het nu eigenlijk is en als er gras in de buurt is gaat ie vervolgens rustig naast dat enge ding staan eten :D. Heerlijk zo'n nieuwsgierig paard!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 13:01

Tijdens mijn bovengenoemde uitstaprondje was iemand bezig in zijn tuin plantjes te zetten. Was natuurlijk heeeeeel spannend voor Frío :+ Heb toen de man goedendag gezegd en reageerde heel vriendelijk. Vroeg ook of paard bang was. Nee hoor, alleen kijkerig :D Werkte erg goed omdat Frío doorhad dat er niets engs was en ik mijn aandacht afleidde van het geneuzel van Frío 8-)

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 13:28

Sorry voor het zomaar binnen vallen van jullie topic, maar misschien zijn er hier mensen die meegedaan hebben aan Paarden van de Zon 2010, dus bij deze...

De foto's staan online ;)

Paarden van de Zon

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 13:57

Goedemiddag Allemaal, zo ga ik nou eens even zitten om alles bij te reageren (van pagina 259)

Angela – en al een veulen bij jullie, foto zien er leuk uit ze heeft een mooie buik hoor :j

Esther – en is het gelukt om een zadel te vinden voor shaggy, lees dat hij ook flink uit zijn dak is gegaan met losgooien die van mij was gisteren ook zo vervelend. Zal idd wel door het weer komen, ik lees al hoe het is gegaan bij de zadelmaker, hopelijk blijft het zadel zo liggen en blijft shaggy zich verder ontwikkelen in die 2 weken zodat je lekker het zadel kan houden :D

Aline – echt een heerlijk ventje om te zien op de foto’s , en hoe gaat die van jou heten?

Karina – bij jullie ook nog geen veulen lees ik, hoe is het verder met jou kanjers?

Martine – wat een leuk ding ben benieuwd hoe die zijn eigen verder gaat ontwikkelen ziet er leuk uit iig :D, echt ook super om te zien hoe die nu al achter je aan wandel echt cute

Jan – wat heerlijk om hem zo naast mama en lisenka te zien lopen echt een leukerd <3

Anouk – dat is denk ik idd te klein om te springen met sam, sam is natuurlijk niet zo klein en ik denk dat hij wel een flinke sprong maakt, als je een keer gaat springen op de club wil ik wel een verslag hoe het is geweest :D en misschien ook foto’s *hint hint*
En ik denk dat jij wel weet waar ik al die tijd was dus hoef ik denk ik niet zo open lijk in het topic te plaatsen ;)
En fijn dat je lekker gereden hebt

Even voor de duidelijkheid het was niet aanvallend bedoeld naar iedereen dat ze hier niks meer posten ik vroeg mijn eigen gewoon af waar ze waren omdat ik hier zelf ook al lang niet meer ben geweest. Dus niemand hoef zijn eigen schuldig te voelen ik vroeg het me gewoon af

Heidi – lekker druk bezig zo te lezen maar wel voor een goed doel, balen dat je met Jesse zo getobt hebt en in het ziekenhuis hebt gezeten met hem, hoe is het nu met hem
En die foto’s gaaf zeg :D

Shanna – zal straks dat formulier even invullen voor je

Branka – klinkt goed waar je staat en voor dat geld is het echt niet verkeerd, ik ree ook altijd in een buitenbak maar sins dat ik nu op een stal sta me binnenbak ben ik toch ook aardig verwend :j maar als het kan rij ik toch wel graag in de buitenbak :D

Michelle – en hoe ging je springles :D en leuk dat je bij je ouder merrie en der veulen ben wezen kijken :D

Sanne – ook ik heb naar je foto;s zitten kijken mijn complimenten weer hoor wij moeten ook echt eens af gaan spreken voor een fotoshoot wil hem nog steeds zo graag, maar ben binnenkort jarig dus wie weet als ik vriend lief aan kijk

Anouk – fijn dat je les zo lekker ging waar en hoelaat moet je zondag, ik mag ook zondag weer bij ons thuis ook weer voor het echt dus ben benieuwd

Wanda – een hele verandering dus dadelijk voor jou en jippe een nieuw bit een nieuw zadel spannend hoor ben benieuwd hoe jullie het gaan doen.

Suus – wat een heerlijke foto van jou en goya en heike van mij die doet ook alles voor en met mij, als andere hem doen wilt die sommige dingen nog wel eens laten maar voor mij gaat die letterlijk door het vuur. Dus snap goed wat je bedoeld en het voelt ook echt fijn :j

Mies – heb al gereageerd in je topic maar wat ziet het er super uit echt lekker zo doorgaan wanneer heb je je L1 debuut ?

Zo ik ben weer bij nog 3 uurtjes werken en dan eindelijk weekend ben benieuwd hoe we het deze wedstrijd gaan doen, we gaan er iig van genieten :D

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 14:18

Ivonka schreef:
Sorry voor het zomaar binnen vallen van jullie topic, maar misschien zijn er hier mensen die meegedaan hebben aan Paarden van de Zon 2010, dus bij deze...

De foto's staan online ;)

Paarden van de Zon

Mooie foto's hoor! Wouw!

Denise: Haha, ik was ook niet aanvallend hoor. Maar dat weet je vast ook wel. Het stond wel geinig: "Waar is iedereen?" hihi.
Ik rijd zondag in Nieuwkuijk bij de molen. Voor mij redelijk dichtbij. Jij ook succes!

Ilona: Thanx voor het duimen: Het heeft geholpen!!! *\o/* Ik ben geslaagd voor mij E-rijbewijs. *\o/* Ik had geluk dat ik dezelfde man trof als de vorige keer en hij zei wel dat ie niet meer wist waar ik op gezakt was, maar hij heeft me ook deels gematst, want hij zei na het afrijden dat ik beter had gespiegeld als de vorige keer en: 'ik weet wel dat je de rest beter kan.' Doelend op de vorige keer dus... Dat was dus wel duidelijk! 8-) Deze keer had ik een andere instructeur, die ik gewoonlijk heb, had onverwacht een motor-examen erbij gekregen. Deze man zat me veel meer op mijn huid en daar word ik altijd hyper-onzeker van. Mijn knietjes hielden maar niet op met knikken... Ik werd warempel zelfs rustiger van de examinator. Die had dat gelukkig goed in de gaten! Maar ik heb voor de rest van het jaar weer voldoende gespiegeld vandaag... hihi.

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 14:35

Anouk gefeliciteerd met je E!!!
Dat is lekker, dan kun je met je paard op pad zonder afhankelijk te zijn van anderen.

Ik kom niet zo erg toe aan bijreageren verder, maar bedankt voor de felicitaties van ik weet niet meer precies wie allemaal ;)
De kleine hier maakt het uitstekend!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 14:38

heikedenise:
Met Jesse gaat het nu goed.
je hoord hem wel af en toe piepen en zwaar ademen maar nu is het minder.
met de warmte hoor je het meer piepen.

Maandag voor comtrole weer naar het ziekenhuis en ik zit hier nog steeds tewachten op een oproep voor een kijk operatie in zijn longen.
ik wil het zo snel mogelijk alles achter me rug hebben en weten wat het nou is.
maar helaas het is maar wachten.

maandag ga ik het toch aan kaarten van hoe en wat voor de operatie.

Jesse speeld nu heerlijk in de huiskamer jer heb er geen kind aan hem hij vermaak zich prima.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 14:39

Gefeliciteerd Anouk!

En wat een leuk veulentje. :)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 14:40

Anoek gefeliciteerd *\o/*
nu opweg met de paarden :D
bv naar het strand toe ofzo :+ :P

Aline wat een mooi veulentje :D

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 14:40

YES! Anouk! Goed zo!!!!

BTW zadel duurt nog even. Krijg wrs volgende week of de week erop een zadel te leen (daarna omwisselen van hele zadel of alleen zitting gedeelte, ligt er net aan hoe deze eruit ziet). Dus hoe gaat het met mijn projectje bij jullie? Zal dat na de vakantie (vanaf 17 mei) af zijn? Mag per PB

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 14:47

Soeske: dat wil ik nou ook een keer doen bij Monya :D

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 15:37

Aniek gefeliciteerd super hoor! *\o/*

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 16:01

Pffffffff ik word gek van die enquetes hahaha... maar ik ben er bijna door!