Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wordt nog lastig straks
, de verhaaltjes en foto's zijn allemaal hardstikke leuk! Ga dus maar lekker veel uitstapjes inplannen om overal op bezoek te gaan
.
. Heb je PB in ieder geval ontvangen, ga je nog wat vragen stellen maar we gaan zeker een afspraak maken.Jolynn schreef:Lekker met hem bezig blijven zoals jij denkt en voelt wat goed is!
Ik duim voor je hoor.
.
Omdat ik op dat moment ook nogal heftig nieuws te verwerken kreeg, heb ik het even gelaten om opnieuw te reageren. Dus ik ga ook even in de meelees modus...

idefix4 schreef:Deze is alvast voor Sanne:
Michelle zegt hier: "Mama, nu ben ik ook een prinses Sanne!"
Kun je nagaan hoeveel indruk je gemaakt hebt, dat ze dat nu nóg zelf verzint!
Jeetje zeg, dan moet ik wel heel veel indruk hebben gemaakt

)
. Vind dat dat nog even kan wachten, of helemaal niet... Dan is Sam toch wel te houden? Die foto van Sabrina is echt geweldig! Hoop voor je dat het heftige nieuws mee valt.. klinkt niet zo lekker? 
.
En heel veel sterkte vandaag
.
. Keep up the good work
. Die eerste
En Iggie weer! Wat wordt ie groot he.. hij krijgt nu echt een volwassener hoofdje (voor zn leeftijd dan
) . Hij is echt knap met zn lichtbruine snoet hihi! En Dosie wordt dik
! Nog even wachten... spannend!
. Echt super mooie plaatjes!
. *Rose wolk is zwaar aanwezig
*
Ik vond hem op Gribaldi ook erg goed. Zijn nieuwe hengst heb ik jammergenoeg nog niet gezien. Dat stukje is gaaf! Ik mis alleen de foto nog...
Is het ook op tv geweest? Ik vind het jammer dat ik nooit weet wanneer of dat is. Want dan had ik heel zeker gekeken!
Ik heb zojuist een opvolger voor Sam gevonden. Dát wil ik ook!

en fijn dat je nu wel beter met daisy om kan gaan zeker als je dadelijk een showtje met haar weg moet geven 
hij tilde zijn beentjes op niet normaal moes gewoon in de verlichte zit gaan zitten want het was niet uit te draven hier is kwa heike ook zeker een roze wolk aanwezig

en ben even bezig met het wegwerken van stapels schriftelijk werk en beantwoorden van mijn mails... Bleeeeegh...
Want uiteraard viel bokken niet onder mijn "aangepaste werkzaamheden", alhoewel ik het een goede oog-training vind
Kelly_Taco schreef:Elise, ik zou toch echt naar je lichaam gaan luisteren hoor! Je kunt jezelf niet zo voorbij blijven lopen
Zoals in dit geval een bot wat uitsteekt
Maar vooruit...
) ogen kijken en denken WWWWWAAAUW!!! Nouvel schreef:kom ook nog even langs voor ik zo m'n bedje weer in duik, gaat inderdaad supersnel hier!
Mooie Licor voorbij zien komen en ga zo of morgen foto's van Prince even bekijken!
Hier is alles oke, hoofdpijn nog niet over, maar lijkt wel minder te worden gelukkig...
Met ibuprofen komen we de dag wel door, en dus vanmorgen Fifi in het sop gezet en vanmiddag meegereden met de menclinic/demonstatie tijdens de jubileumdag van de verening.
Fifi zette haar beste beentje weer voor, en deed het super, ben weer trots op 'r!
hier een paar plaatjes en dan ga ik even bank hangen en lekker weer naar bedje...
vanavond is de feestavond op de vereniging, maar dat heb ik maar even laten schieten, wachten op het volgende jubileum maar weer...![]()
)... Nouvel schreef:kom ook nog even langs voor ik zo m'n bedje weer in duik, gaat inderdaad supersnel hier!
Mooie Licor voorbij zien komen en ga zo of morgen foto's van Prince even bekijken!
Hier is alles oke, hoofdpijn nog niet over, maar lijkt wel minder te worden gelukkig...
Met ibuprofen komen we de dag wel door, en dus vanmorgen Fifi in het sop gezet en vanmiddag meegereden met de menclinic/demonstatie tijdens de jubileumdag van de verening.
Fifi zette haar beste beentje weer voor, en deed het super, ben weer trots op 'r!
hier een paar plaatjes en dan ga ik even bank hangen en lekker weer naar bedje...
vanavond is de feestavond op de vereniging, maar dat heb ik maar even laten schieten, wachten op het volgende jubileum maar weer...![]()
)...
soeske schreef:
Dit is Zuko, eindelijk fotos
daar rent hij jankend achteraan haha) kwam hij een halve meter los van de grond en liet hij spontaan zijn plas lopen, zo erg schrok hij van dat bakbeest...