[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 22:16

laura bedankt!

sanne, wat een leuke foto's weer!
die van de zonsondergang zijn echt heel mooi!

Xantha

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 22:25

Sanne, mooi zeg die zonsondergang!!

Enne Igneo ziet er weer heerlijk uit!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 23:05

Ilona: Ik ga ook lekker kijken idd, in het echt is het toch altijd anders als een verhaal en een foto! En dat was idd geluk hebben met Benthe. Ik zal in het begin bij Danielle lessen (mijn instructrice) en misschien later als het goed gaat ook af en toe met iemand van stal erbij.
Jolynn: Leuke foto's van Xantha!!
Ellis: Leuke foto's zeg!
Sanne: Mooie foto's van de zonsondergang! En mooie buik krijgt Vaidosa al zeg!

Ik heb ook een advertentie op bokt gezet en daar krijg ik ook al heel veel leuke reacties op ;). Wordt nog lastig straks :P, de verhaaltjes en foto's zijn allemaal hardstikke leuk! Ga dus maar lekker veel uitstapjes inplannen om overal op bezoek te gaan ;).

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 23:10

Mooie foto's Debby, ik ga weer aan je denken morgen, en vooral in de week erna natuurlijk, maar het is lekker de LAATSTE keer dat je die noodzakelijke troep toegediend krijgt!! En mag ik zeggen dat je er hardstikke goed uitziet? Ik heb er een heel goed gevoel over dat jouw lijf dit klusje gewoon gaat klaren, en zo het idee dat je daar zelf ook in gelooft. En dat is heel belangrijk.

Oeh, Sanne, mooie zonsondergangen. Ik vind het heel knap als je zo kunt fotograferen, niet de ambitie om het zelf te kunnen hoor, waarom zou ik ook als jij ook naar de Veluwe komt :D . Heb je PB in ieder geval ontvangen, ga je nog wat vragen stellen maar we gaan zeker een afspraak maken.

Ellis, de foto van jou en twee van je liefdes is prachtig!

Banditto: Gefeliciteerd met je overwinning, leuk hoor! Wel jammer dat het gevoel minder was.

Angela: fijn dat je toch weer een beetje hebt kunnen genieten van een paardje... heb je gelezen over de 3jarige die Gab (Borderjay) haar baas te koop heeft? Daar viel ik als een blok voor. Informeer anders eens bij haar.

Ik ben gisteren en vandaag zowaar voorzichtig positief over Veludo... zal niet te vroeg juichen maar zag er helemaal niet verkeerd uit, wel alsof er wat gaat gebeuren in zijn lijf!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 23:15

Dank je Karina, ik heb er ook alle vertrouwen in!!

Goed zo dat je positief bent over Veludo, dat moet ook!!
Lekker met hem bezig blijven zoals jij denkt en voelt wat goed is!
Ik duim voor je hoor. ;)

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 23:27

Jolynn schreef:
Lekker met hem bezig blijven zoals jij denkt en voelt wat goed is!
Ik duim voor je hoor. ;)

Een opmerking in deze trant had ik erbij staan, aangezien ik inderdaad besloten had veel meer mijn eigen gevoel te volgen in wat ik denk dat voor hem werkt, zonder me te hard af te vragen of iets wel "mag".... maar dat stond zo stronteigenwijs dat ik het weer gewist had :D .
Thanx voor de bevestiging ;)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 00:20

Ik was aan het bijreageren gisteren en toen was ik de tekst kwijt... |( Omdat ik op dat moment ook nogal heftig nieuws te verwerken kreeg, heb ik het even gelaten om opnieuw te reageren. Dus ik ga ook even in de meelees modus... :D

Deze is alvast voor Sanne:
Afbeelding

Michelle zegt hier: "Mama, nu ben ik ook een prinses Sanne!"
Kun je nagaan hoeveel indruk je gemaakt hebt, dat ze dat nu nóg zelf verzint!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 00:40

Suelza Sneu dat de bedrijfsarts niet meewerkt. Maar ja, eigenlijk moet ik hem ietsiepietsie gelijk geven... En gaat mest scheppen wel met 2 gebroken sleutelbenen?
Mies Frank houdt wel van een geintje! Haha, ik kan het weten. :+
Wat een prachtige foto's! Je rijdt je paard netjes!
Cloris Waarland is wereldberoemd haha! Ben er ook ooit één keer op de manege geweest.
Denise Hopelijk begrijp je me niet verkeerd, maar mijn oma heeft vorig jaar een herseninfarct gekregen. Ze is er niet meer helemaal bovenop gekomen en is al 2 keer gereannimeerd. Het gaat slecht met haar en hier zeggen we soms: 'Hadden we haar toen maar niet kunnen redden, dan was deze lijdensweg en aftakeling haar bespaard gebleven.' Ze is ons er ook niet dankbaar om. Hopelijk komt zijn oma er beter bovenop, want het is nu een lijdensweg voor de mijne. Daarom zeg ik je heel veel sterkte en dat het maar beter wordt op een goede manier voor zijn oma en voor jullie!
Ilona vandaag zat ik in Harderwijk met Frank. In de Zwaluwhoeve. Volgende week ga ik het weer proberen op concours. Genieten om te lezen dat jouw roze wolk weer om je heen waaiert...
Ook heel gave foto's!
Ellis Voorlopig maar even niet. Wat niet weet hihi.. En ik Wow nu nog vrolijk rond op een pas gevuld Stubbenzadel!
Laura wijs om te stoppen bij irritaties. Het blijft dan toch nog wel een groen en jong paard hè? GEDULD...
Proefje had ik gisteren met Frank meegekeken. Mooi gedaan hoor, maar je ziet idd nog wel dat ie nog zoekende is. Maar dat mag, hè? Hij is nog maar zo kort beleerd. Ik vind het ookeen heel nette prestatie van jullie twee.
Snowy Sabrina is ruim 6 jaar. Heel jong nog, maar ze krijgt altijd enorm veel zelfvertrouwen na een lesje en daar teert ze dan weer weken op. Sinds gisteren draaft ze los door de bak! Is dat het barefoot-pad? Sabrina heeft er nu een zadeltje van.
Saida Lekker dat je zo kunt lachen om haar fratsen. Ik merk bij Sam dat negeren het beste werkt. Zulke lessen zijn altijd wel superleerzaam. Het kan beter goed misgaan, want dan leer je nog eens wat!
Sanne ik weet nog goed toen Sam hier kwam. Anderhalf en totaal onopgevoed. Dat was een enorme uitdaging. Als zijn stalmanieren heb ik hem bijgebracht.

Saida Sam is buiten in het bos absoluut bomproof. Het probleem zit hem in het koppaard willen zijn. Hij wil pertinent voorop en als ie in een groep de rengalop eenmaal doet, is ie in het zand nog maar net te houden. Frank vermoedt dat dat voor mij op het strand onhoudbaar is. Dan is ie echt geschikt voor Duindigt en niet meer te stoppen. Dus als er iemand een paard mét een rem in de aanbieding heeft. :+
Ow ja, en hij beweert dat ik Sam niet in het water kan krijgen, omdat ik hem dan echt moet rijden. Het wordt hoog tijd, dat ie eens komt kijken wat ik in de les altijd doe. Want dát vond ik nou weer niet zo aardig. puh. :(

De rest lees ik morgen maar bij...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 01:09

Zoo, ook nog laat wakker :p
Leuke fotos weer El!
En ook van Michelle, echt prinsesje zo ;)
Nu lekker slapen, morgen lekker vrij gelukkig..

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 08:23

Hi meiden.. ik heb wel steeds geprobeerd mee te lezen maar ben de afgelopen dagen zo ontzettend druk geweest :j
Hoop dat ik nu weer een beetje meer mee kan kletsen..

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 08:42

idefix4 schreef:
Deze is alvast voor Sanne:
Afbeelding

Michelle zegt hier: "Mama, nu ben ik ook een prinses Sanne!"
Kun je nagaan hoeveel indruk je gemaakt hebt, dat ze dat nu nóg zelf verzint!

Prachtig :D Jeetje zeg, dan moet ik wel heel veel indruk hebben gemaakt := :o
Echt ontzettend lief :)

Kelly: Iedereen heeft het hier wel eens druk, dus, maakt niet uit.
Ik was wel heel nieuwsgierig hoe het nu met je gaat en hoe het met Perla is en of je al weer wat hebt gehoord van Taco.

Anouk: Jeetje heftig nieuws, hopelijk valt dat heftige nieuws mee :(:)

Karina: Fijn dat je verandering voelt bij Veludo, hopelijk blijft het de positieve kant op gaan.
Ik wordt nu wel steeds nieuwsgieriger naar wat hij nou eigenlijk heeft (mag je me ook over pb-en)
Stel gerust vragen betreft de fotoreportage (ik denk dat ik al wel weet waarom het gaat, meerdere paarden.. daar heb ik al wat op verzonnen :j)

Esther: Oeh, ga zo even je advertentie opzoeken :j
We hebben hier trouwens ook nog een leuke lieve Andalusier x KWPN merrie te koop.

Ik moet zo weer naar school, heb niet zo'n zin, want we moeten nog heel veel doen.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:10

Anouk: Maar als we nu niet in ren galop gaan? Ik ben daar persoonlijk met Chico (nog) geen voorstander van.. :o . Vind dat dat nog even kan wachten, of helemaal niet... Dan is Sam toch wel te houden? Die foto van Sabrina is echt geweldig! Hoop voor je dat het heftige nieuws mee valt.. klinkt niet zo lekker? :(:)

Sanne: Succes op school! Ik ben aan het werk, dat valt ook nooit mee op de maandagochtend :+ .

Kelly: Is er al meer bekend over Perla? Is ze drachtig? Of nog even wachten tot ze weer gescand kan worden? En hoe is het met Taco?

Jolijn: Kicke Xantha foto's!! Vind haar zo gaaf... ze is echt mega barok voor een merrie, geweldig! Leuk dat je weer aan de hand kon werken! Die stijgerfoto, wauw :~ En heel veel sterkte vandaag :(:) .

Karina: Goedzo! Eindelijk weer een beter berichtje! Ben blij voor je :D . Keep up the good work ;)

Sanne: Wat een mooie foto's :~ . Die eerste :+: En Iggie weer! Wat wordt ie groot he.. hij krijgt nu echt een volwassener hoofdje (voor zn leeftijd dan ;) ) . Hij is echt knap met zn lichtbruine snoet hihi! En Dosie wordt dik :+ ! Nog even wachten... spannend!

Ellis: Zo he, wat zul jij een mooi fotoboek hebben :D . Echt super mooie plaatjes!

Angela: Fijn dat je weer hebt kunnen genieten van de paardjes!!

Gisteren weer op Chico geklommen. En ja, het begint eentonig te worden, maar wederom echt súper de super gereden.. :+: . *Rose wolk is zwaar aanwezig :P *

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:52

Suelza Niet aanvallend bedoeld of belerend. Maar ik geloof dat alles met een reden gebeurt. Het mag dan niet leuk zijn, maar het is mss beter om af en toe wel te luisteren naar dat lichaam van je. Hopelijk wil je er nog een paar jaar meer gebruik van maken en al die pijn en ellende ontkennen is niet goed, toch? Dalijk zit je veel te vroeg in een karretje omdat je altijd maar doorging. Mss is dit gedoe met je oog dan toch niet toevallig op je pad gekomen. Je kúnt nu niet anders dan rusten. Een waarschuwing dat je toch moet luisteren?

Banditto Hoe ging het?

Karina Mijn opa is een rasechte Waarlander. Hij woonde letterlijk midden in het dorp. Echt zo'n huis met van die oude bomen ervoor. Als ik Wim Sonneveld hoor, denk ik altijd aan dat huis. En een tante van mij woont ook in Schoorldam. Maar die vliegt veel, want ze werkt als 'oudste' stewardess bij de KLM.
Goh, dus Veludo moet het ook kalm aan doen? Beterschap!

Yenneke klinkt goed! Hier in de Bommelerwaard zijn er nog veel te veel van de oude stempel. En die paar die vernieuwend zijn, vragen meteen de hoofdprijs. Ik wacht nog even af, tot er iemand op mijn pad komt. En waarschijnlijk gaat dat geen maanden meer duren, want ik heb al connecties. Mijn zwangere overbuurvrouw haar oom gaat haar paard hier ook zo trainen (een zeer getalenteerd man en bevriend met emiel voest, dacht ik) en dan ga ik veelvuldig kijken en overleggen. Nu nog een beetje geduld..
Beterschap voor je vader! Weet je wat mij altijd helpt bij een zere rug? Even lekker ontspannen op een paardenrug... :(:)
Wat leuk om samen met een bokker de opleiding te volgen! Hopelijk ishet alles wat je er van verwacht.

Borderjay Ik ben enorm fan van Edward. Hij schijnt, net als ik jaren niet te hebben kunnen presteren vanwege faalangst en door psychische training eindelijk een doorslaand succes te zijn geworden. Welke trainer zal dat geweest zijn? Mss word ik dan ook wel net zo succesvol? :+ Ik vond hem op Gribaldi ook erg goed. Zijn nieuwe hengst heb ik jammergenoeg nog niet gezien. Dat stukje is gaaf! Ik mis alleen de foto nog... :D Is het ook op tv geweest? Ik vind het jammer dat ik nooit weet wanneer of dat is. Want dan had ik heel zeker gekeken!

HAha, dat heb ik ook eens gehad. Op concours nog wel. Een kennisje kwam kijken naar ons en net na de proef denderde Sam er vandoor en lag ik er bijna af... :Y)

Utixo Geweldig!!! Gefeliciteerd!!! Ennuh, feestje? hmmm, mogen wij ook komen?

Denise Heel veel veel sterkte! :(:)

Angela Meid, je mag natuurlijk gewoon huilen en verdriet hebben hoor, maar ik denk dat je Moppie wel eert als je toch ook moeite doet om het leven te omarmen en door te gaan. Dat deed zij immers ook voor jou? Je hebt er echt niks aan om in het gat te blijven zitten. Wees ook trots op jezelf. Je hebt Moppie toch maar mooi een fantastische tijd gegeven en jullie hebben elkaar gekend.

Laura Dessie is op 3 juni 5 geworden. Hij heeft er weinig van gemerkt. Zijn baas had het dan ook reuzedruk die dag...
Hincapie hinnik-hinnik-hinnik (Dat betekent gefeliciteerd op zijn paards)

Idra O:) :~ Ik heb zojuist een opvolger voor Sam gevonden. Dát wil ik ook!

Op de rest reageer ik mss vanaaf...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:52

Suus – leuke foto’s

Eline – voor zover ik weet kan ze niks ze ligt alleen maar en doe voor de rest niks omdat ze het niet kan

Malin – dank je wel als je der ziet liggen breek je hart ook gewoon ze wil zo graag maar der lichaam werkt totaal niet mee ik denk dat ik van de week weer even heen ga om te kijken hoe het nu met der gaat
En jij moet toch een beetje uitkijken met je pootje hoor niet te overhaasten want je moet zaterdag wel mee :D
P.S. heb je het nog gehoord van Willemien lieve is drachtig

Esther – ziet er goed uit hoor

Mies – super nu lekker die stijgende lijn erin houden, alleen balen dat de jury er anders over dacht waarschijnlijk hebben ze ook gewoon erg laag gejureerd wanneer is je volgende ?

Ilona – met zijn oma is het nog steeds hetzelfde de ene helft van haar lichaam is verlamd en praten kan ze ook niet dus ze lig maar een beetje in de rondte te kijken en daarna valt ze weer in slaap
Fijn dat het bij jou zo goed gaat volhouden hoor :D

Joyce – super hoor nu maar voor het eggie meedoen he :P

Debby – gefeliciteerd met xanta en ach dat beetje kleuterige maakt ze ook weer leuk
Foto’s zien er ook super uit hoor heel mooi

Angela – fijn dat je lekker gereden hebt zorgt voor een beetje afleiding

Sanne – ach igneo hij snapte nog niet dat hij schrok van de tak :+ en fijn dat je nu wel beter met daisy om kan gaan zeker als je dadelijk een showtje met haar weg moet geven
En die zonsondergang wat prachtig zeg heel mooi en ja iggie en Dosie blijven prachtig

Karina – dan duim ik heel voorzichtig mee dat je gelijk hebt en dat het idd positief wordt

Anouk – de buurvrouw het haar gevonden en toen lag ze al zoals ze nu in het ziekenhuis nog ligt dus ja voor ons is het ook echt een lijdensweg maar we kijken nu nog even wat de arts wil doen,
En die foto van sabrina geweldig.
En ik hoop dat jou heftig nieuws meer mee valt dan wat ik nu heb gehad want bij jou klint het ook niet lekker :n

Gisteren weer een heerlijk kort rondje door het industie gedaan en tussen de vrachtwagens mag die zijn eigen dan altijd even ‘’showen’’en :wow: hij tilde zijn beentjes op niet normaal moes gewoon in de verlichte zit gaan zitten want het was niet uit te draven hier is kwa heike ook zeker een roze wolk aanwezig :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:07

Bedankt voor jullie intresse en vergevingsgezindheid :)

Ik weet op de dag af over een week precies of Perla drachtig is :j
In eerste instantie wilde ik graag de Fjanda kopen maar ik durf het toch niet aan. Het is maar afwachten hoe het uitgroeit en mocht het me niet bevallen dan is het moeilijk verkopen denk.
Dus nu is mijn zoektocht weer begonnen naar een fjordenveulen. Gister al bij een leuk grijs hengstje wezen kijken maar daar kreeg ik niet het WOW gevoel van.
Maar goed, hoop natuurlijk dat Perla drachtig is.

Maandag bij Taco wezen kijken, hij doet het echt onwijs goed daar en staat er super tevreden bij.
Toch wel heel moeilijk hoor. Ik toon het nooit echt maar heb er de hele tijd met een brok in mijn keel rond gelopen.

Zaterdag hadden we eigenlijk show gehad met het showteam maar nu was Ginny er alleen met Banshee.. mijn god wat liep ik met mijn ziel onder mijn armen en een lekkere neplach op mijn gezicht..
Op de terugweg in de auto hoorde ik het nummer van Jim .. Dapper en Sterk... potverdorie wat een waterlanders...
Op zulk soort momenten mis ik hem zo enorm ;(

Elise, ik zou toch echt naar je lichaam gaan luisteren hoor! Je kunt jezelf niet zo voorbij blijven lopen ;)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:07

Heeeey, ik kom mooie foto's tegen Deb! Moeten we vaker inplannen zo'n handwerk/rechtricht lesje. Vind ik ook leuk om te geven, toch altijd een leuke afwisseling.

Nou jongens... ik ben vandaag voor het eerst weer aan het werk. Net gesprek met mijn chef gehad. Ik moet om het kwartier wat anders gaan doen. Ben nu uitgeroepen tot "chef telefoon beambte" :( en ben even bezig met het wegwerken van stapels schriftelijk werk en beantwoorden van mijn mails... Bleeeeegh...

En nee, ik mag de komende weken echt niet buitenspelen :(

Morgen mijn eerste afspraak bij de fysio... Die moesten erg lachen om mijn gebroken sleutelbenen verhaal...

Dat ging zo: "Oh, joh... 2? Dat is vervelend zeg!"... Oh nee, hoordat was al 2 maanden geleden"....

TWEE MAANDEN?!?

"Ja... alleen het is niet goed genezen, dus jullie mogen het even mobiliseren"

"Aha, ja daar heb ik wel een beeld bij"

Haha... Krijg morgen dan ook 2 heren die aan mij gaan trekken, hoop dat ze leuk zijn om naar te kijken, hahahah!

Ik ga even op mijn gemakkie alles bijlezen en dan zo even reageren... Moet even zo bokken, dat het net lijkt of ik daadwerkelijk met mijn "schriftelijk werk" bezig ben :P Want uiteraard viel bokken niet onder mijn "aangepaste werkzaamheden", alhoewel ik het een goede oog-training vind :D

Sinds zaterdag heb ik er trouwens een nieuw projectje bij. Een FJORD, whaahhaha... Via een goede vriendin van Debby... Vind ik wel erg leuk, moet ik zeggen! Moet nog een hoop leren, dus ja, daar houdt Elise wel van!

Vanmiddag stap ik op een ander projectje... Een rillerige KWPN merrie...

Ziek? Ik?!? Nee, toch!

Oh en Roza, het mooie poesje, zusje van de Harry van Deb, is verkocht |(

En verder heb ik niets te melden, ga eerst maar even bijlezen... (En koffie halen, zodat mijn chef ziet dat ik braaf achter mijn pctje vandaan stap, haha!)...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:13

Kelly_Taco schreef:
Elise, ik zou toch echt naar je lichaam gaan luisteren hoor! Je kunt jezelf niet zo voorbij blijven lopen ;)

Jij wilt mijn medisch dossier niet inzien, whahah...

Mijn pijngrens ligt ietwat hoog, vandaar dat ik er altijd op moet worden gewezen als ik wat gebroken heb oid... :o Zoals in dit geval een bot wat uitsteekt :Y) Maar vooruit...

Ik snap het wel wbt het Fjanda veulen... Ik vind het altijd gewaagde combinaties... Het kan heel gaaf worden, maar kan ook tricky uitpakken en ja... als het niet mooi uitgroeid en zelf vind je het niets... vind dan maar eens een ander die het koopt en je er een goede prijs voor geeft (uiteindelijk wil je toch minimaal je onkosten dan uit je verkoopprijs halen)...

En ach... je moet ergens komen, in een paar bruine (of blauwe ;) ) ogen kijken en denken WWWWWAAAUW!!!

En dan weet je pas dat je een goede aankoop doet...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:33

Nouvel schreef:
kom ook nog even langs voor ik zo m'n bedje weer in duik, gaat inderdaad supersnel hier!

Mooie Licor voorbij zien komen en ga zo of morgen foto's van Prince even bekijken!

Hier is alles oke, hoofdpijn nog niet over, maar lijkt wel minder te worden gelukkig...
Met ibuprofen komen we de dag wel door, en dus vanmorgen Fifi in het sop gezet en vanmiddag meegereden met de menclinic/demonstatie tijdens de jubileumdag van de verening.
Fifi zette haar beste beentje weer voor, en deed het super, ben weer trots op 'r!

hier een paar plaatjes en dan ga ik even bank hangen en lekker weer naar bedje...
vanavond is de feestavond op de vereniging, maar dat heb ik maar even laten schieten, wachten op het volgende jubileum maar weer... :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat een blij paard!!! Geweldig! (En wat een blije stuurvrouw ;) )...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:33

Nouvel schreef:
kom ook nog even langs voor ik zo m'n bedje weer in duik, gaat inderdaad supersnel hier!

Mooie Licor voorbij zien komen en ga zo of morgen foto's van Prince even bekijken!

Hier is alles oke, hoofdpijn nog niet over, maar lijkt wel minder te worden gelukkig...
Met ibuprofen komen we de dag wel door, en dus vanmorgen Fifi in het sop gezet en vanmiddag meegereden met de menclinic/demonstatie tijdens de jubileumdag van de verening.
Fifi zette haar beste beentje weer voor, en deed het super, ben weer trots op 'r!

hier een paar plaatjes en dan ga ik even bank hangen en lekker weer naar bedje...
vanavond is de feestavond op de vereniging, maar dat heb ik maar even laten schieten, wachten op het volgende jubileum maar weer... :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat een blij paard!!! Geweldig! (En wat een blije stuurvrouw ;) )...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:36

Suelza, heb je je koffie nu al? :P

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:38

soeske schreef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit is Zuko, eindelijk fotos ;)

Whahahah, geweldig, wat een kop!!! Het is net een Leeuw! De laatste keer dat mijn oudste hondje een soortgelijke kat zag (mijn hondje houdt van poesies :9 daar rent hij jankend achteraan haha) kwam hij een halve meter los van de grond en liet hij spontaan zijn plas lopen, zo erg schrok hij van dat bakbeest...

En daarna rende hij heel hard de andere kant op!!! Hihi!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:39

soeske schreef:
Suelza, heb je je koffie nu al? :P

Derde bakkie al, moet nu weer, verplicht, een bakkie gaan doen...

*** zucht ***

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:06

suelza is aan het quoten geslagen! :D
kijk je wel uit brekebeentje, je moet nog wel even doen met je lijf! ;)
maar ik kan het me goed voorstellen, stilzitten valt niet mee, ik spreek uit ervaring... 8-)

Kelly, moeilijk hoor, vind het wel dapper van je, denk ook dat dit het beste besluit is, maar het wordt er niet minder moeilijk om, vooral op die momenten waar je eigenlijk met Taac bij had moeten/willen zijn...
sterkte... :(:)
wel fijn dat 't goed met hem gaat, en nu maar duimen dat Perla drachtig is!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:07

Ja goed he! Je moet toch wat, met zo'n saaie kantoorbaan, whahah!!!

Maar volgens mij ben ik nu aardig bij ;)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:09

goed zo! ;)

ja je moet wat om je dag te vullen...
ik zit hier ook weer met de laptop op de bank...
ga vanmiddag wel even langs op m'n werk, en morgen weer even, en dan woensdag maar weer aan de slag!