frankiej schreef:mag ik ook mee naar tunesie? hm, lees net dat er maar 2 bedden zijn. lesgeven? mag het ook wat anders zijn? zie het maar als bezigheidstherapie in de ruimste zin des woords haha
HAHAHA, Frankie is back on track
Angela, oeh spannend! Zou jouw veulen dan ook eindelijk gaan komen
!

Ik duim dat ie er bij zit!
Als ze daar wat van zei, was Sam wel heel makkelijk actiever te maken. Dus ik duim dat ie zondag ook weer zo spettert, dan zit het wel snor. Zowiezo krijgt hij nu weer iets meer brokken hierom, want dat hebben we iets geminderd vanwege zijn weide-bezoekjes. Grappig detail: Frank zegt altijd dat ik op rechts moet friemelen tot Sam het bit loslaat. Bij Caroline moet ik juist links iets meer eraan leggen en rechts meer geven. Resultaat was echt verbluffend! Het kost mij minder moeite. Op zo'n moment vind ik het jammer dat Frank niet aan de kant meekijkt. Zodat hij het verschil in uitleg ook hoort. Hij heeft me ook prima geholpen hoor, dankzij hem lukte het me weer om hem weer naar beneden te krijgen en om zijn aandacht te krijgen. Geleidelijk aan vind ik de knoppen weer op Sam. Het is allicht leerzaam om de ideeën van een ander ook te horen, zeker als je zoals Frank graag iemand vooruit helpt.
HAahahahaha!
Hij vond hem zooooo superstoer en heb dus even papa gebeld wat die ervan vond. En wat is het dan? Nou zo'n Australische wax-jas (die ik al 3 jaar voor mezelf zoek) in donkerbruin. Komt tot ver over zijn knieen en heeft zo'n schoudermanteltje. Een echte Australishe cowboy-jas dus. Helemaal grondwerkstijl... En ook nog even een rode bodywarmer gekocht voor hem met 70% korting van Pikeur. Verder een jas voor mezelf met 70% (gewoon zomerjas die waterdicht is). Eindelijk rainlegs gepast en ook maar meteen meegenomen en een dubbelgebroken koper watertrensje van Harry's Horse. En die laatste 2 met 12% korting. Kids hebben meteen een moederdagcadeau meegenomen voor mij (een onderlegger van Lammert Haanstra voor onder de longeersingel) maar dat vergeet ik dus meteen weer...
.