dan moet me er maar tussen proppen :p Hij heeft zelfs een eigen kamer, maarja... anders mans dingen inpikken is veeeel leuker natuurlijk
Sjaad
Geplaatst: 07-06-09 13:50
Soeske; Woow wat een reuzekat....beter gezegd tijger of leeuw
DinkeyGirl
Geplaatst: 07-06-09 14:21
Haha tis net een bergleeuw Hij is wel heel gaaf hoor Suus!
Angela veel sterkte, dat moet echt ongelovelijk moeilijk zijn! Ook van mij een dikke knuffel Hopelijk vind je snel een ander paardje dat je kan gaan verwennen, dat geeft toch een hoop troost.
Saida dat is stoer! Ik wil ook wel zo'n vent, en hoewel de mijne ook heel lekker kan koken doet hij het jammer genoeg door de week niet vaak. Ben benieuwd wat dat gaat worden hehe Super dat je les zo goed ging, haha die Rints kan wel voor vent door
Anouk en Frank: ah wat een gave foto's van Prince, echt een super pony zeg! Veel plezier in de sauna!
Denise wat verschrikkelijk voor zijn oma. Gelukkig gaat het met hem wel iets beter. Ik hoop dat zijn oma toch ook nog weer een beetje opknapt, bij mijn oma was dat ook zo. Maar het wordt bij haar ook steeds onmenselijker hoor, zo oneerlijk als bij die oude mensjes steeds meer en meer lichamelijke dingen gewoon worden afgepakt natuurlijk kan je dat hier bij ons kwijt, daar zijn wij voor hoor!
Yenneke wow die opleiding lijkt mij ook echt heel erg gaaf maar ben jammer genoeg niet in de positie dat ik dat erbij kan gaan doen. Wel tof dat je ouders willen bijspringen. Haha de mijne kookt ook niet vaak hoor, maar als hij iets maakt is het meestal wel erg lekker Ik ga met Saida mee over de IforWilliams trailers. Is een atec of een bockman niets?
Lobke wat een supermooie foto's weer van jou en je knappe vent, hij gaat echt heerlijk zo te zien! Ik heb nog steeds niets van David gehoord, maar had hij nog iets gezegd dat hij weer onze kant op wilde komen?
Ellis ook mooie foto's weer, wat is ze toch een knap paard! Hopelijk is die nare hoofdpijn snel helemaal weg! Vind het ook knap hoor dat je toch die demo hebt gedaan, pas je wel een beetje op jezelf!
Benthe gefeliciteerd, dat wordt gaaf zeg!
Esther ik ga met yenneke mee, beetje vaag van die martingaal. Verder is het niet mijn type paard, sorry
Laura stoer filmpje hoor, haha hij ziet er netjes uit! Echt nog een puppy maar hij doet ontzettend zijn best! Nog gefeliciteerd met zijn verjaardag
Mies wat een lieve foto van jou en de zusjes, en daarna die gave pix van jullie aan t werk, ziet er toppie uit hoor! Wij hebben ook een (nieuwe)houten bodem in de trailer. Alleen er moet geen gietvloer opliggen want dan rot hij van bovenuit naar beneden zonder dat je het merkt, als het rubber lek is. Wij hebben een losse rubberen mat, zodat wij altijd van zowel onder als boven de bodem kunnen controleren. Als je hem goed onderhoudt en goed laat luchten (dus de mat eraf halen als het nat is geweest in de trailer door bv urine) gaat een houten bodem gewoon lang mee.
Eline ik vind het een beetje vaag dat het verplicht is en dat je anders in overtreding bent. Ik rijd geen wedstrijden en ben geen lid van een paardenblad. Ik wist dit dus niet en kom er nu toevallig achter via bokt. Maar wat nou als dat niet wat gebeurd? Ik heb het nagekeken en het zit niet in Suevo's paspoort maar wel in die van Dinkey. Waar kan ik aan zo'n inlegvel komen? Ben ook geen lid van de rasvereniging namelijk. Nog gefeliciteerd met je trouwdag en fijn dat je nu iig een zadel hebt die goed ligt!
Ilona jeez wat ziet Chico er goed uit! Hij is echt ronder en gespierder geworden zeg, hij is echt mjummie
Elise wat een rotnieuws van je oog. Pas maar goed op jezelf. Ik ben ook zo'n type dat niet stil kan zitten maar helaas word ik altijd het slachtoffer van mijn eigen ongeduldigheid dus wees maar blij dat je bedrijfsarts er een stokje voor steekt
Joyce sux6 vandaag, wij willen natuurlijk wel uitgebreid verslag
Karina heel veel sux6 met Veludo, hou je vertrouwen er in he
Zo volgens mij ben ik weer een beetje bij, kan ook niet verder terugscrollen dus sorry voor degenen die ik vergeten ben!
Gisteren was de open dag bij ons op stal, ik zou de ponyritjes doen maar goed, kreupele Krukkie kon mooi met dr pootje omhoog langs de kant zitten Het was lekker druk en ook erg gezellig. Suevo stond lekker in de wei, en was af en toe een beetje heen en weer aan t rennen van al het lawaai (er was een demo van politiehonden, en een motorcross show) dus echt borstelen kon ik niet. Maar van wat ik gezien heb was hij niet meer onregelmatig dus hopelijk is dat in de bak ook zo. Op stal was het veel te druk dus ik heb hem maar lekker in de wei gelaten. Dinkey was zoals gewoonlijk weer erg geliefd bij jong en oud, er zijn heel wat kids op zijn rug geweest en hij staat op aardig wat foto's en film haha Ik ben echt zo trots op hem!
Ik hoop vandaag Suevo even te kunnen longeren, maar ik weet niet of dat gaat met mijn enkel. Ik heb niet veel geduld en het gaat ook al beter, maar het kan mij echt niet snel genoeg gaan
Nouvel
Geplaatst: 07-06-09 14:28
malin, sterkte met je enkel, echt balen... Fijn dat Seuv weer goed lijkt te zijn in ieder geval!
Anoniem
Geplaatst: 07-06-09 14:56
Malin Gelukkig is Suevie niet meer onregelmatig! Nu jij nog! Ik moet ook vrij nemen van m'n werk straks om naar school te kunnen gaan. Gelukkig is het dus niet elke week. En financieel kan ik het schoolgeld nu ook niet in een keer ophoesten, dus ik ben idd heeeeeel erg blij als m'n ouders me willen steunen. Het scheelt ook dat ze weten dat dit echt mijn passie is en het ook wel weer een investering in de toekomst is.
Die merken ga ik even onthouden. Ik had al een beetje op marktplaats zitten neuzen. Maar weet nu dus ook dankzij jou dat ik geen trailer moet nemen met een rubberen gietvloer. Stalgenootje van mij heeft vroeger bij een kliniek gewerkt en die wist te vertellen dat er eens een paard met twee benen door de vloer was gezakt en de bestuurder het niet doorhad waardoor er niet veel meer van zijn hoeven was overgebleven en het paard afgemaakt moest worden... Wat een verhaal hè!!
Ik ga nog even een paar rondjes op X rondhobbelen. Hoop dat het niet harder gaat regenen straks!
Idra
Geplaatst: 07-06-09 15:19
Thanks voor de fijne reacties
Leuke foto's gezien Ilona, Chico ziet er heel goed uit, fijn dat hij een Spaanse vriendin heeft, die mag er ook wezen
En leuke foto's van Ellis en het witte spook! Heel mooi
Angela, is dat een paardje wat je op het oog hebt? Naar wat ben je precies op zoek, wat zijn je eisen?
Saida, wat fijn van je lessen bij Cloor
Goed dat Suev niet meer kreupel is Malin, en idd: nu jij nog Maar misschien heb je je voet helemaal niet nodig om te rijden?
Mja, ik heb weer een leuk aanbod gekregen vanuit Spanje wb Textura, maar ik wil eerst de perfecte pensionstal vinden voor ik aan een nieuw avontuur begin, dus ik wacht nog even af.... Dilemma's!!!!!!
Yenneke, het was leuk je te ontmoeten Ik ben er nog steeds niet over uit, over de opleiding van ISPH. Het is wel een hoop geld en als ik me denk dat ik daarmee 24 lessen van David kan volgen Dan ga ik toch even nadenken... Ik ben ook bang dat ik het een beetje zweverig ga vinden en hoewel ik dus echt voor het correcte en respectvolle dressuurrijden ben, ben ik niet zo into bachbloesemtherapie en zulke dingen Misschien wacht ik nog even af tot de instapdag, want ik vond het wel jammer dat we niks hebben mogen beleven van de lesgeefkwaliteiten van Marion. Zo kan ik me nog steeds niet echt een goed beeld vormen van de opleiding.
Ik snap jou wel hoor Lobke. Dat echte zweverige hoeft van mij ook niet, maar dat hebben ze ook wel wat meer naar de achtergrond gesteld. Volgens mij leer je ook geen bachbloesemtherapie meer te geven. Ik kan me ook voorstellen met jouw rijniveau. Jij en Licor zijn al verder. Het is dat X nog groen is en ik met hem wel meer zal kunnen leren dan jij met Licor.
Ik vond het ook jammer dat er niet een stuk praktijk gedemonstreerd werd. Wat ze vertelde vond ik wel overtuigend, maar als je het in de praktijk kunt zien geeft het idd een beter beeld. Ik rij ook mee met de intake in juli. Als wij dan de enigen zijn dan is het voor X ook lekker rustig.
evdpanne
Geplaatst: 07-06-09 16:40
Denise: De standfoto's stonden op marktplaats, maar volgens mij is de advertentie nu weg... Yenneke: Ik wil er gaan kijken idd, wil even weten of het wat voor mij is... Dat van die martigaal is wel een goede om even na te vragen. Soeske: Zuko is gaaf zeg!! Idra: Dus misschien komt Textura deze kant op . Dat vond ik ook wel een hele mooie merrie!
Heb net gezellig bardienst gedraaid bij de Castellumruiters. Dat is een vereniging bij ons in de buurt en daar waren wedstrijden vandaag. Was er nog nooit geweest maar was wel gezellig! Er reden er veel mee van onze stal. Dus heb weer lekker een beetje zitten kijken en af en toe wat bestellingen afgewerkt enz .
Saida: Gaat snel he! Ik sta er ook wel verbaasd van! smakelijk vanavond!
Ellis: Leuke foto's! maargoed dat fifi zo veelzijdig is, blijf je toch lekker bezig ondanks je voet!
elise: Daar ben ik dus ook bang voor, zeker als hij op gras oid komt te staan. ja hoor, blijf me maar jaloers maken met je strandritjes!
esther: Leuk paardje om te zien, kan aan mij liggen maar trekt ie soms een beetje met zn achterbeen?...toch aan het zoeken?
malin: Nu maak ik de trailer ook altijd meteen schoon na gebruik.... Gelukkig heeft suevo niks aan de val overgehouden Maarja zit jij weer in de lappenmand! Hopelijk knap je snel op!
Ik heb een super wedstrijd gereden! Waar shannon de vorige 2 ontzettend veel spanning had, onrustig was vastzette en aan de haal ging kreeg ik haar vandaag mooi los, over de rug, aan de hulpen en nagefelijk. De proef in ging ook goed. Ze bleef zo lekker lopen, hier en daar wel wat kleine foutjes en punten die beter konden, maar het was gewoon een normale proef de 2e ging iets minder, we waren allebei moe en ik was zo tevreden over de 1e dat ik er eigenlijk te weinig aan bleef rijden. Alleen de jury was het minder met me eens...166 ongeveer evenveel als vorige week waarbij ik niet eens in de bak kon blijven
maargoed, ik heb fijn gereden, had dr eindelijk onder controle, kwam goed mn proef door...geen gerace of grote spanning en we gingen rechter dan vorige keren we zitten in een stijgende lijn en dat is het belangrijkst
Ik houd mijn ogen en oren open . Ik ben gewoon rustig aan op zoek .
Prinslover
Geplaatst: 07-06-09 18:50
Dank jullie voor de leuke reacties op de foto's! Ben zo trots op mn ventje!
Saida: Lekker smikkelen & smullen aan tafel dus . En hoe ging het rijden? Kon je Rints weer lekker oppakken? En dat is lekker he, even bevestigd krijgen dat je het goed doet! Een ander paard doet je eigen paard weer ontzettend waarderen 9 van de 10 keer .
Eline: Ja, ik snapte hem . Met handen en voeten kom je idd een heel eind haha! En ik snap wel dat je even wacht. Ik ben ook zo, ik zoek dingen niet op. Chico is heel gevoelig op geluid en drukte. Dus als het heel druk is op stal, rijd ik wel een andere keer haha . Wat goed dat Atlas zo relaxed bleef onder de verbouwing! Soms betrap ik mezelf er ook op dat ik helemaal strak sta van spanning, en hij er niks om geeft...
Yenneke: Wat goed dat die cursus zo beviel! Nu hopen dat je het rond krijgt en het is wat je zocht! Ben benieuwd. Spannend hoor, met X aan zo'n opleiding mee doen op vreemd terein ect.
Frank: Ook ik ben voor in September . Als Benthe ook zou kunnen, en het leuk lijkt, dan komt het misschien ook goed met vervoer .
Esther: Ik zag je topic voorbij komen hier op bokt! Je bent opzoek he . Wat leuk! Toch wel eerder dan gepland of niet? Ik vind het een knapperd om te zien! Maar hij is nog errug groen hoor... heeft nog heel veel begeleiding nodig! Als je dat leuk lijkt, zou het zeker een optie zijn! Een tip wel: er staat dat hij klinisch is ggk enzo, maar ik zou hem toch zélf nog een keer laten keuren zou het serieus zijn.. Want wie weet is er mee gesjoemeld.. . Kwa beenstand, rug, gangen ect heb ik er niet echt verstand van, misschien andere hier in t topic?
Angela: Heel veel sterkte meis . Vind het echt rot voor je...
Lobke: Oeeeh, sexy Licor . Hij is echt zo knap! Wat doet ie het toch goed.. Moet echt wel fantastisch zijn voor jou dat je al zoveel hebt bereikt met hem!
Laura: Stoer filmpje! Wat issie toch braaf .
Nishada: Thanx! Hoe is het trouwens met Coco? Rijd je die ook nog volop?
Ellis: Gaaf zeg, die foto's . Echt lol met je knol jij! Fifi heeft het maar getroffen met zo'n fanatieke all-round baas!
Denise: En hoe is het nu met je vriend? En zijn oma?
Suus: Super gaaf zeg die Zuko !!
Malin: Thanks!! Ik vind hem langzaamaan ook steeds meer veranderen! Ben ook zo benieuwd hoe hij terug gaat komen van 2 maanden vakantie op de wei... Het zal hem vast echt mega goed doen! Ik wil dan ook een topic gaan openen (een jaar lang itp). Want hij is zó veranderd.. Dat is echt verschil van dag en nacht! Maar die hou je dus nog te goed haha. Wat fijn dat Suevvie waarschijnlijk weer rad is Jij ook snel weer beter worden! En super poownie die Dink! Heb jij geen foto's?!
Elise: Jeetje....... dat verhaal met je oog heeft dus nog geen eind.. Wat ontzettend k.ut voor je!! En dan nog je sleutelbenen gebroken . Het kan niet op zeg..... Sterkte ermee .
Mies: Aplausje voor jezelf!!! Wat goed zeg!! Dit is wat je wilde bereiken! Maar wedstrijden en jury's blijven lastig... Maar het komt vanzelf, dit is pas de 3e keer, en al die keren ben je keurig de baan rond gegaan!! Helemaal super, ik heb er de volste vertrouwen in dat als ze door heeft wat wedstrijdjes zijn, de punten binnen stromen !
Anouk: Misschien lukt het ook op in September mee te gaan met Sam? Of denk je dat je hem daarvoor niet genoeg onder controle hebt? Ik heb Sam toen ook ontmoet, in HVH, toen Frank ging rijden op het strand. Wat een drentelkont was het zeg... Ik moet hem vasthouden, nou, hij bleef drentelen en rondjes lopen haha! Gek paard.. Maar wel leuk, en groot . Het zou wel heel leuk zijn als jij en frank samen komen... ! Leuk met zn alle in Noordwijk rijden!
Volgens mij heb ik iedereen gehad, sorry als ik je vergeten ben, maar het is zoveel .
Gisteren met een vriendin samen naar stal gegaan. Heb ik nog even gereden op Chico! Wat een knapperd is het toch. Even een dingetje uit de les geoefend van donderdag, en ja hoor, kwartje is gevallen . Hij deed het nu in 1 x! Ongelovelijk hoe slim die dan weer is, topper . Ik weet niet wat het is, maar op zaterdag rijd ik altijd heerlijk! Het gaat echt super lekker laatste tijd.. Helemaal happy dus
Banditto
Geplaatst: 07-06-09 18:54
Bedankt alle voor jullie aanmoediging! Jongens dit gaan jullie niet geloven...........
Mijn 2e onderlinge wedstrijd (B) ever......en OPNIEUW 1e geworden! 195 punten....5 punten meer als de vorige keer.
Ik zelf vondt de proef niet zo goed gaan. Had een conflict met een meisje van een andere stal die zei dat zij de ring in moest. Terwijl de ringmeester vertelde dat ik de ring in moest. Toen is zij naar de jury gegaan en zei ze met een kwaad gezicht dat ze ons nu maar omgewisseld hebben (omdat ik al de ring in was gegaan.....ja dag dan komt mijn spaanse temprament naar boven hoor! ) Wat ze alleen niet wist dat mijn vriend vlak naast de jury stond en zei dat ik inderdaad aan de beurt was............gaar kind!
Maar goed ik ging dus vol temprament de ring in wat opleverde dat ik geen continu aanleuning had......balen want dat kan hij wel. Voor de rest goed op de middenstap en middendraf geoefend en dat ging SUPER! En ik moest even op vierkant stil staan oefenen en dat ging ook super! Hij sprong echter 1x aan in de verkeerde galop (dat doet hij echt NOOIT) maar hij verbeterde zich zelf stoere Dito.
Ik heb wel geleerd dat ik me niet meer zo laat opjitsen door zon meisje. Had haar gewoon de ring in moeten laten gaan.....stond ze lekker voor joker want zij was niet aan de beurt........Een ander stalgenootje van mij had die ochtend ook al een conflict met haar met inrijden.....zeker haar dag niet zo.
Kortom voor mijn gevoel kon het dus beter maar met 195 punten, inmiddels 2 rossetten aan de stal en 2 bekers thuis zweef ik rustig verder op mijn roze wolk.
Op naar de volgende onderlinge wedstrijd (30 augustus) en dan gaat mijn vader ook meedoen op Bandito!
Ilona: Ik heb het besproken met de instructrice waar ik bij met Atlas heb gereden en die heeft mij verteld dat het heel goed kan als hij zich maar niet te druk maakt onder het zadel en niet zo'n heethoofd is . Wel idd in het begin alleen onder begeleiding, maar dat lijkt mij ook wel leuk. En ach als ik hem koop hoop ik er nog jaren plezier van te hebben... Dus dan mag het ook wel wat meer tijd kosten voor die helemaal klaar is . En ach ja laat hem niet voor niks hier zien he , en ik laat hem idd klinisch keuren als ik het doe. Je weet nooit wat er in de tussentijd gebeurd is . Banditto: Gefeliciteerd hoor! Lekker gevoel he dat telkens eerste worden .
Esther: Ik zou dan zeker gaan kijken! En kijken of je een klik hebt! Ook even uitproberen natuurlijk . Dan weet je meteen hoe en wat hij is! En als je gewoon goede begeleiding hebt (ik had geluk met Benthe, die kon 3 x per week!) dan komt het vast en zeker goed! Hou ons op de hoogte .
Xantha
Geplaatst: 07-06-09 19:42
Hai hai allemaal, daar ben ik ook weer eens. Ik ben van mijn afgelopen chemo zo beroerd geweest dat ik geen zin had om te reageren, sorry! Ik heb wel elke dag even jullie belevenissen gelezen! Morgen heb ik mijn laatste chemo, ik zie er zo tegenop. Maar het moet en het is de laatste keer......
Even een stukje bij reageren.
@Saida, wat goed dat je lessen zo bevallen. Foto's??
@Elise, rustig aan he?? Ik ken je
@Yenneke, lijkt me echt heel gaaf , die opleiding. Lees net dat je de opleiding gaat doen, leuk joh!!
@Utixo, gefeliciteerd met je stal !!
@Tsillert. FOTO'S!!
@Moppielover, logisch toch dat je nog zo verdrietig bent, het is ook niet niks. Geef het maar lekker de tijd.
@Laura, gefeliciteerd met Hincapie, Xantha is vandaag jarig, 6 jaar!
@Idra wat een mooie foto's weer van je prachtige kerel
@Ellis, wat een vrolijke foto's van jou en Spookje. Mocht jij dit al doen van de dokter
@Snowy2004, wat goed dat je een zadel hebt dat past. Toch wel lekker tijdens een buitenrit!!
@Soeske, jouw kat lijk wel eel leeuw!! Wat een knoepert zeg. Maar hij ziet er wel heel lief uit!
@Mies wat fijn dat het goed ging op wedstrijd. Wat de jury er van vond is nu toch nog niet zo belangrijk, maar wel wat jij er van vond!
@Joyce, gefeliciteerd!!
Vandaag is Xantha jarig, ze is 6 jaar geworden! Ze is nog steeds op en top kleuter hoor, maar dat is juist leuk. Vandaag heb ik voor het eerst in tijden weer eens aan de hand gewerkt, recht richt oefeningen.
Wat gaan we doen vandaag vrouwtje??
Mooie lengtebuiging
Concentratie
Lekker ontspannen
Stukje travers, vind ze nog erg moeilijk
Steigeren, wat voel je je dan klein!
En een nieuw kunstje, Lachuh!!
zasread
Geplaatst: 07-06-09 19:54
Ilona: Het was wel even wennen op Bonnie, het is weer een heel ander paard dan Dosie. Maar ik was best tevreden zo voor de 'eerste' keer. (ik vind dat hangen en het leren van de stap en draf hulpen niet echt mee telt)
Anouk: Flauw hoor, dat jij niet mee mag met de strandrit.
Saida: Ja! De tijd vliegt, het duurder langer voor mijn gevoel voordat hij uit Fiesta kwam kruipen (moest ik 5 maanden op wachten) Dan dat hij nu al op de wereld is... En dat is nu al bijna 10 maanden!! Ja, Dosie is echt mijn maatje geworden. Eerst was ze heel afwachtend en liep ze het liefst weg, maar nu komt ze me gewoon opzoeken. Haha, dat gevoel had ik ook toen ik gisteren op Daisy stapte. Die is nu net onder het zadel en kent nog niks. Dat had Dosie vorig jaar ook en nu voel ik pas hoeveel we gegroeid zijn. Nu heb ik vergelijkingsmateriaal En, heeft het eten gesmaakt?
Joyce: En? Hoe ging je wedstrijd? Gefelicteerd, weer een eerste plek
Debby: Gefeliciteerd met Xantha!
Yenneke: Hoe was de open dag? Vervelend voor je vader dat hij door zijn rug is gegaan Ah, ik lees het al! Super dat je ouders je willen steunen Echt gaaf dat je die opleiding gaat doen
Benthe: Gefeliciteerd!!! Blijft je nou ook nog full-time werken in de zorg?
Denise: Je valt ons niet lastig! Lucht je hart hier maar hoor meis Tis ook niet niks wat je nu op je bord krijgt.
Laura: Gefeliciteerd met Hincapie Ik zal zo even zijn topic bekijken
Angela: Sterkte meid
Lobke: Zucht Wat blijft Licor toch een heerlijk paard om te zien! Jullie zijn zo'n fantastische combinatie
Mies: Als Dosie haar kind heeft ga ik ook maar boodcampen ik kan nu natuurlijk niet achterblijven
Ellis: Ik vind jou spook en zo gaaf voor de wagen, dan groeit ze echt tot een stoer paard!
Eline: Ja, Mies heeft er 3... daarom vond ik 2 weinig
Suus: Die kat is gaaf!!
Malin: Waar blijft mijn pb En hoe is het met je enkel?
Esther: Leuk paard
Straks even mijn verslag, eerst even naar vriendlief toe
moppielover
Geplaatst: 07-06-09 19:57
Heey Dankjulliewel allemaal
Zijn weer een hoop mooie foto's voorbij gekomen . esther : Leuk paard zeg Malin : Fijn dat het met suevo goed lijkt te gaan Beterschap met je enkel . Laura : Nog gefeliciteerd met hincapie @ idra : Wij zijn op zoek naar een fries . Het liefst eentje groter als 1,65 ( of zo groot gaat worden) omdat ikzelf nogal groot ben hij/zij moet tussen de 2 en 3 jaar zijn ( iets ouder als 3 mag ook). hij/zij moet ook koel in het hoofd zijn en het liefst een beetje grof gebouwd
Vandaag eindelijk weer even gereden . Ben eindelijk weer naar t hutje geweest ( daar reed ik eerst voor dat wij moppie kochten). Ik heb echt heerlijk gereden . Paardje was lekker pittig en heel actief maar wel goed te houden . We hebben een kleine buitenrit gemaakt en daarna op een grasveld gaan rijden. Aan het eind hebben we ook nog een heerlijke plensbui gehad dus we zijn drijfnat terug gekomen
borderjay
Geplaatst: 07-06-09 20:11
Angela fijn dat je lekker gereden hebt,is goed voor je, wat afleiding...*dikke knuf*
Nouvel
Geplaatst: 07-06-09 20:12
moppielover, lekker dat je weer even hebt gereden!
debby, gefeliciteerd met Xantha, en wat een onwijs leuke foto's! Ze is zo'n giga stoere merrie geworden!
Of dat mocht van de dokter... kweenie, vast wel, ik mocht niet sporten en niet werken en daar houd ik me braaf aan...
sanne, thanx, ja ze is superstoer voor de wagen, ben ook ontzettend trots op 'r als ik de foto's dan terug zie!
esther, spannend hoor!
banditto, jeetje gaaf zeg, gefeliciteerd!
ilona, echt super dat 'ie het zo goed doet zeg!
mies, ja wel fijn hoor dat ze ook voor de wagen kan, hebben we nu veel profijt van! Fijn dat je zo lekker hebt gereden op de wedstrijd, maar jammer van de punten... heb je niet nagevraagd aan de jury waar 'm dat verschil in gevoel en beeld zat?
zo vandaag weer rustig dagje gehouden, hele dag beetje in huis gehangen en vanmiddag even naar Fifi geweest, klein stukje gelopen en even laten grazen... we waren precies op tijd terug, want toen begon het te gieten... vriendje heeft nog een paar hele leuke foto's gemaakt!
zasread
Geplaatst: 07-06-09 20:24
Angela: Fijn dat je genoten hebt van het rijden.
Kelly: Hoe is het bij met jou? Heb je de situatie me Taco al een beetje een plekje kunnen geven? En hoe is het met Perla?
Ellis: Leuke foto's weer!
Gisteren heb ik heerlijk eersterangs worstelpartij gezeten! Igneo en Salazar waren flink aan elkaar gewaagd!! Ik zat echt te genieten van die twee, wat een show gaven ze weg Igneo was ook nog even lekker dom. Op gegeven moment pakt hij een tak met verdorde bladeren, schrikt zich een hoedje omdat die bladeren schrikken en schiet er vandoor. Maar ook niet die tak laten vallen he Hij scheurt panisch die wei rond en elke keer als die tak weer begint te knisperen schrikt hij zich weer dood Uiteindelijk liet hij de tak toch maar vallen en toen was hij weer helemaal relaxt. Apie Vandaag had ik mijn camera meegenomen, want de show van gisteren wilde ik graag met jullie delen. Maar helaas, vandaag waren de heren niet geïnteresseerd en hebben ze alleen staan eten
Gisteren heb ik voor het eerst op Daisy gereden, de kwpn x andalusier van Lisa. Dat paard ligt mij totaal niet, met longeren hebben we al een aantal keren flink ruzie gehad. Terwijl ze bij anderen als een zonnetje loopt. Het is gewoon niet mijn type paard, dus tegen het rijden zag ik een beetje op. Maar jeetje, wat een fijn paard is het onder het zadel Ze is nog maar net ingereden en loopt al heel fijn. Ze zocht zelf mijn hand op en liep lekker lang en laag. In het begin was haar tempo heel hoog, maar op gegeven moment kon ik haar ook mooi op mijn tempo rijden. Ze pakt alles heel snel op, ze liep lekker op mijn buitenhand en luisterde netjes naar mijn binnenbeen. Ik was positief verrast en gelukkig maar, want over 1 maand moet ik een showtje met haar rijden, omdat Dosie dan nog maar net haar veulentje heeft of nog net niet.
Verder heb ik dit weekend veel gewerkt, dus niet veel beleefd. \ Oja, ik heb natuurlijk ook weer lekker met Doos geknuffeld. Haar uier begin nu aardig vol te lopen, ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren...
Foto's komen er aan!
Nouvel
Geplaatst: 07-06-09 20:46
klinkt als een geslaagd weekend sanne, ben benieuwd naar de foto's!
zasread
Geplaatst: 07-06-09 21:45
Vrijdag heb ik foto's van de zonsondergang gemaakt en daar kwamen deze foto's uit:
zasread
Geplaatst: 07-06-09 21:49
En Igneo en Dosie Ze hebben allebei hun best gedaan voor mijn gekke-bekken-archief
1.
2. Charmante foto, maar check die hals, hij wordt zo mooi rond
En dan de gewone foto's
3. Hij glimt als een spiegeltje
4. Mijn Exmoor pownie
5. Lekker stel
6. Hij is zo lief
7. Het veulen ligt een klein beetje op links
8. Hoezo dik
9. Het is zo'n mooi meissie
laulau85
Geplaatst: 07-06-09 21:57
Sanne gave foto's joh!! Echt mooi altijd he die zonsondergangen! Haha en rare Igneo! Mijn vorige paard heeft dat ook een keer gedaan haha. Heeft echt 10 minuten met die tak staan spelen nadat hij niet meer eng was...
Ellis geweldige foto die eerste!! Echt een leuke hond ook!!
Moppielover moet vast heel raar zijn om weer te rijden. Wel fijn dat het zo lekker ging!
Jolynn sterkte morgen!! Ennuh gefeliciteerd met Xantha! Leuke foto's hoor! Ze doet echt goed haar best!
Joyce gaaaaaaaf hoor dat je weer eerste was! En super nette punten! Oh en van dat soort mensen wordt je toch zoooo moe op wedstrijd pfff....
Iloon dat wordt dan alleen nog op zaterdag rijden Wel fijn dat hij weer zo goed ging!!
Mies fijn dat het zo goed ging! En sja jury's pffff....
Malin fijn dat het recht is zeg!! Echt super! nou jij nog....
Verder kan ik niet teruglezen en internet doet heel raar hier. Iedere keer 15 sec internet en dan moet ik hem opnieuw laden. Dus iedere keer iets openen, opnieuw internet aanzetten, volgende pagina etc....