[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 14:51

gambit heeft niets ,die is gewoon zo gezond als een hoentje... Lachen

en daar gaat het heel goed mee,met shetje gaat ook goed,ik doe er nog niets mee,moet eerst een hoofdstelletje,aan gaan schaffen,maar hij is wel erg ondeugend,maar wel lief Lovers

lazzie gaat ook goed,die was flink toegetakeld door shetje,maar inmiddels weer genezen..maar daar gaat het super mee,zal een vragen als ik zin heb,of edwin volgende week met mooi weer wat foto's wil maken,van mij met laz.
en maes gaat wel weer goed,die had nog wel flink last gehad van zijn aangetikte pees,eerst ging het goed,maar na het rennen en sjouwen met shetje was die pees weer dik,en had ie er weer last van,nu shetje alleen bij die ouwe op de wei staat,is de pees weer rustig...blijft tobben met maestro..

maar goed,trakjes hebben grooote oren,die ze meestal ook nog eens zijwaarts laten flapperen met rijden,lekker ezelachtig Haha!

hoe is het met je stallen cin??zijn deze al af??

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 14:59

Zo ik ben er ook weer eens Bloos

Ik heb eergisteren voor het eerst weer na 4 maanden op Baron gezeten Haha!
Hij had een pees blessure aan zijn achterbeen en nu gaat het goed ermee Haha!

Ik stapte er zo op zonder dat ie ging bokken of racen Cool
Hij vond het erg leuk dat ie weer mocht lopen oren naar voren en even met zijn hoofd schudden van joepieeeee maar verder niks Haha!

Ik ben zo trots op mijn ventje OK dan!

voor een hengst is hij erg cool Tong uitsteken

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 15:00

Ja ik heb dus een kat in een zak gekocht hihi, ik wist niet dat ik een ezel had !!!!.......amaai.

Och waar heb ik dat gelezen dan, oei..sorry
Allez zo te zien gaat het bij iedereen goed daar in duitsland dan !
Ja Maestro, hem een kalm leventje verder laten gaan hé
Als je een shetje of een ander nieuw paard zo erbij zet, dat kan nogal sterretjes geven soms hé.
Ik hoop dat het met Fu en zwartje goed gaat gaan ze, want zwartje kan dominant zijn denk ik...ook al komt ze niet tot aan zijn knieen bij manier van spreken.
Bah Aqua kan er al in maar t is ver van af hoor, veel last gehad en t heeft bloed zweet en tranen gekost bij manier van spreken maar het staat er..
Stef werkt nu dus gaat het nie zo goe meer vooruit.
Voor dat aqua komt moeten we nog dakgoten plaatsen en eetbak hangen, grond toevoegen aan de beton dal..
Tja dan moet er nog elektriek en water aangesloten worden, overal nog pure beton opleggen want de steentjes komen los van de andere beton, echt veel te veel stenen zaten daarin ! pf
allez ja nog veel te doen en erna aan de piste beginnen hé. Ik he mijn aannemer gezegd dat dat voor augustus zal zijn na de stallen..ik laat wel iets weten en plaats fototjes als t gedaan is oké? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 15:04

Pipi schreef:
En idd [naam verwijderd],ik werk op de Jan Barendslaan.
Leuk dat jij bij de slager hier hebt gewerkt,wel een flink stukje bij je uit de buurt toch?

Woonde toen nog thuis bij m'n ouders in Monster. Dus dat viel wel mee. Heb er ook nog even gewerkt toen ik naar Maassluis was verhuisd, maar had toen een auto dus dat viel ook wel weer mee! Knipoog

Heb wat foto's gemaakt gisteravond. Ben bang dat ze mislukt zijn, het was al donker.
Probeer ze er vanavond even op te zetten en ga dan weer verder reageren van waar ik gebleven was! Vork

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 15:07

wat een werk he??

de betonplaat hebben wij gelukkig hier laten leggen,dat was wel makkelijk,maar de electriciteit loopt nog steeds van het "2de huisje" naar de stallen...gewoon met stroomdraden..moet hier ook nog veel gebeuren hoor,maar ja...

edwin is vanaf nu een weekje vrij en dan gaat ie in groningen werken,dus ik ben vanaf vandaag niet helemaal eenzaam meer 4,5 dag per week...

dus mss dat we dan wat meer dingen af kunnen maken,en als het dit jaar niet lukt dan maar volgend jaar..

laz en meas eten overigens gewoon van de vloer,hun biksjes..in die stallen,die staan open,dus ze kunnen in en uit,zijn geen voerbakken,water gaat in een grote teil...

en de andere paarden hebben gewoon van die hangemmers,je weet wel,gewoon vullen met een waterslang dus..

we hebben toen wel waterbakjes meegenomen,uit belgie,en een rondpomp systeem,maar die gaan we verkopen...ik zie het niet aangesloten worden binnen nu en 5 jaar Haha!

enne zeker foto's plaatsen als het af is Ja

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 16:30

ja dat ken ik allemaal Lachen
Amaai Edwin zal ook blij zijn zeker, ging hij nog steeds naar zijn ander werk van vroeger ?? Hij bleef daar overnachten dan ?
Owee ook nog werk voor de boeg bah ja , je moet het op het 'gemak' doen en niet stressen hé zeker als ons venten werken moeten ze dubbel 'werken' hé
Ja hangemmer dat gaan ik met Aqua ook doen en heb ik op begin met Viern ook moeten doen.
Ok beloofd !

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 16:32

Yenneke schreef:
Woonde toen nog thuis bij m'n ouders in Monster. Dus dat viel wel mee. Heb er ook nog even gewerkt toen ik naar Maassluis was verhuisd, maar had toen een auto dus dat viel ook wel weer mee! Knipoog

Heb wat foto's gemaakt gisteravond. Ben bang dat ze mislukt zijn, het was al donker.
Probeer ze er vanavond even op te zetten en ga dan weer verder reageren van waar ik gebleven was! Vork

Hee heb jij ook in Monster gewoond Haha!
ik ook
Mijn ouders wonen ernog Bloos

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 17:50

Cin: Wat is Aqua al groot aan het worden! Haha! Ben benieuwd naar het eind resultaat. Hopen dat ze braaf word Ja !

Pipi: Leuk, wil wel weer foto's zien van jou en Mynk! Echt super dat je er alleen bent opgestapt. Het blijft spannend met zo'n jong dier..

Heidi: Hey Geit! Ben je er ook weer Clown Hoe is het met je? Nog steeds happy met Marcel? Gaaf dat je weer op Baron hebt gereden! Voelde zeker wel weer goed na zo'n lange tijd. Wanneer plaats je weer foto's van je kanjer, en van Macho en Llano? * Kijk ook ff in mijn topic bij vrijheidsdressuur, van Rocky ook een kleine deugniet haha Haha! *

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 17:56

Hee loontje Haha!
Ja ik heb al op je stoere mini gereageerd Haha!
hij is echt gaaf en zeer stoer Bloos

Ja ik zat erg trots op Baron en heerlijk zeg om na 4 maanden op je eigen geliefde paardje testappen Haha!

voor de rest gaat het allemaal wel goed Tong uitsteken
ja ik ben nog staads happy met Marcel hahahaha Bloos

Tja ik moet maar weer eens foto's maken van onze mooie mannen Cool

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:33

Jaa heb wel nieuwe foto's bedacht ik me ineens Haha!

Foto van Machonito de kleinste paardje van de manege en Max de grootste paard van de manege Haha!

Macho is 87 cm en Max is maar 1.87 hoog Tong uitsteken

Afbeelding

dit was met de opendag van de manege Haha!
we lieten de grootste paard zien en de kleinste Tong uitsteken

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Machonito op 02-08-07 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:46

Llano tijdens een opendag van de manege Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Machonito tijdens de opendag Haha!
even een schriktraining met de kar laten zien Tong uitsteken

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ga nou niet zeggen dat ik op grote voet leef ik heb echt maatje 39 Clown Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Machonito op 02-08-07 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:46

Heb vandaag op Luna gezeten Go jij! Go jij!
Ging goed Lachen
Moest alleen heel erg wennen aan de hoogte en het hangen was best vermoeiend Vork
Maar dat moet je er voor over hebben Knipoog
Helaas geen foto's gemaakt want had geen foto camara bij de hand.
Had er namelijk niet opgerekend Dromen
Foto's komen natuurlijk nog wel Pling

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:54

Hahahahahah heidi, als ik jou hoofd zo weer zie, moet ik echt lachen. En helemaal met dat clownspak aan, staat je goed haha Haha! Haha! Haha! Wat gaaf zeg die foto's van Llano Kwijl Hij is zoo knap he, en helemaal netjes in pak!! Super. En dan kleine Macho, stoere vent is het! Echt leuk versierd die kar!

Armyhorse: Wat goed zeg! Jammer dat er geen camera in de buurt was. Braaf paardje Lachen

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:57

Prinslover : Dankje Haha!
Machonito : Mooie foto's leuk paardje voor de kar Haha!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:58

Dankje Bloos
Ik heb net in jou profiel geneust en wat is die bonte leukkkk Haha!
La luna ook maar die bonte viel gewoon op door zijn mooie aftekening Bloos

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 21:01

Prinslover schreef:
Hahahahahah heidi, als ik jou hoofd zo weer zie, moet ik echt lachen. En helemaal met dat clownspak aan, staat je goed haha Haha! Haha! Haha! Wat gaaf zeg die foto's van Llano Kwijl Hij is zoo knap he, en helemaal netjes in pak!! Super. En dan kleine Macho, stoere vent is het! Echt leuk versierd die kar!

Armyhorse: Wat goed zeg! Jammer dat er geen camera in de buurt was. Braaf paardje Lachen

Haha! Dit was de dag dat macho dacht bekijk jij het maar ik ga echt niet meer doen dan dat ik het nodig vind Tong uitsteken

wilde niet echt spaanse pas doen en op een stro baaltje springen met zijn voor beentjes of de levade voor de kar nee hij dacht ga jij maar lekker voor schut staan met je clowns pak Tong uitsteken Clown

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 21:02

Wahahaha, die mensen zullen wel gelachen hebben!! Jammer dat ik toen niet kon komen kijken hihi. Rijden er ook nog hele kleine ukkies op?

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 21:08

Ja af en toe en als ze ineens te ruw worden bv met de zweep een tik op zijn kont geven omdat zij harder willen dan geeft ie een bok en whopa daar liggen ze weer .
of zo van uit de galop zo in plotselinge stilstand en gelijk met zijn hoofd naar beneden en daar liggen de kinderen.
Of als ze zijn teugels ineens testrak nemen en ik zeg er dan van van teugels losser maar als ze het toch weer perongeluk doen dan gaat ie omhoog.
Hij heeft zijn truken doos open hoor.

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 21:10

Ja de bonte is leuk Haha! helaas moet ze weg Verdrietig
Maar heb dan Luna nog Knipoog hecht ik me denk ik ook wel weer aan Lachen

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:17

Yenneke, binnenkort weer foto's Pling
Zasread, geniet van je vakantie! Die van mij ging veel te snel voorbij, maar zometeen voordat ik aan mn opleiding begin nog een weekje vrij.
Cinv, wie weet, misschien ziet Fuur er over 5 jaar (met flink wat spieren+gewicht ervij) wel hetzelfde uit als Invierno. Hun koppie lijkt iig heel erg!
Heb ook een ITP Topic, kan je nog meer vergelijken (zet de link onderaan mn bericht Knipoog
Leuke foto's trouwens van je "spruit", ik vind zulke grote oren altijd schattig.
Pipi, jaah foto's van je brave babypaard !
Machonito, wat een super schattig minipaardje zeg!! Echt leuk. Zo eentje wil ik er ooit ook nog eens bij Knipoog

Nou ik was vandaag bij de ruitershop, en weer wat spulletjes gekocht.
En dus weer wat foto's gemaakt en die zijn ITP beland viewtopic.php?f=53&t=812977&hilit=.
Het zou leuk zijn als jullie wat van je laten horen!

Het rijden ging trouwens ook lekker vandaag, zaten echt fantastisch ontspannen stukken bij. Lekker voorwaarts neerwaarts, dus was weer blij met mijn kerel.
Oja, en gelukkig heb ik met mn werk kunnen ruilen, en hoef ik maar tot half 3 te werken, maar dat word dus wel rennen, haasten en vliegen zaterdag voor de clinic (van Tommie Visser, die mn zus rijd).

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 23:35

Ik ga zometeen gelijk in je topic kijken Jasmijn! Ben benieuwd! Hij zal er wel weer mooi uit zien Haha! Fijn dat je werk is geregeld!

Zo, hehe ik ook eens @ work met Jielt. Heb maar een paar 'mooie' foto's eruit kunnen vissen. Nouja, mooi, eerder gezegd de beste dan van het stel. Hier komen ze Nagelbijten / Gniffelen

Even poseren
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ook een charmante foto! Clown
Afbeelding

En vriendlief ging hem lekker uitstappen Knipoog
Afbeelding

Zooo, dat was geloof ik de laatste x dat ik foto's van mezelf neerzet. Wat een verschrikking Bloos Maarja, heb dan ook al jaren geen les meer gehad helaas.. Brand los Knipoog Dan heb ik nog wat aan het commentaar Vork

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 23:39

Hij is en blijft gewoon gaaf Haha!
Wat een manen zeg poehoeeee Pling

Ik moet nog steeds gewoon een dag vrij maken om hem in het echt te bewonderen Cool

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 23:42

Net weer voor de 2de keer op Baron gezeten in de grote buiten bak en hij was weer braaf. OK dan!
heb zelfs op langezijde een stukje gedraaft op bijde kanten Haha! .
ohhh wat is dat heerlijk na 4 maanden geduld tehebben gehad. Bloos

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 23:50

@ Machonito: fijn dat het op Baron zitten weer goed ging! en wat is Macho gaaaaf!! Echt een super stoer stippelpaardje, en wat issie braaf, super zeg!
En Llano is ook gewoon prachtig

@ Cinv: wat een gaaf paard!! Erg mooi

@ Armyhorse: super dat luna het zo goed deed, gaaf gevoel he Haha!

@ Furia: mooi setje, staat hem goed

@ Prinslover: kwijl wat een paard en wat een manen!!
Maar heeft hij nou een gebroken manenkam of zie ik het verkeerd? Wat voor afstamming zit erachter?

Vandaag is de DA weer bij Sil geweest, ik moet hem nu zelf een week lang (sterkere) antibiotica gaan spuiten. Lukt dat niet dan denkt hij erover om Sil onder narcose open te snijden om alles goed schoon te maken.. Maar aan narcose zitten altijd risico's, zeker bij een fries, dus ik zit er nog niet zo op te wachten.. Verdrietig

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 07:00

Hij is echt imposant Prinslover!
Wel een tip: je kan veel beter je foto's via een andere server (pohotobucket.com is erg fijn!!)
uploaden, mijnalbum maakt ze echt minder mooi..
En das zonde van al die knappe paarden!!