[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:15

Even weer uit de meeleesmodus..

Afgelopen woensdag hebben we gereden op Outdoor Gelderland, we waren uitgenodigd door Vereniging Eigen Paard, om de andalusier/pre te presenteren. Hartstikke leuk, maar helaas waren er niet zoveel mensen meer.. Sjiek de la friemel daar!!

Grappig detail.. We stonden met de vrachtwagen tussen de grote toppers.. Naast Edward Gal en schuin tegenover Anky..

(verder nu druk met de laatste voorbereidingen van onze bruiloft, mijn zusje die elk ogenblik kan bevallen.. en alle drukte die er tussendoor komen.. )

@Moppielover, knuffel voor jou.. je hebt je Moppie gegund wat dat dier hard nodig had.. rust.. en geen pijn meer..geen makkelijke beslissing, moedig en moeilijk..

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:23

Hincapie, leuk om het filmpje te zien van de proef!
Mies_Apollo, wat een lieve foto, met de twee paarden op de grond.
Lobke, érg mooie foto's, geeft een mooi beeld van die dag. Die changement foto is prachtig.
Ilona, Chico geniet van het gras zo te zien :P :D

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 19:48

Denise: sterkte! Wat een rotnieuws van je oma, gelukkig gaat het wel goed met je vriend!

gabriella: dank je! En dan te bedenken dat ze nog lang niet klaar is met groeien en ontwikkelen!

saida: nee ssst maar het is een klittebandbroek ;)
Waarom ben je eigenlijk van instructrice veranderd? Leuk dat het zo goed aanslaat!
Jij hebt rints nu ook ongeveer een jaar natuurlijk. Ik was verbaasd dat het zo snel gaat! Ik zat gister ook nog foto's te kijken van het rijden vorig jaar.

yenneke: ik zit nog een beetje te knoeien met de punten die ik moet spannen en ontspannen in mn armen. Meestal zijn mn teugel ook te lang, ging hier wel goed. Echt vast zitten mn handen niet, ze was wel wat heter dus hield dr wel iets meer bij me.
Leuk van de opleiding! Iemand die bij ons op stal stond heeft dat gedaan, is het nog steeds veel weekenden?
Ik ben nu ook voor mn E bezig, kost een hoop geld..maar het is maar 1-2 dagen dus wel snel!

Ilona: Bericht voor chico: Shannon kan niet wachten om chico te zien, maar dan moet die witte tramp wel plaats maken ;)!
Had je van benthe les?! Leuke foto's!

sanne: Bootcampen!! ik beul mezelf af voor mn houding ;) maar wil morgen dan ook minstens een 7 op mn protocol!

elise: ben je verrast dat je niet mag werken ;)

laura: leuk filmpje! Hij doet het wel goed... is dit zijn standaard tempo?

anouk: Ik geloof je direct wat betreft frank!

joyce: weer onderling?

Lobke: gave foto's! Die eerste wisselfoto is lekker wild ;)! Waar dient die riem bij de singel voor?

Nathaly: Naja je hoort toch ook gewoon tussen die grote namen ;)

Leuk joh dresuurles ;) ik had nogal goed geoefend met shannon en zijn zeker verbeterd afgelopen 2 weken...dus met de les vandaag mocht ik meteen 'moeilijkere' dingen doen. Shannon en ik waren goed moe na de les.
Morgen mogen we weer op concours! Als het goed is zie ik mn instructrice met het losrijden en ze zou me wat helpen, ze was toch op het concours :D

Wat denken jullie van een trailer met houte bodem?!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 21:30

Suelza schreef:
@ Saida, jij kent Elise niet... Elise is echt gek op haar werk en vind het echt niet grappig om binnen te zitten (vandaar dat ik ook overal mee doorloop... Longontsteking, gebroken neus, gebroken sleutelbenen etc.)...

Dus ja...leuk is anders...

Het was ook niet bedoelt als een schop na, hoor! 8-)
Ik heb allang begrepen dat je veel liever weer aan het werk gaat.
Het was als grapje bedoeld. ;)

Joyce -> Waarom zie je het als een zware last?
Zie het als een uitdaging, iets waar jullie ook weer van kunnen leren!
Succes!

Karina -> Hihi, dan heb je mijn knappe friese dame niet in het echt gezien! :D
Dat bedoelde ik iid ook; als ze gaan dan GAAN ze ook.
Juist door mensen met geen of weinig ervaring met friese paarden wordt het nogal eens onderschat en worden ze gezien als het ideale gezinspaard of ideaal als paard om mee te beginnen.
Ik denk dat er daarom ook meer friezen betrokken zijn bij ongelukken, alhoewel ik daar eigenlijk nog nooit cijfers of onderzoeken over heb gelezen.
Misschien dat het die man zijn eigen ervaring is.
Net als het vooroordeel over rottweilers en dobermannen, dat het gevaarlijke honden zijn, ook zoiets doms.
Ik heb honden meegemaakt die veel gevaarlijker waren en van een 'vredelievend' ras waren.
Zelf heb ik een rottweiler gehad en ken verschillende eigenaren van rottweilers en dobermannen, maar die zijn stuk voor stuk hartstikke lief.
Vervelend dat Veludo voorlopig alleen mag stappen, hopelijk houdt hij zich een beetje in. ;)

Benthe -> WAUWIE!!! Wat een super gaaf onwijs geweldig nieuws!!!!!
PARTY!!! PARTY!!! PARTY!!! PARTY!!! PARTY!!! :D

Petra -> We hebben een springpaard erbij?
We als in; jij en Celine? Of als in; bij ons op stal?

Denise -> Ohjee, wat erg dat het niet meer goed gaat komen met je vriend zijn oma......
Kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt, zoiets meemaken is echt niet leuk.
En het steeds vertellen is heus niet erg, hoor, het helpt alleen maar.
En er is altijd wel een luisterend oor hier! :(:)

Angela -> Och meisje toch, je bent helemaal ziek van verdriet......
Hopelijk helpt een dikke knuffel je een beetje!
Afbeelding

Laura -> Gefeliciteerd met je mannetje! *\o/*

Lobke -> Wat is Licor toch een verschrikkelijk mooie kerel! :~

Michelle -> Aha, dat is je geheim! Een klittebandbroek! :D
24 mei was Rintske al weer een jaar bij mij, gaat snel hè?!
Ik ben nog steeds zo ongelooflijk blij met haar en nog steeds giga smoorverliefd op haar. :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 21:49

Mies Hoeveel ben je dan kwijt voor je E als ik vragen mag? Het programma is wel iets aangepast. Voorheen moesten de leerlingen om de drie weken naar school en was er heel veel theorie. Nu is het meer praktijk en de theorie is aansluitend op de praktijk. Volgens mij moet je nu een keer in de maand de vrijdag en zaterdag naar school. Soms ook de donderdag.
Ik heb echt geen verstand van trailers, maar ik weet wel dat ik de Ifor Williams trailers erg leuk vind. Je kan je paard bij deze trailers ook aan de voorkant eruit laten lopen.

Benthe Wat gaaf dat je je straks officieel pensionhouder/manege eigenaresse mag noemen! Wie had ooit gedacht dat jij de manege zou overnemen. Zo zie je maar weer hoe het loopt. Heb je grote plannen? Is de rest van de manege pony's allemaal verkocht? En mag de manege wel blijven staan ivm met de plannen voor de Westlandse Zoom?

Utixo

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 22:47

Yenneke, voorlopig staan we er nog wel een jaar of 10, de bestemmingsplannen zijn allemaal verandert. Plannen zijn voornamelijk opknappen, en weer leuke dingen organiseren. Van de manegepaarden staan nu Tinky, Juwel, Paljas, Stef en Spirit er nog, Spirit ken jij niet, de rest denk ik wel? Stef is met een welverdient pensioen, Tinky is met mijn vader mee voor zijn vriendin.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 22:54

hallo zeg, het gaat maar door hier.
heb gister stukje bijgelezen, vandaag de rest. veel leuke foto's gezien (kwijlkwijl bij licor, wat een paard!) en een mooi filmpje van hincapie. ik herken er veel in wat betreft de gangen. des liep een paar maandjes terug net zo.

ook sluimert er hier een groepsstrandrit rond, is ergens in september een optie? lijkt mij wel leuk. tis voor de meesten dik 1,5 uur rijden, maarja strand is gewoon ver weg.

voor de rest reageer ik maar niet, dan zit ik tot diep in de nacht.

vanmiddag een hele poos met prince bezig geweest. er staat een aantal foto's op m'n hyves: http://desperadoii.hyves.nl/ voor degenen die nog niet in m'n lijst staan, voeg me gerust toe hoor.

morgen eindelijk eens naar sauna de zwaluwhoeve. telkens werd het uitgesteld maar de hemawaardebon geldt maar tot 3 juli dus maken we hem nu maar eens te gelde.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 23:31

kom ook nog even langs voor ik zo m'n bedje weer in duik, gaat inderdaad supersnel hier!

Mooie Licor voorbij zien komen en ga zo of morgen foto's van Prince even bekijken!

Hier is alles oke, hoofdpijn nog niet over, maar lijkt wel minder te worden gelukkig...
Met ibuprofen komen we de dag wel door, en dus vanmorgen Fifi in het sop gezet en vanmiddag meegereden met de menclinic/demonstatie tijdens de jubileumdag van de verening.
Fifi zette haar beste beentje weer voor, en deed het super, ben weer trots op 'r!

hier een paar plaatjes en dan ga ik even bank hangen en lekker weer naar bedje...
vanavond is de feestavond op de vereniging, maar dat heb ik maar even laten schieten, wachten op het volgende jubileum maar weer... :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 23:51

haha die laatste foto, de concentratie druipt er van af. geweldige plaatjes! beterschap met je pijn

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 23:51

Saida: O, das altijd fijn als dat onder de les gebeurd. Dat doen ze bij ons ook steeds. Wordt er niet goed van af en toe. Met zadel vind ik het tot daar aan toe, maar als hij zonder zadel ineens onder mij vandaan schiet, schrik ik me echt rot.
Gekke bokkende “hengst zonder ballen”!! Haha. :D
Kijk, en dat heb jij Rintske allemaal geleerd. Schouderkloppie. ;)

Sanne: Haha, ik weet nu zelfs je naam!! Goed toch? ;)
Nog een paar weekies en je hebt zo’n lief klein veulentje. Wel een gezonde ziekte dan.
Maar 2 maanden vakantie??????????? Ik vond mijn 4 weken al veel. :P
Lekker druk veulentje dus, wordt vast een merrie. :D Leuk als ze zo aandacht vragen. Lekker van genieten.

Laura: Ik kreeg januari al via het blad de Phryso van het FPS een aanvraag voor het medisch inlegvel. Bel het stamboek even. Als je na 1 juli 2009 geen medisch inlegvel hebt, moet je een heel nieuw paspoort aanvragen en dat kost een hoop geld. Dat inlegvel kost maar €7,50. Op dat inlegvel moet je vastleggen of je paard voor consumptie is of niet. Het is echt verplicht, heb je hem niet ben je in overtreding. Ook al rijd je geen wedstrijden. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ze verzinnen steeds weer wat nieuws. Dalijk moet je ook nog je wormkuren vast gaan leggen. :P
Nou, je filmpje doet het bij mij gewoon niet. Stomme computer! :(
Ik ben nog op tijd. Gefeliciteerd met Hincapie zijn 5e verjaardag. *\o/*
Ik en Pieter zijn vandaag 6 jaar getrouwd. Haha. :o

Ilona: Ja, barebackpad. Dat is het. Ik kom er steeds maar niet op. Is mijn hints toch nog een beetje duidelijk. Zo zie je maar, met handen en voeten kom je ook een heel eind. _/-\o_
Ik wil heel graag weer alleen met hem. Ondanks dat hij de laatste tijd zo braaf is, vertrouw ik hem niet helemaal. We moeten over een stuk strand waar boten liggen en quads en traktors rijden. Dat zijn van die objecten waar hij doodsbang voor is. En ik ben bang dat hij dan gaat flippen. Hij heeft al zo vaak in het verleden er voor gezorgt dat ik mijn leven in sneltreinvaart voor me voorbij zag komen. Ik weet wat hij kan en dan vertrouwd hij alleen nog maar op zijn eigen instinct en lift je alleen maar mee, terwijl je niets kan doen. Vandaar dat ik de moed moet verzamelen. Het komt ooit wel weer. Maar ik denk dat dat het najaar wordt, dan zijn die bootjes niet meer actief. :o
En misschien trek ik wel nog eens de stoute schoenen aan.
Wat een mooie foto’s en wat ziet Chico er goed uit zeg. Niet te dik en niet te dun, precies goed. En wat een mooi lang groen gras. Het lijkt wel gefotoshopt. +:)+

Elise: Wat klote zeg dat je nog niet mag beginnen, maar ik vind het ook niet zo gek. Zoals je zelf al schrijft met 2 gebroken sleutelbenen en een slechtziend oog, niet echt handig. ;)
Nou, sterkte met de thuisblijf dagen. En als je denkt dat de muren op je af komen. Doe dan je ogen dicht en zeg tegen jezelf dat dat niet kan. :(:)

Anouk: Ik probeer het al naar Katwijk te verschuiven, kan ik ook nog mee. Noordwijk is voor mij net even te ver. Dat zou wel jammer zijn als jij niet mee mag. Lekker aardig van Frank. ;)

Banditto: Spannend. Succes morgen. }>

Benthe: Wat een goed nieuws. Gefeliciteerd. +:)+

Denise: Ja, gelijk bellen die van Rijs.
Jeetje, wat zielig voor zijn oma. Zeg het gerust.
Ik hoop dat ze er zelf een beetje vrede mee heeft. Dat is niet niks. Voor jullie alle drie een dikke knuffel. :(:)

Angela: Het is nu vreselijk, maar uiteindelijk krijgt je verdriet een plaats. Je zal Moppie nooit vergeten, dat is iig zeker. Het is goed om je verdriet nu even door te leven.
En je weet het, als je er over wilt praten, we zijn er voor je.
Sterkte. :(:)

Lobke: Onwijs gave foto’s. Keep on smiling. Leuk zijn die geconcentreerde foto’s. ;)

Nathaly: Spannend allemaal en 3 juli toch dichtbij. Ik en mijn man zijn vandaag 6 jaar getrouwd.

Michelle: Ik ben niet zo gek op houten bodems. Ben altijd bang dat ze er door heen zakken, vanwege een rotte plek. Maar dat is mijn mening en ik heb absoluut geen verstand van trailers. :o

Frank: Ik voel me een beetje genegeerd. Waarom Noordwijk en niet Katwijk? 8-)

Ellis: Wat een mooie foto’s. Ze kan lekker showen hoor. +:)+

Vandaag had ik een relaxt ritje in gedachte met Simone (een vriendin) van mij. Vandaag ging ook mijn 4de en laatste zadel erop. Een western zadel. Hij ligt echt perfect. Helemaal top. Ik was ook helemaal blij. Voel me toch wat veiliger met zadel naar buiten. :o
Bij ons op stal zijn ze aan het verbouwen. Echt geweldig, maar niet voor de paarden. Toen ik vanochtend op stal kwam, was John (de boer) met een grote graafmachine voor de stalingang het betonne pad aan het weg hakken. Een kabaal dat dat maakte. Ik bang, ik dacht meteen aan de stress voor Atlas, want die stond nog als enige op stal in ons gangpad. Ik kom aan. Atlas iets gestresd, maar meer vanwege zijn broodjes met medicijnen die hij nog niet had gehad. :D
Voor de zekerheid ging Simone me helpen om uit het gangpad te komen, want we moesten rakelings langs die grote graafmachine. Toen kreeg ik de schrik van mijn leven, want niet Atlas, maar ik liep gestrest langs dat ding. Gelukkig liep Atlas met me mee, anders was ik hard weg gerend. :P
De rest van de rit kwamen we echt de gekste dingen tegen en Atlas bleef maar kalm.
Dus dames en heer even opschuiven, ik wil ook wat ruimte op die roze wolk. :D

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 09:00

Yenneke -> Een Ifor is zeker een leuke trailer, maar deze zijn ook errug zwaar en errug prijzig.
Je moet daar echt wel een zwaardere auto voor zetten, en dikke kans dat je je E moet gaan halen.

Frank -> Ik ben voor! In september een strandrit met de barokkies hier!
Hopelijk kan Anouk ook mee, lijkt me wel zo leuk!
Veel plezier in Harderwijk!

Ellis -> Je witte spook helemaal in d'r element!
Je kan zien dat ze dit helemaal geweldig vindt! En jij ook! :D

Eline -> Ja idd, dat heb ik Rintske allemaal geleerd, en wat ben ik daar trots op zeg! :D
Ik besefte het pas goed hoever ze al is toen ik op die andere fries reed.
Hahaha! Beda kon er ook wel om lachen, hoor!
Gelukkig zat het zadel erop, want ik geloof niet dat ik was blijven zitten zonder zadel..... :=

Straks op m'n meissie rijden, weer even oefenen wat we vrijdag hebben geleerd.
Vanavond gaat Frits een 7-gangen menu verzorgen! Mjam mjam! :Y)
Hij heeft weinig ervaring in de keuken, dus heb ik hem gisteren geholpen gemakkelijke recepten op te zoeken en een menu in elkaar te zetten, de rest mag ie lekker zelf doen. :P

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 09:13

Utixo: Gaaf zeg een eigen manege ;). Wordt wel hard werken, maar in iedergeval met iets wat je leuk vind :).
Moppielover: Heel veel sterkte nog! Ik begrijp heel goed dat je het er moeilijk mee hebt.... :(:)
Laura: Gefeliciteerd met de verjaardag van Hincapie!
Lobke: Wat is Licor toch mooi! Leuke foto's.
Yenneke: Fijn dat je ouders je willen steunen met een opleiding bij de ISPH!
Sjaad: Heb ik jou niet op de voorkant van Bit zien staan met Urbino ;).
Ellis: Leuke foto's zeg ;).
Eline: Hij was met mij ook al heeel braaf langs de graafmachine gelopen. Alleen toen ik hem uit het land haalde en langs de mesthoop naar de poetsplaats liep vond ie die losse brokken beton echt heeeeeel eng. Hij stond helemaal zichzelf groot te maken en te briesen de mafkees :P. Ik dacht bij de graafmachine ook dat wordt wat... En daar liep ie zonder ernaar te kijken langs :P.

Ennuh ik ben even benieuwd wat jullie van hem vinden :o.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 10:23

Laura – leuke foto’s van hincapie zal zo even reageren

Lobke - :wow: wat blijft hij prachtig :9 ziet er heel goed uit hoor
En iid die met die manen is echt gaaf

Yenneke – fijn dat je zo enthousiast ben denk er idd goed over na want het is toch een grote beslissing die je neemt

Mies – bedankt ja met me vriend gaat het super je ziet al bijna niks meer aan zijn gezicht,
Veel succes vandaag lekker genieten en het komt helemaal goed

Saida – bedankt, en dat luisterend oor doet me goed
Veel plezier met rijden en natuurlijk met het lekkere eten op te eten :9

Frank – veel plezier in de sauna

Ellis – leuk zeg die foto’s echt een hecht team top hoor

Eline – bedankt, ja we weten niet of ze er vrede mee heeft want ze kan niet praten dus we kijken het even aan hoe we het gaan oplossen
Bij jullie is het ook lekker gegaan dus super hoor kom er lekker bij op die wolk

Esther – je ziet duidelijk dat die nog niet zo lang onder het zadel is en dat het nog wat onwennig is maar ik vindt het wel een leuk ding heb je geen stand foto’s van hem

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 10:56

goeiemorgen!

thanx allemaal, was ook wel weer supertrots op 'r, zo gaaf hoe braaf ze dan kan zijn voor de wagen!

evdpanne, ga zo even filmpje kijken!

siada, lekker uitgebreid eten, jammie, veel plezier!
en succes met rijden!

snowy, fijn dat het westernzadel goed zat!
spannend met die graafmachines zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 11:21

Esther leuk paardje, maar wat ik niet begrijp is waarom er een martingaal gebruikt wordt bij een paard dat net twee weken onder het zadel is. Als men bij een groen paard gelijk al hulpteugels nodig denkt te hebben?... Denk je erover om dit paard te kopen?

Ellis Knap hoor dat je toch even een demo hebt gereden! Hoeveel van die pillen had je geslikt? :Y)

Saida Ik heb echt geen idee wat zo'n trailer moet kosten. Stond ook niet in de brochure vermeld op hun website. Ben verder ook echt nog niet thuis in wat je zonder E mag trekken en waar je wel een E nodig voor hebt. Moet ik me nog maar eens in gaan verdiepen. ;)
En een 7 gangen diner, toe maar!! Die van mij zou dat echt niet doen. Toen we gingen samenwonen hadden we afgesproken dat hij 2 avonden in de week zou koken. Bij de makkelijkste gerechten zei hij al dat ik hem altijd het meeste kookwerk liet doen. }:0 En niet snel later kookte hij ook echt niet meer 2 keer in de week. Nu staat hij pannekoeken te bakken en terwijl ik aan het typen ben gaat het rookalarm ook nog eens af... Pfffttt mannen! _-:(

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 11:21

El, leuke fotos zeg! Beterschap verder ook met je voet..
Lau, ook leuke fotos in je topic!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 11:27

suus thanx! 8-)

ga zo even de computer aanzetten (zit nu met laptop op de bank) en dan even de rest uitzoeken, kijken of er nog wat leuks bij zit...

yenneke :D
viel best mee, 3x per dag eentje (wel de sterke versie 8-) ) :D

wat trailers betreft, de Ifors vind ik best zwaar, en vaak rammelen die ook zo...
verder vind ik ze wel heel gaaf!
wij hadden altijd een 1,5 paards houten wesco, hebben we heel veel plezier van gehad!
nu hebben we een 2 paards Bockman, en die is echt super, een stuk degelijker, dan merk je het verschil ineens...

edit, ik lees nu over de pannenkoeken en het rookalarm, klinkt heeeeel bekend! :D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 11:44

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit is Zuko, eindelijk fotos ;)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 11:44

gaaf!

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 11:52

Saida: Mag je zeker trots op zijn.
Een 7 gangen menu? Wauw. Lekker zeg. Ik krijg gelijk honger.
Eetse alvast. ;)

Esther: Haha, das echt Atlas. Mafkees. :D
De filmpjes doen het bij mij niet, maar wie is dat dan?

Denise: Ja, lastig is het als ze niet kan praten. Ze kan zeker ook niet schrijven vanwege de verlamming? Kan ze letters aanraken ofzo? Moeilijk hoor. :(:)
Bedankt dat ik erbij mag op die wolk. Wel een beetje krap hoor! :o

Yenneke: Haha, moest je nog blussen? En waren de pannekoeken nog te eten? :D
Mijn man kookt altijd. Hij vind het leuk om te doen. Als ik aan het koken ben, neemt hij het steeds uit mijn handen. Dat vind ik ook helemaal niet erg. :P

Suzanne: Ik vind het nog steeds net een leeuw. Behalve naast de hond, of is die enorm groot. :D Ze vinden mekaar zo te zien wel erg leuk. Al helemaal gewend aan Zuko?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 11:58

Zuko is groter als Gimly ;) Gimly is een boomertje. Jaa, helemaal gewend, hardstikke leuk. Gimly vind het ook erg leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 12:39

Leuke foto's Suus! Het is idd net een leeuwtje die Zuko. ;)

De pannenkoeken waren in de rouw. Ze hadden een beetje een zwart randje, maar verder smaakten ze prima! Zit nu lekker uit te buiken, haha.

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 12:47

Als Gimly een boomertje is, dan is Zuko nog groter dan ik dacht. :wow: (niet in leeuwvorm dan!)

Haha, pannenkoeken in de rouw. :D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 12:48

hahaha, dank jullie :)
Jaa, Zuko is echt groooooooot hihi
Zit nu naast me op bed, hij heeft mijn bed ingepikt :P

Lekker hoor, pannenkoeken in de rouw :p
Zal straks weer aant werk..

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 12:52

En als je Zuko nou niet van je bed af krijgt, waar ga jij dan slapen?
Of heeft hij ook een bed. :D