Suelza schreef:@ Saida, jij kent Elise niet... Elise is echt gek op haar werk en vind het echt niet grappig om binnen te zitten (vandaar dat ik ook overal mee doorloop... Longontsteking, gebroken neus, gebroken sleutelbenen etc.)...
Dus ja...leuk is anders...
Het was ook niet bedoelt als een schop na, hoor!
Ik heb allang begrepen dat je veel liever weer aan het werk gaat.
Het was als grapje bedoeld.
Joyce -> Waarom zie je het als een zware last?
Zie het als een uitdaging, iets waar jullie ook weer van kunnen leren!
Succes!
Karina -> Hihi, dan heb je mijn knappe friese dame niet in het echt gezien!
Dat bedoelde ik iid ook; als ze gaan dan GAAN ze ook.
Juist door mensen met geen of weinig ervaring met friese paarden wordt het nogal eens onderschat en worden ze gezien als het ideale gezinspaard of ideaal als paard om mee te beginnen.
Ik denk dat er daarom ook meer friezen betrokken zijn bij ongelukken, alhoewel ik daar eigenlijk nog nooit cijfers of onderzoeken over heb gelezen.
Misschien dat het die man zijn eigen ervaring is.
Net als het vooroordeel over rottweilers en dobermannen, dat het gevaarlijke honden zijn, ook zoiets doms.
Ik heb honden meegemaakt die veel gevaarlijker waren en van een 'vredelievend' ras waren.
Zelf heb ik een rottweiler gehad en ken verschillende eigenaren van rottweilers en dobermannen, maar die zijn stuk voor stuk hartstikke lief.
Vervelend dat Veludo voorlopig alleen mag stappen, hopelijk houdt hij zich een beetje in.
Benthe -> WAUWIE!!! Wat een super gaaf onwijs geweldig nieuws!!!!!
PARTY!!! PARTY!!! PARTY!!! PARTY!!! PARTY!!!
Petra -> We hebben een springpaard erbij?
We als in; jij en Celine? Of als in; bij ons op stal?
Denise -> Ohjee, wat erg dat het niet meer goed gaat komen met je vriend zijn oma......
Kan me voorstellen dat je het daar moeilijk mee hebt, zoiets meemaken is echt niet leuk.
En het steeds vertellen is heus niet erg, hoor, het helpt alleen maar.
En er is altijd wel een luisterend oor hier!
Angela -> Och meisje toch, je bent helemaal ziek van verdriet......
Hopelijk helpt een dikke knuffel je een beetje!

Laura -> Gefeliciteerd met je mannetje!
Lobke -> Wat is Licor toch een verschrikkelijk mooie kerel!
Michelle -> Aha, dat is je geheim! Een klittebandbroek!
24 mei was Rintske al weer een jaar bij mij, gaat snel hè?!
Ik ben nog steeds zo ongelooflijk blij met haar en nog steeds giga smoorverliefd op haar.