[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kjoetie

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:52

even snel berichtje tussendoor *ben in meeleesmodus*:

Ilona gefeliciteeeeerd!!! En geniet van je roze wolkje Haha! Ga je tussendoor ook nog tutten met hem, of is het te ver weg?

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:54

ik zit ook al heel lang in de meeleesmodus hihi.

ILONA: GEFELICITEERD!!!!!!!! JEEEEH eindelijk een eigen paardje!!!!

Frank: jij ook gefeliciteerd met jullie onzettend lieve wollige aanwinst!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:58

Bedankt voor de leuke reactiesss!! Haha! Echt iedereen is hier lieeefff Haha! .

Bianc: Ik ga zeker 1 x per week langs om ff met hem te tutten enzo! Het is maar een uurtje rijden, dus heb ik er zeker voor over Ja .

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:58

frankiej schreef:
ohja, ik zou jou nog vergeten haha. Ook jij kwam gisteravond in het rijtje voor. Paardenvolk ouwehoert nou eenmaal graag he. Ja ook ik vond het apart dat ze niet bokt.

Bloos! Zo interessant ben ik niet hoor! Maareh, enkel positief hoop ik toch? Clown Tong uitsteken

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 23:03

Hier een paar fotootjes van Ilona en haar nieuwe aanwinst Haha!

Liefde op de eerste gezicht Lovers
Afbeelding

Chico laat Boer Harm uit ROFL Huilen van het lachen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meneer Bok lacht Boer Harm uit Tong uitsteken
Afbeelding

Trotse kind van Chico Lovers
Afbeelding

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 23:06

wat een prachtig koppie heeftie ilona..
kan me voorstellen dat je daarvoor gevallen bent Haha!

Enamorado schreef:
ik zit ook al heel lang in de meeleesmodus hihi.

ILONA: GEFELICITEERD!!!!!!!! JEEEEH eindelijk een eigen paardje!!!!

Frank: jij ook gefeliciteerd met jullie onzettend lieve wollige aanwinst!

Zit er al schot in de verkoop nu?

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 23:08

hahaah die man viel ook voor hem geweldig wat en foto`s
Haha! Knipoog Clown OK dan! ROFL ROFL ROFL

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 23:09

oooooh,die eerste foto Ilona,gewéldig!!!!!Wát een blik heeft hij Lovers

En die boer Harm....*proest* ROFL

Maar wat een geweldig paardje!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 23:13

HAHAHAHA, echt BRILJANTE foto's heidi... hahahahaha ROFL . Ik kom niet meer bij!! Die boer harm toch, ahh Ach gut . Die bok ook hahahahaha. SUPERRR!

En die 1e foto... jeetje wist niet dat we zo naar elkaar keken hihi Bloos Bloos .

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 23:15

heb nog meer van je verliefde foto's Tong uitsteken
Komt allemaal op paardenfoto testaan Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 23:15

Sanne -> Leuke foto's van jou op Vaidosa!
Volgens mij is dat een hele lieve merrie!
Jammer van de manen, vind het altijd zo'n ezelsgezicht..... sorry.....
Groeit vanzelf wel weer gelukkig.
En wat een zalige billen heeft Iggy! Kwijl

Michelle -> Waaaah! Spannend! Onderlinge Wedstrijd!
En nog wel met allemaal friezen!

Marielle -> Heb je nou die brokken waar ik het over had?
Ik hoop dat Winnie snel weer wat aanzet!

Jolijn -> Jaaaa! Leuk! Foto's van Robijn!
Waarom laat je je huisarts niet bellen, die kan er voor zorgen dat je sneller aan de beurt bent.

Amanda -> Welkom hier! Clown
Wat een mooi paard heb je!

Frank -> Wat leuk een ponietje voor je dochter!
Hij ziet er erg leuk uit op de foto's!
Hoe reageerde ze?

Ilona -> Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! GEFELICITEERD! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Hij is leuk!
Die eerste foto van jou en Chico..... ik kreeg tranen in m'n ogen!
Jullie horen echt bij elkaar! *LOL*

Malin -> Goede berichten over Suevo!
Fijn te lezen dat het zo goed met hem gaat!

Cloris -> WAUW!!! Wat een gave foto!

Hebben jullie paarden ook zo de wind in hun kont zitten?
Die van mij sprong alle kanten op vanmorgen.
Poetsen ging heel relaxed, maar in de longeerring schrok ze van alles en ging er verschillende keren in galop vandoor.
Zat me nog af te vragen of ik wel moest gaan rijden, maar ben er toch op gestapt.
Eerst een rondje langs de hoefslag gestapt, kon ze eerst even checken met mij ernaast.
Toen opgestapt en ja hoor! Elk geluidje zorgde ervoor dat ze half door haar benen zakte en tot 4x aan toe nam ze een spurt.
Ben er steeds weer opnieuw opaf gegaan, weer voltes erlangs laten lopen en uiteindelijk werd ze rustiger en meer ontspannen en durfde ik zelfs een drafje aan met haar.
We hebben het heel fijn kunnen afsluiten, gelukkig!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 00:01

Frank, ik miste dat bericht helemaal. Jij uiteraard ook gefeliciteerd!

Iloon, graag gedaan. Vond het heel gezellig. Vooral het file flirten Haha!

Mies, ik wil een foto van je tattoo!

Saida, eigenlijk niet. Ik heb vanochtend de draver van een stalgenoot in de les gereden (ik ben haar op dit moment aan het doorrijden, maar na het gevecht van gister vond ik het wel practisch even iemand vanaf de grond te laten kijken of ik nou inderdaad wel goed bezig ben), maar daar waar madam gister nog protesteerde, liep ze vandaag de sterren van de hemel. Voor een 3 jarige dan.

Amanda, welkom!

Jolijn, ik zou toch echt stennis gaan schoppen, dit kan niet. Het lijkt me erg vervelend paardrijden, en dat is toch wel een probleem.

Malin, fijn te lezen dat het goed gaat, houden zo nu!

Ik ben wat mensen vergeten, sorry!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 07:32

Jeetje Iloon! Die eerste foto van Heidi... dat is echt Lovers Jullie worden vast een geweldig paar! De rest van die foto's is ook echt briljant!

Saida Suevo heeft dat al een tijdje Nagelbijten / Gniffelen maar dat komt omdat hij weer aan t werk moet! Vandaag maar weer lekker naar het bos!

*zwaait even naar Eveline* Doei!

De hondentraining was trouwens erg leuk, Luna was in het begin echt aan de riem aan het stuiteren van vreugde *LOL* Ze had er onwijze zin in en deed erg haar best! Het viel me niet tegen want ze is altijd ontzettend hyper en overenthousiast als er andere honden bij zijn, dus ik was trots op haar dat ze toch alle oefeningen netjes gedaan heeft!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 08:46

sanne: Ik kijk het liefste alleen maar naar paardenkonten! Vooral zo close-up!

Jolijn: Hehe eindelijk rijfoto's! Dekje staat gaaf! Ze vindt het volgens mij wel leuk om te doen! Wil die wel is zien als ze straks lekker bespiering heeft! Ziet dr nu in ieder geval al super uit!
Raar dat je pas zo laat bij de dokter terecht kan! Ik je ontsteking ooit wel echt over geweest?? Bellen en zeuren wil soms nog wel helpen Knipoog Even over homeopaat; ik heb heel lang exeem gehad (wel iets heel anders) maar verschillende zalfjes en medicijnen gehad maar niks hielp, 1 afspraak bij de homeopaat, 1 medicijn en het is nooit meer terug gekomen. Goede ervaring van mijn kant!

cloris: Gave foto!

lusitana: leg uit van de verboden neusriem, heb even gelezen en snap je punt, maar hoe zit het dan met bitloze hoofdstellen? dan komt er toch alleen maar druk op de neus en dit wordt ook juist weer aangeprezen.
*gelukkig altijd nog netjes op de manege de 2 vingers regel geleerd*

amanda: welkom! Mooi paard!

frank: Leuk! Hoeveel paarden heb jij nou eigenlijk?

peet: Wat een leuke pony! Jammer dat ie was klein is, anders was hij leuk voor celine!

Gabriella: zielig verhaal inderdaad, ben alleen altijd een beetje achterdochtig of er niet meer achter steekt..Als iemand ze koopt zou het voor de beestjes wel leuk zijn als ze samenbleven.

Ilona: Ik ga je niet nog een keer feliciteren hoor, 4x wordt me een beetje veel! Maar ben ontzettend blij voor je dat je deze kanjer hebt gevonden. En eind oktober sta ik bij je op de stoep!
en Chico: Welkom Tong uitsteken
Met heidi dr foto's is het me meteen duidelijk waarom je verliefd bent! Die 1e foto wat een paard!!! moest wel lachen om de foto's met de boer! Daar ga je nog wat mee beleven!

malin: Hoe was de training? *lees je reactie* Leuk dat het goed ging! Wat voor hond is luna eigenlijk?

saida: Het is in belgie, 2 jaar geleden was het ook voor andalusiers en toen ben ik met Encanto geweest...was wel heel gaaf, allemaal mooie paarden! Weersverandering he Knipoog Shannon is dr vrij rustig onder, gelukkig!

wat gaan we hard afgelopen dagen! Is weer wat anders in vergelijking met de vakantie!
Belt felix: Ja 3 oktober ben ik vrij, zal ik het weekend langskomen...vraag ik of die nog komt weet meneer het niet! Je zou em toch.... Tong uitsteken Maargoed wie weet komt hij alsnog!
Ik wordt nog fanatiek, morgen weer joggen!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 08:57

Hoi allemaal,

Sorry dat ik zolang niet geweest ben, maar wij zijn heel druk met onze toekomstplannen. Kan hier helaas nog niets over vertellen.

Met mij, de paardjes en Banjer gaat het heel goed. Zit volop in de wedstrijden en die gaan ook lekker.

Heb Ilona en Frank al gefeliciteerd via hyves, maar nogmaals en wat een gave foto´s.

We hebben gisteren de jaarlingmerries uit de opfok bij Moravita gehaald. Ze hebben het daar super gedaan. Ik heb nu dus alle paardjes weer lekker thuis.

Ik zal proberen weer wat vaker aanwezig te zijn.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 10:23

Och, die arme boer Harm! Wel sneu voor hem hihi (maar ook weer lachwekkend hihi)
Lisenka, succes met de plannen! Lekker alles weer thuis..

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 10:29

Ilona: Gefeliciteerd met Chico!!!!!!! Wat een heerlijk ding zeg! Vingers aflikken

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 10:33

Heej iedereen!
Ik ben geen lid van dit topic ofzo, maar ik had een vraagje. Ik moet voor school een werkstuk maken over de spaanse rijschool en de lippizaners enzo. Weet iemand hier leuke site's enzo voor? Of misschien foto's? xx

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 10:56

Mies_Apollo schreef:
lusitana: leg uit van de verboden neusriem, heb even gelezen en snap je punt, maar hoe zit het dan met bitloze hoofdstellen? dan komt er toch alleen maar druk op de neus en dit wordt ook juist weer aangeprezen.
*gelukkig altijd nog netjes op de manege de 2 vingers regel geleerd*

Rijden op de neusriem is natuurlijk totaal niet te vergelijken met gebruik van de neusriem om opensperren van de mond te voorkomen en zo ruiterfouten te verbergen. Overigens werkt een strakke neusriem ook nog eens het ontspannen van de kaak tegen, wat we juist zo graag willen. Daarbij kan, afhankelijk van het gebruikte soort, de ademhaling zelfs bemoeilijkt worden.

Bij rijden op de neusriem is de neusriem het middel van de communcatie. Een gewone neusriem heeft geen doel in communicatie.

Ik ben overigens geen voorvechter van bitloos (ik rijdt overigens met alle soorten bitten, bitloos en hoofdstelloos, zonder voorkeur), ik ben voorvechter van normaal en sensitief omgaan met paarden.

De neusriem wordt gelukkig ook nog door een grote groep normaal gebruikt, maar juist in de wedstrijdsport ziet men gruwelijk misbruik, en daarom zou ik hem daar graag zien verdwijnen. Vooral omdat, als het dan MOET, meer mensen het gaan proberen en zullen moeten leren dat ZIJ moeten voorkomen dat de mond te ver opengaat, en niet de neusriem.
Soort van de zijwieltjes van de fiets halen Haha!
In de B mogen ze van mij nog wel met zijwieltjes, maar daarna moeten ze echt kunnen fietsen. Tenslotte hoort er op wedstrijden RIJkunst getoond te worden en niet kunstjes van het paard. Haha!

Maar goed, het zal al heel wat zijn als ze werkelijke controle deden op de neusriemen en bitten (loszittende kinkettingen moeten ze ook verbieden. Dit lijkt wel vriendelijk, maar is het in feite helemaal niet, integendeel, de tongboog werkt dan tegen het verhemelte en met een strakke neusriem- zo´n leuke populaire Anky aansnoerriem- hoe kúnnen ze die fabriceren Boos! , kan de mond dus niet open, gevolg:flink beurs verhemelte) Dat is dus niet omdat een stang een gemeen bit is, maar omdat hij in zo´n geval verkeerd gebruikt wordt....

Zo zeg, prinslover een eigen paard! Leuk hoor, gefeliciteerd!!!! En die foto´s, geweldig!

Ik heb op het moment weer erge last van mijn hart, dus ben niet zo heel actief in het paarden gebeuren. Paardje buiten zetten, even zitten, drollen en natte plek uit de stal (die ze gooddank super schoon houdt) halen en weer zitten. Naar huis, beetje computeren lunchen en naar bed. Beetje computeren, naar stal, voer in de bak doen, appels rapen en in de bak doen, zitten, de twee merries met veulens die in de paddock staan wat appels geven en zitten, paardje binnen laten, zitten en naar huis. Eten, beetje computeren en naar bed... zo verlopen mijn dagen nu, beetje saai... Clown
Ben gisteren van mijn stokkie gegaan op een ruwe vloer op de quinta en me nogal bezeerd.

leeneliefje schreef:
Heej iedereen!
Ik ben geen lid van dit topic ofzo, maar ik had een vraagje. Ik moet voor school een werkstuk maken over de spaanse rijschool en de lippizaners enzo. Weet iemand hier leuke site's enzo voor? Of misschien foto's? xx

link engels
link duits
link duits
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 25-09-08 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:09

Utixo schreef:
Iloon, graag gedaan. Vond het heel gezellig. Vooral het file flirten Haha!

ROFL ROFL Ohh wat heb ik gelachen Huilen van het lachen
je had sjans van een kale vrachtwagen chaffeur Tong uitsteken
dat zag je niet maar hij keek zo naar binnen en knipoogde naar je hahahaha Tong uitsteken
en met die gasten in het busje hahahahaha ze wisten niet waar ze kijken moest ROFL Huilen van het lachen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:25

kale chauffeur? Reed toevallig niet in een oranje met witte vrachtwagen Tong uitsteken

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:31

kleur vrachtwagen weet ik niet meer Bloos
Hij keek wel lachend naar binnen Haha!

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:32

kjoetie schreef:

Zit er al schot in de verkoop nu?[/quote]

nee niet echt. Ik heb in totaal 3 serieuze kopers gehad die soms om persoonlijke omstandigheden en soms omdat we er niet uit kwamen afhaakte.

maar ik blijf gewoon zoeken naar een goed tehuis voor hem. Ik zoek ook echt iemand die bij hem past en voor 100 procent voor hem wil gaan en hem echt graag wil hebben omdat ze hem zo gaaf vinden.
Dit weekend komt er iemand van bokt kijken dus hopen dat ze een klik met hem heeft. En er komen er nog 2 waarschijnlijk volgende week.
Ben er wel achter dat verkoop heel raar kan zijn. Zo hoor je een paar dagen niemand en zo weer een paar mailtjes met vragen en dat ze dan willen komen kijken.
De meeste die komen vinden hem of toch te klein, of veels te sensible. Enno reageerd echt op de mm met je zit.
Daar moet je mee om kunnen gaan en begrijpen en hem willen begrijpen.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 11:58

Machonito schreef:
kleur vrachtwagen weet ik niet meer Bloos
Hij keek wel lachend naar binnen Haha!

Er is een bedrijf, met heel wat kale flirtigere mannen Tong uitsteken
Je leert nog is wat op je werk Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-08 12:24

Enamorado schreef:
kjoetie schreef:

Zit er al schot in de verkoop nu?

nee niet echt. Ik heb in totaal 3 serieuze kopers gehad die soms om persoonlijke omstandigheden en soms omdat we er niet uit kwamen afhaakte.

maar ik blijf gewoon zoeken naar een goed tehuis voor hem. Ik zoek ook echt iemand die bij hem past en voor 100 procent voor hem wil gaan en hem echt graag wil hebben omdat ze hem zo gaaf vinden.
Dit weekend komt er iemand van bokt kijken dus hopen dat ze een klik met hem heeft. En er komen er nog 2 waarschijnlijk volgende week.
Ben er wel achter dat verkoop heel raar kan zijn. Zo hoor je een paar dagen niemand en zo weer een paar mailtjes met vragen en dat ze dan willen komen kijken.
De meeste die komen vinden hem of toch te klein, of veels te sensible. Enno reageerd echt op de mm met je zit.
Daar moet je mee om kunnen gaan en begrijpen en hem willen begrijpen.[/quote]

Ik had er ook nog over gedacht om contact met je op te nemen, maar helaas lag ie boven mijn budget Nagelbijten / Gniffelen

ILONA: GEFELICITEERD Haha!

Wat moet jij je geweldig voelen Haha!
Wat is het een knapperd trouwens!

Prince ziet er ook SUPER uit zeg!