Ilona gefeliciteeeeerd!!! En geniet van je roze wolkje
Ga je tussendoor ook nog tutten met hem, of is het te ver weg? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ga je tussendoor ook nog tutten met hem, of is het te ver weg?
Echt iedereen is hier lieeefff
.
. frankiej schreef:ohja, ik zou jou nog vergeten haha. Ook jij kwam gisteravond in het rijtje voor. Paardenvolk ouwehoert nou eenmaal graag he. Ja ook ik vond het apart dat ze niet bokt.
Zo interessant ben ik niet hoor! Maareh, enkel positief hoop ik toch?

Enamorado schreef:ik zit ook al heel lang in de meeleesmodus hihi.
ILONA: GEFELICITEERD!!!!!!!! JEEEEH eindelijk een eigen paardje!!!!
Frank: jij ook gefeliciteerd met jullie onzettend lieve wollige aanwinst!
. Ik kom niet meer bij!! Die boer harm toch, ahh
. Die bok ook hahahahaha. SUPERRR!
.
GEFELICITEERD!

Jullie worden vast een geweldig paar! De rest van die foto's is ook echt briljant!
maar dat komt omdat hij weer aan t werk moet! Vandaag maar weer lekker naar het bos!
Ze had er onwijze zin in en deed erg haar best! Het viel me niet tegen want ze is altijd ontzettend hyper en overenthousiast als er andere honden bij zijn, dus ik was trots op haar dat ze toch alle oefeningen netjes gedaan heeft!
Even over homeopaat; ik heb heel lang exeem gehad (wel iets heel anders) maar verschillende zalfjes en medicijnen gehad maar niks hielp, 1 afspraak bij de homeopaat, 1 medicijn en het is nooit meer terug gekomen. Goede ervaring van mijn kant!
Shannon is dr vrij rustig onder, gelukkig!
Maargoed wie weet komt hij alsnog!
Mies_Apollo schreef:lusitana: leg uit van de verboden neusriem, heb even gelezen en snap je punt, maar hoe zit het dan met bitloze hoofdstellen? dan komt er toch alleen maar druk op de neus en dit wordt ook juist weer aangeprezen.
*gelukkig altijd nog netjes op de manege de 2 vingers regel geleerd*
, kan de mond dus niet open, gevolg:flink beurs verhemelte) Dat is dus niet omdat een stang een gemeen bit is, maar omdat hij in zo´n geval verkeerd gebruikt wordt....
leeneliefje schreef:Heej iedereen!
Ik ben geen lid van dit topic ofzo, maar ik had een vraagje. Ik moet voor school een werkstuk maken over de spaanse rijschool en de lippizaners enzo. Weet iemand hier leuke site's enzo voor? Of misschien foto's? xx
Utixo schreef:Iloon, graag gedaan. Vond het heel gezellig. Vooral het file flirten
Ohh wat heb ik gelachen
kjoetie schreef:
Machonito schreef:kleur vrachtwagen weet ik niet meer![]()
Hij keek wel lachend naar binnen

Enamorado schreef:kjoetie schreef:
Zit er al schot in de verkoop nu?