Ben heel benieuwd, ga veel van hem leren denk ik! 
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben heel benieuwd, ga veel van hem leren denk ik! 

Maartje_M schreef:Ja het hoofdstel zit niet helemaal goed. Dit is het reserve hoofdstel, had geen zin om het bit van mijn hoofdstel af te slopen om alleen te passen
Bit is denk ik 2x zo dik als haar huidige. Maar is het te smal? Ik meet deze op 12 cm, dus misschien toch maar naar een 12,5 zoeken
Hihi dat koppie
dus mijn advies zou zijn om goed van achter naar voor te rijden

Azmay schreef:Jeetje heftig dekensenzo, super fijn dat het zo goed gaat!
Heb je ook een prognose nu als in is er risico dat het terug komt of is die kans heel klein?
Azmay schreef:Lekker veel lucht geven van voren, waarschijnlijk hoef je echt alleen maar contact te houden met de teugels. Uiteraard ook de achterhand goed actief houden.
Spaanse rijschool stond heel lang bekend om super rijkunst.

Ze zijn best een uitdaging, die PRE's, maar wat heerlijk eens je elkaar wat door hebt 
Wou al een tijdje nog eens proberen te gaan wandelen, maar mijn vriendin haar paard was de laatste tijd zo schrikkerig, dat ze geen zin had om naar buiten te gaan. En alleen is nog niet aan de orde. Vandaag is mijn vriend nog eens mee geweest, dus uitgelezen kans om met begeleiding toch eens naar buiten te gaan. Eerst had hij haar weer nog vast aan de longe en gewoon gestapt, tot ze ietsje meer ontspannen aanvoelde. Dan hebben we een drafje geprobeerd (ja mijn vriend liep mee, hij wou toch graag sporten
) Deed ze ook super, wel nog wat spanning, maarja, is best normaal.