Ingrid stoer zo de tweede keer al!!
Liesbeth wat een schatje, leuk dat hij zoveel aandacht krijgt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bah...
Jeeeeeej! En al iets minder explosief omdat ze er al vrij snel in sprong en ik dus niet heel lang door hoefde te klooien waardoor ze boos wordt
)! 

en even wat licht grondwerk aan het halstertouwtje gedaan: netjes meelopen, achteruitstappen, stoppen wanneer ik stop, even oefenen in allevier de voetjes optillen... Hij pikt heel snel op, dus dat is wel fijn. Poetsen gebeurde ook aan een los touwtje, en hij bleef netjes staan.
Iets anders dus, je had het erover datje dat ging schilderen? Daarom was ik benieuwd of je stallen aan huis had, en dat heb je, lekker joh! Jaloers! Zie dat je zondags ook op HE bent, leuk! Haha, Chimanga uitsloven tegenover een paard op bezoek, grappig! Had je foto's van moeten maken
Super dat je les zo goed ging joh! Ziet er goed uit! En ook lekker met Parelli bezig, leuk.

Hij is nog niet aan het werk toch?
Dan kan ik mijn maatje porren om ook te kijken! haha
Haha. Nee we hebben twee stallen met daaraan nog een schuurkant waarbij je achter de stallen kunt komen, op de (kleine)hooizolder kunt komen en waar we inderdaad de zadelkamer hebben gemaakt. Is denk ik 3 bij 5 meter ofzo, lekkere ruimte er bij nog! Ook gelijk maar een klein koffie hoekje aan het maken... Ik loop vrij makkelijk weer naar binnen, maar die vriendin van het andere paard loopt natuurlijk niet de deur plat, en al helemaal niet als ze even wat mensen mee heeft naar haar paard. Dus dan lossen we het op met een hoekje! Haha, helemaal gezellig.
Maar we doen ons best... 
en zometeen nog van 3 tot 5 college joepie.... 
Maar komt wel goed!

Kan me voorstellen dat het dolle pret was met Chimanga, vorige keer dat wij bij de stal een barbecue deden, waren ze ook allemaal nogal onder de indruk van de partytent

).
.