Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lakshmi schreef:Wenda: dank je wel! Ben ook helemaal verliefdoeh zal ook eens gaan kijken voor die luzerne dan. Zodra broekie wat aangesterkt is mag hij lekker samen met een ander paard spelen in de paddock, lekker rennen en gek doen. Hij was zo verbaasd gisteren dat hij los stond... Leuk jullie ook 2 nieuwe paarden 'erbij', foto's? Hoe is het met die testmeneer gegaan afgelopen weekend? En met de Duitse endurance dame? En de vrijwilligster is dat nou Narya? Leuk hoor! Wij zitten te kijken of we niet beter ergens een landje huren/kopen om de paarden te zetten. Foto's komen eraan!
Annash schreef:Ladies, I need your help! (en een paar heren!)
Willen jullie deze enquete invullen voor mijn afstuderen?
[STW] [Afstuderen] Enquete over pensionstal
Annash schreef:Da's persoonlijke voorkeur ook
Ik heb er zelf geen problemen mee. Rij altijd buiten en vind ik eigenlijk ook wel lekker. Als het echt vriest is het binnen ook koud... hahaha.
Annash schreef:Da's ook netjes vind ik!
Jammer dat er niet echt uitrijgelegenheden zijn. Dat heb ik gelukkig wel. Als ik goed doordraaf en wat stukken stap ben ik denk ik met 10 minuten in het bos. Hooguit een kwartier.
lakshmi schreef:Ja we staan eigenlijk direct aan zee, er loopt alleen een (wel enigzins drukke) weg tussen, wat een luxe he! Het is niet het echte strand maar een soort lagune, zoek er even een mapje bij....
http://www.globalkite.de/img/djerba_map.jpg
Het is onder dat uitsteeksel in het noorden, Ras rmel, het is dus wel de zee maar doordat het meer een lagune is zijn er geen golven ofzo. Jullie mogen op vakantie komen hier hoor!