Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij beweert, dat ik Sam op het strand niet zou aankunnen.
Hij plant al van alles met jullie en hij zal een dag van te voren wel melden dat ik een dag alleen zit met de kids... En die zijn dan altijd heel ballorig. (Alsof ze weten, dat ik papa niet achter me heb staan! Haha)
Je redeneert al net zo als ik. Zelfs toen ik onder het mes moest om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te onderzoeken, wilde ik mijn concours van de dag erop nog niet afzeggen.
Ze hadden gezegd, dat ik dezelfde avond weer naar huis zou kunnen...
Ik heb wel gemerkt dat als je rust in je zelf hebt, dat je je paard dan letterlijk overal onverstoorbaar langs kunt rijden. Jammergenoeg zie ik nog wel eens een roze olifant.
I feel good! Tadadadada
momentje!

. Ik kom zeker ook een keer naar X!
.
.
) maar ik moet wel eerlijk zeggen dat in de tijd dat we nog veel paarden deden beleren op het bedrijf, als er eens iets misging waren de grootste ongelukken inderdaad met friezen... Er zijn er heel veel ontzettend braaf, maar op een of andere manier, als een Fries gaat dan GAAT ie ook, dan zakt er een plaat en dan hou je er niks meer aan. Ik zal een Fries dus nooit zomaar onderschatten. Ben erg onder de indruk van de friezen van Gab haar baas, ook hoe geweldig braaf zo'n stal vol hengsten is daar... Maar ook daar was er eentje die gruwel kon flippen. Ik denk dat voor een fries de relatie met zijn trainer erg belangrijk is, zolang ze "open" durven zijn en daarin ook eens iets joligs mogen doen zijn ze okee of zelfs geweldig, maar ze kunnen zich afsluiten en kompleet onbereikbaar worden, extremer als andere paarden die ik heb meegemaakt.
Daarnaast heeft mijn eigen instructeur ook de opleiding gevolgd toen de school net was opgericht en hij gaf altijd de dubbele longe lessen en neemt daar nu nog wel de examens van af.
Tot strakjes! 
Je valt dus wèl af en toe van je paard? 
Doe maar voorzichitg hè!
Hij is echt zó gaaf en zó lief! Een echte dressuur fries
en de prijs is ook nog eens een meevaller!
)
wát een gaaf dier! En wat liep ie makkelijk en ontspannen,en edward zelf was ook ontspannen,hij bokte in de proef,en Edward lag in een deuk
Ach ja,met ruim 80% kan je wel beetje vrolijk zijn
borderjay schreef:Gisteren even Moreno gereden onder toeziend oog van karina,en er bijna af gelazerd onder het toeziend oog van Karina...
. Stond helemaal aan de andere kant
.
.
nee hoor ik zie der liever als merrie
trouwens even nog een vraagje waarom zeg jij beda ?
neem eerst de tijd om alles te verwerken en daarna kan je altijd nog verder kijken
maar zolang jij wint is het goed
gelukkig heeft die een baasje die weet dat zij de baas is
en dosie knuffelig leuk hoor zo’n kroelmoment
en van mij mag je mee hoor met de strandrit
zie dit niet als afkraking ik wilde er alleen op reageren
nu dit vasthouden

)
Voelde me wel een beetje een zeur met al m'n vragen of vond je het wel meevallen?