Yenneke, Apassionata zou idd wel leuk zijn, maar ik ga met mijn trainer zelf eea in elkaar zetten, dus wie weet...
Dinkygirl, wat is jouw naam eigenlijk?, ik ben nog niet verder gegaan met een aanklacht. Ik was eerst zo teleurgesteld dat ik er gewoon niets meer mee te maken wilde hebben, maar de leeuwin in mij is inmiddels wel wakker geworden. Maandag ga ik met de rechtsbijstand en de juridische dienst van mijn zorgverzekering om tafel zitten.
Ik kwam mooie foto's voorbij tegen van Mies. Mooi plaatje zo hoor!
Ik las ook, nu pas, over de vriend van Heike. Jeetje... en maandag alweer werken, is dat wel wijs?
Verder gaat het met mij wel redelijk. Moest vandaag in gesprek met de bedrijfsarts. Ik wil graag weer aan het werk. Ben het thuiszitten een beetje zat.
Helaas denkt de bedrijfsarts er anders over. Die vroeg: "In hoeverre acht u zichzelf in staat om te werken met 2 gebroken sleutelbenen en een oog waarmee u slecht zicht heeft", dus ik zei: "Euhmmm... prima!"... Maar dat was hij niet met mij eens. Ik blijf 100% arbeidsongeschikt en mag enkel op therapeutische basis enkele uren KANTOORWERK doen, zucht...
Hij vond me wel erg grappig... Dat dan weer wel...
Dus dat wordt een hoop gebok vanaf maandag.
laulau85
Geplaatst: 05-06-09 21:28
mensen eindelijk het lang beloofde filmpje van mijn proefje!
idefix4
Geplaatst: 06-06-09 00:22
Heerlijk al dat geplan rond een strandrit in Noordwijk. Jammer dat KWPN'ers niet mee mogen van de man hier... Hij beweert, dat ik Sam op het strand niet zou aankunnen. Hij plant al van alles met jullie en hij zal een dag van te voren wel melden dat ik een dag alleen zit met de kids... En die zijn dan altijd heel ballorig. (Alsof ze weten, dat ik papa niet achter me heb staan! Haha)
Jen klinkt als een zware opleiding, (heb even gegoogled) Ik sta voor veel open, maar dit zijn veel nieuwe dingen. Er is ook al een topic over op bokt hier. Was interessant om ervaringen van anderen te lezen.
Suelza wat balen zeg! Vreselijk. En heb je al een rechtbijstand achter de veroorzaker aan zitten? Jammergenoeg krijg je daar je oog niet mee genezen. Tjonge, wat ben jij een bikkel zeg! Met een gebroken sleutelbeen blijven rondwandelen. pfff, dat doe ik je niet na. (hoop ik dan maar) En is stront scheppen wel verstandig met 2 gebroken sleutelbenen?
Malin het zadel is er al! Een speciaal kinderzadel van Barefoot. Het leek aardig te passen, maar Sabrina heeft er alleen even op rondgestapt en verder weinig gedaan ermee. We gaan het morgen even testen met kleuter 'serieus' op de pony en als het toch te smal is, kan er een bredere boom in! Sabrina was in haar nopjes, want het is een echt kinderzadel met van die felle kleurtjes. Echt besteed aan haar dus. Dat mag ik gelukkig nog zeggen: onder het paard, weet ik niet hoe dat voelt. Ik hoop dat ook nooit te weten te komen. Je redeneert al net zo als ik. Zelfs toen ik onder het mes moest om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te onderzoeken, wilde ik mijn concours van de dag erop nog niet afzeggen. Ze hadden gezegd, dat ik dezelfde avond weer naar huis zou kunnen...
Mies Gave foto's!!! En idd, Frank is niet te flauw hoor, die doet aan alles mee! Vraag maar aan Soeske.
Cloris Jij ook al? Ik ben één keer daar op de manege geweest. Mijn opa is geboren en gestorven in Waarland. Hij woonde letterlijk midden in het dorp met mijn oma.
Denise Klinkt niet goed, beroerte is geen goed nieuws. Ik hoop eigenlijk wat anders nu, want mijn oma tobt nu al 1 jaar zo. Ze is nooit meer echt lichamelijk hersteld. Eigenlijk vindt de hele familie dat het toen maar beter had afgelopen kunnen zijn. Mijn oma is geestelijk nog heel sterk, maar heeft er eigenlijk allang geen zin meer in. Ik duim voor je dat het voor haar en jullie familie positiever verloopt! Je lief heeft flink wat klappen opgelopen. Stom eigenlijk dat ze het blijven proberen om die wagens te overvallen. Je hebt er echt niks aan. De koffers zijn zelfs zodanig dat het geld onbruikbaar is toch? Die kun je niet zo maar even open maken. Een hoop ellende om niks dus! Heike laat je ook al niet in de steek. Blijf dat heerlijke gevoel vasthouden hoor!
Ilona Ik heb volgende week concours. (Dat wordt er waarschijnlijk één mét een kater... En veel vlees in de buik... Chico gaat ook lekker lees ik. Fijn joh, dat de les zo goed ging! Mooie foto's! Mooie merrie ook!
Ellis Kan ik wat van je overnemen? Dan kan ik ook nog andere dingen doen. Eigenlijk moet die grote pc hier uit overdag. Ik ben echt verslaafd. Zit regelmatig hyves te checken of deze site...
Laura De mijne is ook zo'n spiekerd. Die houdt ook van gezellig naar een ander kijken. Ik probeer heel stoicijns te zijn, dan geeft ie het op. wel wijs van je om dan te stoppen. Irritatie is geen goede drijfveer hè?
Saida Haha, ik dacht dat friezen boelkloedig waren? Volgens Frank zijn KWPN'ers de ijzervreters hoor. Haha. Eind vorig jaar was Sam het coolste paard van stal! Echt waar. Daar konden de hafjes, friezen en andere koudbloedigen niet tegenop. Ze waren het buurhuis aan het verbouwen. De enige die onverstoorbaar daar langs liep, was mijn ijzervreter! Ik heb wel gemerkt dat als je rust in je zelf hebt, dat je je paard dan letterlijk overal onverstoorbaar langs kunt rijden. Jammergenoeg zie ik nog wel eens een roze olifant.
Sanne Heerlijk zo'n vertrouwt beest bij je hoor. Er is echt een band tussen jou en doos! En dan die andere doos. Ook een uitdaging! Is het familie van Vaidosa? En opvoeden is een vak hoor. Ik had mijn handen vol aan Samaranch. Hij was anderhalf toen ik er voor ging zorgen. Een echte boef!
Morgen begin ik op pagina 262 en geef ik eigen verslag...
_Saida_
Geplaatst: 06-06-09 09:37
Sanne -> Iggie wordt een boefje, hihi! Nog even en dan is hij al weer een jaar oud, wat gaat dat snel zeg! Lieve Dosie, echt heel mooi dat ze zoveel vertrouwen heeft in jou en je steeds opzoekt. Ja de lessen van Beda bevallen mij zeker goed! Ik zag en voelde Rintske gisteren zo goed haar best doen, Beda zei het ook steeds. En als het dan lukt, al zijn het maar een paar pasjes, dan voel ik me best trots en Rints ook! Ze is zeker weten een karakterpaardje, haha!
Laura -> Je zou misschien ook aan Cyrina of Lisenka kunnen vragen hoe dat zit? Zij rijden ook wedstrijden met hun Spaanse kanjers.
Ilona -> Whahaha! Ja dat heb je echt wel goed omschreven! Het I feel good! Tadadadada momentje! Foto's? Uhhhhh............ Als jij ze komt maken? *knipper knipper* Leuke foto's weer van Chico met z'n lekkere billen!
Elise -> Lijkt me idd niet echt verstandig om je werk te doen in deze situatie. Je kan het ook zo zien; nu heb je extra tijd om wat leuks in elkaar te zetten samen met je trainer en te oefenen!
Anouk -> Hoe is Sam in een groep met paarden? Het zou jammer zijn als je niet mee kan met de rit op het strand....... Heel veel mensen hebben een verkeerd idee over friezen, ze denken dat het hele koele paarden zijn, bomproof en niet snel onder de indruk van iets. Die zitten er zeker wel tussen, maar het gros is dat niet, hoor! Want áls een fries ergens van schrikt en over de zeik gaat dan gaat ie dat goed ook. Op het FPF is er een doort discussie over; iemand had tegen een friezeneigenaar gezegd dat de meeste ongelukken voor de kar gebeuren met friezen. Onze mening is dat dit ook komt door het vooroordeel wat veel mensen hebben en het feit dat onervaren mensen vaak beginnen met een fries omdat die 'so called' bomproof zijn, ideaal als gezinspaard en voor de kar. Daar gaan ze dus al mee de fout in.......
Ik heb gisteren nog even gereden op een andere fries bij ons op stal. Zij kent nog niet zoveel onder het zadel, maar wat was dat herkenbaar zeg! Ik besefte me in ene hoeveel Rintske en ik al hebben geleerd het afgelopen jaar!
@ Saida, jij kent Elise niet... Elise is echt gek op haar werk en vind het echt niet grappig om binnen te zitten (vandaar dat ik ook overal mee doorloop... Longontsteking, gebroken neus, gebroken sleutelbenen etc.)...
Dus ja...leuk is anders...
Banditto
Geplaatst: 06-06-09 11:27
Even een zenuwachtige spam van mij hoor......... Morgen 2e onderlingen wedstrijd met Bandito :D
Er berust nogal een zware last op me omdat ik vorige keer 1e ben geworden. Ik moet zeggen dat het nu wel beter gaat maar er doen ook betere combinaties mee...............
Wordt vervolgd.................
Karina
Geplaatst: 06-06-09 11:47
Yen : benieuwd hoe de open dag is, zou heel leuk zijn als je de gelegenheid had om die opleiding te gaan doen. Appeltaartje was snel op ja . Ik kom zeker ook een keer naar X!
Elise: Balen dat het er nog steeds niet goed uitziet met je oog. Die sleutelbenen zijn lastig maar dat komt wel goed... je oog is echt .
Mies_apollo: Fijne rij-foto's! Maar de eerste foto is ook geweldig.
Ellis: Wat rot dat je zoveel last hebt nog van de narcose.
Laura: Jee, wat loopt ie keibraaf het proefje zeg, ziet er allemaal heel vriendelijk uit!
Anouk: ik heb een poosje in Schoorl en in Koedijk/Langedijk (aan het kanaal, aan de kant van Schoorldam) gewoond maar ik ben héél blij dat ik weer terug ben op de Veluwe, ik voel me hier veel lekkerder. Onze merrie Ullkenney stond in Waarland in training bij een springruiter op dezelfde stal waar Piropo toen stond, dus daar weet ik ook beetje de weg .
Saida : leuk dat de lessen van Beda zo goed bevallen. Wat betreft Friezen, ik vind ze prachtig (gisteren zelfs eentje gezien waarvoor ik kompleet van m'n geloof zou vallen zo leuk vond ik 'm, hè Gab? ) maar ik moet wel eerlijk zeggen dat in de tijd dat we nog veel paarden deden beleren op het bedrijf, als er eens iets misging waren de grootste ongelukken inderdaad met friezen... Er zijn er heel veel ontzettend braaf, maar op een of andere manier, als een Fries gaat dan GAAT ie ook, dan zakt er een plaat en dan hou je er niks meer aan. Ik zal een Fries dus nooit zomaar onderschatten. Ben erg onder de indruk van de friezen van Gab haar baas, ook hoe geweldig braaf zo'n stal vol hengsten is daar... Maar ook daar was er eentje die gruwel kon flippen. Ik denk dat voor een fries de relatie met zijn trainer erg belangrijk is, zolang ze "open" durven zijn en daarin ook eens iets joligs mogen doen zijn ze okee of zelfs geweldig, maar ze kunnen zich afsluiten en kompleet onbereikbaar worden, extremer als andere paarden die ik heb meegemaakt.
Nou, met Veludo voorlopig vooral in stap doorwerken, draf en galop is nu nog te moeilijk. Zelfs alleen stappen is ook best leuk met zo'n ijverig paard, maar ook wel moeilijk voor 'm omdat ie graag meer zou doen. Doorzetten maar!
Anoniem
Geplaatst: 06-06-09 11:51
Iloon Chick is echt een knapperd met z'n mooie lange manen. Hij heeft echt zo'n trouw hoofdje.
Laura Leuk filmpje! Hincapie is echt een knapperd!
Anouk De opleidingsinhoud is inmiddels wel wat aangepast. De theorie voor komend jaar wordt meer aangepast op de praktijk en minder nadruk op de holistische vakken. Ik zat er eigenlijk al twee jaar lang over na te denken om deze opleiding te gaan doen. Het staat redelijk goed aangeschreven en het past bij mijn werkwijze. Bij een Deurne zou ik echt niet gelukkig worden. Te massaal en te wedstrijdgericht. Dat is mijn mening dan hè. Daarnaast heeft mijn eigen instructeur ook de opleiding gevolgd toen de school net was opgericht en hij gaf altijd de dubbele longe lessen en neemt daar nu nog wel de examens van af.
Elise Wie is jouw trainer?
Banditto Succes morgen met je tweede wedstrijd!
Mijn vader belde me gisteravond op. Hij was door zijn rug gegaan. Hij was gelijk pijnstillers en spierverslappers gaan slikken, maar vanochtend belde hij dat ze echt niet mee kunnen gaan. Hij schuifelt door het huis heen, dus in de auto zitten en daar rondschuifelen leek hem geen goed idee. Wel jammer, want ik had echt graag gewild dat m'n ouders erbij zouden zijn! Nu heb ik m'n vriend maar verplicht om mee te gaan.
En het leuke is dat Lobke (Idra) vandaag als het goed is ook naar de opendag komt. Het zou dus wel erg leuk zijn als we gelijktijdig aan de opleiding zouden beginnen. Maar eerst maar eens kijken of de informatie bevalt!
Hai Yenneke, ik spring nu in mijn auto Tot strakjes! Ik kom wel alleen, dus je zal me moeten entertainen
Elise, wat een vreselijk nieuws zeg, ik hoop echt dat je er een zaak kunt van maken! En gewoon lekker doordoen met twee gebroken sleutelbenen Je valt dus wèl af en toe van je paard?
Malin, met Suev gevallen? Ow Doe maar voorzichitg hè!
Ik heb nog leuke foto's van Licor van op de clinic van David vorige week, zal ze straks eens tonen
borderjay
Geplaatst: 06-06-09 14:28
karina moet het "liefde op het eerste gezicht" friesje"(3 jarige hengst) maar eens uitproberen Hij is echt zó gaaf en zó lief! Een echte dressuur fries en de prijs is ook nog eens een meevaller! (mochten er liefhebbers zijn...pb me maar )
Gisteren even Moreno gereden onder toeziend oog van karina,en er bijna af gelazerd onder het toeziend oog van Karina... Daarna even naar Nk outdoor gelderland geweest,en we zijn meteen verliefd...nee,niet op Edward zelf,maar op zijn paard wát een gaaf dier! En wat liep ie makkelijk en ontspannen,en edward zelf was ook ontspannen,hij bokte in de proef,en Edward lag in een deuk Ach ja,met ruim 80% kan je wel beetje vrolijk zijn
borderjay
Geplaatst: 06-06-09 14:36
Even een stukje gekopieerd wat ik mooi vond geschreven:
Maar toen kwam Moorlands Totilas. De zwarte hengst begon met een uitgestrekte draf zoals het volgens Bartjens hoort. Het swingde, het kwam door zijn lichaam, de spieren van neus via nek, hals, schoft, rug, lendenen, kroep en dan naar de hak spanden zich en ontspanden zich in een perfect ritme en dat wist de combinatie de gehele proef door vast te houden. Het beeld beef gesloten en in een perfecte harmonie met de ruiter liep Totilas door de passage de half pass. Gal behoefde zijn ros niet aan te sporen om te verruimen. Dat deed hij als vanzelf. De score piekte op een bepaald moment ruim boven de 80%. Maar net als in de Grand Prix was er weer de hapering in de overgang van passage naar de galop. Totilas sprong even weg, maar de ontspanning was direct terug bij paard en ruiter, en de mensen die achter jurylid Jan Peeters bij B zaten zagen een brede lach ontstaan op de mond van Gal. De ontspanning was daadoor ook terug bij de ruiter.
In de uitgestrekte galop had de combinatie iets weg van een Concorde op de startbaan, pal voor het opstijgen. De eerste pirouette naar links werd op een dubbeltje gereden, maar de spanning zocht even een uitlaatklep en die kwam even om de hoek kijken in de changementen. De tweede pirouette was weer heel fraai uitgevoerd en toen kwam de laatste lijn. Die was van een adembenemende schoonheid. Heel fraai, heel rustig, heel mooi afgewerkt, in een perfect ritme. De combinatie hield halt en groette af. Een ovationeel applaus barstte terecht los en de gebalde vuist van Gal schoot de lucht in. Met de hoed in de hand maakten Gal en Moorlands Totilas hun ereronde in stap langs het publiek. 80.417% was de waardering van de jury voor deze uitnemende rit en daarmee bouwde Gal zijn voorsprong uit tot zeven en een half procent.
"Toch knap van die KWPN 'veulenboeker' en die man in die stofjas", zei een toeschouwer die te sprakeloos was geworden voor woorden van de rit die zo goed als zeker nog nooit door een negenjarig paard is behaald in de eerste Grand Prix van zijn leven.
Een nieuwe kampioen is in De Steeg ontwaakt.
Karina
Geplaatst: 06-06-09 14:55
borderjay schreef:
Gisteren even Moreno gereden onder toeziend oog van karina,en er bijna af gelazerd onder het toeziend oog van Karina...
Ik ben onschuldig . Stond helemaal aan de andere kant . Outdoor Gelderland was helemaal leuk!! Ik was echt wel eens toe aan een gezellig uitje. Dus dat was een goeie zet van Gab om mij mee te slepen. Wij vonden de outfit van Edward heel leuk, alleen jammer dat ie z'n bijpassende bandages niet aan mocht houden in de ring .
Yen: nee nog geen nieuws, zij zouden eerst opdracht geven om alles uit te laten meten en het ons dan laten weten, maar blijkbaar is daar nog niet eens een afspraak voor gemaakt. Jammer dat je ouders niet meekunnen!
Even snel zo, ben erg hyper. Eindelijk is het rond, de verpachter is op de hoogte gesteld, enkel nog een contract ondertekenen, en dan ben ik eigenaar van de pensionstal, 3 tinkers en een pony. Staleigenaar en ik zijn het eens geworden over een bedrag. Dus als alles getekend en rond is, word het een feestje voor een ieder!
tsjillert
Geplaatst: 06-06-09 16:50
ff snel moet zo weer weg we hebben een springpaard erbij hahaha
jajajaja ik zal proberen mrgen ff wat foto`s te plaatsen maar heb nu geen tijd jullie zien snel de foto`s
Saida – fijn dat het rijden goed ging en rints toch een hengst nee hoor ik zie der liever als merrie trouwens even nog een vraagje waarom zeg jij beda ? En jij verwoord het precies goed hier denken de meeste ook hetzelfde over friezen helaas bewijs ik het tegendeel want die van mij ziet eruit als een fries (volgens sommige ook weer niet) maar kwa karakter echt niet heike is ook echt een karakterpaard en als hij over de zeik is dan is die dat goed
Jolijn – ik denk dat je nou ook nog niet aan een ander paard moet beginnen neem eerst de tijd om alles te verwerken en daarna kan je altijd nog verder kijken
Ilona – bedankt, ja hij wil maandag echt weer gaan werken dus ja ik zie wel hoe het gaat hij is er zelf heel luchtig over dus denk dat het ook alleen maar beter is om te gaan werken En jij lekker een lesje gepakt met chico jullie gaan ook zo super voorruit wordt tijd om je startkaart aan te vragen leuke foto’s van chico hoor
Laura – soms moet je gewoon even in discussie met hem maar zolang jij wint is het goed
Eline – balen dat je niet alleen durfde, ik zal van rijs van de week gelijk bellen
Sanne – met mijn vriend gaat het ‘’goed’’ hij wil maandag weer beginnen met werken dus we zien wel hoe het loopt, heike zet idd zijn beste beentje voor en die maakt mij weer helemaal blij alleen helaas wordt zijn oma niet meer de oude Het zit idd even niet mee maar ook hier sla ik me eigen doorheen duurt alleen even Jij bent lekker actief bezig nog met bondossa leuk hoor en iggie die voelt ze eigen heel wat gelukkig heeft die een baasje die weet dat zij de baas is en dosie knuffelig leuk hoor zo’n kroelmoment
Elise – hij wil graag weer werken hij vindt zelf dat die daar wel weer aan toe is dus ja we zien wel hoe het gaat Jammer dat jij nog niet aan het werk kan hoe dat je zelf zo willen en goed dat je met de rechtsbijstand gaat praten deze leverancier moet gestrafd worden
Anouk – helaas komt onze oma er ook niet meer boven op, en idd die koffers kun je niet zomaar open maken dus je hebt er niks aan, en dat gevoel met heike hou ik zeker vast en van mij mag je mee hoor met de strandrit
Joyce – daar wil ik dus even op reageren je legt je eigen nu een hele zware last op je schouders zo van ik moet weer eerste worden maar dat is echt niet het belangrijkste als jij en je paard maar plezier hebben en je komt met een goed gevoel de ring uit dat is het belangrijkste zie dit niet als afkraking ik wilde er alleen op reageren
Karina – ik duim nog steeds voor je
Gab – hoe gaat het rijden met jou en moreno ?
Benthe – super gefeliciteerd
Ik zit gelukkig weer op de roze wolk met heike hij liep zo super tijdens de les heerlijk gedragen met een super achterbeen nu dit vasthouden
Vriendlief zijn oma wordt nooit meer hetzelfde een deel van haar lichaam is helemaal verlamd en praten kan ze ook al niet meer we kijken nu wat ze gaan doen of dat ze naar een verzorgingstehuis gaat of niet jullie horen het van me. Ik ben er iig heel erg kapot van en weet niet zo goed hoe ik me moet uiten sorry dat ik jullie constant lastig val hiermee maar ik moet het even kwijt
Heey Sorry dat ik even niet ben geweest maar ik kon het even niet meer aan. Ik ben deze week dus ook niet naar school geweest want ik ben gewoon ziek van verdriet. Het gemis is echt heel groot Elke keer als ik iets zie wat van moppie is geweest barst ik uit in huilen, of als ik een zwart paard / fries zie. Het is echt heel moeilijk.
Sterkte meis!!! Ik snap heel goed dat je dan ook effe geen zin hebt om hier te zijn...
Denise snap dat je daar kapot van bent hoor! Is altijd heel rot om iemand zo te zien lijden. Sterkte!
tsjillert FOTO"S!!!! altijd leuk!!
Benthe super gaaf joh!!!! Echt heel stoer! Hopen dat die laatste beetjes ook allemaal goed gaan!!
Karina leuk hoor outdoor gelderland! Hier hebben we binnenkort weer Breda hippique is ook altijd zo leuk!! Ennuh gaaf he hoe braaf hij is! En dat na nog geen 3 maanden onder het zadel!
borderjay gelukkig wel blijven zitten dus??
Lobke FOTO'S!!!! joepie!!!
Yenneke en beviel het vandaag bij je opleiding??
Banditto Succes!!!
Saida ja vaak als je op andermans paard zit ga je je eigen paard alleen maar meer waarderen!
VANDAAG IS HINCAPIE 5 GEWORDEN!!! Als cadeautje mocht hij lekker naar het bos met de honden van mijn ouders. Die waren een dagje weg en vroegen of wij ze uit wilde laten. Dus dan maar combineren en lekker naar het bos! Er was alleen een heel stuk aan de rand van het bos (ligt daar een pensionstal achtig iets) een paard dat constant liep te hinniken. Dus dan moest Hincapie zich ook laten horen.
Verder heb ik nog een heleboel gave foto's van op de wei die ga ik zo in een topicje plaatsen want zijn er iets te veel om hier te plaatsen....
Foto's van de les van David vorige week, let niet op mijn hoofd
Pasje vooruit
En... change (ik kom expres wat uit mijn zadel, zodat hij goed kan doorspringen)
Deze is mooier
Passage, let op mijn hoofd, omhoog blijven Licor! (hij moet hier meer gaan zitten en zo de passage verder doen, maar volgens David is hij nog niet sterk genoeg en vergeet hij adem te halen )
Geweldige foto's Lobke!! Ziet er echt netjes uit! Inderdaad van de passage zeg je zelf maar dat is dan ook heel moeilijk voor een paard he! Ennuh bij die tweede foto die manen (zn voorpluk) haha echt geweldig!!
Anoniem
Geplaatst: 06-06-09 19:03
Ik ben er weer!
Moppielover Sterkte! Het is ook niet niks als je op deze manier afscheid hebt moeten nemen. Je paard was toch ziek. Probeer vooral te onthouden dat je voor hem de juiste beslissing hebt genomen.
Gab en Karina Gezellig dagje gehad zo te lezen!
Karina Je zou toch zeggen dat mensen er juist snel bij zijn als ze iets kunnen krijgen, maar hier geldt het dus niet voor. Niet dat defensie het stuk grond zal gebruiken, maar toch...
Laura Ik heb al gereageerd in je topic.
Lobke Ik lees nu net je berichtje pas!! Maar veel te entertainen viel er niet, want we moesten netjes stil zitten en naar de PP kijken. Voelde me wel een beetje een zeur met al m'n vragen of vond je het wel meevallen?
Maar goed, ik ben dus bij de ISPH geweest en denk dat ik er komend schooljaar wel wil gaan starten. Eerst vond ik het ietwat onduidelijk, maar toen ze eenmaal begon te vertellen had ik echt wel zoiets van ja, zo denk ik er ook over en dit past wel bij mijn werkwijze.Ik vind het ook erg fijn dat ze in kleine groepen werken (niet meer dan ong. 9 leerlingen per jaar/groep). Zo krijg je toch meer individuele aandacht en is het voor X ook rustiger. Het wordt voor hem ook immers een nieuwe fase in zijn leven. Vreemd terrein, vreemde paarden, enz.
M'n vader belde net ook al hoe het was geweest en ik moet het allemaal even goed op een rijtje zetten en dan kunnen we gaan praten, want ze willen me hier wel in gaan steunen. Jippie!!
Ik moet alleen gaan kijken hoe ik het met vervoer moet gaan doen. Ik kan of elke keer een veewagentje huren en daar zelf mee gaan rijden of ik kan 'even snel' mijn B+E gaan halen en dan een trailer huren of een trailer kopen... Alleen hoe kom ik dan weer aan de centjes... Pffft.