[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

borderjay

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:41

JAAAAAAAAAAAA Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Gefeliciteerd Ilona!!!!Gaaf joh! En wat een knapperd Lovers
Ik ben benieuwd naar nog veeeeeeel meer foto's!!!!

ps...de dame van "onze"anda heeft nu weer een lusi te koop staan,onder een andere naam(ze gebruikt 3 verschillende namen) ben blij dat we er niet ingetrapt zijn...

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:56

Dank je wel Haha! Die gaan er wel komen hoor Gab Haha! Haha! !!

Over dat andere, dan meen je niet... !!! Dit zou echt niet moeten kunnen.. nouja, iig blij dat ik nu wél een leuk paardje heb gevonden, en jij ook Morretje Haha! !

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 18:59

staat ie trouwens op MP? Kan m niet vinden de advertentie?

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:02

Bedankt voor alle leuke reactie´s
Wat een leukerd Ilona! Haha! Meestal als je niet echt opzoek gaat kom je iets tegen. Ik
ga vanavond nog even naar stal en wat foto´s maken.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:09

Jaaa leuk!! moet je doen Haha! .

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 19:53

Amanda welkom! Wij willen foto's!!

Iloon SUPER GEFELICITEERD!!!! Ben echt zo blij voor je!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Wat een ont-zet-tend leuk paardje, echt geweldig! Heel veel plezier van hem! Nu moeten we zekers meeten he, want dan wil ik de jouwe ook zien natuurlijk Ja

Sanne mooie foto's! Ik zie op de foto's heel goed wat jij bedoelt met dat hangen maar zou zo gauw even 1-2-3 gene tips voor je hebben. Het lijkt mij wel een balansprobleem. Maar wel een sjiek paard!

Frank gefeliciteerd, ben dol op darmoortjes! Als ik later tijd heb gebruik ik de zoekfunctie wel ff voor foto's!

Nou de rest weet ik ff niet meer. Ik ben net terug van stal, Steffi was geweest en was ontzettend tevreden over Suevo. Ze vond hem er wonderbaarlijk goed uit zien voor een paard wat zoiets heeft mee gemaakt. Zijn buik wordt nu zelfs een beetje te zwaar! Suev had vandaag weer een ontzettende kop erop, ook even tijdens de behandeling Nagelbijten / Gniffelen Maar daarna stond hij wel te genieten en was hij best moe geworden van de behandeling. Steffi raadde ook aan om hem wel weer aan t werk te gaan zetten nu, ik ga weer op dezelfde manier opbouwen als de vorige keer toen zij voor het eerst kwam. Dus ben super blij!

Nu ga ik even snel een boterham naar binnen schuiven en dan met Luna naar de training Go jij! Go jij!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 20:17

Eindelijk, we kunnen er volop over kletsen.

Even een berichtje van mijn kant wat betreft Iloon haar knollebol. De oplettende lezer had me al gespot op de foto, ik ben diegene (met pet en sokken) die richting het (ontzettend cool, gave, leuke, bloedmooie) veulen (van Chico!) kijkt. Iloon belde me op om te vragen of ik mee ging. In eerste instantie kon ik niet, maar na wat geschuifel kon ik uiteindelijk toch, ik was meegewest met paard nummer 1, en als er iets is waar ik goed in ben, is het wel Iloon van haar roze wol afschoppen door ontzettend kritisch te kijken naar wat er mis is aan een paard. Paard 1 vond ik sowieso al niets, paard 2 had ik mijn bedenkingen over, maar heb ik nooit in real live gezien. Paard 3 kwamen we aanlopen, en je zag een vonk overspringen tussen Iloon en Chico. Helemaal leuk. Maar, kritisch als ik was, bleef ik nog wat stil. Tot hij vaststond. Wat een benen, wat een bouw. Vrijwel perfect! Mijn reactie was dan ook "strik eromheen en meenemen". Anyway, nadat hij wat draf en galop had laten zien was ik er helemaal weg van, en was de keuze ook snel gemaakt om een veearts te zoeken die kon keuren. Helaas wist mijn veeaarts niemand in de buurt, maar gelukkig was Madelief daar met het nummer van een goede veearts. Madelief nog bedankt.

Nou ja, de keuring verliep zoals het hoort bij een groen paard, met wwat gestuiter en ge-skie, boer Harm (wat een man! Helemaal geweldig) werd enkele meters meegesleurd, maar nie loslaten nie!

Anyway, ik ben weg van hem, en ik weet zeker dat Iloon er heel erg veel plezier aan gaat beleven. Iloon, nogmaals gefeliciteerd, en volgende maand gaan we hem ophalen. Je cadeautje is er volgende week hoop ik.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 20:57

Ik ben ook vanaf paard 1 mee geweest en wat Benthe zegt.
Paard 1: was niks hij leek meer op een draver dan op en anda. Bloos
paard 2: was ik ook mee geweest samen met Marcel.
is een leuk beestje Marcel heeft erook op gereden.
zeer braaf en heel rustig.
maar de eigenaarresse was helaas niet te vertrouwen.
paard 3: Chico is een plaatje om te zien.
goed op de benen en mooie goede sterke hoeven.
mooi gebouwd en verder niks aan verreden.
Je zag dat Ilona en Chico elkaar erg leuk vonden de klik was er duidelijk.
Boer Harm kwam vertrouwen over en zeer eerlijk over het paard.
Benthe zei gelijk tegen mij strik erom heen inpakken en meenemen Haha!
en dat vond ik ook Haha!

Ik had het ook gedaan als ik op zoek was Bloos
zo een mooie en zeer lieve paard laat je niet lopen Cool

Ik heb hoop mooie foto's gemaakt voor Loontje Haha!
ook een mooie foto,s hoe boer harm een buik schuiver maakt door Chico ROFL
Zo met zijn snufferd door de bak zand heen Huilen van het lachen

Nou Ilona deze is mooier dan al die andere die we hebben bezocht Go jij! Go jij!

gefeliciteerd en dat je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier van mag beleven van je eerste echte eigen paardje . Haha!
en je weet het als je voor het eerst het strand op gaat dan kom ik met de camera om mooie foto's te maken van jullie Haha!

Heidi

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:10

.
[/quote]

hij staat te koop voor 800 euro is hij voor jouw Haha![/quote]
Daar hadden we het al over. Ik heb geen villa anders kon ik je wel een weekeindje bieden, maar voorlopig heb ik niet eens een bank om op te slapen. Heb nog wel een tent Clown
Ik zal trouwens even serieus met de fokker praten vor wie ik werk, want die zoekt er nl een voor de les. En dat is dan af een toe met een kind aan de longe hoor, dat je geen manege ideeën krijgt.
We zitten hier redelijk aan de kust, en de insecten zijn hier ook net weer anders, ik denk niet dat de zomer eczeem opspeelt. Catita had nl in Góis erg last en hier niet...
Omdat er ook wel paarden hiervandaan naar Nederland en België gaan, kan die pony dan wel op zo´n transport hierheen komen, dacht ik zo. Kwestie van afstemmen op elkaar.[/quote]

ohhhhhhhhh dat zou super zijn en ach als manege paard heb je het niet bij voorbaat slecht hoor
vraag maar eens beestje is echt super lief kan je zo een jong kind opzetten
en het transport moet idd geen probleem kunnen geven

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:19

ohhhhhhhhhhhh ilona wat ben je gemeen zeg om ons er niet over in te lichten dat je een paard ging kopen Haha! Clown Pling
bij deze wil ik je heel veel geluk en plezier toen wesen met je mooie paard geniet ervan en maak mooie foto`s van je kanjer

gefeliciteerd van ons Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:22

ILONA GEFELICITEERD MEIS ECHT SUPERRRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EN WAT EEN MEGA KANJER JE HEBT HET ECHT VERDIEND Kusje

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:40

ILONAA GEFELICITEEEERD MEIS ! EINDELIJK HE! HY IS ECHT ONWIJS SCHATTIGG ! LEUK DING :d

ZOO EN DAN NU EVEN EGOO HAHHA
VANDAAG NATUURLIJK ME TATTOO LATEN ZETTEN, BEN ER ONWIJS TROTS OP HYS MOOI GEWORDEN.
EN ALLEMAAL MENSEN ZEIDEN JAAA HET DOET ONWIJS VEEL PIJN, NOU IK HEB ER NIKS VAN GEVOELD (YEAHH BABY HAHA)
GERBEN(DIE ME TATTOO MAAKTE) ZEII NOG WAT EEN BIKKEL BEN JE, NOG WEL OP JE HEUP, LASTIGE PLEK.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:44

hè, Frankie moegewerkt en ondertussen een drukte van jewelste hier weer, maarja dat kan ook niet anders nu: Ilona van harte gefeli met je mooie eigen paard!! Goh, wat een complotje hier binnen dit topic toch hahaha. Is het daarom zo stil geweest de laatste tijd?
Peet: wanneer ga je richting de zon?? klinkt allemaal al vrij serieus in ieder geval. Zou wel leuk zijn natuurlijk.
Malin: klinkt allemaal heel positief, moooi.
Michelle: foto!! of doe je dat over een paar dagen als de huid weer "hersteld" is

Nu heb ik wat meer tijd dus plaats hier maar gelijk de link naar een topic over onze nieuwe aanwinst Prince
Het zijn foto's van de vorige eigenaar dus voor de duidelijkheid. Het was wel leuk gisteravond, komt op diezelfde stal waar Prince staat een meisje met een Anda-merrie aangelopen. Tuurlijk ff kennis maken, was ene Annemarie. En ja hoor het wereldje is weer klein: zij kent Lisenka ook al evenals Callista en Bianca van trekkingsaddles. Ze zat alleen niet op bokt, wel een ander barok forum, welke weet ik niet. Maar goed, zaterdag gaan we hem halen, is gelijk een mooi weidemaatje voor Desperado.

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 21:59

Frank jij ook gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Nino was net meer geïnteresseerd
in zijn eten dan in mij.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:00

Wat leuk dat Prince naar jullie gaat! Annemarie zit op zowel het Lusitano forum als het Andalusier forum, dan ook nog het Balingehof en het paard en tango forum en wellicht ben ik dan nog een forum vergeten Clown Stom eigenlijk dat ze niet op bokt zit he *LOL*

Ilona, super gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:08

Frankie : ik ga morgen foto maken, was even vergeten dat ik me camara nog moest opladen. Noujaa hoe bedoel je blond.
Maar me huid erom heen ziet er gewoon nog goed uit Haha!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:08

ohja, ik zou jou nog vergeten haha. Ook jij kwam gisteravond in het rijtje voor. Paardenvolk ouwehoert nou eenmaal graag he. Ja ook ik vond het apart dat ze niet bokt.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:09

Ohh en frankiej jij ook gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:10

Wat ontzettend leuk om jullie reacties te lezen..!!!! Ben zelf ook helemaal HAPPY, en zit hier met een BIG smile, dat willen jullie niet weten Haha! Haha! Haha! . Het begint heel langzaam door te dringen dat ik straks me EIGEN paard ben, eigen baas, zélf alles met m moet gaan doen enz enz... Best onwerkelijk, maar ik kan niet wachten tot het zover is!!! Party!! Party!! Party!! .

Benthe en Heidi: Echt ontzettend bedankt ook dat jullie me support waren, en met me mee wouden kijken en adviseren. Zonder jullie was het toch een stuk lastiger om deze beslissing te maken!!! BEDANKT! Haha!

Amanda: Wat een super stoere bink heb je op stal zeg!! Hij heeft echt een super mooi hoofdje erop Lovers .

Frank: Hihi, erg he, dat complot! Clown Maar vond het ook zo lu.llig om hier allemaal berichten te gaan plaatsen, en dan aan het eind van t liedje misschien helemaal zonder paard thuis komen wegens afspraken niet nakomen, afkeuring oid.. Dus vandaar dat ik het nu pas vertel na alle zekerheid. En Prince is gaaaf!! Echt een hele mooie kinder pony zeg Ja

Mies: Thanks!! Foto plaatsen van je tattooo! Haha!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:10

Ilona, gefeliciteerd!
Frank, ook gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Vandaag lange dag gehad, was vee keuring dus moesten veel mensen bier hebben haha

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:19

geeft niks Ilona. je moet niet alles op internet gooien. beetje privacy kan nooit kwaad, zeker als het met centen of handel te maken heeft. overigens zag ik daarstraks toen ik inlogde op dit topic allemaal felicitaties. het eerste wat ik deed was razendsnel scrollen naar een berichtje van Prinslover haha, hoezo juiste gedachte.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:29

Ilona nu moet je wel je bokt naam veranderen hoor Tong uitsteken
CHICO LOVER
Bloos Haha!

en graag gedaan hoor en ik vond het leuk dat ik mee mocht Knipoog

Ik heb net je foto's uit gezocht zitten leuke tussen Haha! Bloos
Laatst bijgewerkt door Machonito op 24-09-08 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:30

Ilona: jaa ik ga morgen foto maken en plaatsen Haha! Heb je het al aan maris verteld? hoe ga je dat doen met Amanda? stoppen ermee?
Wat was haar reactiee?

Ik vindt echt super leuk voor je Haha!:D yeaaah !

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:43

Frank: Haha, grappig dat je meteen aan mij dacht Haha! Haha! . Hoe kan het ook anders Tong uitsteken . Bijna iedereen hier heeft volgens mij een eigen paardje Haha! . En ik nu ook Cool En jij hebt gewoon luxe om er nóg 1 bij te kopen!! Haha!

Heidi; hahaha jaa, eigenlijk wel he!! Tong uitsteken

Mies: Maris weet het, die wou ik het ook eerst vertellen voordat ik het op i-net zou plaatsen. Die was van de vorige al een beetje op de hoogte, maar ikzelf had gezegd pas eind dit jaar, begin volgend jaar voor een paardje te gaan kijken....Dus was klein beetje onverwachts. Toch reageerde ze heel goed, en feliciteerde me meteen!! Ik doe amanda nog een maand (t/m 5 november) en in de tussentijd zoekt ze iemand anders.. Maar was wel blij dat Maris goed reageerde Ja

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-08 22:49

Ilona wat superrrrrrr!! Eindelijk je eigen paard!