[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 13:06

Cruesli: Ik had die foto's geplaatst Haha!

Lusitano: Wat een prachtig hoofdstel heb je uitgezocht Vingers aflikken

Nouvel: Mooie menfoto's, ze loopt heel netjes Haha! Ik zal zo even in je topic reageren.

Al die trailer-verhalen doen me denken aan Goldy, die wilde er altijd wel op, maar er af was altijd een probleem Nagelbijten / Gniffelen

kimmie261 schreef:
en die kleine,is zooo grappig,gaat heel goed met hem,ik heb hem alleen wel weggehaald bij laz en maes,hij beet echt laz helemaal kapot...klein monstertje..

Hij is inderdaad zeer lachwekkend, vooral dat knorrende hinnikken als Friesje er bijvoorbeeld aan kwam ROFL

Zal ik dan ook maar meedoen Nagelbijten / Gniffelen LOOLA: Foto's!!!

missmuts schreef:
Daar had ik nooit bij stil gestaan... ben opeens weer blij: wat is nóg erger dan een schimmelruin? Een schimmelmerrie! Haha!

Whahaha, dat is een goeie Haha!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 13:11

hmm die moet ik dan ook maar gaan neerzetten Vork Nagelbijten / Gniffelen

Gaaaf hoofdstel marit, echt heel stoer...

enneuh loola: FOTOOOO's!!!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 13:34

Ohh, ik heb zoveel leuke foto's voorbij zien komen! Alleen nu geen tijd om te reageren helaas.. Ik ga zo naar de Makro. Even kijken wat er allemaal is haha Haha! Ik ga snel weer reageren hoor! En even goed bij lezen Ja . Ik heb zelf ook weer leuke foto's van Rocky Haha!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 13:38

Nouvel schreef:
[edit; is een leuke voor je onderschrift... ; ]

Nee, want (zie onderschrift) Knipoog

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 14:03

Missmuts,
oke... Cool

Prinslover, wij zijn gisteren naar de makro geweest en hebben weer véél te veel geld uitgegeven... Bloos

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 14:14

Gelukkig is het daar goedkoper Haha!
Wat heb je allemaal gekocht?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 14:38

ja, dat dacht ik ook... Clown

veel te veel... Cool
(van alles waarvan ik dacht, goh, da's ook wel handig... Haha! )

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 15:34

Leuke fotos weer voorbij zien komen! Mooi hoofdstel ook!
Vandaag mijn lesklant weer les gegeven, mocht even op het paard van de buurvrouw. Die komt tenminste niet de hele tijd naar mij toe, Goya wel haha.Ging goed, al even gedraafd en ook per ongeluk in galop. Ging allemaal goed

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 16:58

@ peetisgreat: Peet, ik duim voor Tsjillert maar ik ga er vanuit dat je superverzorgers voor hem hebt gezocht tijdens jouw vakantie! Prettige vakantie trouwens. Geniet ervan en hopelijk niet de hele tijd zorgen over jouw kanjer!

@ Lusitano: heftig hoofdstel! Zou het zelf niet snel kiezen (hou van heel basic) maar vind het wel heel erg gaaf staan. Ben benieuwd hoe het bij jouw kanjer staat Knipoog

@ Nouvel: ja, het laden was spannend en het lossen ook wel een beetje. Zeker omdat die suffert zo eruit racede. Hopelijk leert ie op een gegeven moment dat het ook rustiger kan.
Ga zo even de menfoto's bekijken!
De tip van warm water met azijn ga ik onthouden. Nu is het water (warm als dat voorhanden is, anders koud) en een spons. Dus geen azijn. Maar gelukkig gaat daarmee het ergste er ook af. Bijhouden is inderdaad belangrijk. Vorige week 1 keer op een echt wit paard gereden. Had hem helemaal gewassen en daarna gereden. Even was ie echt mooi wit. Gewoon om trots op te zijn Haha!

Vandaag weer gereden. De allereerste keer buiten. Thuis op stal is de gelegenheid niet zo geschikt en voor vervoer ben ik nog afhankelijk.
Frío heeft zich voorbeeldig gedragen. Wel de hele tijd lopen snuiven omdat ie toch wel wat opgewonden was maar niet gestresst o.i.d. want hij liep niet te knorren of snorken. Shetlander was doodeng. Plassen? Daar ga je als Spanjaard natuurlijk niet je mooie hoefjes nat in maken. Bankje werd met groot wantrouwen naar toe gelopen. Maar bij de drukke weg die we moesten oversteken bleef hij zowel op de heen als terugweg keurig wachten. En op de terugweg overzag ik de boel niet en toen ik wilde oversteken kwamen er 2 auto's aanscheuren. Frío reageerde meteen toen ik hem omdraaide en weg liet lopen van die weg. Geweldig!
Al met al duurde het ritje een klein uurtje, maar zo voor de eerste keer en zo samen met zijn tweeën ging het super! Ben trots op mijn kanjer en heb nog meer zin in morgen. Denk dat ik dan nog wat verder op pad ga.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 17:57

Cruesli: Arm paardje, hij zal er wel veel last van hebben, klinkt ook niet zo lekker die wond, gaat het inmiddels beter?

Zasread: Volgens mij had ik iets gemist! Ik wist wel dat je een keer naar Fem zou gaan, maar dat het zo snel al was wist ik niet. Ik had al stiekem in je topics gekeken, een paar uur terug haha. Maar had geen tijd om te reageren. Wat ontzettend leuk zeg, mooie foto's ook. Ben best jaloers op je hihi Knipoog

Malin: Aaahh, die foto's van jou zijn echt zoo cute! Dat Suevje ook zo lief blijft liggen als je er aan komt. Kon je nog even samen op de foto. Ze zijn echt heel gaaf geworden Ja

Brankaz: Wat fijn dat alles zo goed is gegaan. Heerlijk genoten van het buiten met Frio zo te lezen. Is wel weer een plus punt dat ie zo braaf is!

Peet: Wat k.lote zeg dat het nog steeds zo aan het schommelen is met Tjillert. Arm ventje, er word vast goed voor m gezorgd op de manege. Word je op de hoogte gehouden per email/telefoon? Fijne vakantie, probeer er toch van de genieten.. Ach gut

Lusitano: Wat een geweldig hoofdstel heb je weer gekocht. Daar moeten natuurlijk wel mooie plaatjes van worden geschoten als Sam m opheeft Knipoog Vind die hoofdstellen echt heel gaaf, goede keus Haha!

Soeske: Dat is wel fijn dat je het paard van de buurvrouw kon lenen. Is wat makkelijker haha. Leuk dat hij al kan draven! Volgende x wel weer op Goya oefenen?

Ojaa, Lola: Ik wil ook FoTo's ZiEn!!! Haha! Haha!

* Ik plaats vanavond even foto's van Rocky. Hij is zoo schattig Haha! Ben nu op mn werk, zit helemaal alleen en er is niet veel te doen (vakantie periode). Dat is saahaaaai Dromen *

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 18:08

Peet, fijne vakantie. Hopen dat het gauw beter gaat!
Prinslover, nee, we gaan dinsdag nog ff een keer op die van de buuf en dan weer op Goya proberen. Heeft het draven nog niet geheel onder de knie, dus dat eerst nog maar ff

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 20:06

Ellis ik heb de pads hoor!! Haha!
Een set gaat om met de clinic, zit nog te twijfelen welke Haha!

Mucchio

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 20:29

Vandaag even gezien bij bosgra Y:)
Een leren halster gekocht voor Luna Lachen
En krijg nieuwe laarzen Knipoog Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 22:05

Zo, hier even wat reactie's.

Zasread, ik ben beetje jaloers op jou dat je op die mooie paardjes heb gereden haha Cool Heb geen berichtje achtergelaten in je topics, want er waren er al zoveel! Maar vond het super foto's! Oja, en nog gefeliciteerd met je nieuwe bijrijdpaardje.
DinkeyGirl, die laatste foto van jou en Suev!! Zo lief! (ok, ook heeel penny, maar daar houden we van Knipoog)
Brankaz, fijn dat de reis goed verlopen is, veel plezier met vakantie vieren!
Leuk de eerste keer buiten op vakantie, maar ik dacht dat je bij Bergen gestalt stond, of heb ik nou iemand anders in mijn hoofd? Bij Bergen kan je prima buitenrijden lijkt mij.
Peet, vervelend om zo weg te moeten, ik hoop dat je wel een fijne vakantie hebt.
Cruesli, vervelend maar fijn dat het weer beter gaat. Wij hebben nu ook een verzekering voor Fuur maar moet zeggen dat ik er tot nu toe niet veel aan heb gehad. We hadden ook de castratie verzekerd, maar dat hebben we daarna volgens mij te snel gedaan nadat we de verzekering afsloten en nu krijgen we volgens mij alsnog niets. Maar goed, het is wel fijn als je paard zomaar iets krijgt natuurlijk.
Lusitano, gaaf hoofdstel.

Zo bijna iedereen gehad volgens mij, de nieuwelingen welkom!

Met mij gaat het wel goed, helaas zit mn vakantie erop, dus moet af en toe weer werken.
Oja, ik ben ingeloot voor mijn studie!! Aankomend jaar ga ik de nieuwe studie HBO Psychologie in Leiden doen, heb er zin in!
Hier nog wat foto'tjes, had van mn vriend een frontriem voor Fuur gekregen dus die vandaag aan zn hoofdstel gezet en fototje van gemaakt na het longeren (stapte hem nog lekker uit).
En foto's van Dizo, die 1e foto was ie dus 6,5 week oud, dat was de eerste keer dat we gingen kijken, met 7 weken kregen we hem mee, en nu is ie dus 9 weken, sinds dat hij bij ons is al 4kg gegroeid (van 4 naar 8)!
Je ziet hem met de dag veranderen, en hij is zo lief!!

Afbeelding

Afbeelding

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 22:59

hai meiden
bedankt voor jullie lieve woordjes heb toch nog even me DA laten kijken naar hem
hij zegt dat hij iets problemen heeft met de afvoor van het vocht hij heeft de wonden nagekeken maar alles ziet er top uit
ik kon met een gerust hart op vakanite zei hij pffffff
wel een rust gevend gevoel hoor dat hij nog ff geweest is

ze verzorgen hem toppie daar ben ik niet bang voor ik moet nu stoppen moet me koffer nog pakken en over anderhalf uur worden we al opgehaald hem de meeste kleren zo in de koffer gegooid strijkboutje mee en dan daar maar wat strijken

meiden tot over twee weken doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii knuffels voor iedereen Ach gut Ach gut Haha!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 23:16

Fijn dat het meevalt. Veel plezier!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 23:44

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 00:38

@ Lusitano: wat een gaaaaaaaaaaaaaaaf hoofdstel! *hebbe Kwijl *

@ Nouvel: wat staat Fifi stoerrr voor die wagen zeg, en ze is indd prachtig wit.

@ BrankaZ: lekker blijven genieten van je buitenritten, fijn dat Frio het zo goed deed!!

@ Furia: mooie frontriem, lieve vriend heb je Knipoog En je pup, wat een schatje!

@ Peetisgreat: fijne vakantie, geniet ervan!

@ Prinslover: Wond van Sil gaat steeds verder dicht en er komt ook steeds minder pus en troep uit. Hij is wel wat suffig, maar ik denk zelf dat dat door de antibiotica komt..? Hij heeft gelukkig geen koorts meer, en donderdag ochtend komt de DA weer even kijken hoe het gaat.
Wat een leuke shet heb je trouwens! En echt te schattig die vd foto's Haha!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 09:27

@ Peetisgreat: fijn dat je met een gerust gevoel op vakantie gaat. Fijne vakantie!

@ Furia: Frío heeft kort in Bergen gestaan maar dat beviel niet. De buitenrij mogelijkheden waren daar ook niet super, de duinen waren een flink eind over de weg (half uur). Met een paard waarop ik nog niet eerder buiten bent geweest doe ik dat echt niet. Zeker niet als ik hem nog maar kort heb.
Frío staat nu al een hele tijd op een stal in Langedijk en helaas zijn de buitenrijmogelijkheden hier beperkt. Hopelijk verbetert dat als het Geestmerambacht wordt aangepakt. En tot die tijd is het dus een stuk(je) op pad met de trailer om buiten te kunnen rijden.

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 09:41

Als het hoofdstel is gearriveerd zal ik snel rijfoto´s maken met het sjieke setje! Lachen

Furia´s hoofdstel ziet er ook poepiesjiek uit zo! Lief vriendje hoor!
Is Dizo niet wat jong bij mams weg gegaan of hadden jullie hem met 6,5 week nog niet thuis?? Mijn hond hadden we met 7 weken, die was er echt nog niet aan toe en ging in hongerstaking. Dier moest haast aan infuus toen hij toch maar besloot te gaan eten.... rare hond.

Peet, fijne vakantie!! Gelukkig valt het allemaal mee met Tsjillert!

BrankaZ, gefeliciteerd met je eerste buitenrit!! Klinkt alsof je van hem genoten hebt Lachen

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 09:51

armyhorse schreef:
Vandaag even gezien bij bosgra Y:)
Een leren halster gekocht voor Luna Lachen
En krijg nieuwe laarzen Knipoog Haha!

Wow, ga je vanuit Harlingen helemaal naar de Bosgra?
Is er niet 1 die dichterbij is, en goedkoper?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 09:56

@Branka, ok, nou super dat je nu igg lekker hebt kunnen buitenrijden!
Lusitano, nee, met 6,5 week gingen we voor t eerst kijken, en met 7 weken opgehaald Knipoog
Prinslover, leuke foto's! Heb een berichtje achtergelaten.

Pff, moet vandaag weer werken. Geen zin in.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 11:05

Furia, werkse. Ik moet ook werken, om 5u pas, maar ben net 2 dagen behoorelijk verkouden geweest. Gister maar afgebeld, kon echt niet al snotterend en proestend patatjes bakken haha.
Vandaag wordt eindelijk hooi geperst, we zaten zo met het weer en maaien maar nu een paar mooie dagen, dus zitten we straks in het hooi haha.
Cruesli, gelukkig gaat het beter met de wond!
Lusitano, ben benieuwd naar fotos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 11:34

Doei! Hi allemaal!

Meld me ook maar weer eens even. Heb weer bijgelezen vanaf pagina 254 Vork

Welkom aan de nieuwelingen!

Prinslover Gefeliciteerd nog met je rijbewijs!!! Wat goed!! Lekker rondcrossen nu hè! Knipoog

Malin Wat heb je een lekkere vent onder je kont!!! Gave foto's!

Picassox Jeetje wat een heftig verhaal van die slokdarmverstopping! Gelukkig goed afgelopen!

Missmuts Wat een knapperd je nieuwe aanwinst! Weer een lekker Lusi vent erbij! Knipoog

Marit Fijn dat je nu lekker kunt gaan trainen! Goede spullen is echt wel belangrijk!

Madelief Mooi nieuw setje hoor Knipoog Ben benieuwd hoe je clinic zal bevallen!

Peet Hoest nu met Tsjillert? Fijne vakantie BTW! Ik zal wel weer te laat zijn Knipoog

Pipi Gaaf dat het zo goed gaat met Mynke! Is toch wel erg leuk als ze gelijk zo braaf mee doen!
Werk je nu op de Jan Barendselaan? Knipoog Ik heb nog een tijdje bij de Keurslager gewerkt als bijbaantje.

Nouvel Wat een mooie foto's weer van je veelzijdige sp(r)ookje! Knipoog
Doe mij ook zo'n vriend waar je lekker mee kunt hobby'en! Haha!
Mooi trailertje ook!

Leonietje Wat goed dat 't nu beter gaat met Jocolientje!

Ik ben nu bij pagina 258. Moet m'n manager gaan helpen. Reageer ander keertje weer verder! Knipoog

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 11:35

Oja, Cruesli, had erover heen gelezen, fijn dat het beter gaat! Succes morgen met de DA.