Baron is nu ook bruin alleen van de modder
sam heeft wel een lief koppie hoor
lakshmi Leuk paardje hoe oud is hij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
oei, heb je je rug wel eens nagekeken? Ik ben er ooit achtergekomen dat ik al jaren met een scheef bekken rondliep na een val van m'n paard toen ik 12 was
een wakkere Sam, dat is iig wel goed toch
(tja ik wilde heel graag een keer schapen die op macho leken hahaha)

wat moet dat heerlijk zijn voor ze om lekker samen te kunnen spelen..
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Wel een sneu verhaal hoe hij werd behandeld
, of eigenlijk meer verwaarloosd. Zonde zeg! Zijn kleurtje is
.
! Gezellig!
. Wat een kanjer zeg.. Heel leuk ook die aftekeningen nu nog! BrankaZ schreef:Heidi, dat idee had ik ook eerder maar dat is totaal niet nodig! Gewoon reageren waar je op wil reageren en schrijven over jouw kanjers!
Frío kwam vandaag niet bruin maar zwart van het land. Gelukkig was dat droog dus bleef er een grijze gloed over
lakshmi schreef:Angela: oeh dat wordt echt een verrassing dus! Leuk![]()
Anouk hihi ja klopt ook wel weer.. Alleen die Iberiers kosten wel flink wat, berbers zijn in Europa trouwens ook erg duur. Kleintje heet Mabrouk, betekent zoiets als zegening van God. Het zal wel worden afgekort tot Broekieoei, heb je je rug wel eens nagekeken? Ik ben er ooit achtergekomen dat ik al jaren met een scheef bekken rondliep na een val van m'n paard toen ik 12 was
een wakkere Sam, dat is iig wel goed toch
nu hopen dat hij snel wat aansterkt!
maar wat wil je, dat beestje heeft sinds hij 3 (!!) maanden oud was alleen en vastgebonden aan een 3 meter lang touw gestaan. Heeft dus nooit kunnen draven, galopperen wat dan ook.. Maar hij heeft gisteren al gedemonstreerd dat hij het wel kan
Oei dat is wel ellendig, het gaat er met hengsten natuurlijk toch wat heftiger aan toe dan... Gelukkig dat het de goede kant op gaat. Is de arabier van een vriend/in van je of een eigen nieuwe aanwinst? Flavio hebben we ook eens met andere rustige hengsten geprobeerd, dat was geen succes, hij probeerde ze non stop te dekken en beet ze ook nogal. Echt een mannetje..
oeh zal ook eens gaan kijken voor die luzerne dan. Zodra broekie wat aangesterkt is mag hij lekker samen met een ander paard spelen in de paddock, lekker rennen en gek doen. Hij was zo verbaasd gisteren dat hij los stond... Leuk jullie ook 2 nieuwe paarden 'erbij', foto's? Hoe is het met die testmeneer gegaan afgelopen weekend? En met de Duitse endurance dame? En de vrijwilligster is dat nou Narya? Leuk hoor! Wij zitten te kijken of we niet beter ergens een landje huren/kopen om de paarden te zetten. Foto's komen eraan!
. Als het goed is kan hij hierdoor zijn rug ook beter gaan gebruiken. Ik merkte met rijden al dat hij wat meer ging ontspannen. Ik heb het zadel twee weken op proef om te kijken of dat een moment reactie was of dat het ook zo blijft
. Ik heb het met haar ook over een nieuw zadel gehad, en dat lijkt me ook nog steeds een optie voor als dit niks wordt. Ik heb in ieder geval ook een mooie regeling voor als ik dit zadel wel neem voorlopig maar binnen een half jaar/2 jaar een nieuwe bij haar koop. Over en half jaar krijg ik gewoon het hele bedrag wat ik nu voor dit zadel betaal terug, over een jaar gaat er geloof ik 100 vanaf en dan over 2 jaar weer 100. Dat is het normale bedrag wat een zadel in waarde verliest per jaar als ik haar mag geloven
. Tot een bepaald bedrag dan bleef het weer gelijk. Maar ja ik zou nu dus ook een half jaar met dit zadel kunnen trainen en dan een nieuwe kunnen kopen. Heb ik nog 6 maanden om verder te sparen
. Want die zadels van haar zijn niet goedkoop, maar ja als ze maar goed zijn! Annash schreef:Ladies, I need your help! (en een paar heren!)
Willen jullie deze enquete invullen voor mijn afstuderen?
[STW] [Afstuderen] Enquete over pensionstal
. Die voorbeeldstal is wel mooi hoor
. Ik betaal veel meer en krijg er veel minder voor
.