Vragen we Marcel of ie foto,s maakt
lijk me erg leuk met zijn allen over het strand hobbelen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel geinig dat ie daar werkt. Mss heb ik hem dan wel eens gezien, want ik heb dik 6 jaar bij de Rabo gewerkt...
Ja, joh, Frank, die heeft geen virussen. Wel schimmel, daar leven we van. haha. (champignons heten ze in de winkel)
Wat een genot zeg! Het is je gegund.
Dus morgen ga ik verder met Sams.
Kan me goed voorstellen dat je wereld dan eventjes instort hoor. Ik hoop echt met je mee dat die druppels nog wat aan verder herstel kunnen bijdragen. Heb je nog wat gehoord over het verder aansprakelijk stellen van de fabrikant? (Mag ook via PB hoor)Haha jij bent ook niet wijs hoor, een gebroken sleutelbeen doet toch best zeer? 
Dit is namelijk niet de eerste keer (wel met Suevo trouwens sinds ik hem heb, dat ik ooit gevallen ben *afkloppen* maar ben met een aantal pony's al eens eronder gekomen en met 1 over de kop geslagen, toen mijn enkel (dezelfde als nu) gebroken gehad, mn voet stond naast mn been zeg maar...
nou je het zegt zie ik er frank nog best mee lopen! Leuk dat de pony les zo goed ging, gaat ze nu regelmatig lessen?!

ik ben ook erg lief voor hem en hij komt niks tekort
nog 8 dagen wachten en dan mag ik ook 

misschien kan je het idd een keertje alleen proberen
veel sterkte en dikke knuf van mij
hopelijk gebeurt dat snel

En ook gewoon niet doorhebben dat je met twee gebroken sleutelbenen rondloopt

. Zo lief! En die rijfoto's zien er toppie uit zeg!
.
! Gezellig dat je weer komt buurten! Fijn dat het goed gaat met X! Snel weer foto's plaatsen van je knappe man. Ik ben ook wel toe aan vakantie, gelukkig de 22 een week erop uit naar de veluwe met paard, zin in!
. Maarja, gezondheid gaat voor! Sterkte, ook voor Suevvie!
Knuffel! Wat ontzettend balen zeg................... Hier heb ik even geen woorden voor..
Fijn dat het rijden zo goed gaat! Geeft weer een positieve boost! Lekker zo doorgaan, dan kom je er wel. Zondag concours toch? Zet 'm op!
Ik ga duimen....
. Ik heb die barman niet gespot... Helemaal niet opgelet trouwens haha! En ik was nog wel zo nuchter als wat
. Nouja, komt ook omdat ik een vriendje heb he, dan kijk je niet zoveel naar andere mannen haha... Maar je weet toch ook wat ze over barmannen zeggen he
. Jij had trouwens toch ook een vriend in Turkije? Of is dat over?
. Was echt super!

en Dimphey. Leuk hoor al die namen.
Ik ga vriendjes worden met Jesse 
Nou kan je weer lekker aan de slag met Sam!

zo iemand kom jij dan weer tegen ....
Jij en Shannon gaan goed!! En je zit is nu echt heel netjes
ben jaloers 

Hopelijk komt de oma er nog goed doorheen.
knappe Chic!!
Gelukkig heeft Suevo niks aan de val over gehouden.
(dus niet naar Snowy/Eline luisteren
)

Ze is ineens super knuffelig en gaat de hele tijd bij me staan. Heel grappig, dan gaat ze steeds Spaanse pas (of zoals de echte naam is Jambette) doen. En haar veulen is still a live! Jeumig, want kan die schoppen zeg

. En je moeder vond het vast en zeker ook leuk om die stoere knul van jou!
" momentje! Fijn dat je les zo lekker ging! Wanneer kom je ons spammen met foto's?
. En Iggie lekker brutaal
. Pas maar op met die wilde hengst haha! Nee zonder dollen, nu komt er echt even opvoeden bij kijken!
. Alles is eng in zn 1tje.. Jij bedoeld zeker een barebackpad?
Vorig weekend was het mooi weer, dus lekker onder de douche gedaan! En lekker gaan grazen
.
Dus dan maar in linken....... Sjorrie!

)