Geplaatst: 04-06-09 23:34
als jullie gaan dan ga ik mee met Baron Vragen we Marcel of ie foto,s maakt lijk me erg leuk met zijn allen over het strand hobbelen
idefix4
Geplaatst: 04-06-09 23:39
Ik heb gegoogled, want WoW ken ik nog niet. Bokt heeft er één in de aanbieding 2ehands...
Denise Dat is nog eens goed nieuws! Oma die opknapt! Dat ze er nog maar lang bij mag zijn in goede gezondheid! Als je als 24e moet, moet je rekening houden met 6 min per proef... Dat is dus 24 x 6 en dan die minuten optellen bij half 10. Hoezo concours makkelijk?
Heel veel sterkte met je vriend! Wat een verhaal zeg! Hopelijk krijgt de dader een straf, die volgens iedereen ook past. Tegenwoordig komen ze er zo makkelijk vanaf. Beterschap voor hem! Wel geinig dat ie daar werkt. Mss heb ik hem dan wel eens gezien, want ik heb dik 6 jaar bij de Rabo gewerkt...
Mies Idd slimme zet om op de wei te gaan rijden. En dat shirt is leuk voor mijn lieffie ook haha!
Snowy Ik weet het wel zeker dat de spierpijn van het stofzuigen komt, want na het rijden was het over. Ja, joh, Frank, die heeft geen virussen. Wel schimmel, daar leven we van. haha. (champignons heten ze in de winkel) Wat naar, dat ze jou aankijken op zo iets zeg. Ik zou het altijd vragen, als ik zo iets zou zien, maar ja, wij hebben russen gehad en die waren tijdens het transport ook behoorlijk toegetakeld. Hadden wij ook geen schuld. Een oordeel is dan snel geveld hè?
Utixo En heb je nog een tip voor een dartmoorpony die geen zadel past? Wij wilden een barefoot proberen op hem. Haha, kikker. Pfff, zou ik niet doen hoor, dalijk gaat ie zich ernaar gedragen.
laura Zo dat houdt maar niet op daar. Geweldig! En dan te bedenken dat je twijfels had met opstijgen. Wat een genot zeg! Het is je gegund.
Saida Dus helemaal Zelluf gebouwd. Ik vind het knap hoor. Het is ook leuk om zo samen bezig te zijn.
Heidi Ik heb er ook veel aan gehad om te blijven paardrijden. Dat maakt je toch even geen moeder maar mens. Moeders zijn heel bijzonder, maar mens zijn is af en toe ook gewoon even nodig! Moeders zijn immers niet onbreekbaar.
Jasmijn Ga je hem delen? hihi, ik lust ook wel...
Ilona Of gewoon een heel lange longe... dan... haha Hmm mexicaan, dat ken ik nog neit...
Malin Ik las op je hyve dat je ook hebt gekeken of je kon stunten. Beterschap en hopelijk zit je er net zo snel weer op als ik. Ik hobbel al weer rond. De eerste week is het moeilijkst, daarna knap je snel op hoor! Dank voor je compliment. Ja, soms heb ik er zelf ook wel bewondering voor. Dan kijk ik wat er zo al te koop is op Andalusier gebied en droom ik even weg... haha, maar ja, ik zal Sam zo maar niet weg doen. Zal ik niet kunnen, vrees ik.
Esther Klinkt goed allemaal! En tuitjehorn. Goh, dat iemand dat hier nogmeer kent. Dan weet je Waarland zeker ook te liggen?
Karina Sterkte en we wachten op meer nieuws van je. Hopelijk komt er een schip met ontzettend veel mzzl en voordeel op je pad, heel snel! Dan kijk je hier met een glimlach op terug.
Robijn Dat klinkt echt goed zeg! Gelukkig dat het zo snel al geregeld is. Ga je op zoek naar een ander paardje voorjezelf om op te rijden weer?
Yenneke lees ik morgen!
Hier ging het gisteren echt geweldig goed met Sam. Die roze wolk komt toch dichter bij. In stap heb ik hem nu constant waar ie moet zijn en in draf is ie constant, maar moet ie nog lager. De galop was zaligmakend, maar ja, Sam is een galoppeur! Dus dat zit wel snor. Ik kwam echt blij thuis. Wat had ik lekker gereden. Morgen ga ik weer. Zekerheidshalve heb ik het rustig aangedaan vandaag, maar de spierpijn was al veel minder, dus het zal wel een stijve spier zijn geweest.
Sabrina had vandaag haar eerste ponyrijles op Prince! Ze was gewoon hyper van de zenuwen, maar uiteindelijk viel het haar mee en vond ze het leuk. Ze was bang dat de instructrice haar dingen zou laten doen, die ze eigenlijk niet durft. Maar dat bleek helemaal niet het geval. Het ging juist heel erg goed! Ze vroeg al, wanneer de volgende les was, dus dat komt wel goed. We zijn nu officieel op zoek naar een echt passend zadeltje, want met dit zadel zit ze veel te ver achterover. Haar benen gaan ook te ver naar voren. Omdat ze nu les had, kon ik er ook eens rustig naar kijken. Wel durfde ze nu minder dan bij mij. Haha, meestal is het juist andersom. Het was overduidelijk spanning. Na toch een klein beetje meehelpen en meepraten, ging ze helemaal los! Daarna het grut en mama en papa onder de douche en als ik dan schoon ben, wil ik dat altijd even blijven... Dus morgen ga ik verder met Sams.
Zo ik heb weer even bijgelezen, maar alleen de laatste pagina... sorry! Maar ik zag dat Malin was gaan stunten, had ik niet gezegd dat je ten alle tijde OP je paard(en) moet blijven staan?
Maar even zonder gekheid, vervelend zeg! Doe je wel rustig aan(ben vraagteken kwijt op mijn toetsenbord)...
Lief dat je nog even naar me vroeg. Ben gisteren in het ziekenhuis geweest, maar het was niet goed. Het hoornvlies is niet mooi glad hersteld en ze twijfelen of dit nog gaat gebeuren. Met als gevolg een oogafwijking die ik voor mijn werk niet mag hebben. Iedereen die mij kent, kent mij echt als een bikkel, maar mijn hele wereld stortte eventjes in. Ik probeerde me groot te houdeb, maar moest zo huilen, dus de tranen biggelden dus ook al snel over mijn wangen, met als gevolg dat er direct een arts bij werd geroepen, een oogscan werd gemaakt etc. Helaas bevestigde die het alleen maar... Hoornvliestransplantatie durven ze niet aan en raden ze sterk af, omdat de kans dat dat niet goed geneest vrij aannemelijk is en ik dan nog verder van huis ben.
Ik heb nu kunsttranen gehad om het extra vochtig te houden en over 4 weken moet ik terug. Dan gaan ze kijken of het hoornvlies verbetering geeft of dat het een definitieve beschadiging is. Dus ik moet weer 4 weken afwachten en hopen dat mijn zicht verbeterd.
Daarnaast moest ik vandaag naar de huisarts voor een ssleutelbeen wat ik 2 maanden terug had gebroken en waar ik, uiteraard, gewoon mee was doorgelopen... Maar wat blijkt nou, ik heb ook mijn andere sleutelbeen gebroken. Dus ja, de huisarts moest er wel om lachen. Met een gebroken neus kwam ik ook 2 weken te laat dus hij was niet verbaasd en verwachtte mij dit jaar met wel weer iets anders terug te zien, haha...
Dus ja, geen goed nieuws hier, maar we hopen en maken er maar het beste van. Kan altijd nog paardenpoep gaan scheppen ofzo...
DinkeyGirl
Geplaatst: 05-06-09 07:25
Gedver Elise dat is geen goed nieuws Kan me goed voorstellen dat je wereld dan eventjes instort hoor. Ik hoop echt met je mee dat die druppels nog wat aan verder herstel kunnen bijdragen. Heb je nog wat gehoord over het verder aansprakelijk stellen van de fabrikant? (Mag ook via PB hoor)Haha jij bent ook niet wijs hoor, een gebroken sleutelbeen doet toch best zeer?
Wat betreft het stunten, mijn probleem is juist dat ik er NIET afval, daardoor kom ik er altijd ONDER als het misgaat Dit is namelijk niet de eerste keer (wel met Suevo trouwens sinds ik hem heb, dat ik ooit gevallen ben *afkloppen* maar ben met een aantal pony's al eens eronder gekomen en met 1 over de kop geslagen, toen mijn enkel (dezelfde als nu) gebroken gehad, mn voet stond naast mn been zeg maar...
Anouk lekker gereden las ik, fijn! Ah zo schattig van Sabrina op les, ik hoop dat jullie snel een goed zadeltje vinden voor haar want dat scheelt toch echt een hele hoop!
WB het strand, dat lijkt me echt heel erg leuk, moet toch wel te organiseren zijn op een dag dat het geen 25C is en iedereen daar met zn handdoek en parasol gaat liggen?
Ik ga zo met 1 kruk naar mijn werk, er lijkt wel al verbetering in te zitten gelukkig dus hopen dat het niet te lang gaat duren. Heb net met pijn in mn hart definitief Ingeborg afgezegd voor het crossen, had nog even gehoopt dat ik dat zondag wel weer zou kunnen...
Michelle_88
Geplaatst: 05-06-09 08:09
eline: Die wei is zo goed als gelijk, zitten hier en daar wel wat ongelijkheden in, maar ik heb iets van een half uur gereden..heb gelukkig een hele sterke pownie
Laura: Nog verder opschuiven! je had al een heel stuk in beslag!!! Leuk dat het zo goed ging!
heidi: nee die daar ophangt! Í have a super daddy, of iets in die richting!
Denise: Dat is op de meubelboulavard! Nog lekker druk ook.... Hoe gaat het nu met je vriend?!
malin: Goed bezig geweest dus! Hopelijk alleen een kneuzing! Jaaaa! lijkt me leuk! na de 29e want als het goed is heb ik dan mn rijbewijs!
Karina: Hopelijk snel is beter nieuws! Sterkte!
Yenneke: Is dat die opleiding in Belgie?!
anouk: nou je het zegt zie ik er frank nog best mee lopen! Leuk dat de pony les zo goed ging, gaat ze nu regelmatig lessen?!
elise: doorlopen met een gebroken sleutelbeen? Dan ben je inderdaad echt een bikkel!! is een blijvende beschadiging ook niet te corigeren met lenzen oid?
Gister gezellig dagje paardjes gedaan met valerie en nog wat leuke foto's gemaakt!
Ik ben erg in trek bij zwarte zusjes
Zit oefeningen hebben resultaat!
Woesjjj
cloris
Geplaatst: 05-06-09 08:11
idefix4 schreef:
Esther Klinkt goed allemaal! En tuitjehorn. Goh, dat iemand dat hier nogmeer kent. Dan weet je Waarland zeker ook te liggen?
Piropo heeft een paar jaar in Waarland gestaan, ik kom regelmatig in/door Tuitjehorn
Allereerst iedereen bedankt voor de steun die jullie geven het doet me goed helaas heb ik weer minder nieuws en gaat voor mij voorlopig de zon even niet schijnen denk ik
Ilona – toen hij dit beroep ging doen wisten we idd dat er een risico aan zat/zit alleen nu het ook werkelijk gebeurt is wordt je toch weer met bijna benen op de grond gezet, nu is vriendlief gelukkig niet bang uit gevallen maar toch denk je er wel over na. Bedankt voor het compliment ik ben ook erg lief voor hem en hij komt niks tekort Jij lekker uit eten geweest krijg ook gelijk trek nog 8 dagen wachten en dan mag ik ook
Benthe – ik zal zeker extra lief voor mijn ventje zijn
Gab – persoonlijk zou ik het ook niet meer durven en zal ik altijd dit voorval in mijn achterhoofd houden, vriendlief persoonlijk wilt maandag weer beginnen met werken dus we zien het wel
Saida – hij heeft er idd niet zoveel aan over gehouden lees maar hieronder Veel succes vandaag met je les en hopelijk ziet cloris wel dat jullie hard hebben gewerkt en dat jullie voorruit zijn gegaan
Malin – jee dat is schrikken gelukkig heb je niks ernstig eraan over gehouden behalve je voet rust maar lekker uit, hoe is het met suevo *leest verder* balen dat suevo niet goed loop maar zoals je al zij was dat te verwachten hopelijk zijn jullie allebei snel uit de lappenmand en kunnen jullie weer lekker rijden En het was zeker schrikken met hem is het nu redelijk hij is wel nog thuis maar gaat maandag weer beginnen.
Eline – balen dat je vriendin heeft afgebeld voor de strandrit zou is het ook niet leuk nee misschien kan je het idd een keertje alleen proberen Ik moet van rijs ook nog bellen want hij moet ook komen voor mij zadel, ja vriendlief wordt goed in de watten gelegd voor zover als dat kan
Esther – super weekend gehad dus en nu lekker aan het bijkomen
Ellis – super dat het verband er ook af is nu lekker uitrusten zodat het goed geneest
Karina – he bah het zit jou ook niet mee he veel sterkte en dikke knuf van mij
Jolijn – goed om te horen dat robijn naar een fijn plekje gaat neem je rust om alles te verwerken en op een rijtje te zetten
Anouk – helaas gaat het met oma minder lees hieronder, en ik moet niet als 24 maar mies die heeft zondag concours Het kan zijn dat je me vriend wel eens tegen bent gekomen hij rijd bijna iedere dag een route in Brabant en de dader is nog niet gepakt hopelijk gebeurt dat snel Fijn dat het rijden bij jou nu super gaat nu dat op concours ook laten zien en dan komen de WP vanzelf
Elise – he bah nog steeds niet goed het zit ook niet mee he ik duim nog steeds voor je
Mies – als jij zeg dat het op het meubelboulevard is dan geloof ik je direct ik weet alleen dat die bij de kwantum moest wezen Ja het gaat redelijk gelukkig niks gebroken dus hij gaat maandag weer werken En de foto’s zien er goed uit hoor jullie gaan super voorruit nu dat ook laten zien zondag
Met mijn vriend gaat het redelijk goed bij de tandarts hebben ze zijn tanden behandeld en ook zijn zenuwen want die waren een beetje beschadigd door de klappen. Bij de dokter werd bevestigd dat die een gekneusde kaak heeft en dat er een spier gesprongen is in zijn nek en dat zijn oor een beetje beurs is net als de rechterkant van zijn gezicht dus het valt gelukkig allemaal mee, De dader hebben ze helaas toch niet te pakken (tegen ons werd gezegd van wel) dus we hopen dat ze hem snel oppakken. Maandag gaat mijn vriend ook weer proberen te werken dus we zullen zien hoe het loopt
Helaas toch weer minder nieuws van mij kant de oma van mijn vriend die van de week ontslagen is uit het ziekenhuis is gisteren met spoed opgehaald door de ambulance ze heeft een beroerte gehad en is nu al aan 1 kant verlamd we weten niet of ze het haalt dus we duimen van wel ze zal helaas nooit meer de oude worden maar voor nu geld dat ze weer uit het ziekenhuis komt,
Overigens wel lekker met heike getraind en die doet super zijn best dus die maakt mij weer even blij
Het zit allemaal helaas niet mee maar we proberen positief te blijven
borderjay
Geplaatst: 05-06-09 08:43
Mies wat gaan jullie allebei hard vooruit! Ziet er súper uit! En wat is ze toch prachtig uitgegroeid...ik vind dr super!
laulau85
Geplaatst: 05-06-09 08:48
Mies gave foto's zeg!! Ziet er echt netjes uit! En die crossfoto is echt gaaf!
Malin rustig aan doen he anders duurt het alleen maar langer hoor... Mosten klinkt gaaf maar denk inderdaad dat dat met Hincapie nog niet gaat lukken haha. Misschien over een jaartje ofzo. maar dan ga ik graag mee!
Elise oeh wat een drama zeg! Niet gek dat dan je wereld even helemaal instort! Hopen dat het toch in die 4 weken verbeterd! Ik zal voor je duimen hoor! Ennuh laat je verder nog wel iets heel aan je eigen lichaam??
Anouk klim er gezellig bij op de roze wolk. Klinkt alsof je heerlijk hebt gereden!!! En wat schattig Sabrina haar eerste lesje! Geen foto's???
Robijntjah fijn dat je een plekkie voor hem gevonden hebt! Daar kan hij vast nog lang genieten!
Verder reageer ik straks bij want mn ma staat voor de deur om naar Hincapie te gaan!
_Saida_
Geplaatst: 05-06-09 08:51
Malin -> Hoe gaat het nu met je enkel? Lieve Suevo die rekening houdt met het vrouwtje! Vind ik met Rintske ook altijd zo lief als ik haar ga buiten zetten en Suus is mee. Dan zeg ik tegen haar dat ze zachtjes moet lopen, want er is een klein kindje mee, en dat doet ze dan ook heel lief!
Karina -> Slopend is dat, die onzekerheid, ik ken het en kan er ook niet tegen...... Mocht je een schouder of een luisterend oor kunnen gebruiken, dan weet je mij te vinden, hè?
Jolijn -> Dat lijkt mij een heel mooi plekje voor Robijn! Is het een beetje bij jou in de buurt?
Frank -> Lijkt me geweldig om eens met de hele groep een duin/strandrit te doen. Noordwijk is voor Rints en mij ongeveer 1,5 uur rijden, dat is net mooi, langer wil ik nog echt niet rijden met Rintske op de trailer.
Elise -> Jee Elise........ ben er even stil van....... logisch dat je wereld instortte en je moest huilen. Je moet dus ook op zoek naar een andere baan? Ben je trouwens nog bezig met een aanklacht oid tegen de fabrikant? Knufs van ons!
Michelle -> Volgens mij heb je stiekum lijm op je zadel gesmeerd. Ziet er goed uit, meis!
Denise -> Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met je vriend. Minder leuk nieuws over de oma, hopelijk komt het allemaal goed!
Anoniem
Geplaatst: 05-06-09 08:52
Mooie foto's Mies!! Je houding is zeker verbeterd! Nu je handjes nog iets beter plaatsen/dragen. Die lijk je iets vast te zetten op de foto's, maar jullie zijn zeker vooruit gegaan hoor! Die opleiding is inderdaad in België, in Meerle.
Nu snel douchen en dan op pad. Ik heb een dichtbij route voor vandaag. Ik begin in Putte, dan naar Hoogerheide, Bergen op Zoom, Steenbergen, Dinteloord en Klundert. Hoop dat alles een beetje snel gaat, want dan heb ik ook weer op tijd weekend. Ik weet niet wat het is, maar ik kom tegenwoordig zo moeilijk mijn bed uit en op gang. Heb vaak geen zin om te gaan werken. Als ik eenmaal op pad ben en een paar leuke gesprekken heb gehad gaat het wel weer. Maar ik ben gewoon echt toe aan vakantie en lekker doen waar ik zelf zin in heb.
Elise Wat erg van je oog! Terwijl ik aan het lezen was dacht ik gelijk aan een hoornvliestransplantatie, maar dat is dus vrijwel niet mogelijk las ik verder. Echt zo balen!!! Hoe gaat het met je Duitse projectje?Als je zo doorgaat met die stunts van jou zien we je straks misschien wel bij Appassionata of Cavalia, haha En ook gewoon niet doorhebben dat je met twee gebroken sleutelbenen rondloopt
Ik weet nog niet of ik voorlopig een ander paard wil, ik heb het er echt heel erg moeilijk mee en ben daar gewoon echt nog niet klaar voor...
Prinslover
Geplaatst: 05-06-09 11:07
Mies! Wat een plaatjes zeg! Die 1e foto . Zo lief! En die rijfoto's zien er toppie uit zeg! Echt keurig! Zeker wel veel verbetering, wat is Shannon mooi! Chico fluisterde gisteren nog in mn oren dat ie zin had om te daten met dr .
Yenneke: Whoehoe, je leeft nog ! Gezellig dat je weer komt buurten! Fijn dat het goed gaat met X! Snel weer foto's plaatsen van je knappe man. Ik ben ook wel toe aan vakantie, gelukkig de 22 een week erop uit naar de veluwe met paard, zin in!
Malin: Jeetje meis, wat schrikken! Lijkt me echt eng om te vallen met paard en al.. gelukkig is het nog enigzins goed afgelopen. Volgens mij rijd je ook zonder cap toch? Gelukkig niks met je hoofd! Wel balen van je enkel en je cross nu . Maarja, gezondheid gaat voor! Sterkte, ook voor Suevvie!
Jolijn: Wat goed dat je een plekje hebt gevonden!
Elise: Knuffel! Wat ontzettend balen zeg................... Hier heb ik even geen woorden voor..
Anouk: Super joh Fijn dat het rijden zo goed gaat! Geeft weer een positieve boost! Lekker zo doorgaan, dan kom je er wel. Zondag concours toch? Zet 'm op!
Denise: Ja, dat geloof ik, dan sta je idd pats boem weer op de grond... Jeetje, en maandag alweer werken? Wat een diehard zeg! En wat rot van je schoon oma Ik ga duimen....
Esther: Leuk weekendje gehad dus . Ik heb die barman niet gespot... Helemaal niet opgelet trouwens haha! En ik was nog wel zo nuchter als wat . Nouja, komt ook omdat ik een vriendje heb he, dan kijk je niet zoveel naar andere mannen haha... Maar je weet toch ook wat ze over barmannen zeggen he . Jij had trouwens toch ook een vriend in Turkije? Of is dat over?
Eline: Kan je niet alleen met Atlas naar het strand? Zit je er dichtbij trouwens? Wel jammer dat het niet door is gegaan. Wel fijn dat je les zo goed ging! Wat oefen je allemaal in de les zonder zadel?
Saida: En, gedroeg Rints zich een beetje tijdens de les ?
Gisteren weer een lesje gepakt! En ik ben zooo trots op mn kanjer. Hij pakt alles echt onwijs goed op! Veel stap geoefend en draf. Ook flink in de weer met reactie op het been, opzij stappen voor druk. Waren voor mij ook geheel nieuwe oefeningen, maar op het laatst deed hij 2 a 3 passen keuring wat ik vroeg! Dat was genoeg. Op het laatst gaan oefenen met verzamelen, en weg rijden. Hij ging me daar toch zitten, en reed echt wég. Heel mooi voorbeen zei benthe, en ik voelde het heel goed . Was echt super!
lang achter de computer zitten lukt nog niet, krijg er nog mega hoofdpijn van, maar ik probeer het hier een beetje bij te houden...
leuke foto's voorbij zien komen in ieder geval! en elise, heel veel sterkte zeg, jeetje wat naar...
strand van Noordwijk is prima hoor! zie foto's in mijn onderschrift, kun je goed spetteren!
jolijn, snel gegaan, maar fijn dat je een goede oplossing gevonden lijkt te hebben voor Robijn!
ik las nog wat over WoW-zadels, je kunt kijken op de site van Arie Boer, daar staat veel info op. Ik heb er zelf eentje sinds vorig jaar, omdat ik zoveel rugproblemen had met Fifi en ik ben er erg tevreden over! de luchtvulling is lekker zacht en alles is aanpasbaar...
laulau85
Geplaatst: 05-06-09 13:23
Ellis balen zeg koppijn van de pc. Dan maar niet te veel er achter zitten.. Maarja das moeilijk met dit veel te gezellige topic op bokt haha
Iloon super zeg dat de les zo goed ging!! Dus jij klimt er gezellig bij op de roze wolk.. Het wordt er weer druk gelukkig!
Robijntjah dat moet je ook niet overhaasten. Neem de tijd om te beslissen of je dan weer een ander wil of niet. Blijft moeilijk en iedereen is daarin verschillend.
Yenneke ik ken het gevoel hoor! Ben ook echt toe aan vakantie...
Saida zelf niets meegemaakt???
Net op Hincapie gereden en een wedstrijdje koppig zijn gedaan haha... Reed in de bak bij andere paarden en die zijn veel leuker dan dat ik ben. Dus liep meneer heel de tijd naar binnen te kijken in plaats van op mij te letten... Merkte van mezelf dat ik geirriteerd raakte en heb mijn moeder even laten rijden. daar deed hij het ook bij maar werd langzaam aan wel steeds minder. daarna ik er nog heel even op en toen ging hij echt heerlijk!!!
Snowy2004
Geplaatst: 05-06-09 13:50
Nouvel: Zo, dat is een lange tijd zeg. Ruim 7 maanden. Pfffffff.
Karina: Sterkte met alles.
Utixo: Dan zou ik het ook gewoon op Kikker houden. Haha. Mijn konijn heette gewoon Ronja, maar mijn cavia’s Onkie (zo heeft mijn man haar genoemd naar het geluid..) en Dimphey. Leuk hoor al die namen.
Machonito: Gelukkig deed Rowena het ontzettend goed. Ze zou met haar leeftijd niet zelfstandig kunnen ademen en er kon van alles misgaan, omdat ze heel veel antistoffen niet had. Die krijgen ze pas met 34 weken als ik het goed heb. Maar gelukkig zette ze meteen een keel op toen ze geboren werd. Toen wist ik dat het goed zat. Ze heeft helemaal geen zuurstof gehad. Ze had zelfs een onderkin toen ze geboren werd. Ze had een enorme navelstreng en was goed doorvoed. De gynacoloog, kon het bijna niet geloven, zo dik was de navelstreng. Kwam vast door al die kroketten. Normaal gesproken luister ik altijd naar mijzelf, alleen de andere deden het niet. Achteraf gezien vind ik het jammer dat ik niet op mijn strepen ben blijven staan. Had het er in het begin erg moeilijk mee, dat elke keer als ik haar zag, dat mensen haar weg hadden willen halen. Er loopt ook een klacht tegen het ziekenhuis, want hoe vaak zal het gebeuren, dat mensen het wel weg laten halen, terwijl er niets aan de hand is. Vind ik best zorgwekkend.
DinkeyGirl: Mooi is dat, dat de beesies precies weten als er wat aan de hand is. Hopen dat Suevo snel opknapt en beter gaat lopen. Springen?! Wat een lekker ding!
Robijntjah: Gefeliciteerd. Wat fijn.
Frankiej: Of Katwijk.
Idefix4: Inderdaad. Ik ging me dan in het begin helemaal verweren of belde bij voorbaat al op om ze te waarschuwen, maar je ziet toch die blikken. Lekker hoor schimmels!! Mag bij mij overal doorheen. Lekker dat de les van Sabrina goed ging. Hoe oud is ze ook alweer?
Suelza: Jeetje, wat een rot nieuws zeg. Sterkte. Een gebroken sleutelbeen heb ik ook 1,5 jaar mee gelopen, alleen die was inmiddels scheef aangegroeid. Of ze hem opnieuw moesten breken, nou ik dacht het niet!! Haha. Hopen dat voor jou die roze wolk weer op komt duiken. En dat je moest huilen, ik kan het me heel goed voorstellen. Sterkte.
Mies_Apollo: Wat een gave foto, vooral die bovenste.
Heikedenise: Ik durfde toch niet alleen. Pfffff. Bel van Rijs op tijd, denk aan de wachttijd! Haha.
Prinslover: Ik durfde niet alleen naar het strand. Stom he. Ik ben jarenlang alleen gedaan, maar moet er nu nog niet aan denken. Het is ongeveer 20 minuten rijden. We oefenen gewoon de dingen die ik met zadel ook doe.
Gisteren op zo'n dikke chabrak met singel geoefend, ik weet ff de naam niet meer. Het zat echt heerlijk, alleen met draf en galop gleed hij naar achter. Misschien moet ik er nog aan wennen, we kijken wel.
borderjay
Geplaatst: 05-06-09 14:40
Jolijn fijn dat je een plekje voor haar hebt
ik lees wel braaf mee hoor,maar het is bijna niet bij te houden hier
_Saida_
Geplaatst: 05-06-09 15:45
Ilona -> Fijn gevoel is dat dan hè, als je zo'n fijne les hebt gehad. Ik heb vandaag ook heerlijk gereden, de les ging super en ik kreeg er gratis en voor niets een paar flinke bokken bij, hahaha! Rintske was lekker vrolijk!
Laura -> Vandaag wel, hoor! Ik heb heerlijk gereden vanmorgen!
Vanmorgen weer les gehad van Beda, en gelukkig was ze erg te spreken over ons! We begonnen met een soort van schriktraininkje, want de pensioneigenaar kwam met de kleine trekker de hoge niet afgegraasde stukken in het land wegmaaien. Dat was natuurlijk heeeeeeeel eng! Beda gaf me verschillende tips en aanwijzingen die in eerste instantie erg tegenstrijdig klinken met je reactie, maar het hielp wel! Daarna ging het steeds beter, en op het eind van de les keek ze er alleen nog maar naar. Tijdens een oefening moest ik aanspringen in galop, en dat heb ik geweten! Hahaha! Ik kan mezelf bijna wel volleerd rodeoruiter noemen! De oefening zorgde voor veel opgebouwde energie en samen met een hele vrolijke Rintske krijg je dan een bokkende galop. Ik moest zo lachen om die gekke muts! Beda vond Rints net een hengst. Zie je wel! Ik twijfel ook al zo vaak! Beda, de volgende keer moet jij maar even tussen haar benen gaan zoeken, ik vind die ballen steeds maar niet! Ik heb een heerlijke les gehad!
zasread
Geplaatst: 05-06-09 17:48
Saida: Igneo krijgt nu een homeopatisch middel die helpt de luchtwegen op te schonen. En ik heb contact gehad met Steffi en zij stuurt mij nog 2 middeltjes op om zijn darmactiviteit te stimuleren en eentje tegen het hoesten.
Heidi: O leuk Ik ga vriendjes worden met Jesse
Anouk: Wat een super nieuws dat je in ieder geval door de Fysio genezen bent verklaard Nou kan je weer lekker aan de slag met Sam! Leuk dat Sabrina een fijne les heeft gehad
Eline: Hmm, had ik het toch iets anders moeten verwoorden, gelukkig heb je je voor niks zorgen gemaakt en alles doorgespit. Hoe wel, nu weet je wel precies wat er in mijn profiel staat Dosie gaat gewoon fijn een kind krijgen
Mies: Nou zeg, dat is niet eerlijk, ik heb maar 2 maanden vakantie. Nee, bij Bondosa is het helaas niet gelukt. Maar ze is nu flink hengstig, dus maandag mag de dierenarts haar insemineren Proest zo iemand kom jij dan weer tegen .... Jij en Shannon gaan goed!! En je zit is nu echt heel netjes ben jaloers
Laura: Haha, ik schuif niet op hoor, zit hier veel te lekker op de roze wolk Maar wel echt super dat Hincapie zo lekker gaat
Denise: Jemig! Dat meen je niet!!! Wat een eikel zeg. Je vriend heeft nog 'geluk' gehad dat hij er alleen een dik gezicht aan over heeft gehouden, want wie weet wat de dader nog meer had aan kunnen richten? Hoe gaat het nu met hem? Gelukkig dat Heike zijn beste beentje voor zet, kan je in ieder geval daar van genieten!! Gedsie, nog meer slecht nieuws. Het zit even niet mee zeg. Hopelijk komt de oma er nog goed doorheen.
Ilona: Ojeej, wat voor rare toeren heeft die vriendin met de auto uitgehaald? Super dat de les goed ging knappe Chic!!
Ellis: Sterkte met je hoofdpijn
Malin: Is dat even schrikken Gelukkig heeft Suevo niks aan de val over gehouden. Hopelijk is je enkel snel weer genezen! Wel echt balen dat je nu zondag niet kunt gaan crossen... Edit: Lees nu dat Suevo ook niet goed loopt. Hopelijk trekt dat snel weer bij!
Benthe: Gewoon kikker houden hoor! Ik vind Kikker een super leuke naam (dus niet naar Snowy/Eline luisteren )
Esther: Nee, Bondosa is wel geinsemineerd vorig jaar, maar niet drachtig geworden. Oeh leuk, naar Wijk aan Zee. Ben je nog bij Timboektoe geweest?
Karina: Een grote knuffel van mij, want het zit je niet echt mee
Jolijn: Fijn dat je een plekje hebt gevonden voor Robijn.
Yenneke: Fijn dat X-je zo goed gaat En volgens mij had je al eens wat verteld over de opleiding. Hij klonk in ieder geval super interessant. Ook leuk dat je ouders interesse tonen en sponsors zijn nooit weg
Elise: Jeetje meis, dat is echt geen goed nieuws. Kan me wel voorstellen dat bij zulk nieuws je wereldje wel even in stort Ik zal voor je duimen dat ze je over 4 weken goed nieuws kunnen brengen.
Saida: Echt fijn dat de lessen van Beda zo goed bevallen En Rints is een echt karakterpaard
Vandaag weer voor het eerst sinds lange tijd op Bondosa gereden. Had ook gelijk les van Lisa, leek mij wel handig om gelijk wat begeleiding te hebben met zo'n jong paard. En het was zeker handig! Heb weer veel geleerd en Bondosa heeft moeten werken vandaag. Lisa haar dochter rijdt haar namelijk niet echt dressuurmatig. Vooral het binnenbeen snapte ze niet goed, maar later ging het al stukken beter! Was in ieder geval trots op haar.
Igneo krijgt zijn eerste streken. Ik moet nu echt op gaan voeden, want oef wat is hij druk. Hij moet echt leren op zijn beurt te wachten, want hij dringt zich gewoon op. Gelukkig is hij verder nog wel heel lief.
Hihi, Dosie is echt een beetje een gekke drachtige Doos Ze is ineens super knuffelig en gaat de hele tijd bij me staan. Heel grappig, dan gaat ze steeds Spaanse pas (of zoals de echte naam is Jambette) doen. En haar veulen is still a live! Jeumig, want kan die schoppen zeg
Jeetje mensen.. Heb het veelste druk om mee te lezen. Lees wel wat bij maar kan ff niet meer bij reageren druk weekend gehad op't werk, net ff 2 daagjes vrij gehad en morgen mag ik weer. Met Pieter (de nieuwe vlam dus :p) gaat alles nog steeds super En met Goya, Bram en Spirit ook uiteraard
Laura: Hincapie zal nu wel extra afgeleid zijn in het voorjaar! Misschien is het straks minder richting de winter.. . En je moeder vond het vast en zeker ook leuk om die stoere knul van jou!
Saida: Haha, Rints had even een "I feel good! lalala " momentje! Fijn dat je les zo lekker ging! Wanneer kom je ons spammen met foto's?
Suus: Nog steeds in love met je nieuwe vlam, leuk!
Sanne: Fijn dat Bondosa lekker ging! Is altijd weer wennen he! En daar kan je ook weer van leren.. Je raakt niet uitgeleerd met paarden . En Iggie lekker brutaal . Pas maar op met die wilde hengst haha! Nee zonder dollen, nu komt er echt even opvoeden bij kijken!
Gab: Haha, kom Moreno pics spammen!!
Eline: Durf je dat niet meer? Opzich is 20 min zeer goed aan te rijden! Misschien weer is een keer alleen proberen als je het toch altijd gedaan hebt? Ik zou dat wel heel graag willen met Chico, zo in me uppie weg rijden, vind dat heerlijk saampjes. Maar hij is er helaas nog niet aan toe . Alles is eng in zn 1tje.. Jij bedoeld zeker een barebackpad?
Ellis :(:) hopelijk snel weer over dit..
Prinslover
Geplaatst: 05-06-09 20:11
SPAM MAIL
Een paar leuke foto's van Chico! Vorig weekend was het mooi weer, dus lekker onder de douche gedaan! En lekker gaan grazen . Helaas kan ik niet meteen de foto's plaatsen omdat ze te groot zijn?! Dus dan maar in linken....... Sjorrie!