Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:

regine schreef:Mooie foto's en wat is ze wit zeg!! Meestal heb je gele paarden in de sneeuw maar jouw foto's zijn echt geweldig!
Hoop dat jij er ook iets aan hebt! Btw, je veulen is dan toch geen crusado? Anda x anda is gewoon andalusier, alleen geen vol papier toch. Een anda x ander ras = crusado dacht ik.... Of heb ik het mis 
En het rijden ziet er ook super netjes uit! Hier en daar soms wat spanning volgens mij, maar valt ook niet mee ineens in een binnenbak haha.
Hoe reageren jou paardjes eigenlijk op een vreemde omgeving over het algemeen? Volgens mij wel braaf of niet
?
Heb vanavond een verjaardag, en morgen avond ook. Gezellig, ik ben het hele weekend weer zoet

Prinslover schreef:Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe die keuring gaat bij een paard.
Stel je koopt het paard van een handelaar, wil hem laten keuren. Maar doen jullie dit door de daar plaatselijke DA? (Ik ben dan wel eens bang dat die connexties hebben met de handelsstal, en dus gewoon goedkeuren terwijl er wat aan het paard scheelt).
En hoe zit het met foto's maken? Bij wat voor prijs van het paard zouden jullie dit doen? En wat als het paard hoefkatrol, atrose oid blijkt te hebben en dus word afgekeurd? Hoe gaat dat met betaling?
Zo weer een hoop vragen, maar ben erg benieuwd hoe jullie dit doen / hebben gedaan?
peetisgreat schreef:cojolly schreef:peet waar ga je kijken voor een huis? Bij jou in de buurt?
Leuke pony trouwens
Ilona jammer dat ze hem verkopen, ben bang dat ze er een fantasie prijs voor gaan vragen
we gaan wel kijken bij osn in de buurt ongveer 10 min vanwaar ik nu woon dus lekker dichtbij

?? Citaat:En aangezien ik hoor/zie dat veel Anda's slechte benen hebben
?

)
vooral het oude topic alle 500 blz doorlezen was erg veel werk haha, en nog zal ik wel wat dingen "gemist" hebben.
)

A Ladiesman! 

Fijn dat je het zo leuk vindt met Gemelo! En onwijs leuk dat je hem ook mag komen rijden 

En dan schrikt hij er zelf idd nog meer van als ik mn vingers ineens weghaal ofzo 
Maar wel fijn dat ie nog te handelen is, ben zo benieuwd naar hoe hij over een tijd zal zijn!

Morgen weer genieten van Furia en de pony van een meisje van stal longeren!
En die heeft hem helemaal nagekeken. Ze vond hem te klein en te kort, er zou volgens haar nauwelijks een zadel oppassen! Maar ik vond hem leuk dus "is 'ie goed op z'n benen?" "ja..." Mooi
Dan maggie mee
En als je hem nu ziet, niets te kort voor m'n zadel hoor
En benen doen het super
Morgen geven Jauke en ik om 14.00 en 16.00 uur show op deze beurs [EA-CO] Mobiliteitsbeurs Boxtel zaterdag 29-3 Prinslover schreef:Ja, op gevoel kopen is idd een goede! Maar vaak (helemaal bij je 1e eigen paard denk ik) ben je zo happy dat je gaat kijken dat je ieder paard leuk vind denk ik