Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
regine schreef:Mooie foto's en wat is ze wit zeg!! Meestal heb je gele paarden in de sneeuw maar jouw foto's zijn echt geweldig!
Prinslover schreef:Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe die keuring gaat bij een paard.
Stel je koopt het paard van een handelaar, wil hem laten keuren. Maar doen jullie dit door de daar plaatselijke DA? (Ik ben dan wel eens bang dat die connexties hebben met de handelsstal, en dus gewoon goedkeuren terwijl er wat aan het paard scheelt).
En hoe zit het met foto's maken? Bij wat voor prijs van het paard zouden jullie dit doen? En wat als het paard hoefkatrol, atrose oid blijkt te hebben en dus word afgekeurd? Hoe gaat dat met betaling?
Zo weer een hoop vragen, maar ben erg benieuwd hoe jullie dit doen / hebben gedaan?
peetisgreat schreef:cojolly schreef:peet waar ga je kijken voor een huis? Bij jou in de buurt?
Leuke pony trouwens
Ilona jammer dat ze hem verkopen, ben bang dat ze er een fantasie prijs voor gaan vragen
we gaan wel kijken bij osn in de buurt ongveer 10 min vanwaar ik nu woon dus lekker dichtbij
Citaat:En aangezien ik hoor/zie dat veel Anda's slechte benen hebben
Prinslover schreef:Ja, op gevoel kopen is idd een goede! Maar vaak (helemaal bij je 1e eigen paard denk ik) ben je zo happy dat je gaat kijken dat je ieder paard leuk vind denk ik