wat een mooi paard
duik ff in je profiel.zo eentje zou ik over een tijdje er ook wel bij willen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat een mooi paard
duik ff in je profiel.
. nickyu schreef:[quote="elmiran
picasso ook niet helemaalmisty heeft toevallig wel spaans bloed
en in de toekomst ga ik zeker een raszuivere andalusier kopen.

oke,
helemaal vergeten.
heb er helaas nooit op kunnen rijden m'n moeder moest er een paar weg doen en mocht 1 paard houden dus is de Fries uit eindelijk verkocht
. Erg jammer was een mooi beest, ga even kijken of ik wat foto's van haar heb.
. Ze hadden andalusiers en Lusitano's staan. Vond het wel apart om te zien, iemand reed z'n paard met kaptoom en met een normale trens. Als ik een keer tijd heb plaats ik wel een foto. Waren alle 3 goed gekeurde hengsten. 
Echt allemaal leuke paardjes, Licor blijft ook een paardje om van te kwijlen
De rest zijn ook heeel erg leuk hoor!
hihi! Dinkeygirl, je had het over een speciaal bit, heb je daar ook een foto van? Of is dat bit wat je in hebt op de laatste post met foto's?
Heb moeite om het iedere x weer bij te houden

soeske schreef:Als je paard een deel andalusier/lusitano etc. is, is hij/zij barok. Die van mij is ook niet raszuiver, hij heeft iig geen papieren en dat hoeft niet te beteken dat hij geen barok is, dat is hij toch wel..
Als je een paard hebt met spaans bloed erin hoeft het niet te betekenen dat hij barok is.

nickyu schreef:morge dames
dat is polocrosse
dat is leuk![]()
kweet zeker dat Pablo daar ook erg goed in zou zijn![]()
t is jammer dat zijn nieuwe baasje dat niet durft
Picassox schreef:Ja, echt waar. Ik kan met geen duizend woorden beschrijven hoe het voelt, na elle-lange ruzies en conflicten, dat je paard nagevelijk loopt. Ik had gewoon niks in mijn handen. Ik had de teugels los hangen en hij ging gewoon.
Dus als het dan eindelijk wel lukt voel je je echt grandioos!
wel minder dan ik verwachte maarja vind je het gek met die storm en een fotograaf met statief aan de kant 
. Heeft lang geduurd om haar nagevelijk te krijgen. Je kreeg haar eerst amper naar beneden als ik nu voldoende voorwaarts rijd gaat het zowat vanzelf
DinkeyGirl schreef:
I know! De mijne ging vroeger altijd in rengalop door de bak zodra hij druk voelde, ik moest hem soms tegen de muur omhoog rijden om te kunnen stoppenDus als het dan eindelijk wel lukt voel je je echt grandioos!