Ik vond het ook eerst een vreemde diagnose, maar nadat de spuit was gegeven waren alle paarden op stal vanslag. Dus iets anders leek het ons niet :/
Mooi topic Shar, had gereageerd. Plezier spat er vanaf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nanda1980 schreef:Sharon, ik heb je topic bekeken, ziet er heel gezellig uit, jij kunt volgend jaar zeker naar de dessert trail in Appelscha, Sterre zal het vast super vinden.
Ik rijd momenteel nog steeds niet, zo'n 3 weken terug Door mijn enkel gegaan en rijden is nog te pijnlijk, dus verplicht om andere dingen met Felix te doen (met mooi weer erg jammer dat er geen buitenrit kon worden gemaakt).
Ik ben zondag naar een workshop cranio-sacraaltherapie geweest en man wat was dat gezellig en vooral interessant! Blij dat ik mij had opgegeven. Ik ga het ook op de andere paarden, waaronder Fedde, eens toepassen. Felix vond het iig erg prettig en ik zag wel een degelijk verschil in voor en na tijd qua rug, onderstappen en stand.
Fedde heb ik met de dartmoor ondertussen bij de groten in gezet, geleidelijk aan hoor. Eerst bij Felix in naast het land van de merries en na een paar dagen de jongens bij de meiden gezet. Ze zijn een groepje van 6. Gekke is dat ik het meest bang was voor een 4 jarige merrie qua dominantie, maar het lijkt wel of zij juist Fedde geadopteerd heeft.
Ik kan Fedde trouwens ook rustig uit de groep halen (nog beter, hij komt naar mij toe zodra hij mij ziet), een eind lopen naar stal en hem daar poetsen en knuffelen. Hij blijft nu heel ontspannen en ook de 4 hoeven kan ik nu uitkrabben. Over een weekje ga ik een stapje verder Door hem dan ook vast te zetten tijdens het poetsen.
DWensink schreef:Starten jullie eigenlijk ook op concours? Hoe staan de jury's tegenover dit 'soort' paarden? Ik weet wel dat bont niet vaak in de smaak valt
DWensink schreef:Starten jullie eigenlijk ook op concours? Hoe staan de jury's tegenover dit 'soort' paarden? Ik weet wel dat bont niet vaak in de smaak valt
nanda1980 schreef:Sharon, gaat Sterre in de winter dan in pension? Of begrijp ik dat verkeerd?