Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Deborah2 schreef:Wat leuk, weer een nieuwe Fribi erbij!
En wat doen jullie leuke dingen met de Fribi's! Ik moet bekennen dat ik veel te weinig doe met Ello...Maar voornemen om er dit weekend weer eens op te stappen!
Tijdje terug hadden we het hier trouwens over vliegendekens. Ik had toen net de Horseware Aussie Allrounder gekocht. Die bleek dus toch te schuren bij Ello op z'n schouders, ondanks dat ie verder goed paste. Nu een Bucas Buzz-off Zebra Full Neck Big Neck gekocht, speciaal voor paarden met een forse nek / boeg en deze zit perfect! En nog beter, het werkt echt tegen dazen. Met de oude deken migreerden alle dazen gewoon naar z'n hoofd. Nu komen ze zelfs daar niet meer, kennelijk afgeschrikt door de zebra strepen. Ello gaat dus nu als zebra door het leven:
[ [url=m/8mhjIN.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
Deze heeft ie nu ruim 4 weken om en geen schuurplekken en dazen meer.
Mocht iemand dus nog interesse hebben in een Horseware Aussie Allrounder maat 190, slechts 1,5 gedragen
Sandyschaap schreef:Deborah2 schreef:Wat leuk, weer een nieuwe Fribi erbij!
En wat doen jullie leuke dingen met de Fribi's! Ik moet bekennen dat ik veel te weinig doe met Ello...Maar voornemen om er dit weekend weer eens op te stappen!
Tijdje terug hadden we het hier trouwens over vliegendekens. Ik had toen net de Horseware Aussie Allrounder gekocht. Die bleek dus toch te schuren bij Ello op z'n schouders, ondanks dat ie verder goed paste. Nu een Bucas Buzz-off Zebra Full Neck Big Neck gekocht, speciaal voor paarden met een forse nek / boeg en deze zit perfect! En nog beter, het werkt echt tegen dazen. Met de oude deken migreerden alle dazen gewoon naar z'n hoofd. Nu komen ze zelfs daar niet meer, kennelijk afgeschrikt door de zebra strepen. Ello gaat dus nu als zebra door het leven:
[ [url=m/8mhjIN.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
Deze heeft ie nu ruim 4 weken om en geen schuurplekken en dazen meer.
Mocht iemand dus nog interesse hebben in een Horseware Aussie Allrounder maat 190, slechts 1,5 gedragen
hier lijkt die echt verschrikkelijk veel op mijn freiberger!! ?Ik moest echt twee keer kijken of het de mijne niet was
LouiseB schreef:@lr111: fijn hè dat je na 4 weken gewoon weer meteen kan rijden alsof de laatste keer gisteren was.
LouiseB schreef:Had ook niet gezegd dat het een specifieke fribi eigenschap is. Denk dat dit afhangt van meerdere factoren zoals temperament, karakter, huisvesting en een combi daarvanFijn is het wel dat dat kan bij de Kolonel.