[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:24

Jolynn schreef:
Prinslover schreef:
Hahahaha, ik zie al helemaal een beeld voor me van Elise die Macho in de houtgreep legt! Vergis je niet in die dwaas.. Hij heeft mij ook een keer op de grond gekregen HAHAHAA :+ _O- :D

Yenneke, nog wat gehoord van je sollicitatie?

Nou vergis je niet hoor. :P
Elise is misschien niet zo zwaar, maar zo'n pony klegt ze zo neer hoor!!
Ik wed dat Elise het kan! :))

@Yenneke, spannend, ik ga voor je duimen.

@Elise, dat is niet warrig, dat is gewoon Elise! :P

Nou ik ben al weer terug uit het ZH, was weer gezellig!
Klinkt misschien een beetje raar, maar we zitten daar elke drie weken met hetzelfde groepje.
Tja en als je samen hetzelfde mee maakt heb je genoeg om over te kletsen.

Ik denk dat dat toch ook een hele goede therapie is. Als je daar met een gezellig clubje zit ipv een stel oorwurmen!
Gaatd e tijd dat je er moet zitten ook sneller lijkt mij.
Jullie hebben allemaal hetzelfde? En allemaal vrouwen dan dus?

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:31

@Zilfstar,we zitten met zijn vieren, (soms 5) op een kamer.
Sommige vrouwen krijgen chemo, anderen Herceptin (dat is een medicijn wat je ook via een infuus krijg,zoals ik)
Eentje heeft al 5,5 jaar chemo en zij is nog steeds super positief.
En met een vrouwtje heb ik samen chemo gehad en nu herceptin.
Zij is wel ouder (62) maar een supergezellige surinaamse vrouw.
Volgende keer ga ik roti eten bij haar!! :Y)
Laatst bijgewerkt door Xantha op 07-09-09 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Karina

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:45

Gut, ik heb er nooit bij stilgestaan dat je die herceptin ook via infuus kreeg Deb. En hoe vaak moet dat dan? Want dat krijg je toch nog enige jaren?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:46

Karina schreef:
Gut, ik heb er nooit bij stilgestaan dat je die herceptin ook via infuus kreeg Deb. En hoe vaak moet dat dan? Want dat krijg je toch nog enige jaren?

Een jaar lang, iedere 3 weken...

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:51

Ah, okee.

Elise, ik zit even in je onderschrift te kijken, je bent onder begeleiding aan het aankomen hè, maar hoe vaak weeg je nu? Ben ik benieuwd naar als ik de schommelingen zie.

En met welke regeltjes is Bokt jou aan het pesten? ;)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:53

Nee, niet onder begeleiding... Had wat tips van mijn (ex sportbeest) chef gehad... En nu gaath et de goede kant op!!!!

Volgens mijn bedrijfsarts moest ik uitkijken dat ik straks geen overgewicht zou krijgen, whahaha! Die moest er wel om lachen...

Maar het was wel nodig, je ziet echt dat ik nu wat meer vlees in mijn gezicht heb... en met al mijn gekke acties is een buffertje met vet helemaal niet gek!

Bokt is mij aan het pesten met regeltjes op EEA GRMBLLLL!!!! Stelletje linkse rakkers, dat zijn het!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:55

Ik kon van de week tijdens de Zumba al echt met mijn billen schudden :D (ipv met mijn botten :o ).

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 16:57

Whahahahaha, ja je krijgt al echt een dikke bibs!Afbeelding

@Karina, die Herceptin gaat via het infuus.
En ik slik medicijnen voor 5 jaar.
Ja ze houden me wel bezig hoor!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 17:01

Hoor ik nou sarcasme in jouw reactie?

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 17:08

Mmmmmmm, nee hoorAfbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 17:10

Saida, ah, kijk, vandaar! Nou, als jullie het niet erg vinden kan ik misschien ook ff komen :)
Annelie, welkom!

Vanmiddag ff naar t strand geweest met een vriendin, had ik al poos niet meer gezien. Weer gezellig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 17:32

Suus Ik ben er dan als het goed is ook bij, dus dan zijn we iig al gezellig met z'n vieren!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 17:40

Everybody welcome hoor :)
Regine de 15e jarig, ik zelf de 18e, daar kunnen we het ook naartoe schuiven, vind ik wel leuk, veel visite :D .

Ah, ik had inderdaad die 5 jaar in gedachten Debby, maar dat is dus niet 5 jaar via infuus of wel?

Elise, oh, ik dacht dat omdat je een keer iets zei over een supplement wat je erbij kreeg. Ik denk inderdaad dat wat stootkussentjes hier en daar niet verkeerd zijn bij jouw activiteiten 8-) .

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:03

@Karina, nee hoor dat infuus is elke drie weken een jaar lang.
Die pillen elke dag eentje en dan 5 jaar.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:09

Heey
twillight : Welkom :D Gave fries heb je :D
Zilfstar : Gaaf halster :D. En mooie foto's :D.
machonito : Wat een moeilijke beslissing zeg :(:). Ik hoop dat macho's gedrag dan ook verandert.

Ik voel me zwaar bagger, dyio word verkocht |( hij gaat mee naar de markt in zuidlaren |(

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:22

Zo, onder invloed van een pijnstiller :Y) zal ik even een poging tot bijreageren doen.

Esther, nog gefeliciteerd! Lekker gedronken lees ik ;) Was je verjaardag met familie ook leuk?
Ik heb alweer zin om jarig te zijn (november), want nu als arme studenten kan ik cadeautjes goed gebruiken ;).
Heb echt al een hele waslijst haha (en dan steevast als ik jarig ben, weet ik niks meer te verzinnen :+).
Leuke foto's van naar het strand.. Dat zie ik op het moment met Bandito niet gebeuren..

Lobke, leuk dat je zo'n katje heb opgevangen. Ik ben ook meer een hondenmens, maar nu ik zo'n tijdje katten om me heen heb zijn ze erg gezellig :D Ik ben zelf idd ook wel van een zelfservice stal, niet helemaal dan, maar wel dat je zelf kan uitmesten, ik vind het anders nooit goed gebeuren. Voeren en in de wei zetten word bij ons gewoon goed gedaan, maar het is dan ook een klein stalletje he.
Thailand!!! Jaloers.. Staat ook op mijn lijstje voor vakantie's. Maar na mijn afgelopen dure vakantie word het volgend jaar toch iets bescheideners.

Cyrina, leuk die foto's van jou en Bobby! Zoiets lijkt me ook erg leuk om later met Bandito te doen. Haha maar dat heb ik met alles, er zijn zoveel takken en zoveel dingen die je kunt doen met je paard, en het lijkt me allemaal zo leuk :).
Hopelijk kunnen Bandito en ik daar over een tijdje voor heel lang samen van gaan genieten.

Martine, die Kleintje, wat schattig.. Ik vind Staffords erg mooie honden, zo zonde wat er mee gedaan word en hoe mensen over ze denken.
Je andere hond is ook erg mooi! Wel moeilijk dta je Flavio moet verkopen, maar wel fijn als dat aan een bekende kan toch?
Whahaha een kleuter die aan de ballen van een paard trekt, tsja.. dat zul je hier in NL niet snel tegenkomen. Vind het een erg leuk paardje! Past ook qua maat.

Saida, hihi, tsja niet alle paarden vinden het lekker om 24 u buiten te staan, zo te horen zou Rintske daar ook niet vrolijker van worden..
Bandito word nu niet graag uit de wei gehaald.
Hoezo zijn haar ijzers eraf? of eigelijk, waarom heeft ze ijzers :+?

Debby hahaha wat leuk van Elise en Esther om met Xantha en Sun langs te komen zeg, dat is nog eens een super leuke verrassing :D
Fijn dat dat groepje wel leuk is :)

Peet, leuke foto's van Tsjill!! Zag laatst Celine rennen met jullie hond, wist helemaal niet dat jullie daar woonde, mooi huis hoor (ik zat aan de overkant vd straat, dus kon niet gedag roepen ;).
En haha dat Kwiebus in die vissenkom vist, ben je niet bang dat het omvalt?

Frank, leuke foto's!! Leuk om te merken hoe bekend die omgeving daar me voorkomt.

Bedouin, wat een probleempjes met je paarden. Dat lijkt me wel apart, in zo'n ver land, zijn de DA's daar net zo ontwikkeld als hier of begrijp ik nou uit jou verhaal van niet? Oh en over jullie ritten in de Sahara gesproken; ik heb laatst op jullie site gekeken en het leek mij erg gaaf, ik heb het mijn vriend ook laten zien en hij vond het echt een heel gaaf idee. Maar na onze vakantie in Andalusie heb ik het even met de hitte gehad haha, hebben jullie ook een seizoen dat het zo'n 20-25 graden is? (gewoon lente dus haha?).
Als je wilt mag je me ook een pbtje sturen hoor :)

Anouk, wat kan je toch bijreageren zeg! Leuk om in die reactie's verhaaltjes omtrent Sam en Des te lezen ;)
Ik wilde vroeger altijd net zo iets worden als de futureguys.. Nog steeds een geheime wens van me hahaha..
Fijn dat het met Sam goed ging! Laat Frank eens anders een x foto's maken, ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen!
Haha ja opa is wel streng voor de kids bij jullie haha ;) ach gut en dat neefje was bij mij zo verlegen haha.. Die ander niet, die was heel bijdehand (ben even de namen kwijt).

Mies hahaha ik kan er ook niet zo goed tegen, word snel misselijk in dat soort dingen, dus ik ga er ook niet in ;)
Leuk naar het strand!

Sanne, je eerste stagedag, spannend, hoe was ie?? En ik lees dat het met amber en de pup goed gaat, gelukkig maar! Leuk tussen de praalwagens zeg :D!

Malin, lekker dat je weer op Suevo heb gedraafd en gegalopeerd!! Binnenkort weer eens foto's, ben erg benieuwd hoe hij er nu uitziet :D
Klinkt iig alsof hij lekker in zijn vel zit.

Cynthia, leuke foto's!!! Ook al zo'n hoofdpijn, ken het.. Flinke pijnstiller maar alsnog blijft het bonzen in mijn hoofd..

Yenneke, fijn dat hij braaf de trailer opliep. En haha, gecharmeerd van een ruintje, tsja, dat kan ook he ;).

Sjaad ECHT ONGELOVELIJK gaaf zeg!!! Pff ben natuurlijk eigelijk wel stikjaloers haha ;) Nee hoor, het is je gegund, ik zou niet huis en haard nu achter kunnen laten denk ik, maar wat een ongelovelijk kans zeg. Had ook al in je topic gereageerd.

Laura, fijn dat het op het eind zo lekker ging met rijden. En leuk dat het paardje van je vriendin het zo braaf deed ;).

Jellie, haha lekker hout aan het hakken lees ik, hebben jullie een open haard? Ooit, in de verte, als ik mijn eigen huis kan kopen, komt er zeker een open haard in.. Vind dat zo heerlijk :)

Karina, klinkt alsof Girasol het goed doet. Binnenkort weer foto's :D?

Frank, haha als ik zo dicht bij de Efteling woonde als jullie, had ik een abbonement, heerlijk...
Klinkt alsof jullie het leuk hebben gehad!!
Tss Frank beetje de Aso uithangen he haha..

Jolijn, ja was erg leuk!! Een aanrader hoor.. Je kan terecht bij bokker Dapper hier op bokt. Als we meer foto's ontvangen hebben maak ik nog een topic :)

Heidi, succes met de castratie van Macho. Altijd moeilijk om dit soort dingen te beslissen, maar als het een kinderpony word dan is het wel beter.

Zilfstar, ik hoop dat ie op het weitje mag blijven, leuk, een pony voor de kids!!

Iloon, ohja, hoe bevalt je instructeur? Dat was toch die ene waar we het over gehad hebben?
Veel plezier met je buitenritje :D Ja erg leuk hoe stoer Rick ermee is he ;).
Dokter viel wel mee :) maar typ ik zo nog.

Suus, ohoh ook al ziekjes, een heleboel in het topic lees ik zo..

Annelie welkom!
Wildlife manegement, heb ik ook graag willen doen. Bevalt het?
Leuke Fries ;)

Zilfstar, knappe Jippe!!

Zo, weer even bijgereageerd..
Vanmorgen dus naar de dokter geweest, gelukkig niks ernstigs, een griepvirusje (geen mexicaanse nee haha).
Mijn keel was ook licht ontstoken, voor de rest opgezetten klieren en dus vanmorgen mijn oog, gelukkig na wat koeling is het afgenomen
maar schrok me dood dat ik vanmorgen in de spiegel keek haha, echt joh..
Maar het ergste is gewoon die hoofdpijn.. Echt heel heftig.
maar goed, morgen wil ik gewoon weer naar school want wil echt niet missen, we gaan morgen een storyboard maken.

Voor derest wat nieuwtjes denk... We hadden dus zaterdag die rit bij bokker Dapper, was erg leuk!!! Pff echt gaaf die van mij zeg, reed ook lekker voorop dus kon alles zelf aangeven, en in galop schoot die van mij erineens vandoor, erg machtig :) Had hem gelukkig wel gelijk weer onder controle. Je voelt echt de aarde dreunen!
Gister weer gewerkt bij mn oude werk met de paarden al was ik niet echt lekker, toch is het fijn om in de buitenlucht bezig te zijn.

Voor de rest komt er woensdag iemand naar Bandito kijken. Zo iemand die dingen voelt bij een paard, weet niet precies het hoe af wat maar ze komt regelmatig bij ons op stal, en heb het idee dat Bandito erg aan het stressen is op het moment. Bovendien vraag ik me af of hij last van zijn hoofd heeft, hij vind druk dmv halster of kaptoom echt verschrikkelijk. Maak me een beetje zorgen om hem, hij komt niet echt lekker in zijn vel over. Maar wie weet miss gaat dat over als hij weer op stal komt vd winter en alleen overdag buiten komt.

Hier nog een mooie foto van Rocky (de kat van mijn zus (madelief88) die bij ons logeert voor een tijdje):
Vind zijn ogen zo'n mooie kleur :j

Afbeelding

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:22

moppielover schreef:
Heey
twillight : Welkom :D Gave fries heb je :D
Zilfstar : Gaaf halster :D. En mooie foto's :D.
machonito : Wat een moeilijke beslissing zeg :(:). Ik hoop dat macho's gedrag dan ook verandert.

Ik voel me zwaar bagger, dyio word verkocht |( hij gaat mee naar de markt in zuidlaren |(

Dat was toch je nieuwe bijrijdpaardje? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Wat jammer zeg. Wat is de reden van de verkoop? (zelf kopen geen optie begrijp ik)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:25

hee hallo,
noemen jullie dit barok ?

Afbeelding

tsjilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:26

ja weet het het wordt saai maar jullie gaaaaaaaaaaan weer zo hard
hahah

he jasmijn volgende keer bellen he dan gaan we mee met die sire rit lijkt me heel erg gaaf
en stoer hoor van rik ook
haha
kijk maar uit straks is banito een circus paard met rik

verder alles toppie hierzo

ga ff verder bij lezen wel al mooie foto`s gezien
en weer een mooie fries erbij welkom hoor

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:31

barroco : Beterschap :(:).

Zilfstar : Dyio was idd mijn nieuwe bijrijdpaardje, hij word verkocht omdat hij van een man is die meerdere paarden/pony's heeft en hij wil er een stel kwijt, dyio is er daar 1 van |(
Zelf kopen is idd geen optie, ik kan er zowiezo niet lang meer op rijden omdat ik er te groot voor word ( ik ben 1,77 en ik groei nog) |( . en daarbij krijgen we het financieel nog niet rond |(
Laatst bijgewerkt door moppielover op 07-09-09 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:31

_Bitje_, beetje een onduidelijke foto ;)
Maar je hoeft geen barok paard te hebben om mee te kletsen hoor, als dat je vraag was, enkel een voorliefde voor barok (al zitten er ook tussen die dat niet hebben haha).

he peet dat was leuk geweest als jullie mee waren gegaan zeg!!! Ik hoop het, alleen denk ik dat Bandito beter een circuspaard met mij kan worden want ik ben er ook helemaal gek van kunstjes enzo haha, en rick is zo lang he ;)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:32

barroco : oke weet genoeg !

hallo, mag ik mee kletsen ?
:)

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:33

Haha ;) Ja, altijd welkom. Een verhaaltje over jezelf en je eventueel paard is ook altijd erg leuk.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:34

haha oke...
maar dat doe ik een andere x .. kan dat ??
ga nu naar knollebolle,.

gr. :)

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 18:35

Ja hoor, stel je maar voor, en ook je paardje, haha!