Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Leuk een yippie topic
.
.
. Ik wens je heeeel veel succes en sterkte toe!! Ik hoop dat alles goed komt..... 
. Gaaf hoor, ziet er gezellig uit 
. Je maakt me nieuwsgierig!
Maarja, opzoek naar een ander dekje dan maar.. jammer...
. Volgende keer daar halen dus (is nu ff tijdelijk gesloten ivm verbouwing). Maar was wel gezellig en lekker!
. Dus dat is een goed teken.....
wat gaan we weer hard
mijn mama heeft het gisteren zelf gemaakt dus ik kan ook weer lekker smullen.
hier ziet die er echt een stuk beter uit en knapper
de wekker ging om 6 uur en ik ben gewoon weer in slaap gevallen
die zat op de auto deur.

ik blijf al meer rondjes doorzitten maar ze weet het gewoon precies, als ze dan weer gaat draven moet ze eerst weer lekker loslaten..nou das zo gebeurd want dan kan ze de andere kant op om daar te galopperen
Net zoals het uitdraven..tijdens het rijden lastig maar als ze weet dat ze bijna klaar is kan het perfect en wel meer van die dingen. Helaas is de bak dus te klein om veel te varieren of heel lang te rijden (25x 20 bakje denk ik) dus wil dr ook niet overbelasten...
Waarom heeft chico nou niet van die dikke ronde billen
. Jammerrrr. Maar misschien zwaart ie nog wat uit... Ik hoop iig dat ie nog wel een heel klein beetje richting dit paard komt
.
. Maar straks heb je gewoon een binnenbak
. Dan kan je er tegen aan! 
. Met Atlas ging het gister nog niet beter... Ik ga zo weer even langs om te kijken hoe het met hem is.
. Die andere twee zijn ook mooi
, ik moest echt twee keer kijken voor ik een verschil zag, de tekening op het been rechts voor was wel anders
.
die foto geweldig