[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 23:24

heel even... zit deze week in de meeleesmodus vanwege drukte in de champi's.
hehe weer een hele klus maar kheb alles vlug even bijgelezen. een aantal mooie foto's mogen bekijken en veel nieuws.
in het weekend reageer ik wel weer.
Malin: wat is een zadeldekje in het spaans. krijg ze namelijk niet gevonden op die site. overigens was die verkoper op vakantie geweest en was het dekje al voor de vakantie verkocht. toch banketstaaf dat je niet terugbelt als iemand 3x de voicemail inspreekt. kreeg overigens gistermorgen een mailtje....
Laatst bijgewerkt door frankiej op 18-02-09 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

evdpanne

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 23:25

Hahahaha je wordt idd blij van de foto's en filmpjes hier :).

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 23:41

Bianc: Thanks :o . Leuk een yippie topic :D .

Nathaly: Oh wat goed nieuws +:):+ . Houden zo he!!! Super dat je weer kon rijden, ben echt blij voor je!

Ellis: Ik had het gelezen op hyves!! Superrrr zeg, jij dus ook helemaal happy en er weer op gezeten :D .

Cindy
: Even een hart onder de riem. Wat ontzettend K.lote gewoon van lipanda ;( . Ik wens je heeeel veel succes en sterkte toe!! Ik hoop dat alles goed komt..... :(:)

Esther: zooo dan, toe maar :D . Gaaf hoor, ziet er gezellig uit :j

Nishada: Laat zien :D . Je maakt me nieuwsgierig!

Frank: hmmm, lekker laat dan.. := Maarja, opzoek naar een ander dekje dan maar.. jammer...

Vanavond lekker ROTTI gegeten in Den Haag. Benthe haalt het normaal ergens anders, en dat schijnt nog lekkerder te zijn :+ . Volgende keer daar halen dus (is nu ff tijdelijk gesloten ivm verbouwing). Maar was wel gezellig en lekker! :Y)

Daarna Chico even gelongeerd en los gezet met Manda. Hij ging weer als een jekko door de bak :D . Dus dat is een goed teken.....

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 00:31

ohhhhhhhhhh jullie gaan me nu echt te snel hoor heb wel wat trg gelezen maar niet alles :o

lukt me niet weet niet meer waar ik gebleven was dom he maar me hood is ergens anders hihihiihihihihi

heb het ook zo druk met alles
was vandaag nog ff bij wat oude vrienden en was weer leuk om er veel te zien
en dan het hyves verhaal

in een woord top
echt heel gaaf om hem na 15 jaar weer te zien zo vertrouwd ;) :D :9

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 09:35

Goedemorgen allemaal :wave: wat gaan we weer hard

Penney - wat een leuke foto van picasso hij ziet er goed uit hoor :j
en wat een bofkont ben je hier was je scooter allang weggeweest

Ilona - oh roti :9 mijn mama heeft het gisteren zelf gemaakt dus ik kan ook weer lekker smullen.
vindt het echt zo lekker he ;)
en chico heeft zijn eigen lekker uitgeleefd leuk hoor

Cyrina - zo wat een verschil :wow: hier ziet die er echt een stuk beter uit en knapper :=

Jolijn - dat is idd een meevaller van je zadel hopelijk ben je hem snel kwijt en kan je wat anders kopen

Ellis - je hebt het weer fijn gehad zo te horen bij fifi lekker hoor

Sanne - dus jij weet de details al van jas }>
en mijn vriend noemt het ook ons paard hij zeg wat van mij is is van jou en andersom ook

Peet - met jou gaat het ook goed zo te lezen lekker genieten hoor

Frank - druk bezig zo te lezen

Zo ik kon vanochtend echt me bed niet uit komen :O de wekker ging om 6 uur en ik ben gewoon weer in slaap gevallen :Z :z
gelukkig werd ik alsnog op tijd wakker maar ik verlang echt even naar uitslapen alleen helaas zit dat er van het weekend ook niet in |(

Gisteren wel weer me lekker vent gereden eerst was die echt een drama en vervelend maar uiteindelijk zat ik weer op een roze wolk
vanaaf heeft die vrij en gaan we lekker met elkaar spelen :+:

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:03

Vaag...als ik je link aanklik Jolijn,dan krijg ik dit: Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen.
Ik neem aan dat ik toch voldoende posts heb hiero :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:07

Ja, mijn topic is verwijderd.. En heb echt geen zin om 2 verschillende topics te openen en alsnog maar de helft kwijt te kunnen, dus ik blijf maar gezellig op donkerbruin denk ik!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:38

Penny: dan heb je inderdaad best veel geluk met je scooter! ik heb het is met de auto gehad...'s avonds thuis gekomen na het werk en mn moeder de volgende dag maar zoeken naar de autosleutel :P die zat op de auto deur.
Samen paardrijden is leuk! Felix kon rijden dus we gingen wel is het bos in, tot hij met ijshocky zn knieiets scheurde en hij niet meer durfde te rijden...volgende vriendje moet ook maar leren rijden :P

sanne: Dan moet je die details maar snel even delen!

nathaly: Beterschap!

ellis: Hoe was het! Ging het goed met fifi? Nog steeds niks van tulp gehoord?

esther: mooie omgeving daar! Heerlijk een rengalop daar! Ik ga volgende week weer is een lange rit maken. Hoe is het met atlas?

Sjaad: Ben wel benieuwd naar je eindresultaat! Wel orgineel idee

Jolijn: Ik kan je even niet meer volgen hoor met je tuig...dan weer te koop dan weer niet :P

Ilona: Als het maar lekker was, helaas kan ik dat deze keer niet zeggen :Y)

Ik zit echt heerlijk in een ritme!!! Wel lekker even een iets rustigere schoolperiode! Morgen weer les met shannon, vorige keer was 3 weken geleden...met de nieuwe bak weer wat regelmatiger gaan lessen. Ik heb nu het idee dat ze te slim wordt en zit een beetje in een dilemma hoe ik het nu moet aanpakken, daarbij is de grote van de bak ook niet erg meewerkend (zit dus echt af te tellen)!
Maar zo wil ik dat ze goed aan mn been en ben ik bezig met overgangen nagefelijk te houden, maar zodra ik ga halthouden en ze staat mooi nagefelijk los van mn hand naar de hand toe dan gaat ze dus stappen...nou moet ze van mij dan terug en wachten op beenhulp, groter dilemma zit bij de galop...mevrouw mag pas in galop als ze met doorzitten ontspant en loslaat...nou is dat kwartje snel gevallen dus dat weet ze precies ;) ik blijf al meer rondjes doorzitten maar ze weet het gewoon precies, als ze dan weer gaat draven moet ze eerst weer lekker loslaten..nou das zo gebeurd want dan kan ze de andere kant op om daar te galopperen ;) Net zoals het uitdraven..tijdens het rijden lastig maar als ze weet dat ze bijna klaar is kan het perfect en wel meer van die dingen. Helaas is de bak dus te klein om veel te varieren of heel lang te rijden (25x 20 bakje denk ik) dus wil dr ook niet overbelasten...
Lastig! Maar gelukkig nog maar even!

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:38

zadeldekje in het spaans is sudadero of mantilla

En nog een mooie hispano/arabe

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:41

Mies; Ik volg het zelf ook niet meer en weet het ook even niet meer :+
Dus ligt niet aan jou hoor :')

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:42

Jus: :~ Waarom heeft chico nou niet van die dikke ronde billen :9 . Jammerrrr. Maar misschien zwaart ie nog wat uit... Ik hoop iig dat ie nog wel een heel klein beetje richting dit paard komt *D .

Mies; Lastig, Chico moet ik ook in de gaten houden soms, de gluperd haha. Hij is heel lief, maar is ook gek op (kleine) trucjes uit proberen. Wel grappig :P . Maar straks heb je gewoon een binnenbak :# . Dan kan je er tegen aan!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:46

mies - lastig he van die ''slime'' paarden die van mij heeft er ook een houtje van en die heeft nu ook wat nieuws gevonden,
als ik ga doorzitten komt tie tegen mijn hand

dus die van mij denkt ook iets teveel mee :P

Jolijn - nou ik volg het nou ook idd even niet meer :P

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:47

jolijn: Dus nu is het bruin/zwart tuig?

Ilona: Ja ze is zo slim en wil zo graag...maar misschien kan ik straks al in een iets grotere ruimte rijden!

Benthe: Hoe was de date!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 11:49

Nee, ik ga zowiezo over op bruin!

Maar ik wou eigenlijk alles verkopen omdat ik over wou op tabacco, maar straks blijf ik alsnog met de helft zitten...
Is ook niet de bedoeling!

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:09

Frank je kan het beste zoeken op sudadero alta escuela of mantilla alta escuela.
Foto van 2 cruzados peralta staan er 5 maar ze lijken op elkaar dus zet er 2 neer.

Afbeelding

Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:19

Mies_apollo: Hopelijk krijg je snel een goede bak! Paarden weten sommige dingen ook goed aan te voelen ;). Met Atlas ging het gister nog niet beter... Ik ga zo weer even langs om te kijken hoe het met hem is.
Jus: Wat een mooi paard! Ik moet nog maar even hard doorsparen :=. Die andere twee zijn ook mooi :), ik moest echt twee keer kijken voor ik een verschil zag, de tekening op het been rechts voor was wel anders :).
Robijntjah: Jammer dat je topic verwijderd is... Is idd lastig als je weer met de helft blijft zitten!

Ik gaat even kijken hoe het met Atlas is... Ik hoop dat ie in iedergeval gemest heeft. En natuurlijk ook dat ie weer wat opgeknapt is verder!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:37

Goedemiddag ( bijna! ),
Kom heel langs tussen mijn schoolwerk door.
Hier alvast een foto'tje van de serie waar ik op dit moment mee bezig ben :D

Afbeelding

Jus, wauw wat een paarden weer daar. Ik denk dat ik ook maar ga emigreren naar Portugal ofzo :+

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 13:01

sjaad, aparte foto! :D

mooie paarden zie ik voorbij komen! *D
zal straks poging doen tot iets meer bij reageren...
zo eerst even de foto's van afgelopen dagen erop zetten en even kijken of er nog iets bij zit wat een beetje toonbaar is, was nogal donker weer...
Gelukkig wel droog!

Met Fifi gaat het nog steeds heel goed gelukkig!
Ze is mega in de rui en hele stukken al mooi door het haar heen, ze wordt weer knap zo! :+:
Ik heb 2x met haar aangespannen gereden, met instructeur erbij en ik heb er zelf alweer 1 keertje even opgezeten! *\o/*

We hebben nu definitief afgesproken dat ze 15 maart weer naar huis komt! *\o/*
Dan gaan we eerst weer een paar daagjes heen en dan nemen we haar mee terug als we naar huis gaan.
Dus binnenkort even stalhouder inlichten dat ze er weer aan komt, kan haar boxje weer vrij worden gemaakt!

Mies, Tulp wordt nu gereden door iemand anders die er een ander paard op stal reed dat ze niet zo leuk vond...
Voorlopig zal ze wel blijven rijden, want 2 paarden de hele week doen ga ik voorlopig niet redden.
En misschien blijft ze Tulp ook wel rijden, hangt helemaal af van wat de eigenaar wil...
afwachten dus even...

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 13:08

Mies Lees terug maffe, ik ga echt niet weer opnieuw vertellen dat ik niet spoor.

Over niet sporen gesproken, waarom heb ik nou weer paarden met zo'n uitgesproken karakter? Eerst ben ik vanochtend pogingen aan het doen om Matzel weer wit te krijgen (niet gelukt, help!), terwijl ik mijn croissantje aan het oppeuzelen ben. 1 Seconde niet opgelet, en hap, weg was mijn croissant. Hij vond hem niet eens lekker.
Dan Utixo, vandaag hem maar meegenomen voor het bedoelde stapritje van gisteren. Helaas moest hij op de terugweg ook de clown uithangen, en gingen we hupsend over het fietspad terug. Echt hoor, het was net een hobbelpaard. Oh, en hij kan de piaffe.
Irma is tenminste nog een beetje normaal, maar die heeft weer maar een tempo, hard.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 13:43

lekker stel utixo! :D

hier alvast een paar plaatjes van dinsdag toen ik er voor het eerst weer heel even op heb gezeten!
ze zijn slecht vanwege het donkere weer en binnenbak, maar voor 't idee... 8-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 14:24

Nishada - _O- die foto geweldig

Benthe - dus je hebt vandaag weer genoef mee gemaakt met je paardjes haha.
en voor het wit krijgen je hebt toch ook die shampoo wat je zonder water moet doen
ik zeg ook maar wat hoor

Ellis - wat zie fifi er weer goed uit :9
en volgens mij ben je weer heel blij dat je er weer op mag zo aan je gezicht te zien :D

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 14:35

Ja, droogshampoo. Die haal ik inderdaad even van de week. We moeten 15 maart weer aan de start verschijnen, maar zoals hij er nu uit ziet...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 14:48

dan moet die er natuurlijk wel top uitzien :D
in welke klasse rij je en waar ga je wedstrijd rijden ?

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 14:53

B, we zijn in november begonnen. Ik wilde hem in januari er doorheen hebben, maar met al dat geluk wat dat paard heeft, is het niet gelukt, we hebben geen enkele keer kunnen starten. Nu nog even snel de laatste 3 puntjes, wil voor het outdoorseizoen nog L1 gestart hebben, zodat ik kan zien wat hij ermee doet. Binnen net wat minder prikkels dan buiten. En HC starten houd ik niet van.
We moeten op stal Hillegersberg starten, in Rotterdam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 14:57

Wat een foto's Ellis :D