Lusitana schreef:cloris, stoer hoor, zo´n foto. Je hebt alle recht om zoooo trots te zijn op je paard en jezelf.
Ik ben trots op mijn schimmel, hij heeft zo de Power en hij is zo geweldig...trots op mijzelf moah maar ik heb het maar wel geleerd dat klopt

Citaat:En ja absoluut, je moet ook zonder sporen kunnen rijden. Ik doe ook met en zonder, maar dat vind ik dus ook van een bit.
Ik rijdt met allerlei soorten, maar ook bitloos en hoofdstelloos. Met hetzelfde paard wel te verstaan.
De reacties op de bitten tonen het beste wat voor een handen je hebt, uiteindelijk.
Ik rijd met en zonder sporen, sporen hoeven van mij niet verboden te worden hoor, maar eigenlijk vind ik wel dat ze TOT de M uit de ring moeten, B-ruiters(tjes) die al met fikse sporen rijden? dan is er al wat mis met de gehoorzaamheid aan het been lijkt me.. maar goed wie ben ik.
Citaat:Iets anders:
Ik zou wensen dat ze vanaf de L de neusriem verboden.
Nou de neusriem hoeft niet weg, daardoor ligt het bit op zich zelf al stiller in de mond maar er moet weer eens goed gecontroleerd worden op hoe strak die dingen zitten, vroeger kreeg je dat echt te horen er moesten 2 vingers tussen passen maar dat gaat je vandaag de dag niet meer lukken bij veel neusriemen.
Citaat:Had ik al verteld dat ik met Catita bij de trailer aan het oefenen ben?
Stoer en lukt het?