whoop whoop! Weer meteen ingeschreven voor twee wedstrijden! Volgende week naar Emmen/Erica en de week erna gewoon hier bij de manege om de hoek. Hopelijk dan m'n punten voor het B binnen en dan lekker gaan trainen voor het L.
Ik betaal ook €25 komt dan net als bij andere nog wel KNHS lidmaatschap en startkaart bij op. Maar hoef en kan ook niets doen voor de vereniging, er worden geen lessen gegeven en voor wedstrijden hebben ze vast personeel van de locatie die overal bij helpt.
berdien: ja inderdaad lekke uitlaat valt dus mee dat hoeft niet heel duur te worden toch?
berdien85
Geplaatst: 25-02-15 14:09
Oh geen idee eigenlijk Jenny! Ik baal meer omdat ie net terug is omdat er iets met de koppeling was. En nu meteen weer iets anders. Maar is niet erg duur dus?
Caro_MarjaH
Geplaatst: 25-02-15 14:20
berdien85 schreef:
Oh geen idee eigenlijk Jenny! Ik baal meer omdat ie net terug is omdat er iets met de koppeling was. En nu meteen weer iets anders. Maar is niet erg duur dus?
Ik vind het springen er wel leuk uit zien amoorm! Die van mij ramt gewoon door de hindernis heen. Els ben ook benieuwd of het voor je gaat helpen, dat je er iig baat bij mag hebben. Wow jenny wel heftig moet je je gezin dan even zomaar 5 weken alleen organiseren inclusief je paard. En je baan, want je werkt zelf ook veel uren toch? Lijkt me pittig
Ik betaal 40 euro contributie, en dan zit er nog wat kosten bij dat ik in totaal wel op 100 euro kom en dan heb ik nog niet mijn startkaart. Pff al die rekeningen in januari/februari. Ook echt alles komt dan binnen. Voetbalcontributie vriend, mijn contributie, knhs, lidmaatschappen buurtvereniging e.d. mn kwartaal wegenbelasting kwam er weer bij, en ik moest vanaf januari beginnen met afbetalen duo schuld. Haha financieel kon mijn 2015 niet beter. Nu eindelijk weer een beetje op orde. Maart wordt ook nog een leuke maand, veearts voor inenting, hoefsmid moet weer, en ik heb net wormonderzoek laten doen en mw heeft helaas weer wormen. Vorig jaar ook al rond deze tijd. Ik wordt altijd zo gestresst van rekeningen haha. Helemaal omdat ik mijn loon per week krijg, niets irritanter dan dat. Normaal betaalde ik elke maand alles maar nu moet je alles verdelen.
Spannend suus, maar komt wel goed met jullie. Je gaat zo snel haha.
Marjolein ja zijn idd dure maanden maar werk er graag voor En ja ik werk 34 uur dus moet van alles regelen de komende 5 weken. Oppas voor de kidz voor alle wedstrijden/crosstrainingen verder zal ik proberen structureel 1 x per week thuiswerken en dan tijden lunch naar doutz. Wordt heel schema haha Maar gaat goed komen. Heb lieve familie en vrienden. Hoop dat ze dat na die 5 weken ook nog vinden van mij haha
Pfff pittig Jenny!! Dat wordt idd een strakke planning om alles rond te zien te krijgen. Mijn man is deze week alleen maar aan het werk (lees: tot 3 uur 's nachts), dus die zie ik ook niet. VInd dat best zwaar terwijl de kids vakantie hebben. Maar bij jou is hij 5 weken weg!
Ik heb nog geen kinderen maar wij zijn het inderdaad gewend soms zien we elkaar niet. Dus ben wel benieuwd hoe dat ooit moet met kinderen maar succes Jenny als ik in de buurt woonde zou ik je graag helpen!
Lief Gelukkig heb ik wel kidz dat geen handenbinders zijn anders was ik denk ik gek geworden haha
Caro_MarjaH
Geplaatst: 26-02-15 09:30
Je waardeert elkaar wel weer als je even gedwongen gescheiden bent Vorig jaar moest mijn man een aantal keer een week in Dordrecht werken en heeft daar doordeweeks overnacht. Niks aan hier thuis, helemaal alleen met de honden en des te leuker als ie dan weer thuis komt
Gisteravond weer les gehad in mijn trainingstraject en daar zijn we erachter gekomen wat ik in de proef in mijn lijf vast zet. Mijn armen en vooral schouders. Dus bezig geweest met een iets andere hand/armhouding waardoor ik veel soepeler zit en paard beter loopt. Daar gaan we dus lekker op voort borduren en eraan werken dat ik dat ook in de proeven kan handhaven. Er zit schot in.
caro: haha ok goed om te weten fijn dat je weer werk hebt, ik heb het zelfde. Teveel spanning in mijn armen en schouders. we werken nu aan geen weerstand met je hele arm, maar alleen met je handen. kneepje geven of dat je en kuikentje in je hand hebt. ik deed alles teveel. maar kost wel even tijd om het af te leren
Jenny_S
Geplaatst: 26-02-15 09:53
Laura1982 schreef:
Jenny geef een gil mocht je mijn hulp kunnen gebruiken!
Ik herken het wel dat teveel doen met je hand. Ook geneigd om Veel spanning daarop te zetten. Heel bewust nu aan het proberen om alles klein te houden.