Met mij en Chim gaat het steeds beter! Vanmorgen weer lekker gereden en madam wordt echt steeds soepeler maar ook echt steeds werkwillender. Ze WIL echt heel graag en ze begint het nu door te krijgen, dus de draf gaat echt al zooo lekker rond! Heel fijn... maar het vervelende is wel dat ze nu al veel meer lengte heeft, veel meer buiging en toch nog altijd linksom in de rechter galop blijft springen, hoe erg ik haar ook in buiging naar binnen vraag, hoe klein de volte ook is waar ze in aan moet springen, het lukt gewoon nog steeds om rechts aan te springen!!
Dus nouja, daar bemoei ik me even niet mee, linksom alleen stap en draf, rechtsom wel galop, en links doe ik aan de longe de galop, en dan springt ze wel goed, dus het zal ergens toch ook aan mijn houding liggen! Maar ik weet niet precies wat het is...
Maar verder dus echt dik tevreden! Ze wordt gewoon steeds lichter op de hulpen en daar ben ik heel blij mee, want anders was ze echt heel hard!
Jolijn, ja das dan wel balen ja! Ik hoop zo voor je dat je iets 'moois' kunt regelen... dat je niet een heel jaar over hoeft te doen maar een vertraging oploopt ofz...?