. Altijd leuk met van die supriseveulens
. Anders kan je nog denken van mamma ziet er zo uit en pappa zo dus het zal wel zoiets worden
. Maar ja nu is de vader onbekend... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Altijd leuk met van die supriseveulens
. Anders kan je nog denken van mamma ziet er zo uit en pappa zo dus het zal wel zoiets worden
. Maar ja nu is de vader onbekend...
) van vanmiddag
. Vind het bijna jammer dat ik een ruin heb
. Maar ach wij hebben nu ook een veulen op stal waar ik mee kan kroelen en die ik op de foto kan zetten
.
. Had je nog gevraagd voor die vochtafdrijfpoeder Gab?
Amistoso dus jullie kleine! Vind het een hele mooie naam
hij heeft echt een heel fijn karakter, heel rustig en geen hengstenmanieren. Mo kwam me snel ophalen en we waren tegelijk bij de ranch, het was helaas toch geen trailer geworden zag ik toen, maar zoals hier gewoon is achterop de pick up! Vind dat toch altijd wel erg eng
maar we reden er een stukje achter en meneer stond er rustig bij, benen uit elkaar, oortjes naar voren en lekker rondkijken. Ik hield toch m'n hart vast maar hij kwam in een stuk aan.. Hij liep er heel rustig af, we hebben hem in de paddock gezet en hij was eigenlijk steeds heel rustig, wel een beetje heen en weer lopen, af en toe een drafje, maar geen gehinnik of gekke sprongen. Toen we langs een van de merries liepen was hij toch wel even onder de indruk
maar hij kalmeerde snel weer, we moesten wel even boxen schuiven, met 12 hengsten en 2 merries blijft het altijd even passen en meten maar nu staat hij er lekker bij. Niet meer in de poep tot aan zijn knieen en niet meer dag en nacht vastgebonden iig.. Morgen mag hij weer lekker naar buiten. 

. Het veulen is ook al wat naar achteren gaan liggen
.
. Wat een prachtige aanwinst hoor, nog wat meer vlees erop en hij is echt prachtig 
.
haha. Zij had het over het paardje...
Een knudde-rijfoto, maar ja, net mijn beugels 2 gaten korter en dat was wennen, die aftekeningen lijken er wel op hè? hihi. En dit paard is ook nog eens bruin...
Citaat:Ellis: Ik heb je bezig gezien met Spook joh! Wat zijn jullie perfect op elkaar ingespeeld. Frank en ik genoten van de werkwilligheid van Spokie. Ze gaf geen greintje verzet en liet zo parmantig zien wat ze kan. Diep respect ervoor en prachtig om te zien hoe jij en je paardje zo intens genietend met elkaar bezig kunnen zijn. Super!
heikedenise schreef:ZO ik verveel mijn eigen dus ben de oude topics terug gaan lezen deel 1 had ik toen al op het oog en vanaf half deel 2 ben ik ook gaan mee posten en nu zitten we alweer over de helft van deel 4.
toch mis ik een aantal mensen in dit topic, ik heb al lang niks meer van peet gehoord, en van heidi en van saida waar is iedereen gebleven mis ze wel hoor