Beterschap voor hem
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wij hebben heus wel aan jou gedacht hoor tijdens het eten
. En je moest idd toch werken, muts! Hoelaat nou vanaaf?
De dokter zei dat mn enkel gekneusd was en dat ik krukken moest halen omdat ik hem niet mag belasten. Tegen die tijd kon ik dat toch al niet meer dus hebben we krukken gehaald en nu hobbel ik maar zo'n beetje.

) dus hopelijk trekt het snel allemaal weg. Ik zou zondag eindelijk gaan crossen GRRRRRR
Want ik kan de bal van mijn voet wel belasten, de buitenkant ook, maar de binnenkant bij dat bot dus niet. Als deze pijn bleef moest ik toch een foto maken dus ik wacht even tot morgen en kijk daarna wel verder.
Haal het maar gauw uit je hoofd. Zandra vind ik wel een mooie naam.
.
. Lekker hoor dat je zo buitenritjes met hem kan maken!!
. Heb jij misschien de barman achter de bar tegen over de dansvloer bij de Champ ook gespot
, dat is mijn grote flirt
.
. Hopelijk wordt je enkel weer snel beter!
. Zondag ben ik naar Krommenie gereden gezellig weer even bijgekletst met een vriendin van me. Ondertussen alle BBQ spullen in mijn koelbox gedaan
. Daarna zijn we haar vriend gaan ophalen/'redden' bij de verjaardag van het zoontje van zijn zus... Hij belde en ik nam haar telefoon op en hij hoorde niet dat ik het was
, dus het eerste wat ik hoorde was: "ze wil nu helemaal ruzie met me". Hebben we wel weer om kunnen lachen
. Daarna zijn we naar een vriend van hem gereden want daar was de BBQ. Het was echt super gezellig
. We zijn de hele avond daar gebleven want het was echt heerlijk in de tuin, waarschijnlijk een stuk beter als een overvolle tent met mensen
.
, haar moeder fokt perzische katten. Echt van die heerlijke schattige pluizenbollen
. Uiteindelijk ben ik weer naar huis gereden met de auto...
.
Maar ze heet Zandra, Kikker is haar koosnaampje. Kikker word overigens flink brutaal
. Knuffel!! Het zit je niet mee he.............
.
en dan nog door diverse medicie
en beterschap
is niet niks zo in onzekerheid tewachten hoe het verder gaat verlopen met je landgoed.
hahaha om op te eten hahaha.
Trauwmeel zalf werkt ook goed tegen kneuzingen en zwellingen

Lieve foto's van hem!
Doe hem maar veel beterschap!

Ik ben vanmiddag heel eigenwijs toch naar stal gegaan, moest eigenlijk 3 dagen rust houden maar kan inmiddels weer een beetje uit de voeten met 1 kruk hoewel ik er nog niet normaal op kan lopen. Dinkey en Suevo (en Luna ook trouwens) hebben heel goed door dat er wat "mis" is met het vrouwtje want ze liepen allemaal keurig braaf en voetje voor voetje mee naast het strompelende vrouwtje
Suevo hebben we nog even los gehad in de binnenbak, en wat ik al vreesde klopte ook: hij is weer onregelmatig aan dat rechterachterbeen (waar hij ook steeds kreupel aan was met de cursus). Ik heb nu zelf zoiets van, ja hij heeft ook zo'n ontzettend rare zwieper gemaakt dus logisch. Ik hoop er maar op dat het net als altijd binnen een paar dagen weer weg is maar zag er niet erger uit dan de andere keren, dus we kijken het even aan. Het is gewoon zijn zwakke plek dus dat was eigenlijk wel een beetje te verwachten. Wel sprong hij uit zichzelf tot 3x toe uberblij over een klein hindernisje wat daar stond
dus erg veel pijn zal hij dan weer niet hebben denk ik.
Ik was dan ook behoorlijk moe na mijn stallen avontuur maar de hele dag binnen op de bank zitten is echt te veel gevraagd voor mij
Ik ga vanavond wel braaf met mijn pootje omhoog op de bank zitten!
Hopelijk alleen gekneusd en dat de pijn snel weggaat! 
frankiej schreef:hehe, eindelijk weer wat bijgelezen. daar hou ik het ook ff bij. beterschap voor de ziek, zwak en misselijken onder ons.
hoop zo dat de lang verwachtte strandrit alsnog kan plaatsvinden. anders keertje een grotere meeting op zat of zondag op het strand van noordwijk??
. Wij gingen altijd de hele zomer naar buiten op de manege... In de zomer hadden we dan vaak de 1 1/2 uur rit en gingen we altijd over strand. Echt heerlijk! Jammer dat ik nog geen paardje heb, anders zou ik ook meegaan met de buitenrit. Maar misschien kan ik foto's komen maken, ook leuk.