[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:52

jee,Denise,wat een schrik! Hopelijk valt het verder mee en heeft het geen nare gevolgen voor zijn werk in de toekomst(zou me zo voor kunnen stellen dat je dan niet meer durft)
Beterschap voor hem :(:)

Prinslover

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:27

Benthe, niet zo jaloers jij :D . Wij hebben heus wel aan jou gedacht hoor tijdens het eten :+ . En je moest idd toch werken, muts! Hoelaat nou vanaaf?

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:43

Heidi -> Klinkt niet als een gestoken oogje, maar meer dat hij zich heeft verwond aan iets anders.
Iets scherps van een knuffeltje/speeltje of de rits van z'n trappelzakje misschien.......
Gaat het al wat beter nu?

Denise -> Jee, heftig zeg van je vriend!
Hopelijk heeft ie er niets ernstigs aan overgehouden, behalve dan de beurse plekken en wondjes.
Wens hem maar sterkte en verwen hem maar goed!

Ilona -> Het geeft ook niets dat het even niet ging, ook Rints mag een mindere dag hebben. ;)
Morgen komt Beda weer voor een les.
Ik heb er zin in, alhoewel ik voor mezelf het idee heb dat we in de afgelopen 2 weken niet echt veel vooruit zijn gegaan ondanks dat we echt wel goed geoefend hebben....... :7
We zullen het horen morgen!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:45

Ohja! Malin, gekke muts, jij en Suevo gaan wel lekker, maar laat het circuswerk voortaan aan de professionals over, oké? :P :P :P

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:55

Jongens ik ga later bij reageren, maar heb gisteren met Suev een klein ongelukje gehad. We hadden les en hij ging echt superfijn. Op het einde was ik bezig met een oefening voor eenvoudige wissels, vanaf de AC-lijn vanuit stap aanspringen in galop, volte 10 meter naar de hoefslag, terug op de AC lijn weer in stap, paar passen lopen en dan aanspringen in de volgende galop en een volte de andere kant op. Suev sprong een paar keer verkeerd aan maar goed, ik nam hem netjes terug en deed het dan opnieuw. Zo ook de laatste keer, alleen terwijl ik hem aan t terugnemen was struikelde hij, ik voelde zn hoef achter de grond blijven hangen zeg maar. En doordat hij in contra zat en de wending vrij krap was, verloor hij zijn evenwicht. Hij probeerde nog op te krabbelen maar dat lukte niet, dus vielen we. Hij viel bovenop mijn been en ik viel zelf vrij hard op mijn schouder. Gelukkig bleef hij gelijk braaf staan en keek echt naar mij zo van: wat doe je daar nou, is alles wel okej?

Ik moest echt even blijven zitten maar kwam al vrij snel tot de conclusie dat ik alles kon bewegen en ben opgestaan en de bak uit gelopen. Bij de stal kreeg ik allemaal zwarte vlekken voor mn ogen dus besloot mijn instructeur dat ik beter weer even kon gaan zitten en heeft hij Suevo voor mij afgezadeld en op stal gezet. Toen het met mij daarna weer wat ging, kon ik inmiddels bijna niet meer op mn enkel lopen. Ik kon er wel op staan en hij was verder niet dik of blauw. Mijn stalgenootje heeft hem toen op de wei gezet voor mij en water gegeven.

Ben zelf naar huis gereden en heb even gedouched voordat ik naar de dokter ging :D De dokter zei dat mn enkel gekneusd was en dat ik krukken moest halen omdat ik hem niet mag belasten. Tegen die tijd kon ik dat toch al niet meer dus hebben we krukken gehaald en nu hobbel ik maar zo'n beetje.

Mijn stalgenootjes hebben 's avonds Suevo nog even nagekeken maar hij liep goed op het harde in stap en draf. Hij zal ook wel stijf zijn want het ging echt heel raar. Ik ga er straks even naar toe, hopelijk kan ik nog steeds autorijden. De paarden staan lekker de hele dag buiten dus dat zit wel goed maar dan kan ik in ieder geval even tutten en borstelen. Wie weet klim ik er wel op, dan hoef ik mn enkel in ieder geval niet te belasten O:)
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 04-06-09 11:58, in het totaal 1 keer bewerkt

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:57

Hehehehe tsja ik dacht, wat Elise kan dat kan ik vast ook wel :P

Elise hoe is het trouwens met jouw oog?

Heb trouwens arnica gel en druppels want ik voel me of er een vrachtwagen over mij heen is gereden (oh nee het was een paard :D) dus hopelijk trekt het snel allemaal weg. Ik zou zondag eindelijk gaan crossen GRRRRRR :(

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:01

Hahaha! Weet je dat ook weer!
Gelukkig kan je er zelf om lachen.
Tip; Als je elke dag 1-2x met je enkel in een emmer warm water gaat en voorzichtig probeert te bewegen gaat de zwelling en bloeduitstorting sneller weg.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:04

Het vage is dat ik geen zwelling of bloeduitstorting kan ontdekken, het is nog steeds niet dik of blauw. Die knobbel aan de zijkant van mijn enkel doet wel pijn, volgens mij zit daar een scheurtje in ofzo :? Want ik kan de bal van mijn voet wel belasten, de buitenkant ook, maar de binnenkant bij dat bot dus niet. Als deze pijn bleef moest ik toch een foto maken dus ik wacht even tot morgen en kijk daarna wel verder.

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 12:20

Utixo: Ik snap dat je Lieve een rare naam vind, maar Kikker (ondanks de groene stip) kan echt niet hoor. ;) Haal het maar gauw uit je hoofd. Zandra vind ik wel een mooie naam.
Qua zadel is dan idd lastig. Dan weet ik het ook niet.

Laulau85: Aso ben jij zeg. Je neemt bijna die hele roze wolk in beslag. Laat ook eens wat ruimte voor andere. Jij hebt er inmiddels lang genoeg op gezeten. Dalijk moeten we nog huur gaan vragen aan jou. :D

Machonito: Zielig is dat als ze zo huilen, dat gaat echt door merg en been. Rowena kon de afgelopen dagen niet poepen. Schreeuwen steeds. Van alles geprobeerd. Extra boter, laxo laten drinken, buik massage maar niets hielp. Nu vanochtend na 2 dagen afzien, was dr luier eindelijk weer vol. Hoe blij een mens met een poepluier kan zijn. ;)
Nee, mijn ervaring met de medische wereld is volkomen verpest, toen ik 13 weken zwanger was hebben ze een fout in de nekplooimeting gemaakt. Er werd mij door diverse medicie gezegd dat ik mijn kindje weg moest laten halen. Uiteindelijk hebben we aangedrongen om dan maar een vlokkentest te laten doen. Na de test bleek dat ze een komma verkeerd hadden gezet. In plaats van 1,3mm stond er 13mm, maar dat stond niet op onze papieren. Ik had daarvoor al diverse malen bij verschillende mensen erop aangedrongen dat ze er nog eens naar moesten kijken, omdat ik het idee had dat het niet klopte. Niemand nam mij serieus. Maar na die vlokkentest ben ik gedurende de rest van mijn zwangerschap (die duurde 31 wkn.) bloed gaan verliezen. En toen bleek er later een schimmeltje mee te zijn gegaan met de vlokkentest en die heeft voor de vroeggeboorte gezorgd. Dus nee, voor mij hebben ze even met z’n allen afgedaan. Ik moet er niet aan denken dat ik haar zomaal weg had laten halen. Foutje bedankt! :(
Je broer had groot gelijk, wat een rare schoonfamilie had hij zeg. Alsof een baby het probleem wegneemt. Wat zijn die lui egoistisch. Zij wilden zeker grootouders worden. Het lijkt mij dat het niets met haar had te maken. Rare lui. :(
Ik vind het wel heel erg voor je broer. :(:)
Misschien dat Jesse niet lang kan staan, maar hij doet het mooi wel!!
Knap mannetje hoor. :D

Barroco: Lekker hoor zo’n taart via de post. Faxen of mailen gaat sneller. :D

Heikedenise: Mijn vriendin heeft alweer afgebeld voor mijn strandrit. Ik wordt hier best wel een beetje moe van. Je verheugt je er toch op. Misschien als ik het lef heb ga ik alleen.
Lekker hoor dat ze in haar eigen huisje mag.
Ja, van Rijs belt me dan pas op.
Joh, wat erg voor je vriend. Dat doet voorlopig nog wel even zeer. Vertroetel hem idd maar veel. Sterkte. :(:)

Tsjillert: Was de val ver??????? Deed het zeer????????? :D

Prinslover: Dus dat wordt vaker naar de Mexicaan. ;)

DinkeyGirl: Heel veel sterkte, zal wel pijnlijk zijn. Vergis je niet in je enkel. Ik heb dat namelijk ook weleens gedaan. Als je op je paard zit, gaat je voet hangen en dan is hij echt zwaar en dat doet echt pijn. Sterkte. :(:)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:06

Utixo: Succes met Kikker... Hopelijk kan je haar helemaal opknappen en wordt het een leuke kinderpony!
Robijntjah: Veel sterkte met deze moeilijke keuze! Hopelijk vind je snel een mooi plekje voor dr! Onze staleigenaar heeft ook een mooi landje met schuilstal waar een gemengde groep van jaarlingen en oudere paardjes staat, maar dat is voor jou denk een beetje uit de richting ;).
Sanne: Fijn dat het alweer wat beter gaat met Iggie! En spannend hoor, bijna al het veulen van Vaidosa! Bondosa was toch ook drachtig?
Heidi: Heel veel sterkte! Hopelijk voel je je snel weer wat beter! En leuke foto's zeg van Jesse!
Laura: Met jou en Hincapie gaat het ook goed he ;). Lekker hoor dat je zo buitenritjes met hem kan maken!!
Denise: Dat is schrikken zeg van je vriend! Gelukkig hebben ze de dader al te pakken! Beterschap in iedergeval voor hem!!
Ilona: Hahahahaha flirten met de ober altijd leuk ;). Heb jij misschien de barman achter de bar tegen over de dansvloer bij de Champ ook gespot :P, dat is mijn grote flirt ;).
Malin: Hier hielp op je paard blijven zitten ook niet echt ;). Hopelijk wordt je enkel weer snel beter!

Ik ben ook eindelijk weer een beetje bijgekomen na mijn drukke weekend :D. Zondag ben ik naar Krommenie gereden gezellig weer even bijgekletst met een vriendin van me. Ondertussen alle BBQ spullen in mijn koelbox gedaan ;). Daarna zijn we haar vriend gaan ophalen/'redden' bij de verjaardag van het zoontje van zijn zus... Hij belde en ik nam haar telefoon op en hij hoorde niet dat ik het was :P, dus het eerste wat ik hoorde was: "ze wil nu helemaal ruzie met me". Hebben we wel weer om kunnen lachen :). Daarna zijn we naar een vriend van hem gereden want daar was de BBQ. Het was echt super gezellig :). We zijn de hele avond daar gebleven want het was echt heerlijk in de tuin, waarschijnlijk een stuk beter als een overvolle tent met mensen ;).

Maandag zijn we naar het strand bij Wijk aan Zee geweest, even een beetje bijkleuren. Daarna nog wat spullen ophalen van de BBQ en toen zijn we doorgereden naar Tuitjehoorn. Even bij de ouders langs van die vriendin van mij. Ook daar hadden we weer een lekkere BBQ. Heb ook nog even lekker gespeeld met de kittens :), haar moeder fokt perzische katten. Echt van die heerlijke schattige pluizenbollen :D. Uiteindelijk ben ik weer naar huis gereden met de auto...

Het was dus een lekker druk maar ook wel onwijs gezellig weekend!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:34

zo ben ik ook weer even, was van plan alles bij te gaan reageren, maar heb zo'n vreselijk hoofdpijn van de ruggeprik al vanaf dinsdagavond dat 't toch weer even een ego berichtje wordt...

las wel net even snel dat malin gevallen is met suev, sterkte! :(:)

verder alles oke hier, enkel gelukkig weinig last, gisteren verband eraf gehaald, het is wat dik en er zitten 4 mooie touwtjes in! :D

ik zal van de week even een foto van schroef maken... ;)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:44

Hopelijk is het snel weer helemaal genezen! Hoe lang heeft het nu eigenlijk al geduurd bij elkaar?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:45

het is 20 okt gebeurd, dus ik ben inmiddels ruim 7 maanden zoet...
maar goed, heb de laatste weken al wel weer aardig wat kunnen doen natuurlijk...

alleen nu weer even rustig aan een paar weekjes tot de hechtingen eruit zijn...

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 17:24

Raar... ik had hier vanmiddag een hele bijlees+ego-post neergezet, maar nergens meer te vinden?

Korte versie dan maar.
El, laatste loodjes en dan kun je weer volop aan de slag met je spook!
Heidi: knuffel, voel met je mee
Malin: Wat doe jij nou?? Jee zeg, hoop dat je niet te lang last houdt. En hoe was Suevo vandaag?
Utixo: Ik ben dan weer zo iemand die Kikker een retegave naam vindt :D.

Ego:
Ik ben nog steeds aan het dippen, blijft allemaal tegenzitten.
Helaas nog geen goede berichten over Veludo en Rico. Heb nog geen nieuwe afspraak met Steffi, maar wel Veludo voor haar op film moeten zetten. Nog niet gehoord of ze die al heeft kunnen bekijken. Ik werd er zelf niet blij van in ieder geval.

Over of onze grond wel van ons is ook nog geen nieuws, niet leuk die onzekerheid. Je loopt hier toch helemaal anders rond op je mooie plekje....

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 17:26

Snowy, mijn konijnen die ik nu heb heten Tosti en Kiwi, ik heb een IJs, Cocos en Druif gehad, en een vlaamse reus die Muis heette. What's the difference? :+ Maar ze heet Zandra, Kikker is haar koosnaampje. Kikker word overigens flink brutaal :')

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 17:28

Karina :(:) . Knuffel!! Het zit je niet mee he.............

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 17:55

Utixo: Wat een mooie namen verzin jij weer ;).
Karina: Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid! Het lijkt me heel vervelend om maar zo te zitten wachten op antwoord!!

Is hier trouwens iemand bekend met Centro Hipico - Centre Equestre Callejon?

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 19:19

Snowy2004: wat een verhaal zeg over je zwangerschap :(:) en dan nog door diverse medicie 8)7
stel je had geluisterd he dan zit je vooraltijd met een soort schuld gevoel lijkt mij
vooral dat jou gevoel zeg er klopt iets niet maar ze luisteren niet :(
echt waarom luisteren ze niet naar het persoon zelf je gevoel zegt veel meer.
door hun gedoe heb jij in zo een onzekerheid gezeten en verdriet en bloedingen echt naar.
en dan nog enes een vroeg geboorte waar je niet op zat tewachten dan is echt ineens schikken zeker.
hoe is het verder gegaan met je kleine is ie helamaal boven op gekomen hier door.
wat kunnen ze fouten maken zeg :(

Bij mij zeiden ze ook van om een vlokkentest tedoen maar mijn gevoel zei NEE dus heb ik het niet laten doen.
ik vertrouw mijn gevoel en daar ben ik blij mee.
maar als ze niet luister naar je :(

Nouvel sterkte :(:) en beterschap :(:)

Karina ik snap jou ook wel met je dipje :(:) is niet niks zo in onzekerheid tewachten hoe het verder gaat verlopen met je landgoed.
en hopelijk dat je paardejs snel genezen en dat ze zich beter gaan voelen.

als alles weer op een rijdje heb dan wil ik gezellig langs komen met Baron *\o/*
als jij dat wil hoor :D
maar dan moet jou Veludo weer goed in zijn velletje zitten om saampjes een buiten rit temaken :D
maar dat hoor ik nog wel waneer het jou uit komt :D
ene niet 1 dagje hoor :P

Knufjes aan je paardjes en andere dieren en een knufje extra van Baron om je extra steun tegeven :+:

Utixo je dieren hebben een heerlijke naam zeg :9 hahaha om op te eten hahaha.

DinkeyGirl auw dat doet zeer :(:) Trauwmeel zalf werkt ook goed tegen kneuzingen en zwellingen :D
Ik slikte traumeel pillen tegen kneuzingen omdat mijn middenrif gekneust was tijdns mijn zwangerschap en het werkt echt :D
je zal wel spierpijn hebben :(:)
sterkte en beterschap :(:)

_Saida_: Ik denk het ook dat ie iets in Jesse zijn oog heeft gehad een speeltje ofzo
kan ook van zijn trappelzakje zijn wat jij scheef.
tja erachterkomen lukt denk ik niet meer.
volgende dag was het weer over en nu heeft ie er helemaal geen last meer van :D
Ik had het gelijk behandeld met afgekeold gekookt water met kamille thee erin hoop dat ik het goed heb gedaan :D
oud groot moeders receptje die ik van mijn moeder had geleerd :P

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:06

Ellis sterkte met de revalidatie, jeetje dat duurt idd wel erg lang!

Heidi knuffel aan jou en Jesse! :(:) Lieve foto's van hem!

Saida veel plezier met je les morgen!

Denise jeetje hoe gaat het nu met hem? Dat is wel pittig zeg, hopelijk houdt hij er niets aan over :(:) Doe hem maar veel beterschap!

Sanne sorry dat ik je verder nog niet terug gePBd heb, komt er nog aan! Leuk dat je nu met Bondosa verder gaat, het wordt nog spannend met Vaidosa!

Karina wat waardeloos, heb je nog steeds geen nieuws? Wanneer hoor je wel wat dan? Hoezo gaat het weer minder met Rico en Veludo? Hopelijk ziet Steffi wat aan het filmpje. Als je je verhaal kwijt wilt kan je me altijd PBen hoor! Dikke knuffel voor jou en de paardjes :(:)

Jolijn kan je geen goed tehuis voor Renate zoeken en Robijn zelf als gezelschappaardje houden? Die lijkt me toch makkelijker verloopbaar zeg maar....

Ila zo leuk om te lezen hoe goed jullie gaan en hoe erg zijn best Chico doet! Geniet maar van je lekkere ventje hoor!

Lau jij ook lekker bezig zo te lezen! Waar ik afgelopen maandag ben geweest was in Belgie, net voorbij Zundert. Je hebt daar vrije toegang tot het terein, ik zou er as zondag heen gaan met Ingeborg (van Matcho en Ties) maar ik vrees dat dat nu niet gaat lukken zo, met mijn pootje... ;(

Mies haha goed bezig met je opruimwoede, lekker genieten hoor van je vakantie! Als jij zin hebt (en lau ook maar denk dat Hincapie daar misschien nog te groen voor is) kunnen we als mn enkel weer goed is, ook eens samen naar de mosten gaan? Is denk ik ook niet zo heel ver voor jou.

Esther lekker weekend gehad lees ik wel, heerlijk he al dat BBQen? Wij hebben het ook vaak gedaan afgelopen week, niet alleen vlees maar ook vis, echt zo super!

Anouk gelukkig gaat het met jou de goede kant op weer! Ik vind het echt leuk om al die verhalen van jou en Sam te lezen, hij lijkt me niet makkelijk dus heb bewondering voor je doorzettingsvermogen!

Verder kan ik niet terugscrollen dus hopelijk ben ik niemand vergeten! :o Ik ben vanmiddag heel eigenwijs toch naar stal gegaan, moest eigenlijk 3 dagen rust houden maar kan inmiddels weer een beetje uit de voeten met 1 kruk hoewel ik er nog niet normaal op kan lopen. Dinkey en Suevo (en Luna ook trouwens) hebben heel goed door dat er wat "mis" is met het vrouwtje want ze liepen allemaal keurig braaf en voetje voor voetje mee naast het strompelende vrouwtje :D Suevo hebben we nog even los gehad in de binnenbak, en wat ik al vreesde klopte ook: hij is weer onregelmatig aan dat rechterachterbeen (waar hij ook steeds kreupel aan was met de cursus). Ik heb nu zelf zoiets van, ja hij heeft ook zo'n ontzettend rare zwieper gemaakt dus logisch. Ik hoop er maar op dat het net als altijd binnen een paar dagen weer weg is maar zag er niet erger uit dan de andere keren, dus we kijken het even aan. Het is gewoon zijn zwakke plek dus dat was eigenlijk wel een beetje te verwachten. Wel sprong hij uit zichzelf tot 3x toe uberblij over een klein hindernisje wat daar stond 8)7 dus erg veel pijn zal hij dan weer niet hebben denk ik.

Verder was hij echt ontzettend lief en kroelerig. Ik heb hem heerlijk gepoetst en zn stalletje een beetje recht getrokken en slobber gegeven. Toen weer zelf naar de wei gebracht (eruit halen had iemand anders voor mij gedaan gelukkig), wat is het toch stom dat je van zulk soort kleine dingen al lekker kan genieten. Hij ziet er ook zo mooi uit: lekker in zijn vel, glimt je tegemoed en een heleboel appeltjes. Hopelijk zijn we snel weer samen op de rit.

Ik voel me echt bont en blauw, mijn heup is inmiddels blauw geworden en heb stevige spierpijn in mijn nek en schouders wat niet echt bevorderlijk is als je met krukken moet lopen :D Ik was dan ook behoorlijk moe na mijn stallen avontuur maar de hele dag binnen op de bank zitten is echt te veel gevraagd voor mij O:) Ik ga vanavond wel braaf met mijn pootje omhoog op de bank zitten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 21:59

Nou, ik kom heel even snel langs om te melden dat ik een superplek voor Robijn voor voorlopig heb gevonden, wat mij even rust en ruimte bied om alles te verwerken en op een rijtje te zetten!

Ze gaat hier naar toe: www.hetpaardenrusthuis.nl

Renate blijft gewoon op de huidige stal als oppasoma :+

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 22:13

hehe, eindelijk weer wat bijgelezen. daar hou ik het ook ff bij. beterschap voor de ziek, zwak en misselijken onder ons.

hoop zo dat de lang verwachtte strandrit alsnog kan plaatsvinden. anders keertje een grotere meeting op zat of zondag op het strand van noordwijk??

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 22:19

Frank: Noordwijk is ook leuk rijden hoor ;). Kun je er een lekkere bos/duin/strandrit van maken! Er zijn veel ruiterpaden daar, moet je alleen niet de weg kwijt raken :P.
Robijntjah: Fijn dat je een goede plek voor haar gevonden hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 22:31

Ben ik ook even tussendoor. Ik lees wel redelijk mee, maar als ik nu moet bijreageren moet dat echt van 20 pagina's terug geloof ik. :Y)

Malin Pffft het geluk zit jullie ook niet echt mee hè? Eerst Suevie in de kreukels toen met de koliek en nu jijzelf met je voet. }:0 Hopelijk alleen gekneusd en dat de pijn snel weggaat!

Karina Ik hoop niet dat Veludo slechter is gaan bewegen na ons vliegenplaag-ritje. Echt zo balen dat je zo'n mooi stekje hebt en lekker naar je beestjes kunt kijken, maar ja waar we het al over hadden gehad dat je er op dit moment niets mee kunt doen wat je graag zou willen doen. En dan ook nog eens geen duidelijkheid over dat stuk grond... We moeten maar afspreken dat je snel een keer deze kant opkomt om X te komen bewonderen en uitproberen. En was het appeltaartje snel op? ;)

Ellis Jij ook beterschap nu de pin eruit is gehaald.

Sorry dat ik nu niet op iedereen reageer. Wilde alleen even laten weten dat ik ook nog leef. :Y)

Met X gaat het heel goed. Het wordt zo'n knapperd. Het lekkere gras doet hem ook zeker goed. Met rijden is hij ook braaf en ik pak nu ook wat vaker een galopje mee tijdens het rijden. Daar draagt hij zijn hoofd ook steeds beter. Eerst hield hij zijn hoofd erg laag, omdat hij nog wat meer balans moest krijgen, maar ik krijg hem nu wel zover dat hij zijn hoofd hoger houdt en daardoor ook zijn gewicht wat meer naar de achterhand plaatst en meer gaat dragen. Hij knabbelt ook goed tijdens het galopperen, dus dat betekent dat hij zich wel redelijk los laat. Zijn rug kan nog meer, want ik voel dat ik nog niet helemaal lekker kan zitten.

Ik ga zaterdag trouwens naar de opendag van de ISPH. Ik zou die opleiding graag willen gaan doen. Mijn ouders gaan met me mee. Ik vind het wel leuk dat ze geïnteresseerd zijn in een eventuele opleiding die ik nog wil gaan doen. Het is ook een particuliere opleiding, dus waarschijnlijk moet ik ze ook wel lief gaan aankijken of ze het willen voorschieten of (deels) willen sponseren. Maar ik heb er wel zin in!
Ik heb altijd tegen mezelf gezegd dat ik iets in de mode wilde doen en iets in de paarden. In de mode ben ik nu al werkzaam en nu de paarden dus nog. :Y)

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 22:46

frankiej schreef:
hehe, eindelijk weer wat bijgelezen. daar hou ik het ook ff bij. beterschap voor de ziek, zwak en misselijken onder ons.

hoop zo dat de lang verwachtte strandrit alsnog kan plaatsvinden. anders keertje een grotere meeting op zat of zondag op het strand van noordwijk??

Strand van Noordwijk had ik toen ook al voor gesteld, is voor mij bijna 2 uur rijden maar is wel echt heeeeeeeeeeel erg gaaf!

Als mn pootje weer okej is ga ik daar erg graag heen met jullie!

Yen fijn dat alles goed gaat met Xje! Krijgen we binnenkort weer eens foto's van je knappe man?

Jolijn dat is goed nieuws!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 22:55

Ik vond het ook altijd heerlijk om daar buiten te rijden :). Wij gingen altijd de hele zomer naar buiten op de manege... In de zomer hadden we dan vaak de 1 1/2 uur rit en gingen we altijd over strand. Echt heerlijk! Jammer dat ik nog geen paardje heb, anders zou ik ook meegaan met de buitenrit. Maar misschien kan ik foto's komen maken, ook leuk.