Wie start er allemaal met een fries?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:19

Ik ben benieuwd of dat je gaat helpen Els!

Ohhh die deken... Hier ook al een dure maand.
Net mijn auto dit weekend voor een grote reparatie weggebracht. Gister weer opgehaald en vanochtend maakte ie geluid alsof ie opstijgt. Deed ie voor de reparatie niet, grrr.. Niet mijn dag!

Gister les gehad. Isanne loopt nu wel weer lekker door. Ze had gister een ander trucje bedacht. Vastpakken op links.. (komt mede door mij, ik ben links) en ze moest los laten van mijn instructrice. Pfff zwaar! Maar uiteindelijk is het goedgekomen :+

Hier overigens geen zon.. Past mooi bij mijn humeur :')

Suusenmalvin

Re: Wie start er allemaal met een fries?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:25

Zwaar is dat he Berdien? Vind ik ook altijd hoor. Merk dat ik dan mijn schouders ook nog eens ga vastzetten en hoog ga ademen van de inspanning. Geen goede combi haha. Maar fijn dat het dan uiteindelijk goedkomt! Lekker.

Balen van je auto! Jakkes..
Succes vandaag ;)

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:27

Ja echt.. Ik ga dan ook van alles doen wat niet de bedoeling is, scheef zitten en inderdaad schouders vastzetten..

Tnx :)

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:29

Estherr__1 schreef:
Spinterz, ik houd de deken toch zelf :D
In ieder geval bedankt voor je aanbod dat je hem van me wilde overnemen :)
Mocht je hem zelf nog willen, hier is hij in de uitverkoop: http://www.marengosoutfit.nl/a-36790589 ... oeoeckler/

hahah ik geef je geen ongelijk!!

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:33

weekend, ja pfff heb ook geen zin maar ben aankomend 1.5 jaar aan het bikkelen op werk. veel veranderingen.

met rijden gaat het wel weer steeds beter en daar ben ik echt blij mee.
had eerst nog wedstrijd staan op 6 maart maar die heb ik gecanceld en trainen even goed door. 21 en 29 maart gaan we dan weer voor het eerst op pad. ik wilde eigenlijk wachten op outdoor. outdoor is hier gelukkig al 4 april ;)
maar wil indoor wel met een goed gevoel afsluiten.
wel zal ik volgend jaar indoor wel minder gaan doen, want is mij een beetje tegen gevallen. doutz sluit zich af wanneer ze alleen achter blijft in een binnenbak.

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:42

Ik reed met mijn kwpn'er ook nauwelijks indoor, idd het zelfde probleem, sloot zich compleet af zodra hij ergens alleen achter bleef. Meneer ging gewoon stil staan bij de voorlezer en klaar was hij. Na tienduizend keer proberen heb ik het maar gewoon opgegeven, ging daarna alleen nog naar m'n eigen vereniging. Hun hal is zo groot dat het inrijden en twee proeven binnen de zelfde hal zijn en hij dus alle paarden kon zien, ideaal gewoon! Voelde gewoon alsof het outdoor was :=

Ben wel heel benieuwd hoe Klasien het gaan doen met indoor, 8 maart gaan we het proberen en dan gelijk in een accommodatie waarbij ze bij beide proeven alleen in een hal is. Wel twee keer in een andere dus ben heel erg benieuwd.

Heb net maar weer even de agenda erbij gepakt en me voor van alles en nog wat ingeschreven of maar vast in de agenda gezet. Met het verkopen van mijn kwpn'er en de aankoop van Klasien was het eigenlijk de bedoeling dat ik minder ging starten en alleen hier in de buurt zou gaan starten.... Nou plannen alle verenigingen opeens veel meer wedstrijden als voorgaande jaren, heb nu 9 wedstrijden in de agenda staan t/m juli en al deze 9 zijn binnen een straal van 20km vanaf stal. Dat is echt een first time voor deze omgeving, maar wel helemaal ideaal! :D

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:53

ja zo'n grote bak is fijn inderdaad.
hier is daar eentje van waarbij het inrijden in dezelfde bak is dat is ook fijn en meestal minder eng voor doutz.
ik heb alle wedstrijden in een straal van 10 km er zijn hier dacht ik 8 locatie wwaar wedstrijden worden georganiseerd. ben er bij 6 regelmatig ;)

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:55

Jenny ik herken het bikkelen op het werk wel. Ook hier veel veranderingen Door de reorganisatie.
Ik ga 14 maart en 29 maart op wedstrijd en dan april even niks.

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:56

Herken ik hoor Berdien, dat zit er bij mij zo weer in als ik even niet oplet.

Hier volgend weekend weer eens starten nieuwe locatie nog nooit geweest en die week erna weer ook weer een andere locatie ben benieuwd de kans zit erin dat ze helemaal dicht slaat.

Wil wel outdoor gaan proberen wie weet loopt ze dan fijn

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:57

Berdien misschien even bellen met de garage Ivm vreemde geluid?

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:10

Liever nog geen weekend hoor, ik moet werken komend weekend.........
Vanavond naar les in Coevorden en morgenochtend met vriendin naar de nieuwe Ikea in Zwolle. En vanaf vrijdag 3 dagen werken :(
Maar zaterdagavond dan wel weer gezellig met mijn collega's uit eten.

Estherr__1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:33

Suusenmalvin schreef:
oh jee.. daar is hij ook nog in maat 205 :o <3 Argh.. de maand is al te duur hahaha

In maat 205 is hij daar ook uitverkocht, als je op de maat klikt staat er 'artikel is uitverkocht' :)
Hier ook verder een dure maand, vorige maand mn startkaart betaald en deze maand de rijvereniging + KNHS lid... Pfoe wat een bedragen zijn dat zeg.

Wat betalen jullie om lid te zijn van een rij vereniging? (en dan zonder vrijwilligerswerk, daar heb ik speciaal op gezocht)

Ik wil ook in het outdoor seizoen weer gaan starten, naar mijn idee loopt ze buiten ook fijner dus ik ben benieuwd :)

Balen van je auto Berdien, zou er even mee terug gaan naar de garage..

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:36

laura: hier ook reorganisatie en nieuw type accredidatie/certificering
plus dat mijn man half maar voor onderzoeken 5 weken naar Afrika gaat *help* haha
zit ik hier alleen met kidz, werk en paard haha

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:36

esther: ik betaal 10 euro bij ronde venen en hoef dus niks te doen

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:44

25 euro contributie bij de vereniging hier. En dat is volgens mij wel een van de goedkopere in de regio hier!

@jenny: jeetje wat ideaal binnen 10 km zoveel locaties! Voor de friese wedstrijden reed ik al snel 60-80 km enkele reis en nu naar Emmen is ook 75 km. Maar stuk snelweg en verder een lange N-weg dus je bent er ook zo. Maar zo dicht bij allemaal is echt ideaaaaaaaal (en goedkoop haha)

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 11:49

Laura1982 schreef:
Berdien misschien even bellen met de garage Ivm vreemde geluid?

Ja ga ik sowieso doen. Lijkt me niet de bedoeling, zeker niet als je de auto laat repareren.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:05

ilsemarie: ja echt heel fijn. 2 locaties zou je zelfs stappend kunnen doen, maar daar ben ik te lui voor haha
en voordeel is dat je in verschillende omgevingen kan starten anders ben je gauw geneigd om maar naar 1 locatie te gaan en moet je een keer uitwijken dan denk je paar WTF haha

Estherr__1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:06

Jenny_S schreef:
esther: ik betaal 10 euro bij ronde venen en hoef dus niks te doen

10 euro!!!? Wow ik betaal 46 euro contributie....
En dan komt daar het lidmaatschap van de KNHS + paard & sport er nog bij, totaal 96 euro geloof ik...
Dan hoef ik ook niks te doen en is er 1 in mn eigen kring.

Ilsemarie, bij ons zit 1 locatie op circa 5 km dat is ideaal, ze hebben alleen niet zo'n fijne binnenbak maar met het outdoor seizoen ben ik zeker van plan daar vaker te gaan starten.
En verder hebben we ook wel een aantal locaties op 10/15 km afstand dus dat is allemaal makkelijk aan te rijden.
Zijn dan alleen geen Friese wedstrijden maar de gewone normale wedstrijden

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:11

ik betaalde aan mijn vereniging iets van 10+8+40 in totaal
en dan apart bij knhs voor startkaart was idd fijn haha
wat een beetje googlen al niet goed voor is

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:19

Wooow ik betaal ook 90 euro zonder startkaart en ze vragen af en toe of je wilt helpen maar valt reuze mee en ik vind het wel leuk.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:20

Ik betaal 25 euro lidmaatschap. Ja genoeg locaties om te starten bij ons lekker veel afwisseling.

Jenny wat gaat hij voor onderzoek doen?

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:20

Contributie bij mijn club is 42,50 en dan komt er nog afdracht regio 3,50, afdracht knhs 17,75 en paard & sport 32,50 bij. Die laatste 3 zijn gewoon vaste bedragen die altijd bovenop de contributie komen als je ook wedstrijden wilt rijden.
Er zijn hier in de regio geen rijverenigingen waar je voor maar 10,- lid kunt zijn helaas.

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:21

E.b.o.l.a :+

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:30

Spannend!

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 12:31

dat zeker