Wow wat blijft het hier toch hard gaan!!! Maarga weer eens een poging doen om bij te reageren!
Madelief jammer dat de shoot niet doorging! En leuke foto's van Fuur!
Mandy spannend dat ze naar huis komt en je er lekker mee aan de slag kan!
Suus gave foto! Heerlijk zo in het water!
My Chimanga en kruipen/rollen ze er niet onderdoor dan springen ze er wel overheen 
Liesbeth fijn dat hij zo aan het bijkomen is!
Jolijn hopelijk vallen de foto's mee en heb je er niet te veel pijn aan!
Evdpanne en liep hij alweer goed?
Verder kan ik helaas niet teruglezen... Sorry als ik iemand vergeten ben!
Met Hincapie gaat het super! Die zit lekker in zn vel, loopt lekker met zijn nieuwe zadel en zie zn rug er nu al beter door worden (of wil het gewoon graag zien haha...) En ik zit er ook nog eens heerlijk op dus das dubbel feest. Enige nadeel is dat ik de tijd ervoor op mijn springzadel heb gereden en dus weer even opnieuw moet leren op mijn kont te blijven zitten...
Verder ben ik zelf veel beroerd geweest de afgelopen maanden waardoor ik niet altijd even fanatiek heb gereden... Ben namelijk zwanger!!
Maar mijn lichaam laat me dat ook weten ook.... Gelukkig gaat het ook dagen best goed dus dat scheelt! En de andere dagen heeft Hincie geluk dat hij niet zo hard hoeft te werken.
Gisteren heb ik lekker wedstrijd gereden en voor het eerst L1!! En heb een winstpuntje (zelfs 2) gehaald dus kan een startkaart aan gaan vragen!!!
[RIJ-ITP] Hincapie WH(PRE-hengst) @ eerste keer L1