[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 14:35

Laura – zou ik eigenlijk een keer moeten doen ja, ik moet alleen nog even doorsparen voor mijn trailer en mijn E rijbewijs :P want dan kan ik zelf rijden :D

Ellis – jij hebt tenminste nog een strand ik heb geen van beide :n
En is een WOW zadel zo duur dan ? en hopen dat het snel de 17de is dan kan je weer lekker gaan rijden

Eline – ik heb gelukkig al zalf gekregen van de dokter dus ik hoop dat het snel werkt, fijn dat je les weer goed ging en donderdag lekker naar het strand geniet ervan

Benthe – hebbie die pony nou kikker genoemd of hete ze al zo ? en hyporama heeft ook 2de hands zadels alleen persoonlijk ben ik niet zo weg van hyporama (wel kwa spulletjes hoor) ik ga liever bij van rijs *leest verder* oh jij juist niet bij van rijs :P

Sanne – zeker een goed bericht van lisa, en ik denk dat Dosie het wel waardeert dat ze nu lekker mag gaan genieten van zwangerschapsverlof. Oeh en zwarte merrie zou wel gaaf zijn maar snap idd wel dat voor de verkoop een hengst beter is

Heidi – ik snap echt heel goed dat jij niet lekker in je vel zit je hebt de laatste maanden super veel mee gemaakt en dat verwerk je niet 1 2 3 :n neem je tijd en geniet van de mooie en kleine dingen. Je zou zien dat je snel uit je dip bent Iedereen heeft wel eens een mindere periode ik heb er nu zelf ook persoonlijk last van maar ik weet dat ik er ook weer uit ga komen alleen het duurt even.

Saida – balen dat het rijden wat minder ging maar je hebt morgen weer les dus dan kom je er weer tevreden van af veel plezier alvast

Oh en wat een poepie is Jesse echt een lekkerding jammer dat die niet mee gaat volgende week maar ik zal hem heus nog wel een keer zien :j en ik wil jesse zijn vriendje wel worden hoor

Vandaag eindelijk een keertje goed nieuws gehad vriendlief zijn oma mag uit het ziekenhuis ze wordt wel in de gaten gehouden 3x per dag maar dat is alleen maar goed.

Voor heike ben ik even opties aan het zoeken en verzinnen ik kan er helaas nog niet veel over zeggen maar zodra ik meer weet zijn jullie de eerste die het horen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 15:00

Heidi: Sterkte meis :(:)
Oh, wat is Jesse toch een knap kereltje

Snowy2004 schreef:
Ik ben het even kwijt, wat heeft Vaidosa? (er gebeurd hier echt teveel)

Vaidosa heeft een veulen in haar buik := niets ernstigs dus :n alleen maar leuk :):)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 15:50

Malin Groot gelijk dat je hier minder bent. Ik kan ook merken dat ik weer meer rijd. :o
Een crossparcours, toe maar! Ik heb het in Helvoirt toen bekeken en dat was mij echt te hoog. Ik zou het niet durven denk ik. Dat wordt een leuk uitje met Suevo. Hoe is het verder met hem?

Saida Mijn schoonpa had Sam al gekocht voor de handel en met een half oog op mij. Ik wilde hem niet voor het hoofd stoten. Sam was toen anderhalf en ik heb voor hem altijd bereden paarden gehad van 6 jaar of ouder. Dan is dit een ENORME stap haha. Maar Sam is wel het bewijs dat een paard naar je toe kan groeien. Toen ie beleerd en wel weer thuis stond had ik er wel enorm veel zin in. Jammergenoeg was het begin moeilijk en heeft ie niet lang thuis gestaan. Hij ging naar een pension en daar heb ik met veel plezier gereden en kort daarna kon ik stoppen, omdat er een baby in mijn buik zat. :Y) Ik was in het begin ook wel verward. De meesten hier hebben een hem en Rintse was voor mijn idee een echte mannennaam. Nu weet ik ook beter. :P

Dat was bij ons ook altijd zo ja, die vogels doen dat heel graag haha. Hier poepen ze het liefst in het hoogste gras. Ook geen uitdaging om uit te scheppen.

Denise Nu begrijp je vast hoe het komt dat ik zulke boekwerken schrijf. hihi.
Je hebt een druk weekendje gehad. Ja, met dat rijden, rijden we van probleem naar probleem hè? Fijn dat je instructeur het al snel kon oplossen en hopelijk kan de dokter je helpen om weer snel topfit en beter te zijn. Beterschap met die ontsteking! Lukt paardrijden dan wel? Lijkt me erg gevoelig.

Snowy Bij mij was het andersom. Ik moest opnieuw mijn paard leren kennen, want hij is gedurende mijn laatste zwangerschap bijgereden door een heel fijne bijrijdster. Hij liep dus totaal anders! Heb er veel van geleerd, dat wel. Ik genoot zo van het rijden altijd weer, dat ik ontspannener werd.
Tja, die spijker is enorm goed afgelopen. De bijrijdster heeft daarna nog één ongelukje gehad met hem. Ik had zo gewaarschuwd, dat ze de eerste keer het beste binnen kon opstijgen. Een vreemde accepteert ie niet zo maar. Maar dat werd weggewuifd, want het zou wel meevallen. Ze steeg buiten bij de stal op en toen is Sam er keihard vandoor gegaan. Ze kon er alleen nog afspringen, want er was geen houden meer aan. Sam is toen de straat opgerend en op het asfalt uitgegleden. Hij had een flinke wond aan zijn achterbeen. Jammergenoeg is dat nog steeds een beetje te zien. Maar hij heeft er verder geen last van. Je kunt je voorstellen dat ik op dat moment wel ontzettend pissig was, maar niemand heeft me daarna nog betwijfeld. Als ik zeg, dat je iets niet moet doen met Sam, dan wordt daar nu absoluut rekening mee gehouden. :Y) }:0
Het virus is bij Ilona op stal. Niet bij ons. Wel ook bij ons in de buurt in een ander dorpje.

Utixo Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! En ja, er zijn leren exemplaartjes. Ik heb op een beurs gesproken met iemand die een heel goeie kwaliteit zadel had voor een pono. En op Prince ligt een 15 inch leren S&K zadeltje. Het past op hem niet zo mooi en het schuift op hem, daarom willen we kijken of een barefoot kids zadel beter past. Dus als ons een beter passend zadel binnenwandelt, is dit zadeltje te koop. ;) Die wintec van mijn schoonpa past helemaal niet op de welsh en volgens mij is de boom daarvan ook niet te vervangen. Hier komen ze er niet meer in.

Robijn Ik zie nu pas, dat je hem nog geen jaar hebt. Dan is er al meer aan de handg eweest toen je haar kocht of zie ik dat fout? Dan is het wel heel snel gegaan zeg! Hopelijk vindt ze snel dat gouden adresje. Is er niet een kinderboerderij of zorgboerderij bij je in de buurt waar je haar kan stallen?
Een boktkennisje heeft haar paardje hier ondergebracht www.dehultenhoek.nl
Zoals ik je lees, weet ik zowiezo ook geen antwoord. Het is jouw paardje en jij moet besluiten, wat jij het beste vindt. Wat ik vind doet dan helemaal niet ter zake dan toch? Heel veel sterkte!

Laura Die roze wolk houdt bij jou maar niet op hè? Nu ook nog lekker naar buiten gekund met een merrie aan Hincapie's zijde... Wat een tof paard!

Sanne Zo zie je maar, merries weten best hoe ze zich moeten gedragen als ze drachtig zijn. Ben benieuwd naar het veulen! En fijn om te lezen, dat Iggie zijn grenzen blijft zoeken. Klinkt positief!

Nouvel Zo zie je maar, dat ze je niet zo maar vergeten hier. Het helpt ook wel, dat ik een beeld heb van wie je bent, dankzij Bunschoten. Knap maar snel weer op. Hoe lang móet je rust houden nu?

Ilona Klinkt goed in elk geval. Kon je hem niet perongeluk los laten in de wei? :D AUuw! Da's minder. Hoezo boktverslaafd Haha, dat je gebit maar niet te veel zeer doet. Ik moest erg wennen aan mijn eerste vulling vorig jaar.

Idra Ik zou het wel weten, maar ja, ik ben één van de zeldzamen hier nog, die geen P.R.E, Fries of Lusitano heeft. :P 8-) Ik zou er best tijd voor willen maken en die zou thuis komen te staan natuurlijk...

Peet Waarom heb ik er nu spijt van, dat ik niet bij de roots van mijn familie in de kop van Noord-Holland woon? Ik wil ook ronddenderen door een bollenveld...

Mies Fijne vakantie dan! HAha, ik moet nog in het werkritme komen. De kinders gaan al weer 2 dagen naar school hier. Die foto's zien er gaaf uit! Haha! Sam zou een andere versnelling hanteren volgens mij. Wel een goeie oefening idd. Zou ik ook eens moeten proberen. Sam heeft er een hekel aan als de beugels tegen zijn buik klapperen. Eerlijk toegegeven heb ik het op hem nog niet geprobeerd zonder stijgbeugels.

Ellis Waar ja, velen uit R'dam enzo komen naar de Drunense Duinen om dat ook eens mee te maken. Je kunt daar zo veel ritten maken en elke rit is anders. Dat heeft ook zo zijn charmes. Alleen water, blijft water natuurlijk, maar toch zou ik het leuk vinden als dat met Sam en mij ook een keer goed zou gaan. Ik heb dat met hem nog nooit gedaan.

Heidi Klinkt mij wel bekend in de oren. Jij heb zo veel meegemaakt en dan ook nog ontzwangeren. Dat duurt namelijk net zo lang als zwanger zijn! :D (Dat hadden ze mij er ook niet bijverteld!) Ik vond het ook wel wennen, dat ik altijd rekening met iemand moet houden die afhankelijk is van mij. :(:) De muren kwamen op een gegeven moment op me af. Gewoon proberen om toch je ritme van de dag weer op te pakken en af en toe echt aan jezelf denken en iets voor jezelf te doen. Jij bent ook iemand hoor! Zo heey, 5 maanden en dan al staan? Dat doet het trio hier hem niet na... Mooie foto's!

Zo hèhè, bij!!! Wow, wat een drukke site toch

Gisteren weer op Sam getraind, maar ik voel nu wel dat ik het te lang heb gedaan. Mijn heup is het daar niet zo mee eens... Of zou het van het stofzuigen komen. *D Dus ga ik maar rustig zitten en bijlezen hier. Zat gebeurd weer zie ik. Ik ben wel genezen verklaard bij de fysio.
Sam en ik waren gisteren voornamelijk bezig met overleg. Ik wil zijn hoofd laag en hij wil rondneuzen. Het ging me aardig goed af. Hij liep aan de teugel, zelfs in draf, maar nog niet diep genoeg en ook niet constant. Maar we zijn op de rit. We zijn een uur bezig geweest en ik heb het voor mijn gevoel redelijk goed afgesloten. Vanavond les, dus dat wordt morgen weer bijlezen.

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 15:55

Utixo: Je hebt groot gelijk. Maar op dit moment is vriendjespolitiek helemaal niet erg. :o
Oeps, ponymaat zadels. Ja, die zijn er idd niet zoveel. En echt goede zadels heb je ook niet zo snel.
O, ik wist niet dat jij een manege had. Hoeveel zadels zoek je dan?
Mijn vriendin heeft een ruitershop in Noordwijk, dan kan ik vragen of zij wat heeft liggen.
Of aan iets nieuws kan komen wat niet zo duur is, maar wel goed.
En wat betreft van Rijs, iedereen heeft zo zijn mening toch. Bij mijn paard is hij de enige die eraan mag komen. Zo zie je maar weer. ;)

Machonito: Ik ken het gevoel. Ben blij dat ik er vanaf ben gekomen.
Ik ben bang dat het binnenkort weer van voor af aan gaat beginnen, dan moeten we op gesprek bij het ziekenhuis en de verloskundige om er toch weer wat vertrouwen in te krijgen. Ben nu zover, dat ik geeneens in het ziekenhuis wil komen als ik een ongeluk krijg. Is niet echt een goede insteek, maar ik vertrouw op dit moment niemand van de medische wereld meer. :n
Ik kreeg bij jou broer (toen je dat schreef) een raar gevoel door. Ik kreeg er kippevel van. Zijn zijn vrouw en kindje overleden? Sorrie dat ik het vraag. Als je er niets over kwijt wil kan ik het best begrijpen.
Wat een onwijs leuke foto’s van Jesse! Wat knap dat hij dat al kan. Wij leren Rowena nu pas staan en dat begint nu langzaam te komen. Rowena is 13 maanden (officieel 11 maanden), maar ze is zo extreem lui. :D
Ik wil Jesse’s vriendje wel worden op hyves. LEUK!! :j

Heikedenise: Ik hoop dat het strandritje door gaat, er komt zo vaak wat tussen. En dan heb ik me er toch wel op verheugd.
Dat de zalf maar snel zijn werk gaat doen en je er vanaf bent. Is toch ook niet zo prettig met dat warme weer.
Mag ze dan terug naar haar eigen woning of krijgt ze een andere woning toegewezen?

Zasread: Haha, ik vond het al zo raar. Dat ze zwanger was dat wist ik, maar dacht dat het helemaal niet goed ging verder met haar. Heel je profiel doorgespit. Berichten terug zitten lezen. Maar…….het is weer duidelijk. ;)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 16:02

Ilona: leul hoor! gaat er wel een camera mee?!

Denise: Ik moet in wouwse plantage, mangege van beek (of ruitersportcentrum west brabant, het is maar hoe je het noemen wilt ;)) Het handige is dat de rubriek om 9.30 begint en ik als 24e moet..hoe laat dat precies is mag ik zelf uitzoeken
Wanneer ging jij weer? Ga je andere plek zoeken?

eline: 3 maanden :o in september begint het volgend college jaar weer
Fijn om te horen dat het de goede kant op gaat met atlas, al een afspraak kunnen maken met de zadelmaker?

sanne: Zie bovenstaande reactie ;) Bondosa was niet drachtig toch? Spannend! Het aftellen voor dosie kan beginnen!

Heidi: sterkte!!! De foto's van jesse moeten zeker geplaatst worden! Ik zie ze al! Leuk!!! Vooral ook dat t-shirt op de achtergrond ;)

Anouk: Ik denk ook niet dat shannon het leuk vind als ze tegen dr buik komen, dus nu haal ik ze er altijd af ;) dat mag ik dan weer wel als ik erop zit...en dan na het rijden weer evne wringen om ze er terug aan te doen. Voorkomt meteen dat ik ze stiekem aandoe ;)
Genezen is snel gegaan! Succes met je les!

Vandaag had ik weer is een slimme ingeving ;) ik ben op de groooote wei (5 min stappen van stal, wordt normaal hooi afgehaald) gaan trainen..hij was vorige week gemaaid dus was prima te doen. Kon ik mooi even oefenen op het rijden op groot terrein zonder omheining of afgezette bak. Ze reed anders dan thuis in de bak, maar sommige dingen gingen wat beter. Morgen nog maar een keer doen en dan ben ik benieuwd hoe ik dr gereden krijg zondag.
Heel de trailer is ook even uitgesopt vandaag! Schoonmaak kriebel zitten er goed in.

Ik heb trouwens zondag een geweldig t-shirt gezien...liep een jongen rond met een zwart shirt met een enorme roze pijl op naar beneden waarin stond: Free pony ride! _O- geweldig!

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 16:06

Idefix4: Tja, de eigenaar kan zijn paard toch altijd het best. Gelukkig is hij niet aangereden ofzo. Zonde is dat, als je het blijft zien. Meestal ziet een ander het niet eens.
Atlas die heeft littekens op zijn billen staan van een hele foute zweep of iets dergelijks, bij zijn vorige eigenaar. Ik vind dat in de zomer altijd een heel lelijk gezicht. Vooral omdat ik er voor wordt aangekeken. :(
En ik maar denken dat Frank een virusje heeft. :D
Lekker zeg en succes met je les.
Ik denk dat het door de stofzuiger komt. ;)

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 16:10

Mies_Apollo: Ik wordt over 2 weken gebeld, wanneer hij komt. Ik hoop wel zo snel mogenlijk. Ik ga toch eens kijken of mijn westernzadel dan wel goed ligt. Dan heb ik al mijn zadels gehad. :D
Mijn billetjes vinden het namelijk niet meer zo leuk. Ze zeggen er niets over hoor, maar ze laten het wel merken. :o
Haha, lachen zo'n t-shirt.
Zonder kantjes en dan toch lekker rijden. Super. Is de wei wel gelijk dan?

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 16:53

Snowy, er liggen van de vorige eigenaar nog goede kwaliteitzadels, die horen bij de manegepaarden. Daar is enkel een zadelmaker voor nodig, maar Hulsebos moet toch nog voor Utixo komen, dus dat kan gelijk door. Ik moest natuurlijk zo nodig een kikker kopen (Denise, de pony heette bij de handelaar Lieve, mijn nichtje heeft haar Zandra genoemd, maar ik krijg dat Kikker niet uit mijn hoofd, dus voor mij blijft het Kikker. Ze heeft een groene stip op haar voorhoofd, van de paardenmarkt, vandaar), die geen enkel zadeltje past.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 18:11

Allemaal opschuiven op die roze wolk want ben zo happy dat ik nogal wat ruimte in beslag neem!!!!!

Vandaag in het bos geweest met Hincapie. Mijn moeder is meegegaan met de honden.
Hij was echt heerlijk rustig in het bos en ik kon het niet laten een galopje te proberen! Hij ging zooooo goed.
Sprong heel relaxt aan en galoppeerde rustig door. Beetje zwabberend over het pad maar dat kan ook niet anders zonder steun van een bakrand ofzo. Enige wat hij deed was lekker met zijn kopje schudden omdat hij er net zo veel plezier in had! Kon het daarna niet laten om nog een stukje te doen op een ander mooi recht pad!
dus ben ALWEER helemaal happy!!!!

Mies gaaf dat het rijden zo goed ging! Alvast succes voor zondag! Haha geweldig zon shirt haha...

Anouk die roze wolk houdt inderdaad niet op haha blijf er voorlopig lekker op zitten!
Ennuh ik zou zeggen dat het van het stofzuigen komt. Dan heb je een goede reden om dat aan Frank uit te besteden (sorry frank....)

Heide wat heb je toch een vreselijk knap knulletje! Echt zo schattig hoe stoer hij al op die foto's staat!

Denise ja trailer is wel handig ja als je hierheen zou komen haha.. inderdaad nog effe sparen!

Ellis balen zeg dat je nu zo lang weer stil moet zitten wat betreft de paarden. En dat met dit lekkere weer...

Sanne lekker hoor voor Vaidosa wordt ze al echt een bolle mama..

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 18:46

Heidi -> Ik ben heel blij te lezen dat het beter gaat met je broer!
Wat een mooi kado heb je voor hem gemaakt!
Jesse is een lekker stoer kereltje met een gezond bol toetje!
Was hij misschien gestoken op z'n oogje?

Anouk -> Het is ook niet Rintse, maar Rintske, een mengelmoesje van Rintse en Rinske.
Ze heeft af en toe het temperament van een hengst, maar is toch echt een merrie. ;)
Ik mag het wel dat temperament van haar, ik herken er ook erg veel van mezelf in, hahaha!
Ik heb Rintske zadelmak gekocht en er had een keer of 4-5 iemand op haar rug gezeten.
Ik heb haar zelf ingereden met behulp van Mayke van wie ik les kreeg.
Zelf had ik totaal geen ervaring met inrijden, en goed rijden kan/kon ik ook niet.
Kort gezegd moe(s)t ik dus heel veel leren samen met Rintske, en dat hebben we het afgelopen jaar ook gedaan en doen we nog steeds. :D

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 19:53

Saida: Dankje :D Ja het kadootje deed hem erg goed :D

Ik weet niet hoe het oogje van Jesse zo kwam
kan zijn hoor dat ie gestoken was of gestoten.
Marcel had hem om 6 uur in de ochtend zijn melk gegeven en volgens Marcel was er nog niks aan de hand
of niet opgelet dat zijn oogje rood was.
Daarna was Jesse weer in slaap gevallen en Marcel ging achter de computer zitten om foto,s uit tezoeken.
en een uur later gaf Jesse een gil en keihard huilen maar dan echt huilen.
Marcel pakte Jesse op maar kreeg hem niet stil of getroost dus bracht hij Jesse naar mij (ik lag nog in bed)
Jesse huilen en zelfs snikken zo heeft ie nog nooit gehuild met snikken erbij.
Ik hem troosten en legde naast me in bed.
Ik merkte dat hij zijn oogje dicht hield en dat vond ik vreemd.
Jesse viel in slaap naast me daarna werd ie gelijk gillend en huilend en snikkend wakker.
toen zag ik hoe pijnlijk het oogje echt was.
gelijk behandeld met afgekoelde gekooktwater met kamille thee erin.

Maar wat het nou geweest is weet ik echt niet.

laulau85 heerlijk is dat he om zo van je paard te genieten :D
blijf maar lekker zolang mogelijk op je roze wolk zitten dat doe ik namelijk ook :D

Utixo en spring ze ook als een kikker :+

Mies_Apollo wat bedoel je van T-shirt op de achtergrond ?
bedoel je soms mijn t-shirt die zie je namelijk een stukje ervan (gele) ik moest wel ernaast zitten anders valt ie om en zo met zijn hoofd op de tafel :(:)

Snowy2004 zo tehoren heb jij geen goede ervaring met ziekenhuizen :(:)
Ja dan kan ik mij wel voorstellen dat je ook instoord in een derpi :o

Over mijn broer alleen zijn vriendin is overleden ze hebben geen kinderen.
Haar ouders zaten erachter aan van dat ze een kind moest nemen
Maar mijn broer wilde dat ze eerst gewoon gezond werd en ging eten
een vrouw met eetstornis kan geen kind groot brengen in haar buik en op pillen slikken is ook geen optie voor een kind.
dat wilde haar moeder dat ze pillen ging slikken om een kind tekrijgen.
Nu zijn ze boos op hem dat hij haar niet gelukkig heb gemaakt met een kind 8)7
Mijn broer dacht aan haar gezondheid en niet aan een kind :o

Jesse kan niet lang staan hoor dan valt ie om :P
hij moet wel ergens aan steunen :o
Maar zijn wil is er om testaan :D
Nu rolt hij heen en weer in zijn box hahaha van rug naar buik en dan weer terug en grootste lol dat ie heeft hahaha.
Ja Jesse vind het vast leuk om veel vriendjes te hebben hahahaa

idefix4: Ja op de manege zei imand al van 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren :D
Ik probeer een leuke dag van temaken of iets doen :o als ik in een bui ben :o
en Baron en Macho die geven mijn alle liefde dan vergeet ik eventjes alles als ik bij hun ben :D

zasread dankje ja hij is een knap kereltje 8-) en een bijdehandje :P

heikedenise sdhbdesfc dfvjk,nkjds van Jesse dit betekend ja word mijn vriendje :D
komt wel dat je hem een keer ziet :D

Via pbtjes stuur ik de link op van Jesse zijn hyves waar veel foto,s van hem op staan :D

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 20:55

zasread schreef:
Jasmijn: Nee, het kamperen was niet in Heemskerk :P We zijn naar de Veluwe geweest :D Was echt heel leuk en gezellig!
Onee, nu heb ik weer zo lang gewacht, ik mail je vanavond! Belooft, anders krijg je een taart van me :P
Wanneer had je nou ook al weer je theorie examen? Gaat het leren een beetje goed?
En hoe was de keuring? Heeft Bandiet gewonnen? Zijn er foto's van?
En ben je nog steeds gestopt met roken... laten we daar nou ook eens een beloning aanplakken als je dat lang genoeg niet doet...
Je profiel ziet er echt mooi uit Jas :j

YEEEEJJ IK KRIJG EEN TAART :D
Stuur je hem met de post :D :D ?

:+

Als ik een mailtje van je krijg, beantwoord ik al je vragen :Y)
Kan t hier echt niet meer bijhouden btw, dus voortaan maaar via de mail dan ;)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 23:06

Barroco schreef:
YEEEEJJ IK KRIJG EEN TAART :D
Stuur je hem met de post :D :D ?

sjit, sjit, sjit... ik dacht er gelijk aan toen ik barroco zag staan bij de laatste post. Nu ben ik flink de banketstaaf :P Ik kom hem binnenkort persoonlijk brengen ;) haha
nu doe ik geen beloftes meer van wanneer ik terug mail :n haha :+

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 23:19

kom ik weer eens buurten dan zit er gelijk niemand meer erop Afbeelding

nou dan ga ik maar naar bedje toe Afbeelding

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 23:20

:P

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 08:33

Heidi ja soms is het hier niet bij te houden en de andere keer is er niemand haha.. Vooral tijdens werktijd is het hier druk lijkt het soms wel haha....
Ennuh ik blijf wel op mijn wolk zitten hoor!

Zo nu lekker zinloos naar school.
Heb vandaag een vak waarvan ik het werkstuk al af heb en beoordeeld terug. Had een 7 gehaald dus vraag mezelf af waarom ik zou gaan heb nog genoeg zinvolle dingen te doen...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 08:42

Anouk – paard rijden lukt redelijk sommige dingen doen wel zeer maar dat weerhoud mij er niet van om niet te gaan paardrijden :P
Jij ook lekker weer met sam getraind jammer dat je nu wat last heb maar ook dat is het waard om paard te rijden ;)

Eline – gelukkig heb ik met dit warme weer niet meer last ervan ik heb er ook alleen last van als ik bepaalde dingen doe, ik hoop ook dat je strandritje door kan gaan zou wel lekker zijn weer even uitwaaien, vriendlief zijn oma mag gewoon naar haar eigen huis en daar komt gewoon 3x per dag iemand naar toe
P.S. belt van rijs je over 2 weken pas terug of is het een andere zadel maker

Mies – ik ga zoals het er nu naar uit ziet proberen om in jullie weer te starten we gaan nu weer voorruit :D dus denk dat we dan wel weer kunnen proberen om die wp te halen.
Lekker geregeld dan nou moet je zelf maar uitvogelen hoe laat je moet starten.
Wel lekker geoefend op gras zo te lezen slim hoor wij hebben dat hier jammer genoeg niet (grote wei om te oefenen) maar als ik het had dan zou ik er ook handig gebruik van maken zo leer je weer nieuwe dingen en dat kan voordeel hebben op je wedstrijd.

Benthe – oh nou snap ik het ;) ik hoop dat hulsebosch er wat aan kan doen maar dat zal best wel. Hoe gaat het trouwens met jou paarden en het rijden wanneer ga jij weer starten ?

Laura – ja nog even door sparen maar dat komt helemaal goed heb een lieve vriend die me ook mee helpt ;) en je zou toch moeten opschuiven want ik zit ook weer op die roze wolk. Maar jij zelf een galopje buiten gedaan super hoor hincapie geniet er ook echt van zo te lezen

Heidi – ik heb je pb ontvangen zal hem zo mijn vriendje maken :D en tuurlijk ontmoet ik de kleine man nog eens in het echt :P ik vindt je broer een hele goede man hij had zo te lezen echt alles voor zijn vrouw over en dacht aan haar je mag trots wezen op zo’n broer

Jasmijn – hoe heeft banditto het nou gedaan ?

Sorry als ik iemand vergeten ben maar ik ben er niet helemaal bij met mijn gedachten

Nou gisteren was ik om 5 uur klaar met werken toen mijn telefoon ging vriendlief dus ik neem op en hij zegt dat die van me houd en vraagt of ik ook van hem houd als die een dik gezicht heeft dus ik zeg ja tuurlijk maar wat is er gebeurt dan en toen kwam het verhaal en ben ik echt geschrokken.
Mijn vriend werkt bij Brinks (geldwaardetransport) en is daar geld loper gisteren moest die in roozendaal rijden en daar is geprobeerd hem te overvallen hij heeft flinke rake klappen gehad de ambulance is er bij geweest en er stond een heel team van de politie om de man te zoeken die dit had gedaan mijn vriend is behandelt in de ambulance maar hoefde gelukkig niet mee hij is wel meegenomen voor verhoor en heeft een aanklacht ingediend tegen mishandeling, zijn baas is naar de plaats gekomen waar het is gebeurt en heeft mijn vriend naar huis gestuurd met ziekteverlof want zijn gezicht ziet er niet uit, vandaag moet die naar de dokter voor onderzoek en naar de tandarts want zijn voortand is een stukje afgebroken, toen ik gisteren thuis kwam (want ben gelijk met volle vaart naar huis gereden) zag die er niet uit zijn kleren zaten onder het bloed en zijn gezicht was/is dik,
Ik heb hem gisteren maar lekker geknuffeld en verwent want het had ook anders af kunnen lopen, ook vannacht heb ik hem wakker gemaakt om te kijken of alles nog goed was met hem.
De dader is gepakt gisteren avond en wat er nu verder gaat gebeuren weet ik nog niet.

Overigens heb ik heike tussendoor wel even snel gereden niet lang want wou vriendlief niet te lang alleen laten ook heb ik niet veel gedaan met heike want in deze situatie heeft vriendlief even voorrang. Maar heb echt wel eventjes heerlijk gereden we hebben lekker getraind en ik ben toch happy afgestapt dus kwa heike zit ik wel op een roze wolk maar privé even totaal niet :n

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 08:49

laulau boemmmmmmmmmmmmmmmmm
nu lig ik op de grond omdat jij me op zei duwt op de wolk hahahahhhahahahahah :D :D :D :D :D

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 08:50

denise jezus wat een verhaal man
gelukkig heeft hij nog een beetje geslapen en idd het had ook anders kunnen lopen beterschap

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 08:54

Denise oei das niet mis! Wat moet hij (en jij natuurlijk ook) geschrokken zijn zeg! Hopen dat er geen ernstige schade is!

Peet oepsie sorry hihi nou je mag er wel bij hoor maar niet te veel ruimte inpikken he :P :P :P

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 08:55

Denise: Wat moeten jullie geschrokken zijn! Lekkere stad woon ik weer ;) Heeft hij niks blijvends? Beterschap!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 09:01

peet - bedankt ja hij heeft wel een beetje geslapen en ligt nu nog te slapen

Laura - ja hij houd zijn eigen groot maar ik merk wel dat hij geschrokken is

Mies - oh ja jij woont in roosendaal het is gebeurt tussen de kwantum en leen bakker om half 1 smiddags

hij heeft me net gebelt (ik zit op me werk) hij moet om kwart voor 10 bij de tandarts wezen en om 10 over 3 bij de dokter

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 09:04

Ja das ook niet zo gek toch dat hij dan flink geschrokken is maarja mannen houden zich nou eenmaal graag groot he...

Mies wat woon je toch weer in een gevaarlijke stad :P en zo dicht bij Breda hihi. Vrees dat dat soort idioten overal rondlopen....

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 09:55

Malin: Hoe is het daar nu inmiddels? Al een oplossing gevonden voor de paarden?

Saida: Tsja, soms heb je van die dagen dat het k.lote gaat met rijden. Tot nu toe met Chico gaat ie lekker, maar er zal ook wel weer een stapje terug komen. Achja, des te meer geniet je als het wel weer goed gaat :D . Heb je binnenkort weer les van Cloris?

Eline: Sorry, ik bedoelde jou idd met het verhaal van de kar! Wat leuk dat je moeder zo fanatiek is! Mijn moeder vindt paarden ook erg leuk, maar is er wel een beetje bang voor, om te aaien enzo haha!

Laura: Wat goed zeg!! Fijn dat de galop ook zo goed ging :D . Lekker gevoel is dat he! Ik ken het maar al te goed haha...

Anouk: He, balen van je heup zeg.. Al minder last? En haha, nee kan hem niet loslaten helaas!! Kon het maar, het is een super grote wei, maar helaas niet van ons. Bovendien staat er geen omheining omheen.. Zou die weglopen als ik hem loslaat :P ?

Mies: Joepieeeeeeeeeeeeeee. Ik zou ook wel lekker laaaaaaaaaaaaang vakantie willen hebben :D . Maar voorlopig leef ik al heel lang voor het weekje Veluwe :+ . Daarna moet ik denk ik wachten tot september dat ik misschien (als ik geluk heb) 2 weken kan opnemen. En dan zijn me dagen op.. haha. Contract loopt ook af in oktober.. En dat t-shirt ken ik ja, die is echt te grappig :D :D .

Heidi: Aaaaah, de kleine jesse :+: .Wat een knulletje is het ook haha! Gave foto's zeg!

Sanne: Zo, Bondosa mag nu voor slachtoffer spelen :+ . Zal ze blij mee zijn haha ;) . Wel lekker voor dosie! Kan zij lekker rust nemen en zich klaar stomen voor de bevalling! Spannend :# .

Denise: Jeetje meid.... wat schrikken :oo . Je weet wel dat het een meer risico-vol beroep is, maar toch... Echt rot voor je vriend, die zal ook wel geschrokken zijn, en nu een heel pijnlijk gezicht. Dat is lief zijn de komende dagen/weken ;) . Maar is volgens mij geen probleem voor jou, je bent hier ook altijd heel aardig :) ! Sterkte voor je vriend..

Gisteren lekker uit eten geweest bij de mexicaan aan het strand, lekker joh :D . En me vriendin had net dr rijbewijs gehaald, nou daar maakt ik ook nog het e.e.a. mee hahaha _O- . Nouja, 1 ding was niet zo grappig maarja, kan gebeuren.. :+ . Verder dikke lol bij die mexicaan, want me vriendin zag het wel zitten met de ober...... Nou dat was een lekker geflirt in die toko dus :') .

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:03

Oh! Een beetje naar de mexicaan gaan zonder mij! Wacht maar, in de Veluw gaan we lkker uit eten zonder jou :D

Het feit dat ik moest werken zegt niets

Denise, starten... ik wil heel graag weer, maar helaas heb ik momenteel echt geen tijd. Ieder vrij uurtje steek ik in stal. Wees maar extra lief voor je ventje!