Ellis – jij hebt tenminste nog een strand ik heb geen van beide

En is een WOW zadel zo duur dan ? en hopen dat het snel de 17de is dan kan je weer lekker gaan rijden
Eline – ik heb gelukkig al zalf gekregen van de dokter dus ik hoop dat het snel werkt, fijn dat je les weer goed ging en donderdag lekker naar het strand geniet ervan
Benthe – hebbie die pony nou kikker genoemd of hete ze al zo ? en hyporama heeft ook 2de hands zadels alleen persoonlijk ben ik niet zo weg van hyporama (wel kwa spulletjes hoor) ik ga liever bij van rijs *leest verder* oh jij juist niet bij van rijs

Sanne – zeker een goed bericht van lisa, en ik denk dat Dosie het wel waardeert dat ze nu lekker mag gaan genieten van zwangerschapsverlof. Oeh en zwarte merrie zou wel gaaf zijn maar snap idd wel dat voor de verkoop een hengst beter is
Heidi – ik snap echt heel goed dat jij niet lekker in je vel zit je hebt de laatste maanden super veel mee gemaakt en dat verwerk je niet 1 2 3

Saida – balen dat het rijden wat minder ging maar je hebt morgen weer les dus dan kom je er weer tevreden van af veel plezier alvast
Oh en wat een poepie is Jesse echt een lekkerding jammer dat die niet mee gaat volgende week maar ik zal hem heus nog wel een keer zien

Vandaag eindelijk een keertje goed nieuws gehad vriendlief zijn oma mag uit het ziekenhuis ze wordt wel in de gaten gehouden 3x per dag maar dat is alleen maar goed.
Voor heike ben ik even opties aan het zoeken en verzinnen ik kan er helaas nog niet veel over zeggen maar zodra ik meer weet zijn jullie de eerste die het horen