Ik heb eigenlijk niks echt spectaculairs te melden...
We hebben onze eerste vakantieweekje en het is inmiddels een echt paardenweekje geworden, omdat bijna iedereen bij ons op stal op vakantie is deze week...

Mijn vriend heeft deze week zelfs zijn eigen 'vakantie-verzorg-pony'...

Hij heeft zijn koetsiersbewijs gehaald, maar er verder eigenlijk nooit veel meer mee gedaan.
Hij gaat altijd wel trouw met mij mee, maar om zelf te rijden zijn mijn dames gewoon te pittig jammer genoeg voor een beginnende menner...
Nu de verzorgsters van Piëla de hele week op vakantie zijn heeft hij haar deze week van mij onder zijn hoede gekregen, en volgens mij gaat hij het steeds leuker vinden! (ook al is het allemaal nog niet zo simpel...

Hij heeft al een paar keer gelongeerd en rustigjes aan met de wagen gereden en vanavond zijn we aan het oefenen met laden geweest met onze nieuwe trailer.
We dachten Piëla naast Fifi te zetten toen die eenmaal stond, maar dat ging helemaal mis...

Piëla wilde niet laden en Fifi werd steeds onrustiger op de trailer, op een of andere manier wist ze toen zover met haar achterhand te zakken dat de stang eruit drukte, grote paniek dus, hangen, touw zei knap en buiten stond Fifi weer!

Ik was als de dood dat Fifi er nu ook nooit meer op zou gaan, maar die hadden we er gelukkig vrij snel weer op staan.
Die toen maar op stal gezet en Piëla alleen geprobeerd...
Dat viel nog niet mee, ik met touw in m'n handen en mijn vriend erachter, maar voor de klep verzette ze echt geen voet meer!

Uiteindelijk heeft hij het van mij overgenomen en is 'ie met een hand paardensnoepjes en een emmer voer op de klep gaan zitten...
En ja hoor, na een poosje stond madam erin!
Vriendje apetrots natuurlijk, echt lachen!
Nooit verwacht dat 'ie hier zoveel geduld voor zou hebben...
Ik heb nog wat foto's gemaakt, die zal ik zo even van de camera halen en hierop zetten...

Hier alvast een paar plaatjes van vriendje met Piëla met de wagen en van mij met Fifi (met m'n nieuwe camera...