Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

gaat het tenminste al een beetje vooruit met die breuk of zit er helemaal geen schot in? Ik wens je in ieder geval beterschap.
Paard door het hek gegaan vandaag... weet niet welke maar 2 weken geleden was het de mijne.. dan gaat ze vlak bij het hek liggen rollen, en ze rollen natuurlijk altijd van de ene naar de andere kant, maar Chim draait ook altijd nog een rondje 180graden zegmaar... dus dan komt ze verkeerd uit en rolt ze tegen het hek... dat was tenminste vorige keer, toen braken er spontaan twee planken en vlogen de splinters in de ronte! Gelukkig zit er ook nog een stroomdraad voor dat gewoon heel bleef, dus konden ze het land niet uit, maar vandaag dus weer kapot! (dit keer 1 plank, kom nu net uit mijn werk maar zal morgen eens op sporenonderzoek...)
Hier staan ze soms ook overal, behalve in de weide waar ze oorspronkelijk stonden. Een pony is een echte Houdini: ik had nooit geloofd dat paarden onder draden konden doorkruipen, tot ik haar dat zag doen.