Zo, volgens mij heb ik nu iedereen, sorry als ik je vergeten ben

.
De kamasutrabeurs was wel erg leuk en vooral gezellig met het clubje van ons. Ik heb wel veel gelachen en vooral mijn ogen uitgekeken.

Er lopen daar mensen van A tot Z. Sta je daar te kijken naar piercings, wordt er voor je iemand meegenomen aan een grote hondenhalsband met riem!!!

. Ik kwam ook net binnen, lekker donker ook daar, en ik sta bij nep-piercings te kijken die je om je tepel kan doen ofzo. Ik had nog niks in de gaten, en ik kijk vooruit, recht in de tieten van iemand

. Dus dat begon al lekker, moest meteen lachen als een klein kind natuurlijk..... Verder zijn we nog wel het Doolhof in geweest (lees nu pas de gekke verhalen daarover, als ik dat eerder had geweten was ik nooit gegaan haha

), maar was wel grappig... Gelukkig geen gekke dingen ofzo van andere mensen die je betasten!! Wel een oud vies ventje die zich stond af te trekken!! :puke: My god, snel doorlopen!! Verder nog shows gezien.... Van een neger die ff helemaal naakt ging... Nou jullie weten vast wat ze over negers zeggen...

Jeetje, wat had die er 1 hangen zeg

. Was dus weer een hele ervaring voor me, en leuk om een keer gezien te hebben, maar ik heb nou niet zoiets van; volgend jaar ga ik weer ofzo

.