mooi zadel ook! Is het zo'n ukkie of vertekent de hoek van de foto? Of ben jij gewoon lang hahaEn ook al zo'n lekker karakterpaardje! Tis toch wat met die Spaanse diva's...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mooi zadel ook! Is het zo'n ukkie of vertekent de hoek van de foto? Of ben jij gewoon lang haha
sombra is nochtans 1m65 maar ik heb het talent om elk paard klein te doen lijken helaas
1.65 is niet echt een kleintje haha 
Een donkerbruine, 6 jaar, 1m62, binnen mijn budget en hier een kwartiertje vandaan. Prachtig paard. We hadden afgesproken om pas vanaf januari/februari rond te kijken.
Maar heb toch al even een berichtje gestuurd. Normaal gezien kijk ik ook niet naar de advertenties, maar zocht iets op 2dehands en zag hem voorbij komen. 
K duim voor je dat het wat wordt!
Veel fijnere manier van werken, echt naar de ontspanning
En toen het oudere paard bang was van een pony onderweg, ging Jenara (nog begeleid door mijn vriend wel) bijna zonder aarzeling er gewoon voorbij en liepen we de rest van de weg op kop 
En volgens mij vond Jenara zelf het ook heel leuk!

Zo'n mooie kleur ook en al redelijk flink gebouwd!!
Maar dan weet ik toch alvast dat ik inderdaad gewoon rustig kan verder werken 
Het zou zomaar een PRE kunnen worden, maar ook een Hispano arab of een tres sangres die je hier veel ziet... ik wil vooral een makkelijk dier, zowel naar mensen en naar paarden.
Sol is hengst en mag dat blijven zolang het hem (of mij
) en een sociaal leven niet in de weg staat.
), en volgende week ook nog een afspraak staan.
)
Dimoni (duiveltje haha) is 'n 7 jairge ruin van 1.65m dat met mijn 1.90m wel 't minimum is, maar een joekel van een paard is ook weer niet zo handig in de bergen. Door mama Mérens is hij wel wat steviger, want ik ben ook geen teer poppetje. Ik heb hem hier een maand op proef, wat een luxe! (woon in Zuid Fr) maar heb hem nog niet gereden, morgen hopelijk eindelijk een zadel, wel al veel met hem rondjes gedaan en wat grondwerk. Hij is eigenlijk boven budget - dus idd over een paard kopen terwijl het nog niet in de planning lag
maar ik vrees dat ik al verkocht ben. Hij is aangespannen en bereden, maar nog wel een beetje groen maar heel slim en leergierig. Eigenlijk hoop ik dat ik het op een akkoordje kan gooien met de fokker waar hij vandaan komt, dan kan het misschien in termijnen, dat had hij zelf ook al zo'n beetje voorgesteld. (Nog onderhandeltips?) Veel plezier met jullie PRE's en ik volg dit nog wel even verder.

Die geeft ik wel even terug wat meer rust om nog wat verder uit te groeien, ze heeft nog steeds zo'n jonge, ranke bouw.. Liever wat meer geduld nu, dan straks een kapot gereden paard!