Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jamiejoyce schreef:Oeps bedoelde het veulen, vind de deken mooi passen
Estherr__1 schreef:Jamiejoyce schreef:Oeps bedoelde het veulen, vind de deken mooi passen
En met kopen bedoelde je ook de deken of het veulen?
Ik snapte je post ff niet![]()
Splinterz, denk dat ik de deken gewoon houd maar laat het morgen definitief weten![]()
Banka, om nog even terug te komen op je vraag, ik start daar niet omdat het voor mij veel te ver weg is.
Ik woon in Zuid-Holland
Fijn AmoorM, hier kan je helaas niet van zulke buiten ritten maken
Als iemand interesse heeft in 1 van de twee veulens (hengst en merrie) let me know!![]()
Suus, had jij nou dat grijze jasje van HH (St. Tropez)? Ben t ff kwijt wie hem had..
Jamiejoyce schreef:Veulentje heeft idd een beetje een groot hoofd vanaf de zeikant dus als hij niet goed genoeg bevonden word![]()
Maar je deken past goed in mijn ogen, ik heb alleen even op
De site gekeken heb al een roze zweetdeken maar dat is 185 dus past niet dicht van voormaar ik ga voorlopig even niks kopen eerst hard sparen
( snap je het nu was niet zo duidelijk :p)
Estherr__1 schreef:Jamiejoyce schreef:Veulentje heeft idd een beetje een groot hoofd vanaf de zeikant dus als hij niet goed genoeg bevonden word![]()
Maar je deken past goed in mijn ogen, ik heb alleen even op
De site gekeken heb al een roze zweetdeken maar dat is 185 dus past niet dicht van voormaar ik ga voorlopig even niks kopen eerst hard sparen
( snap je het nu was niet zo duidelijk :p)
Je zei: misschien trekt het nog bij anders wil ik hem wel kopen![]()
Daarom vroeg ik of je de deken of het veulen bedoelde![]()
Mooi jasje Suus! Vind hm erg gaaf, ik wil hm ook![]()
Hoe valt hij qua maat? Gewoon normaal?
Zag er 1 op marktplaats staan, een roze
Estherr__1 schreef:Mooi jasje Suus! Vind hm erg gaaf, ik wil hm ook![]()
Hoe valt hij qua maat? Gewoon normaal?
Zag er 1 op marktplaats staan, een roze