Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus ik zit gewoon echt even niet lekker in me vel maar daar komen we ook wel overheen ik laat me eigen gewoon weer extra nakijken door de dokter.
veel plezier met rijden

Gaaf hoor. Je kan wel een act beginnen 

kost te veel geld en heb ik ook geen behoefte aan. Kan rondscheuren in de auto van mijn vriend en die van mijn moeder.
Kelly, als ik jou was wist ik het wel 
We zijn naar de Veluwe geweest
Was echt heel leuk en gezellig!

Was ook leuk om te doen
En het bruidspaar (en hun familie en vrienden) waren super leuke en aardige mensen!

Hopelijk is het snel over!

Heb genoten!! Was ook super mooi weer, dus dat werkte ook wel mee.

Hoe ging het rijden?
. Leuk pinksterweekend met je fam gehad dus! Wat hebben jullie allemaal gedaan? En Vaidosa nog maar 5 weken, zo das kort
.
. En hoe is het met Bandiet gegaan op de 'keuring'?
!!
. Hoe is het afgelopen met je voet
.
. Wel foto's maken dan!
.
. Knappe Hincapie. Hij is steeds beter in control he
.
. Hopelijk niks ernstigs....
. En lekker wezen zwemmen met de kleine, lekker hoor.
. Hij mocht gisteren ook weer lekker bijna een uur aan de hand grazen bij de buren op de enorm grote wei (wat helaas niet van ons is
). Daar staat lekker lang gras waar hij enorm van smult haha
.
En dan gaan we daarna weer even grazen. Ik ben nu lekker klaar met werk, dus meteen door naar stal! Ben ik een avondje vroeg thuis voor de verandering..
meestal als ik dit zeg wordt het dubbel zo laat... haha
). Verder zeiden ze me ook nog "dat ik dan maar hoefde uit te kiezen welk paard ik mee naar België nam om te trainen"
Maar ja, gezien de slechte markt hier, weet ik nog niet of ik dat wel ga verder doen. Idra schreef:Ga je hem nog verder laten onderzoeken Sanne?

Beauty is ook leuk shoppen! Hoe lang ga je dosie nog rijden?
Op stal en thuis kan nog wel het een en ander gebeuren dus komende weken kan ik me wel vermaken.
elke keer met rijden laatste 10 min kwartier beugels eraf..en ik moet zeggen dat ik na 2x al merkte dat ik wat beter ging zitten...alleen de overgang galop-draf krijg ik niet helemaal lekker, ik kan net niet goed blijven zitten waardoor shannon uit de aanleuning komt en dan ga ik nog meer wiebelen

en behoefte aan afstand, dan moet je die nemen! Dan kan je waarschijnlijk ook beter nadenken.
. Niet fijn daarnet. Had een gaatje, pff, was echt al zo lang geleden, dus was vergeten hoe het ook alweer voelde (neem nooit een verdoving, vind ik nog enger dan boren
) . Zo, ik wist het meteen weer hoor, auw..
En nu schijnt er een bloeding te zitten, dus moet ik wachten tot die over is? En dan wordt het gevuld.. Nouja, gelukkig hebben ze i-net hier, wat een luxe he
Beetje zitten en wachten is niks, dus even bokken is dan altijd leuk!
. We wilden afgelopen maandag gaan, maar helaas was er toen een paard bij ons op stal ziek (onbekend virus) dus kon het niet doorgaan.. Nu misschien a.s. maandag of donderdag afhankelijk van de champis

spookie blijft ook zo mooi om naar te kijken jullie vormen een heel leuk team 
, ja ik heb idd een super weekend achter de rug was ook veelte kort
hier staat heike jammer genoeg ook maar 1 uurtje op het land maar we zijn bezig voor beter dus ik heb goede hoop op een betere tijd voor heike

en ‘’gelukkig’’ alleen maar een kneuzing en is er niets gebroken bij je kleine meid
weet je al hoelaat je zondag moet ? en waar moes je ook alweer?
hopelijk is de bloeding snel over
Ga het vandaag dan ook weer lekker overdoen! Gaan gewoon weer het bos in!