[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Utixo

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:52

Ah, op die manier. Lijkt me nog heel moeilijk, want verkocht is verkocht, contracten zijn maar zelden rechtsgeldig.

Kun je haar niet zelf houden, maar bij een meiske op het land zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:55

Dat staat er ook bij in de advertentie, als iemand een weitje weet of een ander soort plekje voor haar, graag! Liever zelfs!

Nee, ik ga geen risico lopen dat ze de handel in gaat, vandaar ook dat ze alleen naar mensen gaat waar ik echt een goed gevoel bij heb en die ik echt vertrouw, en die moet ik dus ook meerdere keren van te voren gezien hebben :+

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:20

Voor de mensen die het vroegen ik heb een ontsteking aan de binnenkant van mijn vagina en ik kan je vertellen het is niet fijn :n dus ik zit gewoon echt even niet lekker in me vel maar daar komen we ook wel overheen ik laat me eigen gewoon weer extra nakijken door de dokter.

Saida - je doet rintske dus niet alleen een plezier ermee maar ook de volgels :D veel plezier met rijden

Benthe - heb je al een foto van de pony, en het is je vergeven hoor ik denk dat je nu ook heel druk ben met vernieuwing van je stal

Jolijn - moeilijke keuze aan de ene kant begrijpelijk maar aan de andere kant zou ik het nooit kunnen :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:24

Ik kan het eigenlijk ook niet, maar wil het toch gaan proberen.. Ga ook nog met de verzekering in overleg over rusthuis...

Ik vind het moeilijk hoor, ook om te zien of ze pijn heeft...
Ze is nog vrolijk maar draaft of galopeerd eigenlijk nooit meer uit eigen initiatief...Dat zegt toch ook wel wat lijkt me...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:43

@ Robijn, pb gracy hier op bokt. zij woont in duitsland en vangt paarden op. mijn veulens en mijn merrie staan daar. super adres, onbeperkt ruwvoer, vrije uitloop, wekelijks da voor controle, alle paarden krijgen voedingssuplement ter ondersteuning. haar man is paardrntandarts. Ik denk dat je haar daar voor een klein prijsje wel kwijt kunt.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 13:50

Wat Elise (Suelza) zegt, dat zou idd ook een hele mooie optie zijn, Jolijn!
Dan blijft ze toch nog van jou en kan jij er te allen tijde over blijven beslissen.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:12

Jolijn sterkte met de moeilijke keus! Ik vond het bij mijn vorige paardje ook heel moeilijk om te zien of hij pijn had als hij op de wei stond. Toen hij er een keer een paar dagen niet op was geweest en er weer op mocht met zijn maatje begon die als een idioot te rennen maar de mijne bleef staan. Dat was niks voor hem. Door zulke dingen moet het opvallen want anders is het heel moeilijk. Zeker omdat ze enkel last hebben van hun benen en zich niet ziek voelen...

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:36

Frank: De bruidsreportage was zonder paarden, maar alsnog erg leuk om te doen :j

Laura: Fijn van die jonge meisjes die weten hoe dat werkt bij een hengst... NOT! Verstandig dat je in de wei bent gaan rijden :j

Elise: Pfiew, gelukkig goed nieuws over je oog! Is je zicht al weer verbetert?
En wow!! Wat heb jij een lef, zo op die 2 paarden rijden :wow: Gaaf hoor. Je kan wel een act beginnen ;)
Gelukkig woon je niet echt in de buurt, en zo'n slechte chauffeur ben ik nou ook weer niet, dus die bekeuring, geef die maar aan een ander ;)

Joyce: Fijn dat je zo genoten hebt in de Ardennen, de omgeving ziet er in ieder geval schitterend uit!

Eline: Ik studeer communicatie.
Ik heb nog geen auto :n kost te veel geld en heb ik ook geen behoefte aan. Kan rondscheuren in de auto van mijn vriend en die van mijn moeder.
Wie is jou homeopaat?

Cyrina: Wat en prachtig veulen :+: Kelly, als ik jou was wist ik het wel :j

Jasmijn: Nee, het kamperen was niet in Heemskerk :P We zijn naar de Veluwe geweest :D Was echt heel leuk en gezellig!
Onee, nu heb ik weer zo lang gewacht, ik mail je vanavond! Belooft, anders krijg je een taart van me :P
Wanneer had je nou ook al weer je theorie examen? Gaat het leren een beetje goed?
En hoe was de keuring? Heeft Bandiet gewonnen? Zijn er foto's van?
En ben je nog steeds gestopt met roken... laten we daar nou ook eens een beloning aanplakken als je dat lang genoeg niet doet...
Je profiel ziet er echt mooi uit Jas :j

Frank: De reportage is goed gelukt :j Was ook leuk om te doen :D En het bruidspaar (en hun familie en vrienden) waren super leuke en aardige mensen!

Esther: waar ben je uit geweest in Uitgeest ?

Mijn eerste deel van mijn antwoord tot Lobke op blz. 253. Ga nu even boodschapjes doen en dan lees ik de rest bij!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:41

Haha je hebt bijna een parttime baan nodig om het hier allemaal bij te kunnen houden haha!!

Vandaag echt heerlijk gereden met Hincapie! Het was echt zalig in het bos! Vriendin van mij had zin om mee te gaan maar ze heeft een merrie. Het is gelukkig geen merrie merrie maar een hele koele die niet snel onder de indruk is van een hengst. Dus een goede om mee te proberen hoe het ging.
De eerste paar paden heb ik netjes met Hincapie voorop gestapt, daarna op een heel breed pad zijn we naast elkaar gaan stappen. Hij gaf geen kik! Hij keek een paar keer naar haar maar dat was alles.
Een keer kwam alleen Cheyenne (de merrie) een stukje voor Hincapie en toen moest hij even hinniken maar daarna kon ik gewoon zo stappen dat zijn hoofd ten hoogte was van de ruiter zeg maar. Echt super braaf van hem dus! Ben zo trots op mijn knollie!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 15:44

Bedankt voor de tip zeg, dat ga ik doen!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 16:37

Lobke: Wat een super gave hengst :+:
Oeh, ik zou wel met je meewillen naar Barcelona. Wat ga je daar allemaal doen?
Had ik toch een vakantie naar Spanje moeten boeken ipv naar Engeland :P

Saida: Hihi, jullie hebben gezellig voor varkentje gespeeld :D
Oh, wat heerlijk dat het buitenrijden met Rintske zo goed ging. Nu kan je lekker veel gebruik gaan maken van je trailer!!

Ilona: Super Chico!! Wat is het toch een fantastisch paard! Heerlijk dat hij je het vertrouwen gelijk heeft gegeven met jullie eerste stap weer buiten de deur.
Ben benieuwd naar de foto's van het ritje op je droompaard ;)
Dat denk ik ook wel eens met Igneo, hij heeft precies het karakter wat ik altijd zocht in een paard! alleen nu moet hij nog gezond worden...

Mies: Ik bedenk me net dat je gelijk hebt en ik al eerder geshopt had, maar dat waren allemaal beauty producten :P
Volgens beide DA's kan het herstel wel 6 maanden duren. Hij zit nu op 2,5 maand.
Toppie dat het rijden met Shannon weer goed gaat, nu hopen dat ze met het proefje ook zo lekker loopt :j

Karina: Jeetje, nog steeds van die kwakkelende paarden :(:)
Tja, echt Lusitano he, gewoon willen werken, ookal kan het eigenlijk niet. Gelukkig let jij goed op hem.

Frank: Ik zal eens kijken of ik wat foto's van mijn nieuwe out-fit kan laten zien ;)

Anouk: Dat is ook inderdaad het hele zorgen probleem. Ik kan hem niet helpen met dat uitzieken, dat moet hij zelf doen en dat vind ik zo moeilijk om te accepteren.
Wat leuk dat Sabrina de ringen mocht geven :D
Wat een prachtige foto's van jullie kinderen :D

Madelief: En hoeveelste is Furia geworden?

Eline: Nouja zeg, arme man, sta jij hem daar een beetje uit te lachen :P

Laura: Super dat Hincapie zo braaf was :D

Bianca: Jeetje, dat is dan of heel toevallig, of die persoon was echt goed in readings!

Ellis: Wat een prachtige foto's en succes in het ziekenhuis!

Malin: Gaaf! zo'n crosspacours!! Dat wil ik ooit ook nog eens doen.

Denise: Fijn dat je met je instructrice de fout hebt gevonden :j
Gedsie, dat klinkt niet fijn :(:) Hopelijk is het snel over!

Michelle: Hopelijk heeft je dochtertje niks ergs :(:)

Benthe: Maak je nou weer echt een soort manege van de stal? En lopen de zaken een beetje goed?

Jolijn: Jeetje, Robijn te koop.. Kan me voorstellen dat je graag wilt dat ze gewoon aandacht blijft krijgen en jij toch een paard zoekt om op te rijden. Maar jeetje, ik zou het niet kunnen :n

Nou, mijn weekend was geslaagd :D Heb genoten!! Was ook super mooi weer, dus dat werkte ook wel mee.

Vaidosa begint nu echt drachtig te worden. Vrijdagavond heb ik een buitenritje gemaakt en ik merkte al dat ze wat minder vlug was. Dit weekend heeft Lisa nog even een buitenrit met haar gemaakt en een galopje zat er al niet meer in :n
Het duurt ook nog maar zo'n 5 weken :D
Gisteren ging ik aan Dosie haar buik voelen en wat heeft ze een kleine druktemaker daarbinnen zitten zeg!!

Met Iggie gaat het relatief wel aardig. Vrijdagavond hebben we lekker gespeeld. Wat rond gerend enzo en ik heb hem niet horen hoesten. Gisteren was hij mijn poetskist aan het terroriseren en toen moest hij helaas wel een paar keer kuchen.. Ik wacht rustig af. Volgende week komt de DA hem inenten (zijn eerste enting) dus dan kan hij zelf ook gelijk weer even kijken.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:07

wat lief van jullie, al die reakties, terwijl ik het nog maar zo weinig red om hier komen! :+:

Zal morgen weer eens proberen bij te reageren, dan zal ik toch weer een groot deel van de dag thuis op de bank vullen... :+

Maar goed, ben dus weer lekker thuis na een dagje ziekenhuis!
Moest er vanmorgen om 7 uur al zijn, tussen 9 en half 10 was ik aan de beurt, en toen was het wachten tot de verdoving van de ruggeprik was uitgewerkt...
Operatie op zich was in no-time gepiept!
Flink ding trouwens die schroef, heb ik 'm hier nu keurig in een potje zitten als aandenken! :D

en nu maar weer met m'n enkel in 't verband op de bank... :+

bedankt ook voor jullie reakties op de strandfoto's!
ze zijn inderdaad gisterochtend gemaakt, voordat het druk werd, en ik heb er nog veel meer! :P

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:08

Saida: Wat lekker je paardje op de wei! :D Hoe ging het rijden?

Sanne: Ja, heb helaas geen rij-foto's maar wel stand kiekjes. Zal ze snel eens plaatsen. En Igneo moet idd snel beter worden :(:) . Leuk pinksterweekend met je fam gehad dus! Wat hebben jullie allemaal gedaan? En Vaidosa nog maar 5 weken, zo das kort :D .

Karina: En hoe is het nu met de paardjes? Het zit niet echt mee de laatste tijd he.. En al meer nieuws over je huisje?

Jasmijn: Wat goed van dat stoppen met roken! Ik weet hoe moeilijk het is.. Maar ik houd ook nog steeds keurig vol ;) . En hoe is het met Bandiet gegaan op de 'keuring'?

Madelief: Jou Fuurtje was 3e geworden he zag ik op hyves (op de keuring)? Leuk *D !!

Ellis: Wauw, gave foto's zeg :~ . Hoe is het afgelopen met je voet :(:) .

Malin: Lef zeg, als je dat gaat doen met Suevvie! Vind het altijd spectaculair om te zien, maar zelf doen, nou nee :o . Wel foto's maken dan!

Benthe: Kikker, ehh Zandra is leuk! Echt een mooie poownie. Is een leuke aanwinst voor de kids :j .

Jolijn: Jeetje, robijn te koop... goh. Moeilijk zeg... sterkte..

Laura: Brave wilde hengst dit keer ;) . Knappe Hincapie. Hij is steeds beter in control he :D .

Denise: Klinkt als een heerlijk weekend! Fijn dat je ook weer lekker hebt kunnen rijden met Heike!

Mies: Aah Sam toch :(:) . Hopelijk niks ernstigs....

Denise: Lekker ritje voor de kar dus! Leuk dat je dan ook mensen kunt mee nemen die niet kunnen paardrijden, maar paarden best leuk vinden! Dat is met rijden toch lastiger ;) . En lekker wezen zwemmen met de kleine, lekker hoor.

Gisteren weer lekker gereden op Chico.. Hij gaat het goehoed de laatste dagen! Ben super trots op hem *D . Hij mocht gisteren ook weer lekker bijna een uur aan de hand grazen bij de buren op de enorm grote wei (wat helaas niet van ons is :( ). Daar staat lekker lang gras waar hij enorm van smult haha *D .

Omdat ie zo hard gewerkt heeft afgelopen 4 dagen, mag die zo lekker los spelen in de bak :D En dan gaan we daarna weer even grazen. Ik ben nu lekker klaar met werk, dus meteen door naar stal! Ben ik een avondje vroeg thuis voor de verandering.. :D meestal als ik dit zeg wordt het dubbel zo laat... haha

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:09

Ga je hem nog verder laten onderzoeken Sanne?

Jolijn, erg moeilijk, maar dat Elise zegt lijkt me wel een mooie oplossing.

Elise, hoeveel paarden heb jij van jezelf?

Ellis, wat een foto's zeg, heerlijk!! Sterkte met je voet (of was het been)!

Wat ik daar ga doen Sanne?
Veulentjes kijken, meehelpen met de training van de paarden en oefenen voor de show op zaterdag 25 juli, dan bestaat de fokkerij 24 jaar en geven ze dus een show (vreemd dat ze niet op 25 jaar doen :P). Verder zeiden ze me ook nog "dat ik dan maar hoefde uit te kiezen welk paard ik mee naar België nam om te trainen" :P Maar ja, gezien de slechte markt hier, weet ik nog niet of ik dat wel ga verder doen.

Binnen twee weken terug met Licor op wedstrijd en vanaf dan hopelijk weer regelmatig. De niveau 3 (Z2) - proef is wel net veranderd, en is best wel moeilijk. Valt nog niet mee met mijn meedenkend paard, maar ach, als hij zijn best maar doet.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 17:28

Idra schreef:
Ga je hem nog verder laten onderzoeken Sanne?

Tja, daar zit ik over te dubben... Beide dierenartsen zeggen dat zijn longen schoon zijn, dus daar zou dan op zich weinig aan te zien zijn. Ik wacht denk ik even af hoe hij zich deze week ontwikkeld, wordt het niet beter dan lijkt mij dat wel verstandig :j

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:10

zo ben er ook weer
heb een erg druk gehad
maar was cker de moeite waard :D ;)
heb wel alles bij gelezen en foto`s gezien
ik hou het ff kort krijg zo bezoek,
morgen met me knollie naar het strand
en jasmijn hoe is die daar aan de andere kant bij ons prima ook op stal
de katten groeien goed en ik probeer jos mee naar buiten te krijgen maar wil nog niet zo lukken hahahaha
hij begruikt de smoes, de zomerduurt nog lang he maar het zal wel een keer ervan komen
ben ook emt de ander wel geweest en dat ging heerlijk
dus volgend jaar ga je maar mee
halen we je op samen met madelief maken we een mooie tocht
en natuurlijk door de bollen velden he hahahah

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:00

Benthe ; Nou moet ik zeker snel weer naar stal komen. ben al 2 weken niet geweest te lang eigenlijk. Kom denk ik volgende week ff naar je nieuwe pooon kijken. Ik sms/bel je wel als ik kom :D

Sam heeft gelukkig alleen een kneuzing aan dr voet. Dokter kon dr verder niks mee. Ze gebruikt hem zelf niet veel en dokter zegt dat ik kan zien dat als het over is ze vanzelf dr voet gaat gebruiken.

Denise ; Oee sterkte met je onsteking! Klinkt in iedergeval niet fijn! (K)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:11

Bianca: ik heb het ook niet zo op dat reading gebeuren. Er komen inderdaad wel frappante dingen uit, maar die ik heb laten doen kwamen ook dingen uit die kaasrecht op 'de realiteit' stonden... dus ik weet het nog niet zo goed. Iemand die goed naar zn eigen paard kijkt, op verschillende momenten van de dag weet ook wel hoe die in elkaar zit ;)

ellis: Schitterende foto's! Jullie genieten! Hoe was het in het ziekenhuis?

malin: is dat dat bos waar je gewoon zelf kan rijden en waar van die hindernissen staan?

Denise: Ik heb ook echt al zin in volgende week!!! kunnen we meteen afspreken wanneer ik naar jou en heike kom kijken ;)
Zonder beugels rijden is ook goed voor je lijn ;)
Fijn dat je probleem zo snel verholpen is! Kun je weer lekker doortrainen!

jolijn: ik zou dan wel zorgen dat het contract rechtsgeldig is, anders heb je geen poot om op te staan... is er geen kinderboerderij of rusthuis in de buurt waar ze heen kan?

sanne: was ik toch niet gek geworden ;) Beauty is ook leuk shoppen! Hoe lang ga je dosie nog rijden?

VAKANTIE Jiehoe!!! Dus nou kan de grote schoonmaak beginnen ;) Op stal en thuis kan nog wel het een en ander gebeuren dus komende weken kan ik me wel vermaken.

Ik ben mezelf maar aan het bootcampen ;) elke keer met rijden laatste 10 min kwartier beugels eraf..en ik moet zeggen dat ik na 2x al merkte dat ik wat beter ging zitten...alleen de overgang galop-draf krijg ik niet helemaal lekker, ik kan net niet goed blijven zitten waardoor shannon uit de aanleuning komt en dan ga ik nog meer wiebelen :P
Ik heb afgelope 2 weken het idee dat shannon wat gelukkiger en vrolijker is..ze loopt constant te kroelen, aandacht te zoeken, snuffelen en ze kijkt zo blij... :D
We gaan vanuit stal waarschijnlijk een voltige singel kopen voor de fjord van 1 iemand...kunnen we wat leuks gaan doen...nou ging ik oude voltige foto's kijken van ponykamp(2004)...kwam nog wel een leuke tegen:
Kleermakerszit op een paard
Afbeelding
En dan valt het paard in draf en glijd mn kont weg :P
lekker blijven hangen!
Afbeelding

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:15

Snowy; Hoe oud is Rowena dan? Sam heeft echt heerlijk genoten van die dag en is nog steeds helemaal in de ban van de vissen. Ik ben vorig jaar ook gewoon met haar naar de efteling en helendoorn geweest. Ze vond het allemaal geweldig alleen tsja vaak snachts wakker worden van het dromen. Maar niet huilend ofz maar gewoon dat ze me alleen roept :p
Hoe is je les gegaan? Jammer dat je vriendin afbelde maar met de kar weggaan is ook lekker toch?
Dan zal je ook wel dicht bij mij in de buurt wonen of ik bij jou haha.

Saida; Lekker gereden?

Jolijn ; Kan je haar niet beter gewoon zelf op een wei zetten bij andere paarden dat ze toch nog van jou blijft? Maar idd bij mensen nog even een lekker leuk leven leiden is ook fijn.
Denk er nog maar goed over na :D en behoefte aan afstand, dan moet je die nemen! Dan kan je waarschijnlijk ook beter nadenken.

Lau; Fijn dat je vandaag heerlijk gereden heb =) Je zit nou heerlijk op je roze wolk?

Sanne; Oee nog maar 5 weekjes met Vaidosa het schiet op =) Ee druktemaken haha geweldig, ben benieuwd naar het veulentje. Spannend voor Ig zijn eerste enting hihi :p

Nouvel; Zoo dat is vroeg 7 uur erzijn en al best voreg aan de beurt geweest. Hoelang denken ze dat je nu moet herstellen?

Ilona; Chico is zijn buikje lekker rond aan het eten dus, gaat die nog naar het land of blijf je op stal staan?
En ben je vroeg thuis? haha dat vroeg thuis zijn kennen we he !:P

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:38

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 09:41

Hier even een berichtje van Ilona uit de wachtkamer bij de tandarts.. :\ . Niet fijn daarnet. Had een gaatje, pff, was echt al zo lang geleden, dus was vergeten hoe het ook alweer voelde (neem nooit een verdoving, vind ik nog enger dan boren _O- ) . Zo, ik wist het meteen weer hoor, auw.. _-:( En nu schijnt er een bloeding te zitten, dus moet ik wachten tot die over is? En dan wordt het gevuld.. Nouja, gelukkig hebben ze i-net hier, wat een luxe he 8-) Beetje zitten en wachten is niks, dus even bokken is dan altijd leuk!

Misschien volgende week een buitenrit naar het strand en duin met Frank en Dessie :D . We wilden afgelopen maandag gaan, maar helaas was er toen een paard bij ons op stal ziek (onbekend virus) dus kon het niet doorgaan.. Nu misschien a.s. maandag of donderdag afhankelijk van de champis ;)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 10:40

Jolijn – ik snap best dat je wat afstand wil deze gebeurtenis heeft een hele impact op je en doordat je constant dingen aan het regelen bent kan je soms niet meer helder na denken :n

Laura – fijn dat het rijden lekker ging en ben echt jaloers dat je zo dicht bij het bos zit je kan echt gewoon even lekker door het bos heen tuffen

Sanne – ik hoop ook dat het snel over is want soms voelt het idd niet fijn :n
Jij ook een superweekend gehad zo te lezen, en Dosie nog maar 5 weken tjee wat gaat de tijd hard ben echt benieuwd wat er uit komt hoop je zelf op iets of heb je een vermoeden ?

Ellis – die foto’s van jou en fifi op het strand zijn echt zo geweldig het plezier straalt er gewoon bij jullie van af, ik wil ook zo dicht bij het strand wonen :P spookie blijft ook zo mooi om naar te kijken jullie vormen een heel leuk team :j
Gelukkig is de pin er uit en kan het herstel beginnen hopelijk geneest het snel zodat je snel weer op spookie kunt rijden

Madelief – ik lees dat furia 3de is geworden knap hoor

Jasmijn – en hoe is het bij jou en je kanjer gegaan, en stoppen met roken knap hoor ikzelf rook gelukkig niet maar kan me voorstellen dat het niet makkelijk is

Ilona – nog steeds zo lekker op die roze wolk :D, ja ik heb idd een super weekend achter de rug was ook veelte kort :o hier staat heike jammer genoeg ook maar 1 uurtje op het land maar we zijn bezig voor beter dus ik heb goede hoop op een betere tijd voor heike

Lobke – lekker gereden dus bij David super hoor nu snel weer de wedstrijden in en gouw die ring weer onveilig maken met jou kanjer ;)

Petra – ook jij een lekker druk maar super weekend achter de rug lekker hoor om zo te genieten ook lekker met tjil naar buiten geweest *D

Michelle – het is idd ook niet fijn maar ik heb zalf dus het moet goed komen ;) en ‘’gelukkig’’ alleen maar een kneuzing en is er niets gebroken bij je kleine meid

Mies – ook ik heb echt zin in volgende week, en ik moet ook even met jou een datum afspreken om jou en shannon te zien maar dat bespreken we allemaal volgende week wel :D
Fijn dat het nu zo goed gaat met shannon ik denk dat ze der eigen nu steeds meer op der gemak gaat voelen want jullie band wordt natuurlijk ook steeds sterker dus heeft zij ook behoefte aan een knuffel :+: weet je al hoelaat je zondag moet ? en waar moes je ook alweer?

Nishida – super filmpjes van urbino ziet er echt heel goed uit heb ook gelijk gereageerd in je topic

Iloon en frank – lekker hoor een buitenrit geniet er maar van als het doorgaat

En bah iloon is niet fijn een gaatje maar wat een luxe i-net bij de tandarts heb ik niet hoor :n hopelijk is de bloeding snel over :(:)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 10:42

bedankt voor jullie leuke reakties op de foto's!
voor wie het nog niet had gezien en leuk vind, ik heb er uit de hele stapel wat uitgezocht en een topic van gemaakt, staat in mijn onderschrift...

ilona sterkte!

ga ik zo even filmpjes van urbino kijken!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 10:55

Michelle en of ik op een roze wolk zit hihi!! :D Ga het vandaag dan ook weer lekker overdoen! Gaan gewoon weer het bos in!

Ilona sterkte tandartsen zijn geen pretje... (ik mag over 1 maand weer heb er nu al zin in pffffff)

Denise Dan kom je een keertje gezellig hierheen met Heike zo ver is het niet.. haha

Sjaad wat heb je toch een prachtbeest onder je kont zeg! Hij doet het echt netjes!

Mies leuke foto's joh! Ennuh ben jaloers wil ook vakantie...
Ik moet nog 4 weken en in die 4 weken moet ik echt nog heeeeeel veel doen!! pfffff....

tsjillert veel plezier op het strand vandaag!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 10:56

ja ik zou hier ook wel een beetje meer bos willen, waar we ook lekker in kunnen mennen...

geniet lekker van jullie wolkjes! *D :D

hmm, moet binnenkort ook weer een afspraak met de tandarts maken inderdaad... :+