Mies en Yen heerlijke foto's allebei! En Tsjil is ook aardig opgedroogd 
Jolijn lekker hoor dat het zo goed gaat tussen jullie, ben benieuwd naar de foto's!
Frank ik ben verliefd op jouw trailer
Ik wil zooooooo graag een eigen trailer maar na de operatie zal eerst de spaarrekening weer aangevuld moeten worden
ja er zijn heel wat mensen bijgekomen sinds het eerste topic, maar wel gezellig hoor hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Karina wat een gedoe zeg, maar gelukkig is dat epr 1 december voorbij. Nou ja dan heb je weer ander gedoe met het inrichten van het huis enzo
Nog even volhouden dus!
Saida gewoon geduld hebben en zoals je zegt lekker oefenen, dan komt het vanzelf goed. Volgens mij is jouw madammetje wel een pittig tantetje haha
Ja ik vind Suevo ook erg ingevallen aan de bovenkant. Dat zal wel tijd kosten om het er weer aan te krijgen, die bovenkant valt als eerste in bij hem en komt er altijd als laatst weer bij. Maar we hebben geen haast dus dat komt goed!
Iloon en benthe hoe was het?
Hmm Amanda staat inderdaad een beetje opgetrokken, maar op die foto's lijkt het wel of er genoeg gras staat, of niet? En wat was dat nou met die koliek aanval van een tijdje terug? verder lieve foto's!
Die foto's van iggy waren ook weer om van te smelten zeg
Ik vind hem toch echt zo leuk!
Lisenka hoe is het er mee? En met Baldomero (heb ik zijn moeilijke naam nou goed onthouden?) en de andere paardjes?
Bedankt allemaal voor de felicitaties, ik heb er wel veel zin in en hoop dat ik me daar snel een beetje thuis voel. In het begin zal het wel even wennen zijn en vind ik het allemaal een beetje spannend, maar het is werk wat ik ken dus dat moet goed gaan komen! Met Suevo gaat het ook goed, hij is gisteren terug gegaan naar zijn eigen stal (op stro) en heb hem 20 minuutjes gelongeerd. Eigenlijk wil ik dat doen in stap en een klein stukje in draf maar hij greep elke gelegenheid letterlijk met 4 hoeven aan om gek te gaan doen haha
Steeds wegspringen, stukjes hard crossen en af en toe een bokje
Hij krijgt nu ook weer pulp bijgevoerd met zemelen en maismeel, dus dat gaat hem ook zeker helpen om van aan te komen.
Verder ga ik binnenkort weer lekker met de hond beginnen met trainen, heb er veel zin in want vond dat altijd erg leuk om te doen. Maar ivm mijn oude werktijden ging dat niet meer. Het is een cursus waar van alles in zit: speuren, aporteren, vooruit sturen maar ook stukjes gehoorzaamheid. Ik wil Luna leren om ook tijdens afleiding van andere honden (of paarden haha) netjes op mij te blijven letten en aangezien we tijdens deze cursus ook veel los gaan werken met de hond, leek me dit een goede oefening