[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Picassox

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 11:46

Dankjewel Regine. Ja
Ik ben echt heel dankbaar voor elmiran (op bokt), ze is gelukkig gewoon bij ons gebleven en zorgde er ook voor dat ik me een beetje in hield. Scheve mond

Picasso moet vandaag nog wat rustig aan doen, maar het gaat al goed met hem. Hij is al weer helder in z'n oogjes, hij heeft alleen een slapeloze nacht gehad. Hij moest in een vreemde stal (waar hij niets mocht eten) en hij heeft de hele nacht staan weven. Maar goed, voor z'n eigen bestwil.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 13:52

cojolly schreef:
Ook nachtdienst soeske?

Nee, was net terug van het stappen Knipoog
Sterkte picas

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 13:58

Stappen?? Op dinsdag?? Wist niet eens dat er dan tenten open zijn. Of is dat in het kader van de vakantie?

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 13:59

Ja, bij ons zijn ook alle tenten los. Ja
Ik ga nu ook gewoon op maandagavond stappen hoor. Haha!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 14:01

Haha! Voel me opeens oud Haha!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 14:50

missmuts schreef:
Haha! Voel me opeens oud Haha!

haha me too Haha!

Soeske was het wel leuk?

Picasso echt erg! ja je schrikt je idd een ongeluk. Ik heb dat ook eens meegemaakt met Suevo, alleen bij hem kwam er geen bloed uit, maar wel allemaal slijm en kwijl. Hij deed heel raar idd met zijn nek en hoofd en rolde ook met zijn ogen. Alleen hij kwam steeds bij mij leunen en steun zoeken, echt lief. Gelukkig was het, toen de DA erbij kwam, alweer over. Bij Dink hebben we het ook eens gehad, die moest wel door de DA doorgespoeld worden met paraffine. En vechten dat hij deed, nou toen stond ik er ook echt bij te janken Verdrietig

Hopelijk mag hij snel weer naar buiten, ik zou hem voorlopig anders lekker slobber voeren, dan heeft zijn keelgang niet zo veel te lijden. En doe hem van mij ook nog maar een dikke knuffel!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 15:12

Jeetje Picas!! Dat moet schrikken geweest zijn!! Gelukkig is hij aan de beterhand, geef hem maar een dikke knuffel van me Ach gut

missmuts schreef:
Ik ga tegenwoordig mee met Bruintjes Rulez Haha!

Komaan, show je nieuwe aanwinst hier Haha! Hij is veel te mooi om te verstoppen!!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 15:14

Idra schreef:
Jeetje Picas!! Dat moet schrikken geweest zijn!! Gelukkig is hij aan de beterhand, geef hem maar een dikke knuffel van me Ach gut

missmuts schreef:
Ik ga tegenwoordig mee met Bruintjes Rulez Haha!

Komaan, show je nieuwe aanwinst hier Haha! Hij is veel te mooi om te verstoppen!!

Huh heb ik iets gemist?! Lachen

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 15:20

Haha! Dank je wel voor het compliment, Idra!

Ik heb sinds enkele weken een geweldige lusitano erbij. Hij is vier jaar, nog helemaal groen en he-le-maal geweldig!!! In mijn profiel enkele foto's en hier nog enkele:

(beetje donker)
Afbeelding

Afbeelding

(oren eraf)
Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 15:22

Heeej gaaf man! Heb ook even in je profiel gespiekt, wat een geweldig dier! Echt heeeeeeeeel kwijlbaar Kwijl

Heel veel plezier met hem en dat hij maar net zo veelzijdig mag worden als Oeste OK dan!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 15:24

Bloos Dank je wel. Ik ben ook echt zow blij met hem!! Volgens mij hebben we langzamerhand een mooi quadrille van bruintjes bij elkaar.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 15:44

Gaaf missmuts!
Ja, was wel gezellig gister, alleen ga ik me ook oud voelen hahaha. Is dan een discotheek zeg maar op de camping in de buurt waar we vaak met een vriendengroep heen gaan. Maar zie veelal 14 en 15 jarige meiden en jongens rondlopen (niet verkeerd bedoeld maar ik ga vaak echt denken: Was ik ook zo op die leeftijd, hoop het niet Tong uitsteken ) Maar daarna even nazitten waar we vaak zitten met vrienden dus was wel even leuk

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 15:56

Marit: Gelukkig voelt Sam een stuk beter aan met het nieuwe zadel en zijn balans houden komt vast wel goed..
Hoe is het nu met je hondje?

Penny: Jeetje, dat is schrikken!! Brr, ik kan me voorstellen dat je echt bang bent geweest om je paardje te verliezen. Gelukkig is alles weer goed gekomen.

Missmuts: Wow, wat heb jij een onwijs mooi dier gekocht Kwijl Van hem mag je zeker vaker foto’s plaatsen!! Hij is oogstrelend Knipoog

Boos! is het vandaag mooi weer ben ik ziek.... en ik heb vanavond ook nog eens een feestje van een vriendin. Ik heb net al een paar uurtjes geslapen, maar dat hielp niet....

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 17:36

missmuts, ik heb 'm al in je profiel bewonderd. Wat een gaaf paard, met een hóóg kwijlgehalte. Ja

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 17:50

Malin: Wat een top foto's weer zeg Haha! Ziet er echt goed uit. Suev toont echt heel mooi onder het zadel Ja Meeer en vaker foto's plaatsen jij!!! Knipoog

Lusitano: Dankjee wel Haha! Heb vandaag voor het eerst "alleen" gereden. Heb geen eigen auto, dat is helaas te duur. Maar mag in de auto van mn broer rijden Knipoog

Penny: Jeetje, wat een verhaal van Picas.. Dat is echt schrikken. Ik zou ook helemaal in paniek raken. Arm paardje, gelukkig gaat het nu weer beter!

Missmuts: Wow Wow! Wat heb jij een lekkerding aan de haak geslagen zeg!!! Ik wil ook een leuke spanjaaaaaard Ja Maar helaas, zal nog wat jaartjes moeten wachten. Jij iig heel veel foto's plaatsen hoor van je lekkereding! Knipoog

Zasread: Dat is balen, hoop dat je er nog wat van kan maken vanavond. En beterschap Lachen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 17:52

soeske schreef:
Gaaf missmuts!
Ja, was wel gezellig gister, alleen ga ik me ook oud voelen hahaha. Is dan een discotheek zeg maar op de camping in de buurt waar we vaak met een vriendengroep heen gaan. Maar zie veelal 14 en 15 jarige meiden en jongens rondlopen (niet verkeerd bedoeld maar ik ga vaak echt denken: Was ik ook zo op die leeftijd, hoop het niet Tong uitsteken ) Maar daarna even nazitten waar we vaak zitten met vrienden dus was wel even leuk

Haha, ik ben dus niet de enige die dat denkt.. Ik zie tegenwoordig ook meiden en jongens dat ik denk; jullie moeten je schamen! Echt de kleding enzo, en het gedrag.. Nee, dat deed ik toen echt niet hoor Knipoog

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:07

missmuts!!! Wat een knol zeg!!! Die willen we veel vaker voorbij zien komen. Wat een kanjer zeg! Gefeliciteerd.

Picasso, jeetje wat een paniek zeg! Ik kan me helemaal voorstellen dat je niet meer weet wat je moet doen en staat te trillen op je benen! Dikke kus voor Picas!

Ik heb vandaag zo enorm lekker gereden met Sam!! Hij is ijverig en doet zo zijn best! Gewoon rustig aan mijn hand op laten zoeken, af en toe iets meer door gevraagd om hem zijn rug los te laten, toch voornamelijk op zijn eigen benen laten lopen. Ik heb zo'n topknol! Lachen Snel weer foto's!

Siem heeft vandaag haar 2de prik gehad, dat gaat gelukkig helemaal goed! Geen allergische reacties en de dokter prikt gelukkig elke dag...is even plannen maar dat liever dan dat ik het zelf moet doen...in het weekend doet mijn vader het, die is verpleger geweest.

jeetje zeg, ben echt onder de indruk van het paard van Missmuts, hoe heet hij??

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:10

haha, nee hoor Prinslover, velen van de ploeg denken ook zo.Al vinden veel jongens van de ploeg het ook wel erg leuk haha
Lekker Lusitano dat het goed ging met Sam. Ben benieuwd naar de fotos! Gelukkig gaat het weer goed met Siem. Lijkt me ook moeilijk om zelf te prikken ja

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:56

Whow wat een mooi bruintje! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 20:00

Even heel snel een vraagje, ga zo op alles en iedereen reageren:
Ik heb zat. 4 augustus clinic van Tommie Visser.
De staleigenaresse zou mij heen brengen, maar nou werd haar dochter gebeld of zij ook dan mee wilde doen.
Alleen die merrie van haar kan niet met een ander paard op de trailer.
In principe ga ik zegmaar voor, maar het lijkt ons erg leuk om met zn 2en die clinic te volgen (zouden dan ook met zn 2en les van Tommie krijgen).

Iemand die het leuk vind en kan om van Heiloo (omg Alkmaar) naar de Beemster met Furia in de trailer op zat. middag 4 aug. heen&terug te rijden?
Trailer kan ik zelf heel makkelijk regelen, alleen helaas zijn mijn ouders op vak. en daarmee dus de auto&vervoer...

Benzin betaal ik natuurlijk vanzelfsprekend, iets te drinken en eten ook en we maken er een leuke dag van!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:14

Prinslover: Gefeliciteerd met je rijbewijs!! Lekker hoor, die hoop ik ook dit jaar te kunnen halen Haha!
DinkeyGirl: Stoere Suev Cool
Lusitano: Fijn dat je eindelijk je zadel hebt en dat je dr een goed gevoel bij had! Arme Siemie, klinkt zielig!
Picassox: !! Wat erg van Picasso, ik zou echt in shock zijn als dat Furia zou gebeuren, wat een nachtmerrie! Gelukkig lijkt het goed af te lopen, sterkte nog drmee!
MissMuts: Mooi Beessie hoor!
Aaah zasread, ziek.. Ik ben zelf ook niet 100%, hele tijd benauwd en hoesten etc. iederene in mn omgeving is eigenlijk wel zo'n beetje verkouden... Sterkte drmee!

Zo, valt wel mee, alleen de laatste 2 pagina's even bijgereageerd!
Sorry ben zo druk met werk, nu ondertussen ook aan het koken Tong uitsteken

Zie mijn nieuwe setje Haha!
Als je op de foto klikt kom je in het HAWtopic Knipoog

Afbeelding

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 22:55

missmuts, wat een lekker ding heb je en idd heel veel en gauw foto`s plaatsen van je kanjer

penny tjeejte wat zal jij zijn geschrokken ik hoop dat je door alle knuffels van hier hem heel veel beterschap weet over te brengen en dat hij heel snel weer de oude is
geef hem maar veel warmte en liefde dat verdient je paardje wel

verder ben ik het even kwijt ohja mooi setje zag ik nog langs komen

heb vanmiddag met mijn dochter even gewinkeld bij de ruitershop zaterdag viert ze haar verjaardag 12 jaar alweer, is woensdag jarig maar dan zitten we al turkye en ik heb al zoveel bagage dat ik de body maar thuis laat,
ze heeft een body protector uitgezocht en geklijk vananvond aan gedaan toen ze ging rijden hahahahaha
dus ook nog een veilig kado Pling maar wat heb je daar een keus in zeg
hij kwam er eerst met een uit de rekken van wel meer dan 280 euro ik zei ja ik heb er maar een dochter maar ook maar een pinpas!!!!!!!
moest hij wel lachu toen een hele mooie van kiefer gezien maar die was haar te groot maatje s jammer want hij was wel heel mooi
nu heeft ze een zwarte die haar goed zit merk ben ik alweer kwijt Bloos
ook nog een leuke rode broek gekocht past zo leuk bij het sjabrakje he !!!
en nog iets maar dat krijgt ze pas als we in turkye zijn dat horen jullie nog wel
anders kan ze het lezen en het moet een verrassing blijven

verder met tjsillert gaat het wel redelijk goed de ene kant is erg mooi slank de andere kant is nog wel wat dikker pfffffff wat duurt het toch lang
hij loopt veel in de molen en daarna nog lekker op het land
ben nog even op een stalgenootje haar paard geweest, moest haar moeder les geven voor de tweede keer en het paard wou niet zo hoe zei het wou dus zei ik toe maar geef hem eens een schopje neeeeeezegt ze dan rent hij weg
dus ik erop en laten zien dat hij niks deed was wel ff vreemd op ene kwpn`r smal hoor als je die ronde fries gewend bent maar nu zag ze dat er niks gebeurt hahahah vrijdag haar derde lesje leuk hoor ik krijg iedereen zover dat we strakt een leuke bejaarde groep hebben Haha!

nou meiden ik ga nog ff rondneuzen op het net en dan mijn bedje in en ik heb bijna vakantieeeeeeeeeeeeee nog maar twee honden trimmen en dan dinsdag het vliegtuig in Haha!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 23:12

Gister is friesje gekomen Haha! en ze mist mama heel erg en ze breekt de boel een beetje af Nagelbijten / Gniffelen

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 00:18

Margot_VH schreef:
Gister is friesje gekomen Haha! en ze mist mama heel erg en ze breekt de boel een beetje af Nagelbijten / Gniffelen

ach wat zielig verwen haar maar zo van haar mama afhalen kunnen jullie wel Pling

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 00:23

penny dat is schrikken zeg, wel prettig dat je dan iemand naast je hebt staan

Missmuts daar willen we graag veel foto's van zien

Discotheken ga ik al heel lang niet meer naar toe, hoor ik ook echt niet meer tussen, vind het ook heel vervelend als ik daar sta tussen kinderen van mijn kinderen hun leeftijd, een cafetje vind ik wel leuk.

Maar ik heb dus wel nachtdienst soeske, vandaar dat ik dacht hu nu nog.

Peet verstandig kado hoor