Longeren met dubbele longe, oftewel in mijn geval, sla helemaal in de knoop.
Ga zo meteen op les met mijn PRE, eens zien of we ons huiswerk goed hebben gedaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Audesta schreef:Veel plezier deertje.
Lekker bezig Maartje en Elisa te paard zag ik!
Ik ga zo een buitenritje maken, morgen koeien en zondag we clinic dus druk weekend voor de boeg.
ik ben jarig dus heb mezelf getrakteerd op in het zadel te klimmen. Voor het eerst dus op Havanna gezeten en zelfs een klein stukje gestapt. Ze deed het super braaf! Nu alleen hopen dat ik er niet teveel spijt van ga krijgen.
Beetje vage foto maar zat tegen het licht in te filmen en wilde het niet herkansen haha. Het is eigenlijk ook niet Bokt proof want ik heb geen cap op en dat is natuurlijk eigenlijk niet zo slim als je voor de eerste keer op een paard stapt.

Dais_ schreef:Dorien66: veel sterkte! Een passend dieet vinden kan echt even zoeken zijn en wat nu passend lijkt is over 3 maanden alweer niet meer passend. Het is echt micromanagen, maar eenmaal de juiste slag te pakken dan kan je haar hopelijk gewoon lekker blijven rijden. Ik was eerder aangemeld op een pssm2 forum van Amerika en daar reden mensen met hun pssm2 paarden nog barrelraces etc. Echter, die supplementen die zij gebruiken zijn hier niet te verkrijgen dus daar had ik weinig aan![]()
Gisteren nog even een rondje buiten gedaan met Quinta, maar ze was wederom weer heel druk. Ze stapt met een tempo van 9 km per uur! Maar, liever dat dan dat gedribbel, dat vind ik echt zo irritant![]()
[ Afbeelding ]