[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 19:39

Nou had beloofd om bij te reageren dus ga eens kijken wat ik allemaal onthouden heb. Mn pc doet raar dus ik kan maar 1 pagina openen dus hoop dat ik het nog een beetje weet haha...

Sjaad ik heb gereageerd hoor in je topic! Wat is het toch een knapperd!

Snowy en niet verbrand op het strand. Jammer dat de strandrit niet doorgegaan is...

Kjoetie vreemd hoor dat het dan zo uit komt. Geloof zelf nooit zo in die readings maar als het zo klopt is het toch wel heel vreemd. En liep ze vandaag beter??

Iloon zo te horen nog steeds net zo hoteldebotel van je paard als dat ik ben haha... Gaan we weer gezellig op een roze wolk zitten??

Anouk (en Frank natuurlijk) aaaaah wat zijn het toch een schatjes die kids van jullie!

Saida leuke foto joh! Dat geel staat hem echt leuk!!

Elise gaaf joh!!! Wel fijn dat ze allebei even groot zijn (naja ongeveer dan) haha.....
En die filmpjes haha wat een hoog oeh iehh aaaaah gehalte haha. Maar echt geweldig knap zeg!

Frank gaaf hoor dat het zo goed ging in het dorp. Is niet gek toch dat sommige dingen de eerste keer echt eng zijn??

Ennuh verder kan ik niet teruglezen en heb ik jammer genoeg ook niet onthouden dus sorry degene die ik vergeten ben...

Vandaag eerst 's middags naar Hincapie gegaan om hem lekker op de wei te zetten en zijn stal te doen. Daarna even lekker zijn beentjes gespoten. Meneer heeft trouwens door dat hij in de wei kan rollen... en jaja je raadt het al natuurlijk op de enige plek waar geen gras staat dus lekker in het stoffige zand. Hij zag eruit niet normaal!
Ook heeft hij de nieuwe eigenschap met fietsen mee te draven. Als er fietsen voorbij komen draaft hij mee langs het hek en gaat dan weer staan eten. Mafkees...

Rijden ging vandaag ook lekker. Hebben gewoon stap, draf en een klein galopje gedaan en hij was braaf dus toen gestopt en hem lekker vertroeteld.

frankiej

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:27

wow wat is het hier rustig vandaag. allemaal meubeltjes kijken enzo op 2e pinksterdag?
helaas ging onze strandrit niet door vanwege een virus. jammer maar hopelijk lukt t volgende keer wel.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:28

ja tis hier inderdaad abnormaal stil...
En balen zeg dat je strandrit niet doorging! Als Hincapie wat verder is wil ik ook echt een keertje naar het strand!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:32

Bedankt iedereen die me gefeliciteerd heb :)
Wat een heerlijk weer he vandaag, ben met me ventje en meisie naar het Dolfinarium geweest. Was wel weer eens een xtje leuk.
Sam was helemaal gek van de visjes en moest ook persee en dolfijnenballon haha.

Het is stil hier, iedereen van het mooie weer aan het genieten?

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:36

Laura Haha, wat een druif! Meehollen, wij hebben een hond die dat doet bij auto's. Het werkt als een natuurlijke snelheidsbegrenzer. :P Jij hebt geluk zeg! Die van mij gaat altijd in de modderpoelen liggen. Hij wil wit worden. :D

Ik zoek nog goeie tranquilizers voor Sam, dat ik in een dooi stapje langs de branding wandelt met mij... 8-) Maar ik vrees dat ik hier aan nog heel lang niet mag meedoen. |o O:)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 21:52

Ow ja, Michelle jij nog gefeliciteerd en ook met je meisje en je lief, want die waren ook jarig toch?

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 22:21

nou laat ik voorop stellen dat ik zelf ook niet 100 % zeker ben of ik er echt in geloof hoor, want ik ben meer een wetenschappelijk type, heb die reading toen eens meer voor de grap laten doen, dit kwam eruit, letterlijk:

Ik krijg wel wat onregelmatigheidjes door bij Yippie als ze aan het werk
> gezet gaat worden, ze heeft 1 wat zwakker voorbeen, rechts om precies te
> zijn. Is normaal, elk paard of dier heeft een been wat iets zwakker is, maar
> wel gevoeliger is voor blessures. Let goed op haar gangen, ook aan de lijn
> of aan de hand, ze moet alle 4 haar benen goed gebruiken, je zal zien dat ze
> dit been probeert te ontlasten, omdat ze het moeilijk vind dit te gebruiken,
> je kunt haar daarbij helpen door haar recht te rijden en hier goed op te
> letten... dat komt wel goed.

Yippie wordt over een week 4 en we zijn net een paar maanden 1 a 2 keer per week aan het werken. Ik ben ook net begonnen met lessen bij een lesgeefmens dat dus erg met rechtrichten bezig is, heb net 2 lessen gehad. De reading is gedaan in december 2007.

Ik vond het in ieder geval wel apart, en ik herinnerde het me pas toen ik achteraf door mijn mailbox aan het spitten was op zoek naar een oud mailtje. Toen ik de titel van de bewuste emailreading voorbij zag komen dacht ik eraan en heb ik het teruggezocht.

ik kon weinig zien aan haar lopen vanavond, maar heb niet gereden maar lekker getutteld. dus maar even kijken wat ze onder het zadel doet overmorgen.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 22:39

Kijk, dan vind ik het wel frappant, dat je het toevallig weer tegenkomt op zo'n dag. Maar idd het is niet echt nieuws. Wel leuk dat ze het been goed had. Da's toch 25% :D

Jonge paarden zijn allicht gevoelig en je moet idd gewoon doen wat voor jezelf goed voelt. Hij is pas 4 hè? Samaranch is in zijn eerste jaar onder het zadel aan alle 4 zijn benen kreupel geweest. Frank reed een gat in zijn voorknie. We weten nu nog niet waar de spijker is, waar ie met zijn knie in kwam. Zat ergens in de wand van de bak. Hij heeft toen ontzettend geluk gehad. Echt een klein gaatje van wel 2 cm diep! Hij heeft zich daarna 2 keer grondig verstapt met losgooien en een zoolzweer gehad. Sindsdien is ie zelden kreupel. Dus het kan helemaal goed komen. Ik zou me er idd niet te druk over maken en lekker op een roze wolk gaan meezweven hier.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 23:16

een gat in de voorknie, dat klinkt echt niet lekker zeg :(:) Ik denk eerlijk gezegd ook dat ze zich verstapt heeft met klooien op de wei. het hoort erbij he :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 06:20

:wave:

Goeiemorgen!
kom even snel langs om te zwaaien...
sorry, ik kan jullie niet meer bijhouden...

van het weekend nog even genoten van het mooie weer! *D
nu zo richting ziekenhuis voor de operatie om de schroef eruit te halen, even niet rijden dus...

fijne dag of werkze allemaal!

Afbeelding

Afbeelding

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 07:21

Veel succes en sterkte! Prachtige foto's...... :9

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 07:27

Veel sux6 Ellis, zet hem op! En idd prachtige foto's :~

Ik lees verder wel gezellig mee, maar jullie gaan veel te hard om het momenteel bij te houden. Heb het zelf ook best druk gehad met mn werk en heb samen met mn mannetje dit weekend van het mooie weer genoten. Zaterdag heb ik een buitenrit met een vriendin gemaakt, een rondje vloeiweide. Dat was voor mij alweer een tijd geleden omdat ik daar, sinds ik op deze stal sta, niet meer was geweest. Maar was een heerlijke rit van 2,5 uur :Y)

Gisteren zijn we lekker met de hond wezen wandelen bij de Mosten in Meer, Belgie. Ik heb het crossparcours vast bekeken en het was echt fantastisch, veel lagere hindernissen, een watercombinatie, een wal en een op- en afsprongcombinatie. Het is nog geen 20 minuten met de trailer bij mn stal vandaan dus hopelijk kan ik daar snel eens zelf heen. Verder was er een grote recreatieplas waar je ook met je paard in kon en daar heeft de hond ook heerlijk gezwommen. Er was ook een gewone bak (wel groter dan normaal) waar je kon dressuren, en er stonden ook normale hindernissen opgesteld waaronder een kasteeltje. Suevo en ik hebben dus een hoop nieuwe uitdagingen voor de boeg :D :P

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 08:23

laulau85 schreef:
Saida leuke foto joh! Dat geel staat hem echt leuk!!

Hem is toch echt een haar, ik weet het zeker want ik moet zelf ook regelmatig even controleren of er echt niets onder hangt.... ;)

Eline -> Ik heb echt medelijden met jouw mannetje.
Ik hoop voor hem dat je het wel weer een beetje goed hebt gemaakt! :D
Ik wil juist zelf met m'n trailer kunnen rijden, zodat ik niet afhankelijk ben van anderen.
Als ik nu zin heb om er op uit te gaan dan kan ik meteen gaan, heerlijk idee!
Het is een PK dekje van afgelopen wintercollectie, limekleur. (misschien dat je dan weet welke kleur ik bedoel.....)
Het vest wat ik erbij aan heb hoort er ook bij.

Nishada -> Zit jij ons weer ff lekker te maken met die knappe Portugese kerel van je! :P
Leuke foto trouwens op de cover van Bit!

Anouk -> Ik had met Rintske al een klik nog voor ik haar in levende lijve had gezien.
Ik was al zeker een jaar aan het spotten en oriënteren en heb heel veel friezen gezien, maar toen ik op MP een hoofdfoto van Rintske zag had ik direct zoiets van; DIT IS HAAR!
Toen ik de andere foto's bekeek wist ik het zeker; dit was haar echt, mijn droomfries!
Ik heb meteen gebeld en ben de volgende dag bij haar gaan kijken.
Op de foto's kon ik niet zien hoe lang haar manen waren, maar toen ik haar in het echie zag was het eerste wat ik zei; Jee wat een mooie lange manen! :wow:
2 weken later stond ze bij mij op stal, en stond ik te janken van trots, blijdschap en omdat mijn droom eindelijk uitkwam.
Ik voel nog steeds dat wij voor elkaar bestemd zijn, ze is mijn maatje, vriendin en ook mijn lerares.

Ellis -> Wauw Ellis! Wat een prachtige foto's van jou met je Spookje!
Succes met de operatie!

Malin -> Leuk zo'n crossparcour!
Het lijkt mij ook erg leuk om eens een keer een oefencross te rijden (laag niveau), maar dan moet ik eerst Rintske zover zien te krijgen dat ze er überhaupt langs wil, en dan ook vooruit ipv achteruit..... _O-

Gisteren Rints lekker vrij gegeven.
Ik vond wel dat ze genoeg indrukken had opgedaan met ons uitje naar het bos.
Straks even opzadelen en in de bak aan het werk, mag ze de rest van de dag weer lekker buiten genieten.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 09:39

Saida haha haar dan... Ben al blij dat ik ondertussen alle paarden bij alle eigenaren kan plaatsen haha... Moet ik ook nog weten of het een hem of een haar is hahaha....

Malin klinkt gaaf zeg dat parcours! Kan je daar zomaar op dan of wat?? Is namelijk voor mij ook niet ver weg!

Ellis prachtige foto's! Succes vandaag!!

Kjoetie ik vind die dingen altijd zo globaal. Veel kan je ook zien als je naar de stand van de benen kijkt etc.
Een vriendin van mij had een keer een reading gedaan bij haar paard en daar kwam uit dat ze iets miste in haar leven. het paard miste het dat ze nog nooit een veulen had gehad enz enz. Enige wat de vrouw die de reading gaf niet had gedaan was er onder kijken het was namelijk een ruin hahahahaha....

Michelle nog gefeliciteerd!!

Anouk ja dat paard van mij spoort niet haha.. Misschien te veel naar de hond van de manege gekeken die rent ook met fietsers mee haha....

Zo lekker naar Hincapie toe!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:01

Zo ik ben even een weekendje niet geweest en mag gelijk 4 pagina’s bij reageren.

Sanne – hopelijk helpen die homeopathische middeltjes een beetje en knapt je kleine mannetje heel snel op, maar gelukkig zijn zijn longen schoon en moet die nou gewoon helemaal opknappen

Michelle – wel leuk dat ze iets van jullie allebei heeft want je huidige vriend is toch de vader ? of zeg ik nu iets heel doms

Eline – toch nog lekker je strand rit gehad super hoor, gelukkig kon je atlas bij je houden en heb je lekker genoten van je strandrit

Jasmijn – ja ik moet wel hardlopen ik wil nog 7 kilo af vallen en met alleen paardrijden kom ik er niet :n
Nee van gericht bokken hou ik ook niet zo en dat heeft hij geweten ook
Jij ook lekker sportief geweest en leuke vooruitzichten super hoor hoe ging de keuring ?

Elise – super om dat nieuws te horen nu duimen dat je je zicht voor 100% terug krijgt
En ik doe het je niet na op 2 paarden tegelijk rijden knap hoor

Cyrina – wat een schattig veulentje :+: groot gelijk dat Kelly hem wil :j hij is echt cute

Madelief – ja heike is weer goed verwend met zijn supplementen hij heeft dat nu ook gewoon echt nodig sins dat hij zo ziek is geweest heeft zijn lichaam gewoon dat extra ondersteundje nodig
Balen dat je gisteren moes werken maar je had tenminste wel goed weer in het weekend
Fijn dat je les zo lekker ging

Frank – tijdens je ritje naar Rotterdam heb je dus aardig wat meegemaakt maar het was het waard want de bruiloft was geslaagd, ik denk ook zeker wel dat dessie aanvoelt dat hij je vaders voorkeur niet is en dat laat dessie merken :P en je mag ze meenemen volgende week hoor :9 en lekker een stukje naar buiten geweest gaat goed he

Kelly – ik duim voor je dat ze nu wel drachtig is

Saida – lekker met rints aan de slag geweest dus balen dat ze weer veel stro eet hopelijk helpen die tabletjes snel, ook nog lekker gespeeld met je meisje leuk hoor en je dagje bos is super bevallen zo te lezen lekker hoor ook jullie gaan steeds meer voorruit

Esther – ook een lekker weekend gehad zo te lezen lekker hoor leuek foto ook hoor

Suzanne – ook lekker wensen varen wij ook alleen wij zijn niet blijven slapen :n
En wat een super foto jullie stralen ook allebei echt leuk

Jolijn – zo lang ze nog vrolijk op de wei staat zo ik het ook moeilijk vinden om een beslissing te maken geniet nog maar van der zolang het kan

Lobke – jammer van T dat die geruind is maar als de eigenaars er toch geen plannen mee hebben, en licor vindt dat ‘’makkelijke’’ werk gewoon niet leuk hij wilt gewoon moeilijk doen.
En dat nieuwe projectje :9 mag er ook wel wezen ik hou wel van zwart

Iloon – ondanks de minder leuke dingen op je werk maakt chico je weer vrolijk en blij en je weet na regen komt zonneschijn

Mies – ja ik doe het echt om af te vallen dus ik hoop dat het werkt, en ja touwtje springen is ook een optie :P
Ik denk dat heike het wel bij die ene keer houd ;)
Jij ook lekker met shannon bezig zo te lezen super hoor ik kan het probleem van 1 been die van mij reageert de ene keer ook super en de andere keer helemaal totaal niet. Maarja ik heb dan ook super korte beentjes dus zo goed voelt die ze niet, fijn dat het rijden zo lekker ging en lekker wezen uiteten volgende week mag je met ons

Karina – veludo had er gewoon even zin in :+ het is jammer dat ze niet kunnen praten dan had je kunnen vertellen dat die iets rustiger aan moest doen :j
Balen weer van rico hopelijk is zijn hoest snel verdwenen

Laura – ze vragen idd erg veel voor die voedingsupplementen maar goed heike doet het er goed op en dat is het belangrijkste en ik ben idd even lekker naar de paardenwinkel geweest ;)
Hoe is je wedstrijd gegaan super dat je wedstrijd goed is gegaan

Eline – als je dadelijk weer gaat sporten val je misschien ook af je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt en atlas kan jou heus wel helpen zo dik ben je niet hoor en leuke foto’s van jou en atlas

Anouk – ik denk dat het voor mij ook pas weer na augustus wordt voor ik weer op concours kan/wil, helaas staat heike niet zo luxe maar we zijn bezig voor beter want heike is gewoon mijn alles en verdiend gewoon het beste
En jij ook weer zalig gereden lekker hoor met dat mooie weer

Michelle – nog gefeliciteerd met je verjaardag

Ellis – prachtige foto’s van fifi en jou

Nishida – zal zo even reageren in je topic

Malin – gaaf zo’n crossparcours een hele nieuwe ervaring idd

ZO eindelijk bijgereageerd 1 ½ uur bezig maar dan heb je ook wat :D

En dan nu mijn weekendverslag houden jullie je vast want het is een hoop

Vrijdag:
Heike gereden en wat liep die k*t ik wist dat ik wat fout deed maar kon het niet vinden :n oh wat baalde ik dus uiteindelijk heb ik hem maar lang gegeven en ben ik maar op ontspanning gaan rijden geluk had ik zaterdag les en kon ik gelijk vragen of ze mijn ‘’probleem’’ kon zien. Na het rijden hem wel lekker vertroeteld want dat had die wel verdiend hij kon er niks aan doen want ik wist echt dat ik wat fout deed

Zaterdag:
Had ik weer om half 8 sochtends les en gelijk mijn probleem voorgelegd na 2 rondjes te hebben gedraafd mocht ik stoppen en had ze mijn probleem gevonden het waren mijn handjes ik gaf zeg maar een ophouding maar liet gelijk weer los dus dat had dus een averechts effect daarna weer heerlijk gereden en dan probeert die ook echt lekker te ontspannen in galop ik kijk het nu nog even 2 weken aan en dan geef ik me misschien weer op voor een kleine wedstrijd in Julie
Na het rijden ben ik lekker met vriendlief naar de haven geweest waar de boot ligt want we moesten daar even helpen. Ook zijn we naar ijmuiden geweest om iemand op te halen was een flinke rit 1 ½ heen en ook weer terug maar we hadden het naar ons zin\

Zondag:
Lekker met heike een buitenrit gemaakt door het industrie even gewoon een halfuurtje op het gemakje, op het einde van het industrie moet je door een elektrisch hek heen normaal heb ik het geluk dat die open is maar nu was die dus dicht en moes ik op een knopje druken zodat die open ging alleen toen die eenmaal open ging vond heike het niet meer zo leuk en liep hard achteruit na 3x achteruit te zijn gelopen kreeg ik hem er toch door en toen was er niks meer aan de hand :P
Daarna gouw naar huis want we zouden gaan varen eenmaal thuis waren de plannen gewijzigd want vriendlief zijn nicht kwam op visite met haar baby en savonds moesten we naar het ziekenhuis want vriendlief zijn oma ligt erin

Gisteren:
Ben ik eerst boodschappen wezen doen want nu ging we eindelijk varen het was een super leuke dag we zijn samen met mijn broertje en schoonzusje weg geweest lekker naar een strandje gevaren en ben lekker bruin geworden.
Savonds heike gereden lekker de oefeningen getraind die we tijdens de les mee gekregen hebben en we hebben weer super gereden :D

Vandaag mag mijn zwagertje hem weer doen en ga ik weer lekker hardlopen.

Overigens zit ik ook nog steeds niet lekker in mijn vel ik heb het gevoel en bewijs dat ik alleen maar dikker wordt en mijn ontsteking zit ook nog steeds in de weg dus maar weer een afspraak maken bij de dokter voor een onderzoek

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 11:27

Op de rest reageer ik vanavond, maar Nouvel: Als ik jou was liet ik die pin mooi zitten en ging ik elke dag zo lekker naar het strand met het paardje! Is dit van afgelopen weekend? Wow. Heel veel sterkte en beterschap en dat je er maar heel snel weer op zit!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:14

Idefix ; Dankje wel (K) Jaa me meisie en vriendlief waren ook jarig =)

Denise ; Jaa me vriend is de vader van me meisie. dus je zegt niks doms hihi.
Dankje wel (K)
Met dat afvallen, dat komt vanzelf wel. Ik kwam eerst ook aan en ben daarna van de 64 naar de 57 gegaan. Wat voorn ontsteking heb je?

Gister waren we lekker dolfinarium geweest, me dochtertje was van een ophoging gevallen. Ze wou dr gister niet op lopen maar wij dachten nou komt gewoon omdat het nog een beetje pijn doet. Niet dik, warm of rood ofzo.
Maar vanochtend wou ze er nog niet op lopen. Heb de huisarts maar gebeld en moet dr om half 4 zijn.
Ze gaat er nu wel op lopen maar wel erg mank, dus maar even laten nakijken. =(

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:32

Idefix: Pinken heb ik ook een periode niet meer gedaan, maar nadat ik na mijn bevalling weer ging rijden waren alle vreselijke minpunten weer terug. Plussers heb ik toen niet gevonden. Die tenen naar buiten. Haha. Dat heeft Atlas mij op mijn vorige stal goed afgeleerd. Daar hadden wij ook van die paaltjes. Ik weet precies hoe dat voelt. :o
Leuk vooruitzicht naar Schoorldam. Ik ben blij dat ik zo op het strand zit. Ik ga zeker vaker nu ik weet dat ze het leuk vind. De volgende keer neem ik mijn koepeltentje mee. Heeft ze lekker veel schaduw en kan ze ook lekker uit de wind gaan zitten.
Nee, in Noord-Holland weet ik niets voor je.
Bleh, dat verhaal van die spijker, ik wordt er gewoon misselijk van.

Laulau85: Wel iets verbrand, maar gelukkig niet veel. De strandrit ging niet door, maar ik ben wel lekker daar voor in de plaats met mijn ouders met de kar weg geweest. Is ook altijd weer genieten.
Wees wel blij dat hij in het zand rolt. De merrie van mijn vriendin gaat altijd in de schapen poep rollen. Echt goor. De poep is er ook nog eens heel moeilijk af te krijgen.
Die vind ik wel goed. Een ruin die een veulen mist…. Daar kan je ook niets meer aan doen. :D

Frankiej: Is er bij jullie op stal een virus of heb je zelf een virus?

Miichelle90: Lijkt me ook een keer leuk om met Rowena naar het Dolfinarium te gaan. Ben altijd bang dat ze daar nog te jong voor is. En dat ik haar dan weer ergens heensleep waar je ze dan te jong voor is.
Ach wat zielig. Sterkte straks bij de dokter. Als ze maar niets gebroken heeft. :(:)

Kjoetie: Wel apart zo’n reading. En hoe liep ze vandaag?

Nouvel: Wat een schitterende foto’s. En een mooi profiel.
Heel veel sterkte met je operatie vandaag. :(:)

DinkeyGirl: Klinkt leuk.

Saida: Juist, limekleur dat bedoel ik. Ik heb hem dan van Anky. Ik ging toen voor de knal gele, maar die was toen net uit de collectie. En toen zag ik die. Schitterende kleur.
Dat is zeker lekker, dat je er zelf op uit kan trekken. Frank heeft me een website gegeven voor het trailerladen cursus. Ik ga er binnen kort ook werk van maken. Niet dat ik dan steeds op pad ga, maar gewoon als er ooit nood aan de man is, dat hij gewoon rustig de trailer in loopt. En dat we niet 3,5 uur aan het klooien zijn en hem uiteindelijk plat moeten spuiten en de trailer in moeten tillen. Vind hem daar ook wat te zwaar voor. ;)

Heikedenise: Lekker dat je de volgende dag meteen kon zien wat er fout ging met het rijden.
Kan het niet zijn dat je zwaarder wordt omdat je vet om wordt gezet in spieren?
Wat voor soort ontsteking heb je dan.

Gisteren zouden we weer naar het strand gaan, maar mijn vriendin belde af. Toen zijn mijn ouders en ik met de kar weg geweest. Atlas vond het weer geweldig. Het inspannen duurde hem wat te lang, dus toen ging hij wel wat lopen kloten. Maar verder vond hij het geweldig. :D Wij natuurlijk ook.
Vanochtend weer lekker wezen zwemmen met Rowena en vanavond weer les.
En het weer blijft heerlijk.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:43

Kinders! Ik laat even weten dat ik nog leef. Helaas trek ik het echt niet om alles bij te lezen en te doen, misschien vannacht op mijn werk.

Ik heb overigens een echte C Poowny gekocht, voor de les. Bij een handelaar hier in de buurt vandaan, welke z'n kas ik nooit wilde spekken. Maar dit was mijn vaders schuld, hij deed paarden vervoeren naar de markt voor die handelaar, en noemde enkel z'n voornaam. Weet ik veel dat die voornaam bij die handelaar hoort. Anyway, daar op stal wezen kijken, ik wilde ze allemaal meenemen, maar dat ging niet. Zielige zooi :(
Nu een ontzettend leuk beestje, welke mijn nichtje Zandra heeft genoemd, maar ik blijf haar stug Kikker noemen. Ze heeft wel last van ringworm, maar we zijn flink aan het soppen en smeren.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:44

Laura -> Geeft niet hoor, het is je vergeven. ;) Komt vanzelf wel!

Denise -> Niet lekker in je vel en je vriend z'n oma in het ziekenhuis, bah!
Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op!

Miichelle90 -> Ah wat sneu voor je meisje!
Ik duim dat het alleen een kneuzing is en verder niets ernstigs!

Eline -> Ik heb echt heel veel mazzel gehad met Rintske, want bij de fokkers hebben ze haar super opgevoed.
Ze was al gewend aan scheren, ook bij haar oren, aan de waterspuit, trailerladen, stil staan met vlechten, enz. enz.
Ze loopt alleen de trailer op met iemand die ze vertrouwt zei de fokster.
Soms moet je dan 1 of 2 voetjes op de plank zetten, maar verder is ze heel gemakkelijk te laden gelukkig! :D

Vanmorgen de beestjes weer buiten gezet, de stal gedaan en het weiland ook meteen maar even.
Rintske krijgt elke dag een half schepje granen, en dat is te merken ook!
Haar mest wordt altijd helemaal uitgeplozen door de vogels op onverteerde graantjes, en die moet ik dan bij elkaar schrapen.
Dat is echt de pest voor m'n ellebogen........
Vanavond ff lekker rijden!
Vanmorgen geen tijd meer voor, dus dan maar vanavond.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:47

Jolijn -> Ik zag dat je Robijn te koop hebt gezet, wordt het niet beter met die Tildren spuiten?

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:49

Saida, zo voer je de vogeltjes ook, twee vliegen in 1 klap :).

Jolijn, hoe wil je haar verkopen dan? Ze mankeerde toch het een en ander (ik zei al, heb een hele tijd niet bijgelezen, sorry)

Iloon, een groot gedeelte komt echt door de klik :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:50

Ik heb inmiddels VA nummer 3 gesproken en rijden is zowiezo uitgesloten... De kans dat het helemaal goedkomt is gewoon echt heel klein en dan heb ik liever dat ze de tijd die ze nog heeft gezellig bij een leuk mensje kan slijten die er echt veel tijd voor heeft om te knuffelen en te troetelen en van alles....

Ik vind het echt zooo moeilijk, het liefst zou ik haar gewoon hier in de achtertuin zetten....

Ik merk ook dat ik even heel erg behoefte aan afstand nodig heb, ik kan gewoon niet helder nadenken....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:51

Benthe: Ze staat niet te koop te koop, ze staat als gezelschapsdier te koop onder contract of wat dan ook, ligt er maar net aan wat of wie er op reageert!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:51

Maar wil je haar echt verkopen dan? Met het risico dat ze uiteindelijk toch weer in de handel terecht komt?