laulau85 schreef:Saida leuke foto joh! Dat geel staat hem echt leuk!!
Hem is toch echt een haar, ik weet het zeker want ik moet zelf ook regelmatig even controleren of er echt niets onder hangt....
Eline -> Ik heb echt medelijden met jouw mannetje.
Ik hoop voor hem dat je het wel weer een beetje goed hebt gemaakt!
Ik wil juist zelf met m'n trailer kunnen rijden, zodat ik niet afhankelijk ben van anderen.
Als ik nu zin heb om er op uit te gaan dan kan ik meteen gaan, heerlijk idee!
Het is een PK dekje van afgelopen wintercollectie, limekleur. (misschien dat je dan weet welke kleur ik bedoel.....)
Het vest wat ik erbij aan heb hoort er ook bij.
Nishada -> Zit jij ons weer ff lekker te maken met die knappe Portugese kerel van je!
Leuke foto trouwens op de cover van Bit!
Anouk -> Ik had met Rintske al een klik nog voor ik haar in levende lijve had gezien.
Ik was al zeker een jaar aan het spotten en oriënteren en heb heel veel friezen gezien, maar toen ik op MP een hoofdfoto van Rintske zag had ik direct zoiets van; DIT IS HAAR!
Toen ik de andere foto's bekeek wist ik het zeker; dit was haar echt, mijn droomfries!
Ik heb meteen gebeld en ben de volgende dag bij haar gaan kijken.
Op de foto's kon ik niet zien hoe lang haar manen waren, maar toen ik haar in het echie zag was het eerste wat ik zei; Jee wat een mooie lange manen!
2 weken later stond ze bij mij op stal, en stond ik te janken van trots, blijdschap en omdat mijn droom eindelijk uitkwam.
Ik voel nog steeds dat wij voor elkaar bestemd zijn, ze is mijn maatje, vriendin en ook mijn lerares.
Ellis -> Wauw Ellis! Wat een prachtige foto's van jou met je Spookje!
Succes met de operatie!
Malin -> Leuk zo'n crossparcour!
Het lijkt mij ook erg leuk om eens een keer een oefencross te rijden (laag niveau), maar dan moet ik eerst Rintske zover zien te krijgen dat ze er überhaupt langs wil, en dan ook vooruit ipv achteruit.....
Gisteren Rints lekker vrij gegeven.
Ik vond wel dat ze genoeg indrukken had opgedaan met ons uitje naar het bos.
Straks even opzadelen en in de bak aan het werk, mag ze de rest van de dag weer lekker buiten genieten.