[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

frankiej

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:49

Malin en Gab: haha als slaaf natuurlijk! En nee daar heb ik geen foto van. Echt niet dat ik me zo zou laten toetakelen zeg, er was er wel eentje in een show. Nou die vent werd me toch afgeranseld met een zweep door z'n meesteres. De striemen op z'n rug en kont. Dus Iloon, aan jou de eer om zo te gaan en er dan foto's van maken Tong uitsteken
Yenneke: ziet er erg goed uit!
Sanne: we zijn benieuwd. Lekker hoor dat je nu al zo lekker relaxt kunt rommelen met hem.
Tjonge wat een weer he voor een strandritje. En dan zo maar de weg kunnen oversteken om er te komen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:55

Hahah Ik ben daar ook ooit geweest, opzich wel grappig, maar vond het wel te duur Nagelbijten / Gniffelen

Ja, ze pakt het heeeel goed op!

Wil nu 1 a 2 keer in de week zo klein rondje buiten doen, en 1 keer in de week in de bak eventueel met les.

In de bak als ik stuur vind ze het allemaal best moeilijk en spannend, als mijn hand dan naar binnen gaat wil ze daarvoor vluchten. buiten helemaal niet Clown

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:03

Mies: Super naar het strand met Shannon! Hopen dat het allemaal goed is gegaan met je wilde horsie haha Knipoog . Hoop dat je genoten hebt!

Lobke: Jammer dat je pas eind okt weer les hebt.. maarja, dan heb je ook wel een zeer goede les geloof ik, dus je moet het er maar voor over hebben Knipoog . Scheelt wel weer in de kosten hihi Clown .

Yenneke: Wauwie, Xje wordt steeds mooier zeg!! Wat een nek krijgt ie toch Kwijl Mooie foto's weer! Hoe ging je les?

Sanne; Jaaaahh weer Iggie foto's! Ben benieuwd, die kleintjes groeien zo hard Haha! . Hij zal vast weer nóg mooier geworden zijn Pling Enne, alles wordt 'normaal'. Ik ken het wel.. maar als je het dan niet meer hebt, dan mis je het zoooo erg. Ik weet er alles van. Geniet er zolang nog maar van haha. En agja, je hebt nu ook je eigess!

Jolijn; Nu moet je wel foto's plaatsen hoor van jullie vooruitgang! Pling Ben heel benieuwd!

Mies, zeker party Cool . Een drankje erbij en je wordt wel weer wakker!! Onee, je zou niet drinken haha. Ik ga wel ff bleren, dan kan je niet in slaap vallen ROFL .

Bent; Haha, jaa, het gaat nog wat worden morgen ROFL . Ik heb er zin an! Knipoog haha

Frank; Haha, ojee, ik ga me ogen uitkijken daar Wow! . Ben benieuwd of ik het morgen nog steeds zo leuk vind Huilen van het lachen . Ik ben al zo'n preutse trut (maar ondertussen HAHAHA Koe ) . Ik denk dat ik maar geen foto's maak, want heb het vast te druk met kijken naar al die toyjoys Huilen van het lachen .

Met amanda gaat het steeds beter gelukkig Pling . De eigenaresse heeft er gister weer voor het eerst op gereden, en ze was weer ouderwets sterk, en rennerig Tong uitsteken . Dat wordt weer ff trainen en klussen dat we dr weer lekker ontspannen kunnen rijden vrees ik haha. Maar eindelijk na 2 maanden weer rijden aankomende week. Wel helemaal superrr! Vork

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:08

met mij schoonzusje gaat het redelijk!!
hier nog 2 foto`s van het ongeluk.
Afbeelding
Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:44

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:47

Deze foto's mailde Aline net nog

Afbeelding
Lovers

Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:57

Marielle: Brrr, griezelige foto's.. Gelukkig maakt je schoonzus het goed!

Sanne; Oeeh Iggie Lovers . Hij blijft onwijs knap!!

Jullie hadden nog foto's tegoed van amanda op t land. Ik heb een paar leuke, maar ook de foto's op het end, een dag of 2 voordat ze er meteen is afgehaald! Ze stond onwijs opgetrokken, ingevallen en mager erbij Ach gut . Arm paard. Gelukkig is ze nu alweer helemaal opgeknapt! Maar hier een beeld van hoe ze erbij stond... Ach gut .

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dan nog een paar leuke met dr vriendjes!
In de avondzon met dr 2 beste vriendjes, een shetje en jaarling arabier.
Afbeelding
De drie musketiers Knipoog
Afbeelding
Afbeelding

En als laatste alles op een rij Haha! .
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:59

Marielle Wat een verhaal! Had nog niet gereageerd, maar wat heeft ze geluk gehad!! En die foto's... Brrrr... krijg helemaal rillingen als ik er naar kijk.

Frank Nou dat verwacht je dan ook niet op zo'n beurs... Of misschien ook weer wel. Er zullen ook best wel wat ongure lui tussen lopen (pooiers, etc.). Jullie waren niet als paard en ruiter/meesteres gegaan? Knipoog Jij met een bitje in en je vrouw met zweepje erachter aan.. ROFL *LOL*
Zag dat een keer bij try before you die. Er zijn mensen die dat serieus opwindend vinden, haha Haha!

Iloon & Benthe Veel plezier morgen! Geen enge donkere kamertjes binnen gaan hè! Knipoog
En wat was Amanda teruggevallen! Het kriebelt nu helemaal zeker om te gaan rijden nu de eigenaresse er weer op heeft gezeten!

Malin Gefeliciteerd met je nieuwe job!!! Eindelijk weg daar!! En ook super dat je er weer op mag klimmen en het rustig mag gaan opbouwen!

Sanne Super leuk de foto's! Heb ook al gereageerd in je topic! Knipoog

Jasmijn Ben jij blij dat je van die gozer af bent! En aandacht van andere jongens is ook erg leuk! Voor jou bevestiging dat je echt nog wel in de markt ligt. Je ex weet niet wat hij laat lopen, haha. Knipoog

Ik zou geen tattoo durven te laten zetten. Ben bang voor de pijn!!! Waar ik het wel mooi vind is op de wreef van je voet. Maar dat schijnt echt een pijnlijk plekje te zijn. Je moet het wel op een plekje laten zetten dat het minst gaat hangen als je ouder wordt. Knipoog

Vanmiddag les gehad en het ging super goed! Het longeren begon al erg goed. Hij liet mooi los en was lekker aan het knabbelen. Toen er op en het ging heerlijk. Ik heb een ITP topicje aangemaakt met een paar foto's en twee filmpjes. Reacties zijn dus weer welkom! Vork

[ITP] 5 jarige Lusitano hengst doet zijn best tijdens de les

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 20:14

Wat een leuke fotos weer allemaal!
Iloon, gelukkig gaat alles weer goed met Amanda!
Sanne, wat een scheetje he Lachen
Vanavond weer ff lekker op stap, wel weer even zin in Lachen

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 20:30

Ilona: haha preuts?? leer je daar wel af hoor hihi. Overigens is het erg goed voor je zelfvertrouwen als je daar je ogen goed de kost geeft.... onvoorstelbaar wat een hoop vrouwen aan (durven) trekken. Verders mooie plaatjes van Amanda en de rest, die laatste met jouw schaduw vind ik ook erg mooi.
Yenneke: in het zogenaamde doolhof schijnen idd van die ongure lui rond te struinen, jammer want het was best grappig om daar eens in gedoold te hebben. Vorig jaar was ik er ook, toen kwamen we op de beursvloer een stel tegen waarvan hij bijna in z'n nakie liep met een hondenKETTING om z'n nek en zij hem daaraan netjes met een hondenriem vasthad. Was wel lachen. Lelijk joh dat wijf bah! Hihi, jij ziet het zeker al voor je: Frankie met stang en trens in z'n blote kont met z'n vrouw erachteraan met de longeerzweep. Hahahaha.
Sanne: wowwie, die foto belooft wat, ik ga zo kijken en reageer daar wel. Ook jouw topic ga ik bekijken Yenneke

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 21:29

zasread Vingers aflikken WAT EEN LEKKER DING Pling

Prinslover Pling De drie musketiers wat een schatjes Pling
ook toevalig dat alle paardjes op een rij staan ,leuk gezicht trouwens . Pling

Robijntjah ...ja ze is zich heel !!! erg geschrokken.ze dacht nu ga ik dood .
Pling fijn dat het goed gaat Pling
raar dat ze het buiten niet zo eng vindt en binnen wel.
ja lekker he!! om buiten terijden .

Utixo..ja ze heb echt een beschermengel! bij zich gehad .
Yenneke...wat is tie groot !!! wel een schatje hoor Pling

zo een beetje bij gereageert. Pling
hoop dat het morgen lekker weer is ,en dat ik me morgen een stuk beterde voelt.
de griep wil nog niet helemaal weggaan.peet vroeg of we morgen mee gaan lekker een buitenrit maken Pling en ik heb romee ook ziek. mijn jongste dochtertje heeft ooronstekeing de troep loop haar eene oortje uit en de andere doet haar heel erg zeer,want ze heeft buisjes en dat buisje zit overdwars in haar oortjeen die moet er uitzich zelf uit gaan door oordruppels die ik heb.maar ja moeten maar afwachten hoe het gaat is het na het weekend nog niet goed ga ik maar weer, naar de dokter toe!!
hoop dat de griep heel snel dit huis verlaat!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 21:47

tja marielle, kinderen brengen een hoop ziektes mee he. eerst was ik nooit ziek, nu heb ik minstens 1x per jaar wel het norovirus of iets van die aard te pakken. en dan komen we ook allemaal aan de beurt. maja t hoort erbij moet je maar denken

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 21:47

[quote="frankiej"]Peet: heb jij er toen wel veel gekocht dan? Tong uitsteken
quote]

hahahah ik heb er niets gekocht echt niet hoor Bloos Haha! Knipoog

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 21:56

hier mijn tattoos!!
Afbeelding
deze staat op mijn enkel
Afbeelding
dit zijn de letters van mijn kinderen .
patricia,priscilla en romee .
mijn eigen ontwerp.
het is wel verslavend hoor ,wil er mss nog 1!!!
ik wil het hoofdt van djemo op mijn rug hebben.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 22:23

haha peet, dat zeggen ze allemaal en ondertussen worden die stands leegverkocht. nee hoor, geintje. maar toch zijn er best veel die serieus aan het snuffelen en kopen zijn op zo'n beurs. moet ook wel, anders kunnen die standhouders hun toko ook wel opdoeken
marielle: mooi hoor alhoewel ikzelf niks met tattoos heb

even wat anders: ik heb de startpost van dit topic ff zitten bekijken. mooi gemaakt hoor madelief! het vorige topic heeft er 2 jaar over gedaan ongeveer zag ik. nu zijn we een goed half jaar op dreef en we zijn ook al goed over de helft voor de 500 pagina's. zouden we hem in maart ongeveer vol moeten hebben....??.... komt helemaal goed denk ik. blijkt wel dat er steeds meer barokkie-liefhebbers zijn / komen.
dus meiden: op naar de 500 haha

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 23:04

nee frank ik had een betere keus mijn vriendin haar pleegvader had een sexshop in amsterdam hahahah had dus altijd eerste keus Haha! Tong uitsteken
en idd die stands zijn zo druk dat ze genoeg verkopen he

en hier dan maar een paar banketstaaf verhalen om het topic te vullen ahhahaha
zal ook nog ff een foto plaatsen van mijn tatoo
Afbeelding
staat op me rug
Laatst bijgewerkt door peetisgreat op 20-09-08 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 23:06

Afbeelding
hahaha mijn paard kan zitten
Afbeelding
en liggen op komandoo Haha!
Afbeelding
heb er ook nog een gevonden van mij doggie ps let niet op oude inrichting was niet bij mij thuis Tong uitsteken
Afbeelding
hier is hij wat liever
Afbeelding
hahaah kampioen gekke bekken
Afbeelding
romee jongste dochter van marielle op tsjillert
Afbeelding
hahaha hier had ik hem net gekocht nog een echte baby
Afbeelding
en zo is hij nu
Afbeelding
met zijn grote vriendin

ahhaah hoop dat ik jullie niet te veel lastig val met wat foto`s

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 23:40

Karina -> Veludo is mooi!
Dat bruine tuig staat hem ook heul mooi!
Misschien dat ik er overheen heb gelezen, maar zijn jullie ondertussen al verhuisd?
Ik zie net de foto's van toen je Veludo net had; ZO! wat is die veranderd, zeg!
Hij is echt veel en veel mooier geworden!

Jolijn -> Ik voel me ook nog geen 37, hoor! Haha!
Al buiten gereden! Zo toe maar!
Ging het goed?

Michelle -> Als ik jou was zou ik eerst bij je vriendin/collega informeren of het klopt wat je hebt gehoord.
Nu ga je er eigenlijk vanuit dat wat je hebt gehoord via een ander klopt, en geef je haar dus eigenlijk geen kans.
Wat betreft dat huis op die roze wolk; stem ik helemaal mee in!
Doe dan meteen een grote boerderij met veel grond er omheen. Knipoog
Hoe is je strandrit gegaan?

Petra -> Waaahaaaahaaaah! Die opmerking van jou over die vlaamse reus! Haha! Haha! Haha!
Wat een verschil zoals je Tsjillert heb gekocht en zoals ie nu is!

Marielle -> Jeetje Marielle, dat is schrikken over je schoonzus.....
Gelukkig is ze er met de schrik vanaf gekomen.
*heb net de foto's gezien* Jeetje je schoonzusje heeft echt heel veel geluk gehad!!!

Malin -> Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Go jij! Go jij!
Fijn dat het beter gaat met Suevo!
Hij ziet er zeker beter uit, maar jeetje wat is hij ingevallen!
Vooral op die foto van zijn rug kan je het duidelijk zien.

Jasmijn -> Je weet niet wat je ziet, in het echt is Rintske nog mooier dan op de foto's. Haha!
En ja, je moet gewoon nog even geduld hebben met Bandito.
Des te meer waardeer je het straks als je resultaten gaat zien, echt waar!

Fanny -> Ojee, wat is er dan gebeurd dat het hoofdstel helemaal kapot is gegaan?

Frank -> Waarom verkoop je je trailer?
Hij ziet er nog toppie uit zo op de foto's.
Ik ben ook op zoek, maar dan voor over ongeveer een half jaar........

Sanne -> Tuttuttuttut! Van Rints d'r manen blijft iedereen af!
Anders is het HAKKIETAKKIE! Duivel
Iggie groeit hard, hoor!
Hij is leuk!

Branka -> Gefeliciteerd met je Frío!
Al weer 2 jaar van jou!

Yenneke -> Wat wordt X-Tremo mooi!
Hij heeft een hele lieve uitstraling!

Gisteren weer les gehad met Rintske.
Het was mooi weer dus lekker de buitenbak in, ik had natuurlijk niet voor niets geoefend daar.
Het ging best goed weer!
Ik moest haar proberen goed van achter weg te laten stappen, dus bovenbenen knijpen, van voren tegen houden en drijven.
Eerst loopt ze dan een paar passen naar achteren om onder de druk weg te komen, en eerst stapte ik van daaruit naar voren.
Maar nu moest ik het langer vasthouden en dan pas wegstappen.
Nu kantelde ze dus haar beken en stapte zo heel mooi van achteruit weg.
Mayke vroeg of ik dat voelde, dus zei ik; Ja! Ze kwam omhoog!
Ik dacht nl dat ze om onder de druk weg te komen omhoog kwam, maar ze kantelde dus haar bekken wat juist goed is.
Ik had dit nog nooit gevoeld, dus vandaar mijn reactie.
Rintske liep al weer een stuk beter over de hoefslag als de vorige keer, maar rustig draven krijg ik nog niet voor elkaar.
Langs 1 kort stuk en 1 lang stuk van de bak groeien bomen en struiken, en als ik daar met haar langs draaf gaat ze telkens sneller lopen en krijg ik haar vrijwel niet terug.
Als ik met haar over de hoefslag stap en halt wil houden gaat dit super langs het kale stuk, dan hoef ik maar een kneepje met mijn bovenbenen te geven en zachtjes 'hoooo' te zeggen en ze staat stil.
Maar zodra ik langs het begroeide stuk stap en halt wil houden krijg ik dat dus echt niet voor elkaar, ook niet met een paar ophoudinkjes......
Ja, als ze op gegeven moment niet meer verder kan door het hek ofzo.
Flink oefenen dus daarop......
Morgenochtend ga ik weer rijden, én oefenen!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 23:59

Ilona: neee !! zet haar nooit vast met bit !
ik was proefje voor vriendin aan het voor lezen en zij stond naast mij en ze schrok ergens van en bleef ergens acher haken (had teugels achter een beugel gehaakt) en trok zich uit angst los denk ik
heb vandaag nog gekeken naar haar mond en zag ik haar gehemelte een klein wondje dus doe het even rustig aan vond het zoo zielig voor dr

Jolijn : wat super gaaaf dat je op je paardje buiten hebt gereden Haha! Haha! superrr

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 00:03

Leuk juist, veel foto's! Jee, die Tsjillert is ook echt veranderd, hij is nu echt zo'n barbiedroompaard haha!

Andere fototopics reageer ik even hier: Iggy is echt zooooo'n heerlijk knuffelveulen, super foto's... een plaatje. Vond je hem gegroeid en/of veranderd in twee weken Sanne?

X-je doet het goed zeg! Mooi constant beeld al voor nog maar zo weinig gereden. Knap! Hij beweegt echt lekker en ik vind hem al wat volwassener overkomen.
De foto's waren trouwens ook heel leuk van jullie samen.

Saida: We zitten nog niet in ons nieuwe huis, sleutel 1 december, maar ik ben wel al over naar de Veluwe omdat mijn dochter al hier op school begonnen is zodat ze niet halverwege het jaar hoeft over te stappen. We wonen nu in mijn oude huisje bij mijn ouders op het terrein, en Veludo en Rico staan ook lekker hier.
Arjan rijd nu nog veel heen en weer omdat hij nog werkt in N-H, allemaal best een gedoe, maarja het is maar voor een poosje. Nog even en hij begint hier in de buurt. En daarna is het 1 december voor we het weten! Gelukkig maar want twee huishoudens op zo'n grote afstand van elkaar is niet praktisch.

Ik heb zelf de eerste poos met rijden een stuk van de bak afgezet, dus de ruimte veel kleiner gemaakt. Misschien is dat een optie voor jou om te doen met Rinske? Yenneke doet het ook met haar instructeur zag ik, ik vind het echt helpend voor de paarden. Ze voelen zich een stuk minder verloren en het langs de hoefslag lopen e.d. gaat veel gemakkelijker. Met prikpaaltjes en een lintje kun je heel simpel steeds de ruimte wat groter maken. Verder helpt het om niet alles teveel te willen regelen, blij zijn met wat je al krijgt en lachen om het bambi-op-het-ijs-gevoel zo nu en dan Haha! . Ze is natuurlijk nog maar heel jong en nog hardstikke in de groei.

Over groei gesproken: We hebben vanavond Veludo gemeten nadat iedereen de laatste tijd zei dat ie zoveel groter leek.... Mijn onderdeurtje is in amper 7 maanden tijd en op 6-jarige leeftijd nog eens eventjes VIER centimeter gegroeid!! Hij is met de aankoopkeuring gemeten door de dierenarts, ik heb het hem zelfs 3x over laten doen om het zeker te weten toen. Nog een bewijs dat hij in ALLE opzichten gegroeid is sinds hij bij ons is......... Hij is echt bezig aan een inhaal slag!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 00:06

peet: integendeel: mooie foto's joh. je weet toch dat iedereen hier verzot is op pics?
saida: de trailer is te koop omdat ik een 2-paards wil. volgend voorjaar of misschien nog wel eerder mag Des ook mee het bos in samen met Samaranch. is sowieso altijd makkelijk als iemand mee wil.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 08:41

sanne: Heb ik eerlijk gezegd niet zo'n behoefte aan, weet dat het toch niet gaat werken dus laat ik later dr maar lekker.
Het was ook heerlijk weer om een beetje te zonnen, iggie zal dat ook gevoeld hebben Knipoog
Is het nou zand of heeft hij een vlekje op zn lippen? Het ziet dr iig erg schattig uit!

frank: Nee je vroeg of ilona als sm meesters ging, Dus was wel benieuwd hoe jij rondliep Tong uitsteken

yenneke: Die 2e foto van X! Heerlijk dat koppie! Hij is trouwens best groot of lijkt dat maar? Ben benieuwd naar de nieuwe foto's!

jolijn: Geef dr is ongelijk, buiten rijden is ook heerlijk! Je hebt echt paardje gekocht wat bij je past is het niet!

ilona: Genoten is wel een beetje een understatement! Het was echt heerlijk..en braaf dat ze was! Ongelofelijk!
Amanda ziet er inderdaad niet erg gezond uit, gelukkig is ze al iets opgeknapt!

marielle: jeetje die foto's! Gelukkig is het goed afgelopen!

peet: Die foto's zijn mooi! Tsjllert is zo lekker statig!

saida: Het was niet een 'hele' goede vriendin, en het kwam van meerdere mensen, zelf mijn baas zei het...en dat is iig geen roddeltante Knipoog Strandrit was heerlijk!

Gelukkig zij frank net nog dat iedereen dol was op foto's dus bij deze een uitgebreid verslag van mijn super rit gister!

Op weg over de duin, shannon snapt nog niet helemaal wat we nou eigenlijk gaan doen
Afbeelding

wat is dat nou! Het komt op me af!
Afbeelding

ik daar in?! Dacht het toch niet he! *big smile van mij*
Afbeelding

Ik dacht dat ik dressuurpaard werd! Geen zeepaard, misschien kan ik het duidelijk maken met een piaffe
(zo stond mevrouw serieus op dr plek)
Afbeelding

Shannon en dr mamie!
Afbeelding

Dit spetteren is best leuk!
Afbeelding

stiekem wegglippen?
Afbeelding

Dan zetten we gewoon de achtervolging in
Afbeelding
*joris (hond) blijft de snelste*
Afbeelding

Let even goed op shannon dr lichtelijk arrogante uitdrukking
Afbeelding

Shannon en Barby (die gelukkige dame heeft een veulentje van Encanto)
Afbeelding

Ik stralen, hoe kom je erbij
Afbeelding

we konden er geen genoeg van krijgen
Afbeelding
Afbeelding

en weer terug bij de trailer
Afbeelding

En om af te sluiten nog 2 mooie sfeer plaatjes

Afbeelding
Afbeelding

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 11:12

wooow mies, heeeeerlijk! mooie foto's vooral die piaffe. waar was je geweest?

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 11:24

ohhhhhhhh mies wat een mooie foto`s je hebt echt genoten zo te zien
heerlijk voor je ik dacht gelijk aan mijn eigen strandritje een paar maanden geleden
mss kunnen we een keer wat afspreken om metelkaar naar het strand te gaan lijtk me wel heel leuk
of het bos oid Haha!

leuk die foto van tsjil hoe hij veranderd is he!!!!! en hij is zo liefffffffffffffffff
we gaan zo lekker een buitenritje maken en hoop dat marielle mee kan dan hebben we ene grote groep gaan we heerlijk eindje rijden Knipoog

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 11:34

JA PEET WE KOMEN ER AAN TOT ZO!!!!!!!!!!