Yenneke: ziet er erg goed uit!
Sanne: we zijn benieuwd. Lekker hoor dat je nu al zo lekker relaxt kunt rommelen met hem.
Tjonge wat een weer he voor een strandritje. En dan zo maar de weg kunnen oversteken om er te komen.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Hoop dat je genoten hebt!
. Scheelt wel weer in de kosten hihi
.
Mooie foto's weer! Hoe ging je les?
. Hij zal vast weer nóg mooier geworden zijn
Enne, alles wordt 'normaal'. Ik ken het wel.. maar als je het dan niet meer hebt, dan mis je het zoooo erg. Ik weet er alles van. Geniet er zolang nog maar van haha. En agja, je hebt nu ook je eigess!
Ben heel benieuwd!
. Een drankje erbij en je wordt wel weer wakker!! Onee, je zou niet drinken haha. Ik ga wel ff bleren, dan kan je niet in slaap vallen
.
. Ik heb er zin an!
haha
. Ben benieuwd of ik het morgen nog steeds zo leuk vind
. Ik ben al zo'n preutse trut (maar ondertussen HAHAHA
) . Ik denk dat ik maar geen foto's maak, want heb het vast te druk met kijken naar al die toyjoys
.
. De eigenaresse heeft er gister weer voor het eerst op gereden, en ze was weer ouderwets sterk, en rennerig
. Dat wordt weer ff trainen en klussen dat we dr weer lekker ontspannen kunnen rijden vrees ik haha. Maar eindelijk na 2 maanden weer rijden aankomende week. Wel helemaal superrr!

. Hij blijft onwijs knap!!
. Arm paard. Gelukkig is ze nu alweer helemaal opgeknapt! Maar hier een beeld van hoe ze erbij stond...
.

.
Jij met een bitje in en je vrouw met zweepje erachter aan..

WAT EEN LEKKER DING
De drie musketiers wat een schatjes
fijn dat het goed gaat
en ik heb romee ook ziek. mijn jongste dochtertje heeft ooronstekeing de troep loop haar eene oortje uit en de andere doet haar heel erg zeer,want ze heeft buisjes en dat buisje zit overdwars in haar oortjeen die moet er uitzich zelf uit gaan door oordruppels die ik heb.maar ja moeten maar afwachten hoe het gaat is het na het weekend nog niet goed ga ik maar weer, naar de dokter toe!!

superrr
. Ze is natuurlijk nog maar heel jong en nog hardstikke in de groei. 
Strandrit was heerlijk!