Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Volgens mij schouderbinnenwaards:

Ik vind iig dat ik mn onderste teugel te strak heb
maar Suev zijn billen staan dr zo mooi op

*zucht* (ik wil ook een spanjaard) Hij loopt echt mooi, hoe hoog is hij eigenlijk (jij was toch ook zo lang), want je past goed op hem.

Wat een chique hoofdstel trouwens! Was jij hem niet weer op een trensje aan het rijden bij je nieuwe instructeur? Jouw zadel zit zo te zien ook als een huis!!

) van een fijne dressuurtraining. Dan ga ik hem helemaal opdoffen en met een wit dekje en bandages en zelf ook op sjiek
Dat lijkt me super leuk om te doen, ik zou graag eens wat mooie en spectaculairdere foto's van mezelf rijdend willen hebben. Want dit was gewoon een beetje rondsturen in de regen na een buitenrit.
Ben jij trouwens al verhuisd nu?
Nouvel schreef:schaam schaam...![]()
Mij viel je hoofdstel inderdaad ook al op!
Ziet er mooi uit, is dat je nieuwe, of had je nog geen nieuwe?
Het is een stang en trens maar de slip-head voor de trens is eraf, en nu heb ik alleen de pelham eraan. Ik ben er echt zoooo blij mee! Hij is wel iets lichter nog dan mn zadel maar na een paar keer olien zal dat wel minder worden. Was de jouwe ook zo licht?

Er zit een soort beschermlaagje op denk ik maar ik hoop dat hij wel hetzelfde wordt als mn zadel. Die was ook een stuk lichter toen ik hem kreeg.
)
Lekker hoor, heb je ook al een autootje of heb ik daar overheen gelezen??
) Sam leek daar geen last van te hebben. Het zadel lijkt wel heel groot, en voelt echt enorm groot. Zeker omdat Sam zo kort is en ik natuurlijk een tijd zonder zadel of met een zeer close contact zadel heb gereden.
Sorry jongens 
Maar ik was lekker aan het rijden, zodra mn vriendin de camera pakte ging ik anders en meer gespannen rijden. Het viel haar ook gelijk op en ze zei het dan ook gelijk. Ik ga dan op de een of andere manier vooral meer druk aan de voorkant geven omdat ik dan juist wil dat hij mooi loopt
terwijl ik dan juist het tegenovergestelde bereik, want hoe meer druk ik geef hoe meer Suev spant. Het rare is dat ik dit ook weet en daar als er niemand foto's maak, dus wel continue bij stilsta
Het gevolg van te veel druk is dat hij zijn nek gaat opfrommelen en krabbelig gaat lopen en dat wil je nou net niet op foto's
En dan roep ik meestal heel hard "Laat maar, het gaat toch niet lukken vandaag" en dat is dus ook een van de redenen dat ik zo weinig rijfoto's heb