Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Absolem schreef:Lys_PPA schreef:Ik ben geen lid maar ik zou wel graag naar friesian proms willen gaan.. dus we zien volgende week wel hoe het ervoor staat met de kaartverkoop.
Fijn dat ie zo braaf is lobkewikjem!
Dan ben je al te laat...
Getty_Maan schreef:Naar de hengstenkeuring lijkt mij wel weer erg gaaf, maar denk toch niet dat het doorgaat live. Denk dat het weer voor de tv wordt...
Wat een leuke braverd lobkje! Scheelt altijd een hoop als ze al voor de wagen gelopen hebben.
Ik herken de binnenbak van manege Gaasterland
Hier nog tips voor de contragalop?
Merrie vindt het erg lastig en drukt haar rug dan weg. Vervolgens valt ze uiteraard dan of in draf of ze springt over.
Een gebroken lijn gaat wel al aardig goed.
Getty_Maan schreef:Naar de hengstenkeuring lijkt mij wel weer erg gaaf, maar denk toch niet dat het doorgaat live. Denk dat het weer voor de tv wordt...
Wat een leuke braverd lobkje! Scheelt altijd een hoop als ze al voor de wagen gelopen hebben.
Merrie vindt het erg lastig en drukt haar rug dan weg. Vervolgens valt ze uiteraard dan of in draf of ze springt over.
lobkewikjem schreef:Getty_Maan schreef:Naar de hengstenkeuring lijkt mij wel weer erg gaaf, maar denk toch niet dat het doorgaat live. Denk dat het weer voor de tv wordt...
Is niet te missen deze binnenbak! Is mijn thuis basis voor de binnenbak.
Erg blij dat hij zo braaf is ben zelf 6 weken terug bevallen en nu hoop ik over enkele weken zelf weer te kunnen opstappen.
xXutopiaXx schreef:Ben weer 'ff' weggeweest hierMaar wij ook kaartjes weten te bemachtigen
Zin in!!! Hoe het met de corona-maatregelen enz. zit, zien we dan wel weer
Nynkex01 schreef:Ik heb even een paar vraagjes aan de kenners hier. Mijn vorige paard heb ik het geld overgemaakt, het paspoort en het paard meegenomen en we leefden nog lang en gelukkig, dus met dat hele KFPS heb ik nooit veel te maken gehad.
Nu heb ik twee paardjes op het oog, drie en 4-jarige merries. Het wordt waarschijnlijk een van die twee. Nu lijkt het me ook wel leuk om eens naar een keuring te gaan, gewoon om dat ook eens meegemaakt te hebben. wil wel eens een veulentje maar wordt geen fanatieke fokker. Ik ken een stal hier in de buurt die ze keuringsklaar maken en daar heeft mijn familie die daar ook paarden in training hebben goede ervaringen mee. Ik geloof als je het officieel doet dat je dan het paspoort van je paard binnen twee weken na aankoop naar het KFPS moet sturen, en dat het paard dan officieel op je naam gezet wordt en dan ben je dus ook lid van KFPS. Moet dit als ik er mee naar de keuring wil gelijk na aankoop? Of kan ik het ook net zo doen als bij mijn vorige paard en als ik dan besluit dat ik volgend jaar naar de keuring wil dat ik dat dan alsnog doe? Volgend jaar zijn de dames vier en vijf, kun je dan nog gewoon beginnen met hen op de keuring aan te bieden of ben je dan eigenlijk al te laat en heb je nadeel ten opzichte van de paarden die al als driejarige op de keuring zijn geweest?
Alvast bedankt!
Nynkex01 schreef:Maar kun je dan als ze te laat op jouw naam worden gezet nog wel naar de keuring?