Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan zitten we hier in de Bommelerwaard nogal bekaaid. Als het in de rest van het land slecht weer is, dan wil het ons regelmatig nog overslaan. De rivieren houden hier veel tegen.
Jammer dat de muziek een beetje blikkerig overkomt op het filmpje, maar daar ontkom je niet aan hè? Ziet er goed uit in elk geval!
Frank heeft mijn andere zadel ook eens uitgeprobeerd en dat viel hem tegen! Hoewel hij volledig goed zat in het zadel, voelde dat voor hem helemaal niet zo. Het was enorm wennen voor hem, maar daardoor maakte hij veel soortgelijke fouten als ik en dat was wel confronterend. Maar er zit weer een klein beetje minder dip in mijn rijden. Ik kon in elk geval goed afsluiten. Ik stelde nog voor dat Frank ook op Sam zou stappen zonder zadel, maar nee, dat vond ie geen goed plan! 
idefix4 schreef:Shanna: Waar komt die muziek vandaan? Ik dacht in eerste instantie aan dances with wolves.Jammer dat de muziek een beetje blikkerig overkomt op het filmpje, maar daar ontkom je niet aan hè? Ziet er goed uit in elk geval!

. Shaddy kan idd vooral merrie's niet uitstaan maar lang niet alle ruinen zijn veilig
bijv. de enigste ruin bij ons ( de rest is allemaal merrie). Als je die 2 samen zet mept en rent ze net zolang tot hij plat op de grond ligt.
.
.
.
) dan wil ik die kur wel
. Elke keer als ik die muziek hoor wordt ik helemaal vrolijk en denk ik echt van ohhh daar zou ik ooit nog wel een kur op willen rijden
. Maar ja ik las dat je ook een kur op muziek op B niveau kan doen, dat haal ik vast nog wel
.
. Met jou en Heike ook zo te lezen!
. Die zouden dat wel leuk vinden, en je kan inderdaad gewoon op elk niveau zoiets doen
. Op wedstrijden zal ik het wel nooit doen
. 
Wat is ze al dik!!!! Wow, komt vast een kneiter van een veulen uit
! Kijken broertje en zusje niet aandachtig toe als Sabrina zo aan het stunten is
? Moeilijk hoor, dat voorwaarts. Toch veel blijven oefenen denk ik, en vooral daarop focussen. Eerst voorwaarts, dan neerwaarts. Voorkant zou ik dan laten voor wat het is, en heel veel overgangen rijden en consequent zijn. Vooral zo kort mogelijk houden. Draven, terug naar stap 1,2,3 en weer weg.. Maar misschien doe je dit allemaal al hoor
! Is maar een tip. Komt wel weer goed! Ik en Chico gingen gelukkig afgelopen 2 dagen weer heel goed, maar dipje was goed aanwezig helaas.. Zit nu weer een stijgende lijn in!
! Knappe Heike doet goed zijn best, heel leuk om te lezen!
Zus lief mee op de fiets, dan durft ie wel
! Dus lekker de hort op, hij was super braaf. Heb weer super genoten van me paardje
. Was een tijdje terug dat ik dat had gedaan!
. Aanpassen had niet zoveel zin dus wordt in ieder geval een ander zadel denk! Zit nog even te twijfelen of het tweede hands wordt of nieuw... Als ik bij tweede hands niet kan inruilen en bij nieuw wel is het bijna even duur. Want ja anders blijf ik weer met een zadel zitten wat ik niet verkocht krijg
. Dan steek ik liever het geld in een nieuw zadel
. Jij en Chico gaan ook weer lekker zo te lezen! Fijn hoor! Ook weer naar buiten geweest, dat is altijd heerlijk! Dat mis ik nu ook wel, maar ja eerst maar even wachten op een goed zadel
.