Ik wist eerst niet dat je meedeed! Later heb ik je nog zien staan bij de trailers, maar toen ben ik er maar niet meer bij gaan staan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

( geeft niet dat je ze geplaatst hebt hoor
)

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik ben foto's aan het uploaden in hyves... Frank heeft op Sam één keer geprobeerd te rijden zonder zadel en dat was reuze spannend. Sam zat absoluut niet lekker. Hij vertikt het ook om met een krukje samen te werken, dus laat ik dat maar niet proberen. Dat doe ik dan wel op dessie. hihi
Ach gerum... Mooie foto's van je les. Ziet er heel netjes uit! En dat ook nog zonder zadel. Bij jou wordt zeker ook flink op je handen gehamerd? Mijn oog valt erop, omdat ik er nogal over word doorgezaagd.
Fijn dat je het met zo'n goed gevoel kunt afsluiten! Sam had ook nogal stress op de trailer, maar sinds ik samen op concours ga, is dat over. De merrie waar ie mee op pad gaat is zo rustig, dat hij er ook kalm van werd! Mooie foto ook!
Daar hebben we dus fanatiek op getraind. Hij liet het me erg goed voelen vandaag. Ik kon alles weer. Zalig! Alleen opstijgen is nog moeilijk. Mijn onzekerheid maakt Sam nogal wiebelig. Ik had ook 3 dagen niet gereden en met Prince gerommeld. Prince is een stuk kleiner! Wat is Sam dan hoog! Een pensiongenote zat te kijken met haar paard met halster om aan de hand. Kon ie nog lekker wat eten. Hup, hij trekt zich los, want dan kon ie net die grasspriet pakken. Vervolgens wandelt ie op zijn dooie akkertje naar de straat. Daar ging ie hoor! Zo de weg op en Sam liet me meteen weten, dat er nu echt iets niet klopte! Haha. Dus ik zet hem stil. En Marjolein, de dochter des huizes, zegt doodkalm: Ga even stilstaan, tegen de eigenares. En hop paard duikt de berm in om daar gras te eten! Gelukkig had ze hem toen weer te pakken, want als ie was gaan dazen op de weg, weet ik niet of ik heelhuids van Sam was gekomen. Die gaat altijd meedoen dan. Al met al dus best lekker gereden.
. Valt hier niet aan te lezen... een poging dan maar..
.
.
. Heel die club zat naar ons te loeren
. Zijn ze vast niet gewend hahaha... maar ach, was een top avond! Leuk je alvast ff gezien te hebben
. Leuke pic van jou door de straat aan t rijden!
. Knappe Rintske ook zo braaf
.
. Wat super joh, die lol met je knol! Hier op bokt is alles maar 'onverantwoordelijk & levensgevaarlijk' maar ik vind dit juist super om te zien! Als je goed nadenkt, en je hebt lef, en je kan het handelen, why not? Die sun en Xantha zijn knap! Hihi, ze zijn wel lekker jolig allebei
.
. Hoef ik bij Chico niet te flikken denk ik
! Doe je volgende keer mee? 

.
. Ben zo gek op hem he! Hij is echt alles wat ik in een paard zoek/zocht. Echt bizar! Gewoon in omgang, maar ook kwa rijden echt míjn ding zeg maar..
)
? 
!
Prinslover schreef:Het is mij nog niet duidelijk, vertel eens?Achja, maakt eigenlijk ook niet uit, ben gewoon heel blij met hem (voor wie het nog niet duidelijk was whaha)
Prinslover schreef:Vandaag wederom weer heerlijk gereden op mijn aller aller liefste Chickje. Ben zo gek op hem he! Hij is echt alles wat ik in een paard zoek/zocht. Echt bizar! Gewoon in omgang, maar ook kwa rijden echt míjn ding zeg maar..
Ik vraag me dan wel eens af, is dit gewoon puur geluk geweest, is zijn karakter zo en is ment to be? Of komt het gewoon omdat hij nog heel groen was, en ik hem naar mn eigen hand heb gezet? Of misschien een combinatie van beide?
Achja, maakt eigenlijk ook niet uit, ben gewoon heel blij met hem (voor wie het nog niet duidelijk was whaha)
Prinslover schreef:Vandaag wederom weer heerlijk gereden op mijn aller aller liefste Chickje. Ben zo gek op hem he! Hij is echt alles wat ik in een paard zoek/zocht. Echt bizar! Gewoon in omgang, maar ook kwa rijden echt míjn ding zeg maar..
Ik vraag me dan wel eens af, is dit gewoon puur geluk geweest, is zijn karakter zo en is ment to be? Of komt het gewoon omdat hij nog heel groen was, en ik hem naar mn eigen hand heb gezet? Of misschien een combinatie van beide?
Achja, maakt eigenlijk ook niet uit, ben gewoon heel blij met hem (voor wie het nog niet duidelijk was whaha)
). Dat soort voorspellingen verbazen me ook een beetje, dat ze die op papier zetten. Dat is toch niet gewoon? Hoe stond het er dan? Stond er ook hoe je het moest oplossen? Want dan verwacht ik de oplossing ook. Anders heb je er niks aan om het te weten.
En paarden zat te huur. Ik stelde manege poelenburgh al voor. Haha, maar daar komen wij nooit meer.
Heb er nu nog een hoef van in mijn dijbeen staan...