[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 18:52

Ja, ik was daar! Ik zat meteen links van de deur ( als je de hal in kwam ), bij de rij stoelen.
Ik wist eerst niet dat je meedeed! Later heb ik je nog zien staan bij de trailers, maar toen ben ik er maar niet meer bij gaan staan :o

moppielover

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:30

Hey
Dankjulliewel allemaal :)

@ snowy : Ik zit hier te huilen bij jou mooie foto's. Atlas lijkt echt zoveel op moppie ;( ( geeft niet dat je ze geplaatst hebt hoor ;))

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:41

Frank ; Nou we zitten daar lekker in een hotel met alles erop en eraan :D
En winkels zijn in de buurt en we moeten nog even flink gaan shoppen want iedereen moet weer even in het nieuw. Teminsten Sam niet die heeft genoeg haha.

Ik ga morgen bijreageren, ben helemaal kapot van het weekend en ook een beetje aangeschoten dus typen gaat me niet echt goed af haha.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 21:48

Ik ga even heel ego doen!!!

MAAR IK BEN ZOOOOO TROTS!!!!
Hincapie deed het echt geweldig!! Wat is het toch een superpaard!
Het hele verslag ben ik in een fototopic aan het typen dus zal als dat af is hier de link plaatsen!!!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:11

michelle: gefeliciteerd!!! geniet er maar lekker van dan! aangeschoten zijn mag op je verjaardag

laura: succes! heerlijk he zo'n bosrit. blijft toch t fijnste wat er is. edit: jaaaa foto's!!!

eline: wat een gedoe he met zadels, gaat dat wel goed zo vaak zonder zadel volop lessen? is niet al te bevorderlijk voor de paardenrug zegt men

saida: en??

madelief: dus tis weer ff gedaan met jou "vakantie" ?

karina: goh na een jaar nog hengstenkuren? ben benieuwd hoe het bij des uitpakt, totnutoe wordt ie wel rustiger

mies: eet ze!!

sanne: stoer zo die elfjes te paard. wat een makke dieren toch.

sjaad: niet bij te houden hier he

vanavond ff heerlijk gereden, hij had er niet veel zin in maar ging toch lekker over de rug lopen. daarna z'n eerste rondje dorp gedaan (klein rondje maar hoor), dat was spannend. maar t ging naar omstandigheden best goed. heb 2x af moeten stappen om hem langs een paar van die rotsblokken bij opritten en 2 knotwilgen te loodsen. hij is echt afhankelijk van mij, als ik er naast loop, is er niks aan de hand. maar goed, na een paar keer oefenen is dat ook wel weer over. ben heel tevreden. jammer dat het niet altijd kan, doordeweeks scheuren de bloemenvrachtwagens je het hemd van je lijf.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:14

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:19

nouja zeg, wat een acrobaat!!! onvoorstelbaar zo'n evenwicht en die 2 viervoeters zo goed onder controle. tja en die blooper, das t risico van t vak he. complimenten hoor

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:20

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:23

spokie79 schreef:
FF spammen, Elise weer bezig met Sun en Xantha

Lorenzo, Eat Your Heart Out!! :D
Wat rete-stoer zeg!!!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:25

Takke die Elise heeft wel lef!!!! En haar commentaar er bij is hilarisch!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:26

Karina -> Grappig! Ik weet wel dat ik vorig jaar het zo'n leuk huisje vond!

Anouk -> Dat is juist het mooie van dieren!
Ze staan nog zo dicht bij de natuur en zijn zo puur dat hun lichamen meestal goed en snel reageren op homeopathische medicijnen.

Eline -> Aaaahhh! Wat ben jij gemeen voor je man!
Heeft ie geen last meer van de val en de brandnetels?

Michelle -> Ze moet nog 10 weken.
Mijn dag was echt super! Ben er nog helemaal vol van!

Miichelle90 -> *\o/* Gefeliciteerd met je verjaardag! *\o/*

Het ging best heel goed met Rintske in het bos! *\o/*
De trailer liep ze zo op nadat ik 1 voet erop had gezet.
Daar aangekomen kwam ze wel druipend van het zweet en behoorlijk gestressed van de trailer.
Ik ben eerst rustig met haar rond gaan lopen zodat ze wat op kon drogen en wat tot rust kon komen.
Dit was best moeilijk want het was er druk; veel auto's en dagrecreanten met caravans en tenten, spelende kinderen en ze waren aan het vliegeren met een mega grote vlieger.
Op een gegeven moment was ze vrij rustig maar allert en besloot ik om haar op te zadelen en het gewoon te proberen.
Ik ben eerst het bos in gelopen waar het rustig was en daar opgestapt.
Rints was erg kijkerig en snuiverig en zelfs als ik m'n neus even opsnoof voelde ik haar verstijven, maar verder geen rare fratsen als wegvluchten ofzo.
Als we door een geul moesten of een pad waar een geul onder door stroomde bleef ze stokstijf staan en wilde ze echt niet verder.
De enige manier was achterwaarts, dus dan maar achterwaarts, hahaha! :D
We reden een klein stukje achter 3 kleine ponietjes aan wat Rints wel erg leuk vond.
Toen ze een andere kant op ging probeerde ze mij echt te overtuigen dat wij ook die kant op moesten en niet de andere richting op.
Ze ging zijwaarts lopen, kin op de borst, probeerde om te draaien, grommen..... mafkees. :D
Uiteindelijk kreeg ik haar toch zover, maar moest ze echt steeds blijven hinniken.
Het inladen ging super; even om haar heen kijken en ze liep er zo op.
Ik vond het een super ervaring, echt voor herhaling vatbaar, en ik ben megamegamegatrots op mijn meisje. +:)+
En ook een beetje op mezelf, want ik heb zelf met de trailer gereden!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:26

tis wel een erg levend topic hier he haha

saida: helemaal geweldig dat het nog zo goed ging!!

laura: ik ga nu kijken

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:33

Heee, super Saida!
Laura, ik zag allemaal dezelfde foto's, zal het zo nog eens proberen.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 22:36

Anita & Elise -> Djeeeeeezzz! Wat een lef zeg! Echt gaaf!

Laura -> Stoer! Brave Hincapie!

Nog een foto (de enige foto) van vanmiddag!

Afbeelding

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 23:14

Karina ja was een foutje is ondertussen verbeterd.

Reageer morgen bij dat beloof ik!!!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 00:01

Esther Je begrijpt vast, dat ik aan vakantie ging denken toen ik je foto zag...
Snowy idd drie... :P Ik ben foto's aan het uploaden in hyves... Frank heeft op Sam één keer geprobeerd te rijden zonder zadel en dat was reuze spannend. Sam zat absoluut niet lekker. Hij vertikt het ook om met een krukje samen te werken, dus laat ik dat maar niet proberen. Dat doe ik dan wel op dessie. hihi
Hahaha, zo heey, dus rechtuit fietsen zonder alcohol achter je kiezen is ook al kei moeilijk! Whahaah, ik zie het helemaal voor me. :D :D Ach gerum... Mooie foto's van je les. Ziet er heel netjes uit! En dat ook nog zonder zadel. Bij jou wordt zeker ook flink op je handen gehamerd? Mijn oog valt erop, omdat ik er nogal over word doorgezaagd. :o :Y)
Mies In den vreemde zijn ze gelukkig heel kneedbaar haha, thuis is het soms minder. Maar ja, eerlijk is eerlijk: Ik ben zelf ook niet de makkelijkste. Ieuw pijnlijk als je er al meer ervaring mee hebt. Het is bij mij nog wel gevoelig, maar ik kan bijna alles weer.
Sanne (dekke) Gaaf! Ik ken jou nog niet, welkom ook, en heel gave foto's! Wat een leuk idee en knap gemaakt ook. Ziet er heel netjes uit!
sjaad hai, ja een les van een ander vind ik ook altijd leerzaam. Geel is voor mij wat te ver met dit mooie weer.
Lobke zo te horen heb je je van je beste kant laten zien.
Laura dat klinkt heel goed! Ben benieuwd. Het in je topic gereageerd. Mooi man!
Spokie en Elise Wouw, wouw, wouw! Ik vind het echt super om te zien. Wat een evenwichtsgevoel heb je dan. Diep respect en dan die spaanse pas. Gaaf hoor! Wel handig, je kan er zo 2 tegelijk rijden. *D
Saida Nou klinkt heel netjes! Rintse zou Sam geweldig vinden, die loopt graag op kop. Bij Dessie ging ie zich in eens ook als een volwassen paard gedragen. :P Fijn dat je het met zo'n goed gevoel kunt afsluiten! Sam had ook nogal stress op de trailer, maar sinds ik samen op concours ga, is dat over. De merrie waar ie mee op pad gaat is zo rustig, dat hij er ook kalm van werd! Mooie foto ook!

Nou Sam en ik gaan er ook weer voor. Rond kwart voor acht stond ie nog op de wei. Ik kwam net aanrijden, toen ze hem van de wei plukten. Lekker dat ie zo lang buiten kon met dat mooie weer. Tijdens het rijden is mijn linkerhand is nogal slapjes. Als dat mijn buitenhand is, breekt sam regelmatig uit. Mijn fout, want als ik die erbij houd, gebeurt er niks. :+ Daar hebben we dus fanatiek op getraind. Hij liet het me erg goed voelen vandaag. Ik kon alles weer. Zalig! Alleen opstijgen is nog moeilijk. Mijn onzekerheid maakt Sam nogal wiebelig. Ik had ook 3 dagen niet gereden en met Prince gerommeld. Prince is een stuk kleiner! Wat is Sam dan hoog! Een pensiongenote zat te kijken met haar paard met halster om aan de hand. Kon ie nog lekker wat eten. Hup, hij trekt zich los, want dan kon ie net die grasspriet pakken. Vervolgens wandelt ie op zijn dooie akkertje naar de straat. Daar ging ie hoor! Zo de weg op en Sam liet me meteen weten, dat er nu echt iets niet klopte! Haha. Dus ik zet hem stil. En Marjolein, de dochter des huizes, zegt doodkalm: Ga even stilstaan, tegen de eigenares. En hop paard duikt de berm in om daar gras te eten! Gelukkig had ze hem toen weer te pakken, want als ie was gaan dazen op de weg, weet ik niet of ik heelhuids van Sam was gekomen. Die gaat altijd meedoen dan. Al met al dus best lekker gereden.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 00:03

Elise, echt super!!!!!!!! haha "niet bokken" :P

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 00:05

Het bruidspaar wisselt de ringen.
Afbeelding

Ons trio kijkt of de gom wel tekent.
Afbeelding

Mama met kids!
Afbeelding

Frankie met zijn kids
Afbeelding

Dit zijn een paar plaatjes van een heel leuke dag met onze kindjes. Mijn nichtje is nu getrouwd. Wouw!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 00:26

Ho ho, niet zo snel :+ . Valt hier niet aan te lezen... een poging dan maar..

Anouk: Oh oh, even een risicovol moment met loslopend paard.. gelukkig goed opgelost! En wat een super foto's! Die van jou en frank + kids zijn erg leuk *D .

Eline: Zo dan, fanatiek zeg, met de taekwando! Jeetje, zwarte band, is echt hoog! Even goed trainen nog dan.. Een baby tussendoor krijgen is niet niks.. Leuke foto's van jou en Atlas, ziet er goed uit *D .

Esther: Haha, was leuk in Noordwijk! Die meiden waren weer lekker aanwezig _O- . Heel die club zat naar ons te loeren := . Zijn ze vast niet gewend hahaha... maar ach, was een top avond! Leuk je alvast ff gezien te hebben :j . Leuke pic van jou door de straat aan t rijden!

Saida: Whaaa, stoer joh!! Zomaar in je uppie op pad met de trailer!! Echt super gaaf :j . Knappe Rintske ook zo braaf +:)+

Mies: Zo das lekker rijden he! Bij mij en Chic gaat ie alweer een tijdje echt zalig.. super rijden is dat! Maar die 'dipjes' tussendoor horen erbij! Ben benieuwd hoe je wedstrijd gaat.. maar het beloofd veel goeds *D .

Elise & Anita: Haha, geweldige filmpjes :D :D . Wat super joh, die lol met je knol! Hier op bokt is alles maar 'onverantwoordelijk & levensgevaarlijk' maar ik vind dit juist super om te zien! Als je goed nadenkt, en je hebt lef, en je kan het handelen, why not? Die sun en Xantha zijn knap! Hihi, ze zijn wel lekker jolig allebei :D .

Sanne: Super stoer zeg!! Mooie plaatjes hoor.. En wat knap met die vleugels zo :D . Hoef ik bij Chico niet te flikken denk ik :+

Lobke: Lekkere les gehad dus! Super!

Nishada: Leuk zeg :D ! Doe je volgende keer mee? ;)

Mies: GEFELICITEERD met je B-day!!! *\o/*

Cyrina: Nou die is ook erg knap hoor!! Zie zeker wel trotse anda houding erin :j

Madelief: Jij ook niet zo zin op je werk? Vind het wel lastig hoor, ik moet er 36 u p.w. naar toe, en als t dan niet zo leuk is, dan baal je wel.. Maar goed, er komt verandering in als t goed is.. Wat fijn dat je les zo goed ging *D .

Vandaag wederom weer heerlijk gereden op mijn aller aller liefste Chickje :+: . Ben zo gek op hem he! Hij is echt alles wat ik in een paard zoek/zocht. Echt bizar! Gewoon in omgang, maar ook kwa rijden echt míjn ding zeg maar..
Ik vraag me dan wel eens af, is dit gewoon puur geluk geweest, is zijn karakter zo en is ment to be? Of komt het gewoon omdat hij nog heel groen was, en ik hem naar mn eigen hand heb gezet? Of misschien een combinatie van beide?
Achja, maakt eigenlijk ook niet uit, ben gewoon heel blij met hem (voor wie het nog niet duidelijk was whaha :o ) :D

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 07:48

Michelle: gefeliciteerd!

Elise: woooow filmpjes en foto's zijn super stoer!

Saida: geslaagde rit dus, moet je lang rijden voor je in het bos bent?
Maaruh, was het koud daar :P?

Anouk: Moest je nog speciale oefening doen voor je hand of werd er gewoon constant op gelet?
Leuke foto's! Op de 2e kijken ze wel heel streng of alles goed gedaan wordt ;)

Ilona: ik denk dat jou manier van opvoeden en omgaan ook veel invloed heeft gehad. En er moet wel iets geweest zijn anders was je nooit meteen zou verliefd op hem ;)!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 09:26

Anouk -> Rintske heeft gewoon nog geen ervaring wat betreft het alleen op pad gaan, dus die kleeft dan meteen vast aan een ander paardje als ze die ziet, ook al is het een klein ponietje waar ze normaal haar neus voor optrekt, hahaha! :D
We moeten er gewoon vaker alleen op uit gaan, dan wordt het vast steeds beter.
Jij hebt ook lekker gereden las ik.
Samaranch is echt niet één van de makkelijksten begrijp ik uit al je verhalen.
Leuke foto's van een mooie trouwerij zie ik!

Prinslover schreef:
Achja, maakt eigenlijk ook niet uit, ben gewoon heel blij met hem (voor wie het nog niet duidelijk was whaha :o ) :D
Het is mij nog niet duidelijk, vertel eens? :P

Michelle -> Het was zeker weten geslaagd en voor herhaling vatbaar!
Op zich was het niet koud, maar op de open ruimte waar onze auto en trailer stonden stond een flink windje wat het nogal fris maakte, vandaar m'n vest. ;)

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 10:09

Prinslover schreef:
Vandaag wederom weer heerlijk gereden op mijn aller aller liefste Chickje :+: . Ben zo gek op hem he! Hij is echt alles wat ik in een paard zoek/zocht. Echt bizar! Gewoon in omgang, maar ook kwa rijden echt míjn ding zeg maar..
Ik vraag me dan wel eens af, is dit gewoon puur geluk geweest, is zijn karakter zo en is ment to be? Of komt het gewoon omdat hij nog heel groen was, en ik hem naar mn eigen hand heb gezet? Of misschien een combinatie van beide?

grappig dat je dit zegt ilona, ik heb het hier gisteren nog over gehad met een stalgenoot. ik heb dat gevoel nml ook met yippie. een groen veulen kopen en dat het zo goed voelt dat het bijna vanzelfsprekend is dat het ook onder het zadel enorm klikt (terwijl ik achteraf wel eens gedacht heb, wat nou als dat nu helemaal niet het geval was geweest, had net zo goed gekund), net wat je zegt, alles wat ik zoek in een paard heeft zij. Ik denk zelf dat het tot een bepaalde hoogte is dat je hem zelf alles geleerd hebt, maar met yippes heb ik ook wel het 'meant to be'-gevoel, denk zomaar dat jij dat ook hebt met chico.

Yippie was zaterdag niet helemaal zuiver op rechtsvoor, ook niet echt kreupel maar kon voelen dat er iets niet lekker zat in haar lijf, ben dus ook afgestapt. Toch was er niets te voelen en aan de longe ook niet te zien, dus heb haar benen gekoeld en in de coolinggel gegooid voor de zekerheid, ik ga vandaag weer even rijden, kijken of het al beter is. Het bizarre is dat dit me is voorspeld in een reading die ik in december 2007 heb laten doen, heb het gisteren teruggezocht en het is echt voor me uitgeschreven.. heel bizar.

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 17:18

Mies_Apollo: Dank je.
Was het nog gezellig je avondje uit?

Dekke050: Leuke foto’s. En jullie zien er echt prachtig uit. ;)

Moppielover: En ze hebben nog een beetje het zelfde verleden ook. Toen ik de foto’s van Moppie zag, toen hij net bij jullie was. Zo heeft Atlas er ook uit gezien. Die was toen ongeveer 300 kilo. En geen manen.
Gaat alles goed met jou?

Laulau85: Wat een heerlijk gevoel is dat!!

Frankiej: Ik doe ook rustig aan. Ik merk wel dat hij goed nageeflijk is als ik zonder zadel rij, dus ik denk dat het voor hem beter is. Maar ik stap heel veel. Zo’n uithoudingsvermogen heb ik nou ook weer niet. :o
Lekker dat het goed ging. En het afstappen wordt vanzelf minder. :D

Spokie79: Wat een onwijs gave foto’s!!
En gave filmpjes. Knap werk van Elise!!

Saida: Ik weet dat ik gemeen ben voor mijn man, maar ik kan er echt niets aan doen. Het was echt zo’n grappig gezicht. :D
Zijn ego is flink gedeukt. En zijn nieuwe mobiele telefoon doet het niet meer. En de brandnetels, daar had hij gisteren echt goed last van. Zijn benen waren helemaal rood.
Goed zeg van jullie alle 2. Rintske omdat ze zo stoer was. En jij vanwege het rijden met de trailer. Ik laat mijn vader altijd met de trailer rijden als Atlas vervoerd moet worden. Ik moet zeggen dat als ik aan het laden ben geweest niet meer in staat ben om iets te doen. Gelukkig wil mijn vader altijd wel rijden.
Wat een stoere foto!! Is dat dekje groen/gelig? Volgens mij heb ik dezelfde. Staat ook zo mooi op een fries. :P

Miichelle90: Nog gefeliciteerd met je verjaardag. :)ddd

Idefix4: Jep. Die handen zijn een vreselijk iets. Altijd staat mijn pink omhoog, of zijn mijn handen open. Vreselijk. :(
Leuke foto’s van je kids en natuurlijk je man.

Kjoetie: Is daar toen ook bij verteld wat het is en hoe lang het duurt? Vind het altijd knap als dat soort dingen uitkomen. En ook wel een beetje eng…..

Vannochtend met man, Rowena, opa en oma naar het strand geweest. Rowena ging voor het eerst, maar vond het prachtig.
Vanavond zou ik een strandrit gaan maken met mijn vriendin, gaat het niet door.
Dus ik Esther een sms gestuurd om vanavond met de kar te gaan rijden. Zit die nog in Krommenie. :wave: :wave:

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 17:48

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 17:51

Prinslover schreef:

Mijn mening is dat je je paard toch wel een beetje naar je hand zet, maar dat het ook een klik is. Ik zie dat aan Sam. Helemaal nu ik hem zelf alleen rijd. Toen hij hier als anderhalfjarige kwam, had ik helemaal niks met hem. Dat heeft echt moeten groeien. Want eerlijk is eerlijk: Ik ben ook één keer een paard tegengekomen, waarbij ik in zijn ogen keek en dacht: "Dat is 'em!" En dat was ook zo. Dat was Sam zijn voorganger en ik mis hem nu af en toe nog wel een beetje. Mocht iemand hem in een manege ofzo in de buurt van Amersfoort tegenkomen: KWPN'er is ie en donkerbruin met een dun blesje. Sting heette hij bij ons en volgens zijn papieren Janarie B (V. Pretendent). Ik zou best willen weten hoe het met hem gaat. Als het goed is, is ie nu een jaar of 18. Hij is door omstandigheden thuis tegen mijn wil verkocht. Ik heb niet eens een foto van hem! Door hem heb ik een zwak voor donkerbruine paarden en een hekel aan mijn moeder. :Y) :D

Mies Gewoonlijk hamert ze erop en ik heb hier eens een tip gehad (van Elise of jou?) om het gevoel te voelen als je op de bank zit en die geeft me een waar goed gevoel. Tijdens de les heb ik al een paar keer gevoeld, hoe het is als ik het goed doe en dat gevoel probeer ik steeds weer te pakken te krijgen. Ik had gisteren geen les van de instructrice hoor, wel van Sam. :P
Ja, voor de kinderen was dit ook een heeel serieuze zaak!

Saida Dessie heeft dat ook. Dus toen Frank en ik samen gingen, hing dessie in de staart van Sam hoor. Dessie vond het ook spannend, ook al was ie al eens alleen geweest. En Sam voelde zich heel belangrijk. Hij was het coole voorpaard! Haha. Tja, Sam is moeilijk, maar als je het goed doet, doet hij het ook goed. Hij is heel gevoelig op wat ik doe en heeft een duidelijke voorkeur voor ruiters. Bij vrouwen is ie overigens heel charmant gewoonlijk. Alleen bij Jasmijn heb ik dus met verbazing gekeken, want hij is gewoonlijk echt dol op vrouwen! De meeste dames zijn ook altijd zeer gecharmeerd van hem. Hij is een echt knuffelpaard.

Kjoetie begrijp me niet verkeerd, want als er iemand echt zweeft en letterlijk alles gelooft, ben ik het, maar ik vraag me nu af of de reading je heeft beïnvloed of dat het echt zo is. Het kan veel voorspellen idd. Maar je had niet toevallig eerst zitten lezen en toen je paardje gezien? Als Sam niet helemaal loopt zoals ik het wil, doe ik meer oefeningen in stap om te gymnastiseren. Als ie niet kreupel is, stop ik niet gauw met rijden hoor (Zowiezo eigenlijk niet :+). Dat soort voorspellingen verbazen me ook een beetje, dat ze die op papier zetten. Dat is toch niet gewoon? Hoe stond het er dan? Stond er ook hoe je het moest oplossen? Want dan verwacht ik de oplossing ook. Anders heb je er niks aan om het te weten.

Snowy Ja, handjes hè? Breek mij ook de bek niet open hoor haha! Mijn pinken omhoog doe ik echter niet (meer). Dat heeft een Gelderse Merrie mij ooit eens grondig afgeleerd. Net als rijden met tenen naar buiten. Dat leerde ze me ook in een mum van tijd af. Gut, wat zijn die paaltjes langs de bak dan pijnlijk!

Lekker joh strand! leuk voor Rowena ook. Wij gaan in augustus naar Schoorldam (zonder paarden met kids) Mijn tante woont daar en wil dolgraag met de kindertjes en bolderkar naar het strand. Dus dat gaan we dan eens doen. En mijn andere tante in 't Veld verjaart rond die tijd.

Dus als jullie nu in Noord-Holland een leuk en betaalbaar adresje weten waar we kunnen overnachten met drie kids... Dan kunnen we er nog een kennismakingsrondje aan vast knopen! ;) En paarden zat te huur. Ik stelde manege poelenburgh al voor. Haha, maar daar komen wij nooit meer. *D Heb er nu nog een hoef van in mijn dijbeen staan... 8-)