[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 01:19

Frank, ik dacht al, nog zo laat op bokt Knipoog . Wel een minder verhaal weer..Ik ben benthe (en nog 2 meiden van stal) gaan ook voor de gein ff kijken op de kamasutrabeurs ROFL . Echt iets voor mij hoor Clown . Hoop wel op een leukere sfeer.. dit is natuurlijk niet leuk wat dat meissie heeft meegemaakt! Hoop dat mijn ervaring beter is.. Knipoog Het wordt vast veel lachen met al die toys Huilen van het lachen

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 01:22

als je er nog nooit geweest bent, kijk je je ogen uit. kom echter niet in het doolhof, het schijnt daar steeds gevaarlijker te worden. de steekpartij was dan ook bij de ingang van het doolhof. vorig jaar was er meer variatie vonden wij. en belachelijk duur: zaterdags 20 euro, vandaag 17,50 en parkeren 12 euro. maar veel plezier in elk geval! ga je als sm-slavin of meesteres? haha

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 01:26

maar nu ga ik toch echt naar bed, volgens mij zijn wij zo ongeveer de enigen nu op bokt...

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 07:59

michelle: als hij er staat wel een foto maken Knipoog

ilona: Ja weet wel zeker dat het zo gegaan is, hoorde het van meer mensen, maarjaaa moet ze zelf weten kan er niet bijzonder mee zitten om eerlijk te zijn. En heb helemaal geen zin om dr moeite voor te doen!

marielle: Dan heeft ze wel erg veel geluk gehad! weet je al wat er gebeurt is?*verder gelezen* reed de trein niet hard? Wat schandalig van die gemeentewerkers! Zou toch wel even een flinke klacht gaan indienen! Gelukkig heeft ze niks!

malin: Hopelijk hebben ze op je nieuwe werk wat meer begrip voor je! tussendoor nog lekker 2 weekjes om op te knappen! Suevo zn hoofd is al mooi genezen! Hij ziet er al wat sterker uit!

jasmijn: Jou prins komt nog wel aanrijden, wie weet wat er op die stal voorbij komt galopperen Knipoog Fijn dat het al beter met je gaat!
Ben benieuwd welke kleur bandito nu weer is Tong uitsteken

fanny; Hoe is dat dan gebeurt??

frank: Kan me voorstellen dat dat meisje geschrokken is! Zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten, ookal kende je de persoon niet.
Was de beurs verder wel leuk? *Hoe ben jij gegaan dan Tong uitsteken*

Party!! Ik ga vanmiddag met shannon naar het strand!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben benieuwd hoe ze het doet, meteen lekkere oefening met trailer laden en rijden! We gaan in totaal met 4 dus zal wel goedkomen....whaaaaaaa ben echt nu al blij, ik werd wakker en dacht strand!!!!!!! en was toen helemaal wakker (oke sommige van jullie kunnen altijd naar het strand, dit wordt mijn 2ex met 'eigen' paard...de eerste keer was op shadow en nu echt met eigen paardje (ben natuurlijk wel is met ponykamp geweest maar dat is toch anders) Hyper!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 08:39

Saida: Nee, hij krijgt geen klein plukkie :p Als hij het wel krijgt komt ik wel haar gebruiken van Rintske Vork

Karina: Veludo loopt echt al netjes! Het wordt ook een steeds knappere man Vingers aflikken

Michelle: Ik moet dan nog wel even een fotograaf regelen. Misschien dat ik zondag vriendlief mee kan slepen..
Jeetje, ik zou toch maar wel even gaan praten met dat meisje wat haar nou stoort, want dit is niet echt normaal ofzo..
Wat gaaf! Naar het strand! Ik wil mee, met Igneo Tong uitsteken haha Wel foto's maken he Knipoog

Malin: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Suevo knapt echt op, hij ziet er alweer een stuk beter uit!

Jasmijn: Ik wacht rustig af op je mail Haha! Ik heb Aline ook al gemaild of het mogelijk is in de herfstvakantie.
Tja, eigenlijk moet ik soms wat meer beseffen hoeveel geluk ik heb dat ik op zulke paarden mag rijden. Maar ik moet toegeven dat het al wat gewoon begint te worden Nagelbijten / Gniffelen Terwijl ik een half jaar geleden hier alleen maar van kon dromen!!
Ik wil foto's van Bandito en veeeeeeeeeeeeeeel!!!!
Ik wordt in februari 20 en dat kan gewoon niet! Als mensen me nu soms vragen hoe oud ik ben moet ik nadenken, was het nou 18 of 19 ROFL Ik voel me nog zo jong! 20, klinkt echt zo serieus..

Marielle: Jezus, wat een imbecielen! Hoe verzin je zo iets, dat zijn toch geen grapjes! Gelukkig is het goed afgelopen, je moet er toch niet aandenken wat er had kunnen gebeuren..

Frank: Jeetje, zomaar in z'n borst gestoken en dat op zo'n groot evenement, ik kan me voorstellen dat dat meisje flipte. Ik zou ook doodsbang zijn dat hij mij ook te pakken zou nemen. Gelukkig is het verder allemaal goed afgelopen.

Jaaaaaaaaaaaaah!!!!!!! Het is weer zover!! Ik ga eindelijk mijn kleine man weer bezoeken Hyper! Hyper! Party!! Vandaag is het precies twee weken geleden dat ik hem gezien heb en tussendoor het ik ook geen foto's gekregen, dus ik ben verschrikkelijk benieuwd hoe erg hij veranderd is! En natuurlijk of hij mij nog kent (vast niet Zij zijn groot en ik is klein! )

Gisteravond ben ik samen met mijn ouders uit eten geweest voor het behalen van mijn Propedeuse, die mocht ik afgelopen maandag op school ophalen. Helaas was er geen uitreiking, maar ben er nog steeds heel blij mee Haha!
Verder nog lekker geshopt! Heel veel kleren voor mijn paps gekocht! En zelf 2 paar schoenen en een jas Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 09:05

Prinslover schreef:
benthe (en nog 2 meiden van stal) gaan ook voor de gein ff kijken op de kamasutrabeurs _O- . Echt iets voor mij hoor Clown )

ohhhhhhhhhhhhhh koop je niet te veel hahahahahah ik ben er ook wel eens geweest best lachu hoor Clown Haha! Knipoog

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 09:10

flamon schreef:
omg peet vind het echt eng uit zien gelukkig heeft ze niks

ik denk dat je marielle bedoelt of niet ?????

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 09:47

Bijgelezen, maar even een ego-berichtje Knipoog :
Bedacht mij net dat ik vandaag Frío precies 2 jaar geleden heb gekocht. Tijd vliegt! En zo mogelijk ben ik nog blijer met hem dan toen. Hij is echt mijn maatje geworden. Het is heerlijk om met hem bezig te zijn.
Helaas op het moment een dipje bij hem. Hij is wat futloos omdat hij blijkbaar moeite heeft met verharen. Jammer omdat het de laatste tijd erg lekker ging qua rijden, maar we doen het dus wat rustiger aan en ik voer hem wat extra en heb een vitaminesupplement besteld als extraatje.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 10:27

Kamasutra beurs lijkt me ook erg leuk. zal er al jaren met mn moeder heen, komt er steeds niet van haha.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 11:43

mies: hoe ik gegaan ben? met de auto, al was dat een hele zwerftocht vanwege wegopbrekingen daar. of bedoel je met wie ik gegaan ben? Aaaaaahhhh lekker joh naar het strand, ik ben jaloers!!
Sanne: lekker gegeten? geniet ervan vandaag! en foto's he!
Peet: heb jij er toen wel veel gekocht dan? Tong uitsteken
Suzan: gewoon eens gaan, is idd echt lachen. (wel op zaterdag gaan dan, vrijdags (gister dus) is er niet zo veel aan.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 13:30

frankiej schreef:
mies: hoe ik gegaan ben? met de auto, al was dat een hele zwerftocht vanwege wegopbrekingen daar. of bedoel je met wie ik gegaan ben? Aaaaaahhhh lekker joh naar het strand, ik ben jaloers!!
Sanne: lekker gegeten? geniet ervan vandaag! en foto's he!
Peet: heb jij er toen wel veel gekocht dan? Tong uitsteken
Suzan: gewoon eens gaan, is idd echt lachen. (wel op zaterdag gaan dan, vrijdags (gister dus) is er niet zo veel aan.

Frank ik denk dat ze bedoelt of jij gegaan bent als SM-slavin of meesteres Haha! *LOL* Tong uitsteken Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 13:56

Er werd weer om wat X foto's gevraagd, dus ik kom even snel wat foto's spammen. Dit zijn foto's van een tijdje geleden nog gemaakt door zijn ex-verzorgster. Ze staan ook niet op volgorde.

Kusje!
Afbeelding

Zijn lieve koppie.
Afbeelding

Lekker brokje!
Afbeelding

Smile!
Afbeelding

Ik zie een merrieeeeeeeeee!!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Achterwaarts lopen.
Afbeelding

Vrouwtje geef me dat brokje nou?! Vrouwtje: Nee, echt niet, hahaha.
Afbeelding

Heb vanmiddag weer les en m'n vriend gaat weer mee om foto's te maken. Dus er komen er nog meer aan! Vork

Nu boodschapjes doen! Doei!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 14:10

Wat is hij mooi vol geworden Yenneke Lachen

Ik heb zonet genoten van een heerlijke buitenrit met Licor, tussendoor ook wat in het veld gedressuurd Lovers Zaaaalig!!
Heb David nog gebeld voor een les, helaas is het pas eind oktober, hij heeft het nu te druk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 14:45

Die auto Bloos!

Jeetje, wat zal zij geschrokken zijn zeg....

Jasmijn: Ik vind het echt heel knap hoe je ermee omgaat Ja
En idd, je verdient wel wat beter zeg. Al dat gelieg heb je niets aan!!!

Mooi paardje Yenneke Ja

Ik ga dalijk buitenrijden Haha!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 15:04

Mies : jaa ik zal gelijk een foto maken Haha!

Ilona : vanavond partyee ?:P
En ik ben nu al verrot haha

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 16:35

Frank en daar willen we dan natuurlijk ook een foto van Tong uitsteken Haha!

yenneke Wauw! *zucht* ik vind hem echt gewéldig! en wat een lieve uitstraling ook Lovers

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 16:52

Iloon, voor de gein? Bloedserieuze zaak anders hoor Clown.

Oef, die foto van de auto... Je schoonzus heeft echt een beschermengel!

Jenneke, lekker ding!

Goed idee, dat strand... Ik zadel dadelijk Utix maar op, en steek de straat over. Ga ik ook even een strandrit maken.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:11

Yenneke: Wat krijgt X-tremo een heerlijke echte hengstennek Vingers aflikken

Frank: Ik heb heerlijk gegeten Haha! En uiteraard veel foto's van Iggie Haha!

Mijn stoere ventje was weer gegroeid Haha! Hij krijgt echt een zalige kont Vingers aflikken En hij is zo lief Lovers
Hij was wel een beetje lui vandaag, veel liggen, slapen, snurken, kreunen, steunen. Maar ook heel grappig.
Op gegeven moment lag hij helemaal languit toen hebben Aline en ik zijn voor en achterbenen gepakt en hem zo over zijn rug naar de andere kant gerold Nagelbijten / Gniffelen meneer vond het niet eens eng/erg! Clown

Uiteraard heb ik ook foto's gemaakt, even uitzoeken en dan komt er vast wel weer een topic aan Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:35

Hahaha grappig zeg, dat ie al zo makkelijk is Lachen

IK HEB BUITEN GEREDEN Haha!

Ze vind het daar veeeel minder eng dan in de bak Nagelbijten / Gniffelen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:41

Robijntjah schreef:
Hahaha grappig zeg, dat ie al zo makkelijk is Lachen

IK HEB BUITEN GEREDEN Haha!

Ze vind het daar veeeel minder eng dan in de bak Nagelbijten / Gniffelen

Ow wat super! Ik wil wel snel foto's van jullie samen zien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:43

Ja, maandag gaat er een bokker mee, en die neemt fototoestel mee Lachen

Vriendje heeft foto's gemaakt... maar die zijn niet plaatsbaar Nagelbijten / Gniffelen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:43

Robijntjah schreef:
Ja, maandag gaat er een bokker mee, en die neemt fototoestel mee Lachen

Vriendje heeft foto's gemaakt... maar die zijn niet plaatsbaar Nagelbijten / Gniffelen

haha Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:44

Oooh ik zit gewoon helemaal te glunderen Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:48

Kan ik me voorstellen Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 17:48

Ohh echt gaaf, gaat snel he! Pakt ze het allemaal goed op?

Yenneke, oh xje is sexy Haha!