[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

peetisgreat

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 21:05

Amable schreef:
Prinslover > Kermis Tilburg is idd mega, maar ook mega duur! Kermis Best is ook altijd onwijs groot en ook nog eens de goedkoopste van de regio! Je betaal voor een rit dacht ik nooit meer dan 2,5 euro ofzo. Dan is het nog leuk om ergens in te gaan Lachen

das nog eens leuk om over de kermis te lopen en ergens in te gaan
waren laats bij ons een keer touwtje trekken voor de kids 3,5 euro belachelijk en dan nog een popje krijgen van 25 euro cent,
ik zei hier heb je wat geld zoek maar wat leuks voor je hobby uit

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 00:31

Leonietje, fijn zeg, is ze op een goed adres iig.
Verder ga ik morgen iemand les geven op Goya, ze hebben voor 2009 voor een theaterstuk hem nodig en moet hij paard leren rijden. Ook hebben ze een zo`n wit mogelijk paard nodig dus kwam Goya wel in aanmerking. Ik kon hem wel, dus we gaan morgen van start. Hij is vandaag langs geweest en volgens mij vind Goya hem ook wel aardig. Hij is heel rustig enzo, dus dat scheelt voor Goya ook. Dus als iemand nog tips heeft voro les te geven Haha!

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 00:50

*ahum* ben hier geloof ik al niet meer geweest sinds ik me voorgesteld heb *schaam*

Maar met mij en mijn eigen fries (2jr) Sil en mn verzorgfries (3jr) Maaike van Oostwold gaat het goed
Ik ben lekker 15 dagen naar Egypte geweest en vlak na mn vakantie verder gegaan met Maaike wat erin resulteert dat ik al op haar kan rijden!!! (even heel erg in het kort, Maaik kwam in maart 07, was super bang, trilde al als je naar haar wees, kon niet vaststaan, niet gepoetst worden, trapte met hoeven krabben, kon niet aan de hand lopen, was heel dominant. Ben vanaf toen rustig aan met haar bezig gegaan wat er in heeft geresulteerd dat ik haar nu wel kan poetsen, vastzetten, hoeven krabben, ze een enorme knuffel is geworden en dus ook al rustig aan met haar kan rijden!!! Go jij! Go jij! )

Hieronder wat foto's van de eeuhh ik denk 4de keer helemaal alleen los rijden met Maaik (let op mn nieuwe rooooooooze setje Haha! )
Ow deze zijn van de 3de keer helemaal alleen rijden:
Afbeelding

Afbeelding

Lekker achterbeentje!!
Afbeelding

Afbeelding

En deze dus van de 4de keer:
Afbeelding

Afbeelding

En voor als jullie hem vergeten zijn: Mijn knappe 2jarige friese ruin: Sil!!! (jaaa afgeleid van Sil de strandjutter Haha! )
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dus met mij en de paardenbeesten gaat het helemaal goed
Sil is afgelopen week naar de tandarts geweest, ik vond het super spannend, mn silliebeest had nog nooit niets in zn mond gehad en kreeg nu ineens zo'n heel ijzeren tandartsengevaarte in zn mond. Hij had wat haken, dus ook meteen vijlen en hij deed het super! Hij was wel gespannen, maar stond verder keurig stil! OK dan! Ben helemaal trots op mn pubertje.
Verder heeft hij ook echt wel wat puber streken, moet nu ook echt beginnen met opvoeden van niet over me heen lopen en stoppen als ik dat wil etc, maar dat komt vast wel goed, hij is gewoon liefff (hoezo verliefd zijn op je eigen paard Bloos Haha! )

Zo dit was weer even een update van mij en Sil en Maaike natuurlijk!!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 09:02

Het wordt hier een shettentopic! Ik voel me haast geneigd er ook 1 als gezelschapspony aan te schaffen voor Sam Haha! (een leuke palomino, heb ik hem eindelijk!! Clown )

Leuke foto´s van Fuur, wat een ontzettend braaf dier is dat toch!

Zasread ook al met een shettenoptocht.... Cool

Tsjillert met een slobbersnoet...heerlijk als ze zo genieten van hun snoepgoed! Knipoog

Ellis heeft een nieuwe fotocamera begreep ik! Gaaf, ik zou ook graag nog zelf een digitale hebben. Dan kan je lekker vaak foto´s maken van de vorderingen!

Van het weekend heb ik Sam gelongeerd met bijzet, normaal zet ik hem liever niet zo vast maar na die opmerking over de arme bespiering van zijn hals besloot ik dat het tijd is dat hij echt aan het werk gaat. Als er een paard is dat alle tijd heeft gehad om goed uit te groeien dan is het Sam wel! Haha!
Heb hem dus iets lager ingesteld en even goed over zijn rug laten lopen. Daar heeft hij erg veel moeite mee. Na wat protest kwam hij keurig ontspannen op de volte en liep hij als een trein! Veel overgangen om hem wel actief te houden maar ik was weer erg tevreden met hem!

Met het hondje gaat het helaas iets minder goed...Siem heeft een hoop nieuwe bulten gekregen waarvan er vanacht 1 open is gesprongen...ik maak me toch wel zorgen... Verdrietig En ik zie enorm op tegen het zelf moeten prikken....

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 09:03

Tada! Daar ben ik dan ook weer eens Bloos
Zal eerst even proberen op iedereen te reageren,maar weet nu al dat ik een aantal mensen ga overslaan,sorry hoor,maar het is bijna niet bij te houden hier Clown

Lobke> Je moet echt proberen met Yoshi naar de hengstenkeuring te gaan.
Hij is écht mooi.
Zal wel stoer zijn,heb je straks gewoon ineens een goedgekeurde dekhengst Tong uitsteken

Peet> Fijn dat het met Tjillert beter gaat.
Lekker snoetje heeft ie zo,vol drap hihi.

Marit> Wat is Sam idd volwassen geworden zeg!
Echt een mega stoer ventje!!

Zasread> Jij hebt ook al zo'n mooie shet!
Ze zijn zo grappig die kleine mormeltjes.
Hoewel je moeder het waarschijnlijk iets minder grappig vond,het hele terras onder de stront hahaha.

Furia> Wat een droppie van een hondje heb jij zeg.
En wat is Fuur braaf,echt leuke foto's.

Nouvel> Nog gefeliciteerd Go jij! Go jij!
Mooi kado gekregen las ik.
Nu snel uittesten natuurlijk en het resultaat hier posten Haha!

Leonietje> Spannend zeg.
Ik ben ook heel benieuwd hoe het daar gaat met je meisje.
Hopelijk is dit dé oplossing voor jullie beiden.

Soeske> Dus jij hebt straks een beroemd paard?!?
Wel kicken zeg.

Cruesli> Leuke foto's!
Fijn dat je al zoveel hebt bereikt met Maaike.

Bianca> Jij bent bij Yippes geweest het weekend,waar blijven de foto's????
Heb er stiekem al een paar gezien Bloos maar wil er nog véél meer zien.
Je hebt een heel knap paard,dus showen!! Haha! Haha!

Hier gaat alles (meer dan) goed.
M'n kind heeft eindelijk vakantie en om dat goed te beginnen zijn we zaterdag lekker een dagje naar de Drievliet geweest.
Was helemaal moe en suf gedraaid,maar het was erg leuk.
's Avonds heb ik m'n 1e buitenritje gemaakt met Mynke Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Heb haar uit haar box geplukt,gepoetst en gezadeld en gáán!
Rob natuurlijk wel ernaast en eerst een lijntje eraan,voor het idee.
Maar ze deed het super en het was zo onwijs kicken.
M'n 1e buitenritje sinds 1 1/2 jaar en dan ook nog op mijn babypaard.
Ik ben er nog van in de wolken Knipoog
Vanavond weer erop,zien of het in de bak ook zo goed gaat.
Maar tot nu toe mag ik niet klagen,wist niet dat ik zo'n braaf paard had Cool

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 09:14

Even heel snel dan tussendoor de link naar het Yippietopicje, kom vanavond wel even verslag doen want heb weer een mooie actie gemaakt dit weekend Nagelbijten / Gniffelen

Laten jullie een berichtje achter? Bloos
viewtopic.php?f=53&t=807724&hilit=

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 13:10

Lobke: Dank je, begint er wel op te lijken inderdaad, maar het zijn ook fantastische beestjes:D

Prinslover: Ik ben ook niet van plan om op hem te gaan rijden, maar ik wil wel het beginnetje maken, zodat straks de oppaskinderen van z’n baasje erop kunnen Haha!
Wat leuk dat je zo’n heerlijk weekend hebt gehad, ik heb vooral een vermoeiend weekend gehad Tong uitsteken

Malin: Hihi Bloos dank je Haha! Ik zal zo even kijken of ik nog een mooie foto heb van die dag met alleen Otje..
Wat fijn dat het zo lekker gaat met Suevo. Ik denk dat ik zo’n zeil niet hoef te proberen bij Vicky, die vindt dat vast dood eng. En zo’n cross lijkt me ook echt leuk om te doen, helaas heb ik daar geen mogelijkheden voor bij mij in de buurt.

Furia: Wat een leuke foto’s en wat braaf van Furia om gewoon een hond op z’n rug toe te laten. Ik vind je pup trouwens echt super mooi!

Nouvel: Gefeliciteerd!!!

Peet: Fijn dat het weer beter gaat met Tsjillert Haha!
Haha, die foto van zijn vieze neus is echt leuk Lachen

Leonie: Spannend! Ik duim voor je dat alles weer goed gaat komen!

Soeske: Goya wordt beroemd Haha! Wat leuk dat ze hem daarvoor uitgekozen hebben. Succes met het les geven.

Marit: Fijn dat het zo goed gaat met Sam, minder fijn dat het niet zo goed gaat met je hondje. Ik hoop dat het snel over zal gaan. Ach gut

Pipi: Mijn moeder is op vakantie Nagelbijten / Gniffelen
Nu al een buitenrit met Mynke! Dat gaat snel Haha!

Kjoetie: Ik zal zo even in je topic gaan kijken.

Otje!!! Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 15:05

haha, jaa, zijn 1e les ging goed. Goya trok wel erg naar mij, longeren ging niet echt maar goed. Hij heeft gestapt en had een goed evenwicht dus dat gaat helemaal goed komen! Mooie fotos weer voorbij zien komen!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 16:34

Cool! Pipi helemaal euforisch Lachen
je klinkt alsof je er enorm van genoten hebt!

Wat een schatje is Otje zeg! leuke naam ook.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 16:51

lusitano

wat heeft je hond precies heb denk ik ergens overheen gelezen
ik hoop dat alles gauw beter gaat met je hond

en voor de nieuwe ben je naam kwijt wat een leuke fries en wat een gaaf roze setje
ik mag het niet van mijn man Boos! hij denkt dat tsjillert nog hengst is maar nu hij ruin is kan ik toch ook wel zoiets kopen hahahhaah

maar ben blij voor je dat het nu zo goed gaat en dat je paardje wat meer vertrouwen heeft in je
en nu meer komen kletsen hier zo he Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 18:15

Ik moet eerst even wat kwijt hoor! Ik kan namelijk weer opgelucht adem halen want; Ik ben GESLAAGD voor mn rijbewijs! Haha! Haha! Haha! Ben zoo happy! Alles goed helemaal goed gelukkig! Heb mn theorie en praktijk gewoon in 1 keer gehaald, en ben nu zo blij dat ik er "van af ben". Hehe, vriendlief was vorige week dinsdag geslaagd en een 'vriendin' was afgelopen donderdag al geslaagd, dus ik wou ook zo graag. Haha! Is allemaal goed gekomen!

Soeske: Fijn dat het les geven best goed ging. Leuk dat ie mee mag doen in zo'n show. Word ie beroemd hihi Haha!

Pipi: Helemaal super zeg, je eerste buitenritje op Mynke! Gaaf dat ze het allemaal zo braaf op pakt, ongelovelijk eigenlijk.. Knipoog

Amable: Misschien ga ik ook is in Best kijken. Maar vond Tilburg iig erg geslaagd!

Cruesli: Wat leuk dat je in zo'n korte tijd dit hebt bereikt. Wat vertrouwen en liefde wel niet doen he. Ga zo door!! Knipoog

Lusitano: Jaa, zet Sam maar flink aan het werk Knipoog Zn luie leventje is over haha. Hoe is het trouwens met je bijrijdster, nog steeds tevreden? Samen even een spierbonk van Sam trainen hihi Clown . Arme hond alleen, ik hoop dat ie het toch gaat halen hoor Ja

Kjoetie: Ik neem gelijk een kijkje in je topic. Heb Yippes al veel te lang niet voorbij zien komen Vingers aflikken

Zasread: Alleen maar prima toch, kunnen de kids lekker een rondje op ze maken. Zullen beide partijen geweldig vinden!

Peet: Ik zou gewoon iets rose kopen hoor. Alles went, behalve een vent Knipoog Dus rose went gewoon hihi. Ik reed ook met rose spullen op Principe hoor, en die is ook hengst Bloos geheheh.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 18:20

Iedereen die naar drenthe gaat, veel plezier! Clown

Zasread, wat een leuke foto's weer, ik vind zwarte shetten mooi.
Nouvel, van jou kunnen we dus binnenkort super foto's verwachten! Knipoog
Peetisgreat, weer leuke foto's van Tsjillert haha, lekker aan t slobberen!
Cruesli, leuek foto's en mooie friezen hoor!
Pipi, gaaf, lijkt me genieten zo'n eerste buitenrit sinds zo'n tijd en dan ook nog met je
babytje!
Kjoetie, leuke foto's in het topic, heb ook gereageerd.
Lusitano, veel sterkte met je hond, naar zeg.
En Prinslover, GEFELICITEERD! Oja, bedankt voor je snelle reactie op mn topic haha, je was de eerste OK dan!

Ik heb ook weer eens een rijtopic van Fuur, nemen jullie allemaal een kijkje? Haha!
viewtopic.php?f=10&t=808244&hilit=

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 18:35

ilona super gefeliciteerd met je rijbewijs,
Go jij! Go jij! OK dan! Go jij! Go jij! Hyper!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 19:18

piep, wat goed weer, jij hebt het braafste meisjespaard van het westelijk halfrond Haha!

ilona, gefeliciteerd!!! Nu ik nog... Nagelbijten / Gniffelen

furia, leuke foto's weer, het is toch wel echt een leuk paard die furia (en dezelfde naam als yippies tweede naam Haha!)

zasread, leuke shettie Haha! het is intussen een barok/shettopic aan het worden Nagelbijten / Gniffelen ik vind die kleintjes zo leuk, heb van het weekend ook ongenadig met lucky getroeteld, wat een heerlijk beestje is dat ook Lachen

En over het weekend gesproken, ik heb weer een prachtige bianca-actie gehad Vork

Het was zaterdag mooi weer, dus femke en ik gingen buitenrijden, zij op Bitje, en ik op Fernando: lieve, ouwe trouwe Fernando, waar je je grootmoeder op naar buiten kan sturen zo zoet. Die ouwe knar had er zoveel lol in, was echt ontzettend leuk. Nou had ik mijn stijgbeugels wat langer dan normaal omdat ik de vorige keren op friesje steeds halverwege mijn beugels een gat langer had gemaakt ivm kramp in mijn enkel. Dus wij leuk rijden, doen een lekker galopje over een grasveld, en Fer is zo braaf, daar hoef je niks op te doen, alleen vasthouden en zittenblijven, die hobbelt wel achter Bitje aan. Zelfs dat bleek te moeilijk voor me Clown

Tijdens een galopje zwikte mijn linkerenkel, dus ik uit evenwicht, wilde me weer rechtdrukken en op dat moment struikelt Fer dus. En ja hoor, daar ging ik, via zijn hals richting grond *LOL*

Gelukkig bleef hij eigenlijk snel staan en kon ik hem zo weer pakken, maar toen moest ik dus op dat enorme kasteel zien te klimmen (ferrie is 1.78m en ik rij normaal alleen paardjes van rond de 1.60m- laatste keer gereden drie maanden terug).. Nou je wilt niet weten hoe, maar ik ben erop gekomen (was echt enorm elegant.. NOT Nagelbijten / Gniffelen ). En daarna hebben we eigenlijk alleen maar de hele weg gelachen, het is niet te geloven, ik heb zoveel idiote knollen gereden, nooit wat, en nou donder ik van die zoete fer af *LOL* dat is gewoon echt knap hoor, dat doet niet iedereen me na *LOL*

Thuisgekomen hebben we nog even een actieshot genomen, zo zag dat er dus uit (je moet hem alleen even in galop denken Clown )

Afbeelding

Gelukkig beperkte de schade zich tot wat schaafwonden, spierpijn en een enorm gedeukt ego Clown (en de eeuwige spot van Femke, mijn vriend, mijn moeder en zo ongeveer iedereen die Fernando kent *LOL* )

Maar hij is toch wel erg lief hoor Lovers
Afbeelding

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 20:20

Haha, geweldig Kjoetie!
Niet al te erg bezeerd hoop ik? Clown Denk het niet aangezien je gelijk weer lachend te paard zat Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 20:40

Hahaaaaaaaaaaaa wat een verhaal Haha!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 20:51

Nee hoor furia, het enige dat echt pijn deed was mijn ego Clown Nagelbijten / Gniffelen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 21:03

Thnx!! Kjoetie: Hahahahaha, wat een verhaal zeg! Haha! Haha! Haha!
Dat is écht lachen gieren en brullen geweest hihi! Gelukkig niks ergs aan over gehouden, dat is fijn!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 21:34

Amable schreef:
En Leonietje, wat was je eerste indruk zo op Balingehof?

Oooh dat vind ik moeilijk, ik ben niet zo van de eerste indrukken.
Daar kan ik me nl wel eens behoorlijk in vergissen.Maar het voelt positief allemaal.

Monya was zitlessen aan het geven dus die heb ik niet gesproken, John wel, ze zijn vandaag begonnen. Ik ben benieuwd, morgen even bellen.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 22:37

Spannend Leonietje!! Ja Laat het morgen gelijk even weten, ben echt nieuwsgierig hihi Clown

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 23:13

Kjoetie, lachen zeg haha
Prinslover, gefeliciteerd!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 11:40

Ilona gefeliciteerd!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Goed joh dat je het in 1x hebt gehaald! En het is zoooo handig en fijn om te hebben! Ik zal eens kijken of ik iemand kan vinden die foto's kan maken daar in dat bos, want van jezelf foto's maken gaat best moeilijk Tong uitsteken Kan wel foto's maken van alle hindernissen maar dat is denk ik wel saai voor jullie Haha!

Bianca hahaha hoe krijg je het voor elkaar Tong uitsteken Fer is er ook echt zo eentje waar een kleuter van 3 nog niet afvalt Haha! Ma ja als je maar lol hebt he Knipoog Zijn er ook nog Lucky-foto's gemaakt Schijnheilig we moeten ons shettentopic toch wel bijhouden he Tong uitsteken Die yippie-foto's waren ook gaaf, heb gereageerd in je topic!

Nouvel lekker he zo'n puberend geval Haha! Gelukkig ging het nu weer wat beter maar idd verstandig tot je wacht tot ze wat meer bevestigd is in alles. Ben benieuwd naar je nieuwe trailer, zou er ook graag 1 hebben maar mag niet van vriendlief hehe Haha! Ik ga wel als we in Noorwegen zijn dit jaar oefenen met een aanhangwagen (dubbelasser van 5 meter) en mijn zwager's bus, daarna wil ik ook mijn E gaan halen maar eerst maar eens kijken hoe dit gaat. Hmmm jij ook nog gefeliciteerd trouwens Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Mooi kado, nu de foto's nog he Tong uitsteken

LOL die foto's van Tjsillert!

Leonietje heb je al nieuws van Jacolien?

Cruesli welkom terug Tong uitsteken Fijn dat alles goed gaat met jou en de paarden, ze zien er goed uit! Leuke foto's hor!

Lobke trouwens was ik helemaal vergeten te zeggen, jij moet idd proberen met Yoshi naar de keuring te gaan, hij is echt mooi gebouwd en heeft een ontzettende uitstraling dus ik denk dat hij wel een kans maakt!

Marit, fijn dat het zo goed ging met Sam, die nek zit er vast binnen no time weer op hoor Ja Hoe gaat het nu met je hondje? Echt zo zielig dat je steeds blijft tobben met hem Verdrietig

Sanne coole foto van Otje hoor, ik vind hem echt zooooo leuk! Hyper!

Paola jij klinkt echt helemaal in de 7e hemel! Ben echt heel blij dat het zo goed gaat met jou en je meisje. Wat pakt ze het toch allemaal braaf op he, daar mag je echt trots op zijn. Als je dan kijkt naar Wessel is dat echt een wereld van verschil. Dat van Wesseltje kan ik trouwens nog steeds niet bevatten, had t echt niet verwacht. Maar ja even lekker verder aan de lange lijnen, en dan wie weet volgend jaar.

Soeske stoer hoor dat hij daarin gaat spelen. En ook leuk dat het met die jongen al een beetje ging! Nu maar veel oefenen dan kan Goya dalijk lekker knallen!

Jasmijn leuke foto's hoor! Fuur is ook een lekker ding!

Nou dat was het allemaal wel weer! Gisteren ben ik lekker de hele dag met mijn vriendin op stap geweest. Zij stond ook bij mij op mn oude stal, en is nu gelukkig ook goed en wel verhuisd met haar (al 27 jarige!!) paard. We zijn dus eerst even gezellig naar haar paard geweest en hebben lekker met hem buiten gereden. Daarna gingen we naar Suevo en Dinkey, maar het heeft daar echt de hele tijd gegoten! We zijn ondanks de regen toch naar buiten gegaan, een klein rondje. Ik lekker met Dink met de kar en zij met Suevo. Maar helaas regende het zo hard dat ik mijn camera dat niet aan wilde doen. Toen we terug waren hebben we nog even met Suevo in de bak gereden en degene die foto's maakte (om de beurt) kon daar onder een afdakje staan. De meeste zijn niet leuk en/of mooi geworden maar ik zal er later toch een paar plaatsen anders krijg ik jullie weer op mn dak Haha! En Iloon nee ik zat er niet op als een zoutzak dat viel me echt alles mee Tong uitsteken

Nou ik ga maar eens even wat eten en dan naar stal, kmoet weer op tijd thuis zijn voor de kapper Lachen

Nicky15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 11:42

Ik stel me ook ff voor,

Ik ben Nicky, 12 jaar oud,
Mijn verzorgpaard heb ik sinds vorige zomer.
Ze is een Fries, 24 jaar oud , stamboek,1.46?,Lief,mooi Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 12:10

Welkom Nicky_f! Plaats eens een foto, vinden wij hier altijd leuk Haha!

Malin: Thnx voor je felicitatie! Ik denk ook wel dat ik er (zeker in de toekomst) veel gebruik van zal maken, altijd handig als je zelf uit de voeten kan. Wil later ook mn E halen eigenlijk, maar zover is het nog lang niet. Jammer dat je geen foto's kon maken, maar dat snap ik ook wel. Hier kwam het ook met bakken uit de hemel vallen. Heb Jielt en Rocky lekker los gegooid gisteren. Maar we krijgen dus weer Suevo Foootooo's Haha! Haha! Joehoe! En zei ik het je niet Malin, aansteller hihi Clown

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 12:26

Prinslover: Gefeliciteerd met je rijbewijs!!!! Go jij! Go jij! Ik ben nog hard aan het sparen om genoeg centjes bij elkaar te krijgen. Ik begin zo rond de winter denk ik.

Furia: Ik heb al even een kijkje genomen in je topic en Furia staat er weer mooi op, zometeen zal ik ook even reageren Lachen

Kjoetie: Haha, wat een geweldig verhaal Tong uitsteken Clown

Nicky: Welkom, en zoals prinslover al zei: We houden van foto's Lachen

Bij ons heeft het gisteren alleen 's avonds geregend Bloos