Pronkje, jammer maar.. Je kan er alleen maar weer beter uit komen. En ik kan t zeggen haha. Vandaag les gehad ging erg goed onze diepste dal is hoop ik voorlopig voorbij.
Nouja..... Mevrouw heeft nu een onderhuidse bacterie of mijt erg leuk.... Insmeren en doen en weer prikken gehad. Mevrouw heeft alleen maar gifstoffen in haar aderen geloof ik onderhand.
Suusenmalvin
Geplaatst: 22-02-15 08:13
Even een ego post hoor. Gister onze eerste wedstrijd samen gereden en twee keer 191 punten gereden. Één keer een 1e plaats en één keer een 2e plaats. Zoooooo Super trots op Fem! Zometeen mogen we nog een keer
Fijn l vie dat het beter gaat. Gefeliciteerd suus heel erg leuk!
Sanet
Geplaatst: 22-02-15 09:19
Mooie opsteker Berdien! Goed bezig!!!
Welke klasses heb je gezien in Sonnega banka?
Jammer Pronkje. Volgende keer weer beter hopelijk.
Suusenmalvin heeft ook goed d'r best gedaan! Gefeliciteerd!
Onze teller staat nu op 9, vandaag weer wedstrijd. Hopelijk kan ik de foute punten van gisteren nog beter doen, want vandaag mogen we nog eens. Andere wedstrijdgangers ook succes!
Caro_MarjaH
Geplaatst: 22-02-15 09:34
Janet ook weer succes vanmiddag. Susanne misschien zien we elkaar nog straks, iig alvast gefeliciteerd met de mooie punten van gisteren. Wij gaan zo richting stal, vlechten en dan hophop naar Emmeloord.
Estherr__1
Geplaatst: 22-02-15 09:34
Gefeliciteerd Berdien en Suus!
Succes Janet! Gisteren ook winst gereden zag ik? (Voorbij komen op de fb van J. Veenstra)
Het veulen van Zotte is ook geboren!!!! Gisteren ochtend vroeg! Het is een hengst en hij heet Zorento (roepnaam Zorro ) Zal vanavond foto's plaatsen, ook van de deken! weet niet hoe dat moet vanaf mn mobiel
Balen pronkje! Vind ze het erg/eng als ze ineens alleen is in de bak van de ring? of gebeurt het altijd in de proef, ook als het losrijstukje in dezelfde bak is?
En verder een hoop goede wedstrijdresultaten voorbij zien komen... gefeliciteerd allemaal! Super!