Dan kom ik hier maar weer even bijkletsen 
Laura, heee jij ook weer gezellig hier! Gedoe met je zadel, is dat inmiddels al opgelost?
Heb wel wat foto's van de shoot met Ivonka op FB gezien, maar als je er nog meer hebt mag je ze best showen hoor 
Mooie foto's van Chimanga, en hoe is het nu verder met jou? Jouw vorige paard overleden aan slokdarmopstopping, ik wist helemaal niet dat ze daar aan kunnen overlijden?
Furia heeft het ook 3x gehad, waarvan maar 1 keer de DA nodig is geweest 
Martinique, super dat Fiela zo braaf was! Ooh, maar dus niet de hele tijd... 
Hoop mensen in de ziekenboeg, hoe is het nu met je arm?
Ellis, knappe Ferro! Hij snapt al goed wat de bedoeling is 
Balen van Fifi zeg!! Hoe is het nu met haar? Gelukkig zo te lezen niet iets heel ernstigs en maar een verrekte spier... Maar daardoor dus wel je vakanie in het water gevallen...
Jolijn, hoe gaat het nu met jou en met Mo en het buitenzetten?
Esther heb je topic helemaal gemist, ga even kijken, leuk! Veel plezier met je centered riding les!
Vera, heerlijk he!! Ik kan ook altijd zo enthousiast worden over het ras, en dan niet over het uiterlijk maar gewoon puur dat geweldige karakter!!
Suus nog een keer gefeliciteerd 
Martine, haha het is inderdaad lekker weer hier! Je meisje alweer een jaar, gefeliciteerd!!
Doe je zelf ook mee aan de ramadan?
Ik heb wel genoeg te vertellen
Furia nu weer lekker aan het opbouwen na de osteo en tandarts, gaat goed!
Gisteren van top tot teen gewassen, want vanavond fotoshoot van Hypo Focus, als het weer zo goed is!
Zou eerst de shoot op het strand hebben, had vervoer kunnen regelen, was ik vrijdags met die vriendin op pad, kregen we een lekke band (met de auto die voor de trailer zou moeten). En de bandjes moesten besteld worden en zitten er pas morgen/woensdags onder...
En gezien dit een van de laatste dagen is met een strakblauwe lucht (hopelijk), en we bij onze stal ook prachtig bos hebben, doen we het gewoon bij stal!
En nog meer pech, heb een mooie touwhalsterset besteld in de spaanse kleuren, met bloemetjes, bedoeld voor de shoot.
Zij heel hard gewerkt om die vrijdags op te kunnen sturen, dus netjes voor 17u weg gedaan. Is TNT opeens vertraagd 
Staat er als status bij, het zou dus gewoon zaterdags moeten komen maar dus mooi niet gekomen!
Nu staat er dat het vandaag tussen 8.30 en 21.30 (!) bezorgd zal worden... Hopelijk wordt het dus op tijd bezorgd, als status staat er dat het pakketje nog steeds in het sorteercentrum ligt grrrr....
Dit is de set trouwens: